Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,085
-> Najnowszy użytkownik: ekexine
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.

5. Scenariusze - część 2.
Eventy i filtry.

6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25/06/2017 11:21
@Hejne chociaż bajkę ,,sąsiedzi,, lubię. Lepsze to jak np. wieści z naszego sejmu, a w sumie to prawie jedno i to samo... Grin Jestem na serwerze. Wbijajcie. Wink

25/06/2017 10:45
Króla lwa, krecika, muminków i tego typu horrorów. Grin Dla mnie jeden link na rok wystarczy jbc, bo jakbym chciał więcej Shock, to mam toto w TV. Pfft Gra ktoś? Wink

25/06/2017 06:33
XD

25/06/2017 00:21
A kiedyś dawno króla lwa nie było? Może to nie tu i tylko mi się zdaje rżę (że) ( to się liczy za 3 czy za 2 błędy? Grin ) tu.

24/06/2017 23:17
@Hejnewar, dodałem kilka zdań w temacie turnieju EEaW jakbyś był ciekawy. Wink @Elder, ale Disney-a na sb to My jeszcze chyba nie słuchaliśmy. Grin Spoko. Wink

24/06/2017 13:06

24/06/2017 11:03
@Piko być może żeby opuścić serwer to Ja rzeczywiście potrzebuję do tego czyjejś aprobaty. Grin Dobra nie drążmy tego. Wbijajcie na serwer. Wink

24/06/2017 10:54
Oj Elder w żywiole. Grin Jak ten zły craken mógł ci tak zrujnować grę, ehhhh... A nie przeszło ci przez myśl tzw. "Let it go"? Grin

24/06/2017 08:42
@Elder lubisz bawić się w nadinterpretacje. Grin Kto jeszcze się nie zdecydował na start w turnieju igorbata99, to jbc jest jeszcze czas do 1.07. Cool

24/06/2017 08:35
udawało, no ja tego nie pojmuje XD. No ja chciałem to skończyć wcześniej XD

 
Wygenerowano w sekund: 0.01
4,852,436 unikalnych wizyt