Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 1,751
-> Najnowszy użytkownik: Warlord
 
Ankieta
Od jakiej wersji BfW zaczynałeś?





















Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Komendy oraz kody do BfW
Kody do Battle for Wesnoth Aby wprowadzić komendę musimy najpierw otworzyć konsolę programu, co czynimy za pomocą kombinacji klawiszy "shift" + ":" Następnie wpisujemy poniższe komendy w polu "polecenie".


Kilka najważniejszych komend / kodów do Battle for Wesnoth:

:droid [strona] [on/off] przełacza stronę między graczem a komputerem

:q lub :q! zamknięcie scenariusza (bez potwierdzania)

:w zapis gry (bez potwierdzania)

:wq zapisanie i zamknięcie gry (bez potwierdzania)

:refresh przerysowanie obrazu

:muteall ucisz wszystkich obserwujących grę

:mute [gracz] ucisz jednego z obserwujących w [gracz] wpisz nazwę użytkownika

:unmute  [gracz] przywraca możliwość wypowiadania się przez obserwatora. Jeżeli komendę wpiszemy bez nazwy gracza, przywracamy możliwość wypowiedzi wszystkim obserwatorom.

:kick [gracz] wyrzuć gracza w grze wieloosobowej. Będzie mógł wrócić do gry po ponownym połączeniu z serwerem. Ogólnie jest to dobra droga do usunięcia użytkownika który posiada problemy z połączeniem lub inne utrudnienia.

:ban [gracz] wyrzuć i zbanuj adres IP gracza w grze wieloosobowej.

:unban [gracz] odbanowuje użytkownika

:control [strona] [gracz] przypisz kontrolę nad [stroną] (wpisz w to miejsce numer strony, strona musi być kontrolowana przez Ciebie) dla gracza (tutaj wpisz nick gracza lub obserwatora gry)

:show_coordinates pokazuje koordynaty x,y.

:show_terrain_codes pokazuje kod terenu.

:discover udostępnia wszystkie opisy jednostek w menu

:debug włącz tryb debugowania (nie działa w grze wieloosobowej). Tryb debugowania jest automatycznie wyłączany po zamknięciu gry lub po wpisaniu komendy :nodebug

:clear wyczyszczenie wiadomości czatu

:theme wywołaj menu zmiany motywu gry

:nosaves wyłącz funkcję automatycznego zapisywania

Tryb debugowania – komendy:

:nodebug wyłaczenie trybu debugowania

:create [unit_type] tworzy jednostkę na zaznaczonym obszarze

:unit hitpoints=[amount] zmienia liczbę HP jednostki

:unit experience=[amount] zmienia liczbę XP jednostki

:unit advances=N wybrana jednostka awansuje N razy

:n przejdz na następnego scenariusza kampanii (wygrywając teraźniejszy)

:cl uruchamia listę, która umożliwi ci dostęp do dowolnego scenariusza kampanii

:shroud włącz/wyłącz całun gry na mapie (dostepne od wersji 1.3.10) [całun - czarne pola zasłaniające widoczność]

:fog włącz/wyłącz mgłę wojny na mapie (dostepne od wersji 1.3.10)

:gold ilość dodaj określoną ilość złota swojej drużynie

:turn [liczba] zmienia liczbę tur

:turn_limit [liczba] zmienia limit tur. Jeśli liczba limitu nie zostanie określona, lub wyniesie -1, to limit tur zostanie wyłączony.

Cała lista komend dostępna jest pod tym adresem.
Komentarze
#1 | Sagez dnia lipiec 04 2008 21:40:31
Przyda się,dziękiWink
#2 | Michał dnia lipiec 07 2008 15:50:13
te gre musieli w vim'ie robic Pfft
#3 | jarvis dnia lipiec 22 2008 12:51:20
co jak co, ale kodów do wesnoth bym się nie spodziewał PfftGrin
#4 | Serpent dnia sierpień 22 2008 17:24:02
mi i tak nie wchodzą Sad
#5 | Serpent dnia sierpień 22 2008 17:25:19
więc nie będę oceniać bo bym o wiele pogorszył ocenęAngry
#6 | Jarvis dnia wrzesień 27 2008 12:42:51
to ja powiem tak - jak chcecie szybko uciac planszę w kampanii, wklepujcie. ale jeżeli macie troche czasu - pomeczcie sie bez kodow, to daje wiecej satysfakcji ;]
#7 | Sagez dnia styczeń 02 2009 14:13:46
Wpisać ''debug'' w pole poleceń. I wszystko działa.
#8 | Yu-gi-oh dnia maj 11 2009 14:19:29
Tak ... Teraz połowa graczy która tu wchodzi będzie korzystała z tych kodów, lepiej się natrudzić i samemu przechodzić.
Nie mówię że kody czasem nie są przydatne no ale ... Frown
#9 | gun123 dnia maj 26 2009 10:53:16
nie jestem pewien czy wszystkie ale na pewno większość komend jest w pomocy
#10 | Sagez dnia maj 31 2009 19:41:59
Yu-gi-oh - co Cię to obchodzi, że wielu może sobie ułatwiać grę kodami? Zawsze możesz się pocieszyć, że jesteś lepszyGrin
A tak na serio, to jak widzę kolejną planszę typu ''ty vs 3 orków'' to trafia mnie szlag i chętnie ją ucinam, bo rze?nia byłaby tylko stratą czasu.
Wszystko jest dla ludziCool
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 48% [12 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 12% [3 głosów]
Dobre Dobre 20% [5 głosów]
Średnie Średnie 4% [1 głos]
Słabe Słabe 16% [4 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

28/04/2015 16:19
Jestem jak ninja, zmieniłem nick i nikt mnie nie rozpoznaje Grin

28/04/2015 16:13
Hejne bo Gibki Kaktus to Roki

28/04/2015 16:05
Hejne, maksiu pisał, że chciałbyś coś ode mnie, odezwij się na PW Grin

28/04/2015 13:15
Riszbegt dadzą.

28/04/2015 12:52
Tak! Nabijmy sobie posty, które nic nie dadzą! Grin

28/04/2015 12:25
Czas nabić sobie posty.

28/04/2015 12:03
Jupi! Nie ma wladzy! Spam! Grin

28/04/2015 11:42
Neta nie mam do maja, proszę nie robić burd. Wink Szpiczek, scal tamte posty w twoim temacie.

27/04/2015 22:04
Dzięki pe_em Smile

27/04/2015 21:39
Grin

 
Wygenerowano w sekund: 0.03
2,674,601 Unikalnych wizyt