Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Easten Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Serwer multiplayer
Adres polskiego serwera Battle for Wesnoth:

gharn.eu:15000


Jak dodać gharn do listy serwerów w grze? - KLIKNIJ
 
facebook
 
Linki













Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 1,657
-> Najnowszy użytkownik: bartek1531
 
Komendy oraz kody do BfW
Kody do Battle for Wesnoth Aby wprowadzić komendę musimy najpierw otworzyć konsolę programu, co czynimy za pomocą kombinacji klawiszy "shift" + ":" Następnie wpisujemy poniższe komendy w polu "polecenie".


Kilka najważniejszych komend / kodów do Battle for Wesnoth:

:droid [strona] [on/off] przełacza stronę między graczem a komputerem

:q lub :q! zamknięcie scenariusza (bez potwierdzania)

:w zapis gry (bez potwierdzania)

:wq zapisanie i zamknięcie gry (bez potwierdzania)

:refresh przerysowanie obrazu

:muteall ucisz wszystkich obserwujących grę

:mute [gracz] ucisz jednego z obserwujących w [gracz] wpisz nazwę użytkownika

:unmute  [gracz] przywraca możliwość wypowiadania się przez obserwatora. Jeżeli komendę wpiszemy bez nazwy gracza, przywracamy możliwość wypowiedzi wszystkim obserwatorom.

:kick [gracz] wyrzuć gracza w grze wieloosobowej. Będzie mógł wrócić do gry po ponownym połączeniu z serwerem. Ogólnie jest to dobra droga do usunięcia użytkownika który posiada problemy z połączeniem lub inne utrudnienia.

:ban [gracz] wyrzuć i zbanuj adres IP gracza w grze wieloosobowej.

:unban [gracz] odbanowuje użytkownika

:control [strona] [gracz] przypisz kontrolę nad [stroną] (wpisz w to miejsce numer strony, strona musi być kontrolowana przez Ciebie) dla gracza (tutaj wpisz nick gracza lub obserwatora gry)

:show_coordinates pokazuje koordynaty x,y.

:show_terrain_codes pokazuje kod terenu.

:discover udostępnia wszystkie opisy jednostek w menu

:debug włącz tryb debugowania (nie działa w grze wieloosobowej). Tryb debugowania jest automatycznie wyłączany po zamknięciu gry lub po wpisaniu komendy :nodebug

:clear wyczyszczenie wiadomości czatu

:theme wywołaj menu zmiany motywu gry

:nosaves wyłącz funkcję automatycznego zapisywania

Tryb debugowania – komendy:

:nodebug wyłaczenie trybu debugowania

:create [unit_type] tworzy jednostkę na zaznaczonym obszarze

:unit hitpoints=[amount] zmienia liczbę HP jednostki

:unit experience=[amount] zmienia liczbę XP jednostki

:unit advances=N wybrana jednostka awansuje N razy

:n przejdz na następnego scenariusza kampanii (wygrywając teraźniejszy)

:cl uruchamia listę, która umożliwi ci dostęp do dowolnego scenariusza kampanii

:shroud włącz/wyłącz całun gry na mapie (dostepne od wersji 1.3.10) [całun - czarne pola zasłaniające widoczność]

:fog włącz/wyłącz mgłę wojny na mapie (dostepne od wersji 1.3.10)

:gold ilość dodaj określoną ilość złota swojej drużynie

:turn [liczba] zmienia liczbę tur

:turn_limit [liczba] zmienia limit tur. Jeśli liczba limitu nie zostanie określona, lub wyniesie -1, to limit tur zostanie wyłączony.

Cała lista komend dostępna jest pod tym adresem.
Komentarze
#1 | Sagez dnia lipiec 04 2008 21:40:31
Przyda się,dziękiWink
#2 | Michał dnia lipiec 07 2008 15:50:13
te gre musieli w vim'ie robic Pfft
#3 | jarvis dnia lipiec 22 2008 12:51:20
co jak co, ale kodów do wesnoth bym się nie spodziewał PfftGrin
#4 | Serpent dnia sierpień 22 2008 17:24:02
mi i tak nie wchodzą Sad
#5 | Serpent dnia sierpień 22 2008 17:25:19
więc nie będę oceniać bo bym o wiele pogorszył ocenęAngry
#6 | Jarvis dnia wrzesień 27 2008 12:42:51
to ja powiem tak - jak chcecie szybko uciac planszę w kampanii, wklepujcie. ale jeżeli macie troche czasu - pomeczcie sie bez kodow, to daje wiecej satysfakcji ;]
#7 | otick dnia październik 26 2008 18:28:59
SadSadSadco zrobic bo mi nie wchodzą??
#8 | Sagez dnia styczeń 02 2009 14:13:46
Wpisać ''debug'' w pole poleceń. I wszystko działa.
#9 | Yu-gi-oh dnia maj 11 2009 14:19:29
Tak ... Teraz połowa graczy która tu wchodzi będzie korzystała z tych kodów, lepiej się natrudzić i samemu przechodzić.
Nie mówię że kody czasem nie są przydatne no ale ... Frown
#10 | gun123 dnia maj 26 2009 10:53:16
nie jestem pewien czy wszystkie ale na pewno większość komend jest w pomocy
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 48% [11 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 13% [3 głosów]
Dobre Dobre 22% [5 głosów]
Średnie Średnie 4% [1 głos]
Słabe Słabe 13% [3 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Ankieta
Czy weźmiesz udział w tegorocznej edycji "Władców Taktyk"?











Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

24/04/2014 10:41
Bo 1.11 taka jest. Pfft

23/04/2014 19:07
Wiem wiem tylko ja się zastanawiam kiedy pierwsza stabilna 1.12 wyjdzie. Ale dla czego bylejaka?

23/04/2014 18:35
1.12 zapowiada się na bylejaką

23/04/2014 17:57
1.12 wyjdzie prawdopodobnie jako stabilna.

23/04/2014 17:38
o jaa Ciekawe kiedy zamierzają wydać stabilkę nową

23/04/2014 17:23

23/04/2014 17:11
Gdzie? Dzisiaj najnowsza rozwojowa wersja wg. wesnoth.org to 1.11.12

23/04/2014 14:23
przecie wczoraj już było

23/04/2014 14:08
Skąd masz wesnoth 1.11.13? Shock

23/04/2014 12:37
1.11.13 same fixy

 
Wygenerowano w sekund: 0.03
2,075,924 Unikalnych wizyt