Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 5,749
-> Najnowszy użytkownik: irubumi
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
46% [28 głosów]

Steam
Steam
54% [33 głosów]

Ogółem głosów: 61
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 03:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18-09-2019 06:56
zagladam co jakis czas Smile lecz rankingowcem sie nie nazwał bym

17-09-2019 21:34
@Jarom Co za jakieś wątpliwości. Wink @craken1 Kondolencje. Obstawiałem raczej w drugą stronę, czyli pieluchy i małe crakeny. Grin

17-09-2019 09:47
Trzymajcie się ciepło Cool

17-09-2019 09:46
Druid, zmiana pracy, pogrzeb, takie zamieszanie które nie nadaje sie na pm. Wrócę, bo jestem winien komuś majówkę. Smile Jeszcze nie w tym roku niestety Frown

17-09-2019 09:42
Jarom się zaliczasz Wink

17-09-2019 06:43
Jestem ja, ale nie wiem czy zaliczam się do "starych rankingowców".

16-09-2019 23:04
Shock Nie no jak craken1 żyje to jest GIT. ;-) Mam nadzieję, że to pozytywne "zamieszanie". Grin Również pozdrawiam.

16-09-2019 19:12
Druid ciepło pozdrawiam, dużo mam zamieszania w realu więc wesnoth musi poczekać, aly żyję i pamiętam Cool

16-09-2019 19:09
Cześć wszystkim

15-09-2019 10:15
Hejka. Zaglądają tutaj jeszcze jacyś "starzy rankingowcy". Wink Bo się za Wami stęskniłem. Grin Jest pomysł, a realizacja zależ od odzewu. Cool

 
Wygenerowano w sekund: 0.06
6,699,276 unikalne wizyty