Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 1,903
-> Najnowszy użytkownik: On1987
 
Ankieta
Co najbardziej lubisz w Battle for Wesnoth?















Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Komendy oraz kody do BfW
Kody do Battle for Wesnoth Aby wprowadzić komendę musimy najpierw otworzyć konsolę programu, co czynimy za pomocą kombinacji klawiszy "shift" + ":" Następnie wpisujemy poniższe komendy w polu "polecenie".


Kilka najważniejszych komend / kodów do Battle for Wesnoth:

:droid [strona] [on/off] przełacza stronę między graczem a komputerem

:q lub :q! zamknięcie scenariusza (bez potwierdzania)

:w zapis gry (bez potwierdzania)

:wq zapisanie i zamknięcie gry (bez potwierdzania)

:refresh przerysowanie obrazu

:muteall ucisz wszystkich obserwujących grę

:mute [gracz] ucisz jednego z obserwujących w [gracz] wpisz nazwę użytkownika

:unmute  [gracz] przywraca możliwość wypowiadania się przez obserwatora. Jeżeli komendę wpiszemy bez nazwy gracza, przywracamy możliwość wypowiedzi wszystkim obserwatorom.

:kick [gracz] wyrzuć gracza w grze wieloosobowej. Będzie mógł wrócić do gry po ponownym połączeniu z serwerem. Ogólnie jest to dobra droga do usunięcia użytkownika który posiada problemy z połączeniem lub inne utrudnienia.

:ban [gracz] wyrzuć i zbanuj adres IP gracza w grze wieloosobowej.

:unban [gracz] odbanowuje użytkownika

:control [strona] [gracz] przypisz kontrolę nad [stroną] (wpisz w to miejsce numer strony, strona musi być kontrolowana przez Ciebie) dla gracza (tutaj wpisz nick gracza lub obserwatora gry)

:show_coordinates pokazuje koordynaty x,y.

:show_terrain_codes pokazuje kod terenu.

:discover udostępnia wszystkie opisy jednostek w menu

:debug włącz tryb debugowania (nie działa w grze wieloosobowej). Tryb debugowania jest automatycznie wyłączany po zamknięciu gry lub po wpisaniu komendy :nodebug

:clear wyczyszczenie wiadomości czatu

:theme wywołaj menu zmiany motywu gry

:nosaves wyłącz funkcję automatycznego zapisywania

Tryb debugowania – komendy:

:nodebug wyłaczenie trybu debugowania

:create [unit_type] tworzy jednostkę na zaznaczonym obszarze

:unit hitpoints=[amount] zmienia liczbę HP jednostki

:unit experience=[amount] zmienia liczbę XP jednostki

:unit advances=N wybrana jednostka awansuje N razy

:n przejdz na następnego scenariusza kampanii (wygrywając teraźniejszy)

:cl uruchamia listę, która umożliwi ci dostęp do dowolnego scenariusza kampanii

:shroud włącz/wyłącz całun gry na mapie (dostepne od wersji 1.3.10) [całun - czarne pola zasłaniające widoczność]

:fog włącz/wyłącz mgłę wojny na mapie (dostepne od wersji 1.3.10)

:gold ilość dodaj określoną ilość złota swojej drużynie

:turn [liczba] zmienia liczbę tur

:turn_limit [liczba] zmienia limit tur. Jeśli liczba limitu nie zostanie określona, lub wyniesie -1, to limit tur zostanie wyłączony.

Cała lista komend dostępna jest pod tym adresem.
Komentarze
#1 | Sagez dnia lipiec 04 2008 21:40:31
Przyda się,dziękiWink
#2 | Michał dnia lipiec 07 2008 15:50:13
te gre musieli w vim'ie robic Pfft
#3 | jarvis dnia lipiec 22 2008 12:51:20
co jak co, ale kodów do wesnoth bym się nie spodziewał PfftGrin
#4 | Serpent dnia sierpień 22 2008 17:24:02
mi i tak nie wchodzą Sad
#5 | Serpent dnia sierpień 22 2008 17:25:19
więc nie będę oceniać bo bym o wiele pogorszył ocenęAngry
#6 | Jarvis dnia wrzesień 27 2008 12:42:51
to ja powiem tak - jak chcecie szybko uciac planszę w kampanii, wklepujcie. ale jeżeli macie troche czasu - pomeczcie sie bez kodow, to daje wiecej satysfakcji ;]
#7 | Sagez dnia styczeń 02 2009 14:13:46
Wpisać ''debug'' w pole poleceń. I wszystko działa.
#8 | Yu-gi-oh dnia maj 11 2009 14:19:29
Tak ... Teraz połowa graczy która tu wchodzi będzie korzystała z tych kodów, lepiej się natrudzić i samemu przechodzić.
Nie mówię że kody czasem nie są przydatne no ale ... Frown
#9 | gun123 dnia maj 26 2009 10:53:16
nie jestem pewien czy wszystkie ale na pewno większość komend jest w pomocy
#10 | Sagez dnia maj 31 2009 19:41:59
Yu-gi-oh - co Cię to obchodzi, że wielu może sobie ułatwiać grę kodami? Zawsze możesz się pocieszyć, że jesteś lepszyGrin
A tak na serio, to jak widzę kolejną planszę typu ''ty vs 3 orków'' to trafia mnie szlag i chętnie ją ucinam, bo rze¼nia byłaby tylko stratą czasu.
Wszystko jest dla ludziCool
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 48% [12 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 12% [3 głosów]
Dobre Dobre 20% [5 głosów]
Średnie Średnie 4% [1 głos]
Słabe Słabe 16% [4 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

11/02/2016 17:11
Jestem na serwerze.

11/02/2016 16:05
I proszę was weźcie pomóżcie z tym Nagisą ;(

11/02/2016 15:57
Dajcie jakiś pomysł na jednostkę bo nic nie mogę wymyślić Pfft

10/02/2016 17:04
Jak coś to od jutra jestem gotów na testy Wink

09/02/2016 22:16
Zrodzeni z Cienia wlecieli na oficjala.

07/02/2016 12:52
spowolnienia zabicie Argana jest niemożliwe a i nawet ze spowolnieniem zabicie go zajmuje trochę czasu i wymaga skilla, spowolniony Argan na szczęście nie atakuje

07/02/2016 12:51
Jedyna szansa na zabicie go to posiadanie jednostki ze spowolnieniem i przyfarcenie przy każdym spowolneiniu tak że twoja jednostka nie zginie, ja mam wróżkę z 60 hp i ona musi przetrwać ten atak, bez

07/02/2016 12:49
(po zniszczeniu tego czegoś dającego hp), z tym że Zhangor chyba w ogóle nie miał regeneracji podczas kiedy Argan ma regeneracje 16 hp XD

07/02/2016 12:49
Dla wtajemniczonych powiem że ten Argan w fazie 2 jest chyba w pewnym sensie silniejszy niż Zhangor w fazie 3, Zhangor miał chyba takie same ataki, ale miał chyba o 500 hp wiecej (po znis

07/02/2016 12:47
Dzięki shadowmaster za ten remake mojej ulubionej kampanii XDD http://imgur.com/.
..

 
Wygenerowano w sekund: 0.02
3,489,558 unikalnych wizyt