Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 1
pe_em

-> Łącznie użytkowników: 2,037
-> Najnowszy użytkownik: kuba999000
 
Ankieta
Która drużyna wygra turniej 2vs2 2016/2017?















Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.

5. Scenariusze - część 2.
Eventy i filtry.

6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25/02/2017 17:32
Na tamtej wersji miałam może 5 a w obecnej 1.

25/02/2017 17:11
Jak dużo masz addonów na swojej wersji wesa?

25/02/2017 13:34

25/02/2017 12:57
Fajnie jest mieć swoje alter ego. ShadowVeil jest w tym mistrzem Grin

25/02/2017 12:51
Chciałbym tak umieć. Grin Nice on Piko btw. Wink

25/02/2017 12:46
Nie martw się, mnie też. Czasami nawet loguję się na złe konto przez przypadek.

25/02/2017 12:25
Faktycznie Hejne. Przejęzyczenie klawiatury. Grin Poprawione. Zawsze dla mnie Piko z pe_emem myli, sam nie wiem dlaczego. Wink

25/02/2017 11:04
Chyba peem Wink

25/02/2017 10:45
Żartowniś pe_em. Wink Nie wiesz że Sordan poddał turniej? Gram teraz na miód isar mapce VMP i nie mam problemów z frekwencją(craken
nigdy nie ma Grin ) Piko btw widziałeś ten mod Inferna? Smile

25/02/2017 10:36
Nie grałeś jeszcze z sordanem craken. Masz szansę przegrać ten mecz walkowerem Smile

 
Wygenerowano w sekund: 0.04
4,562,698 unikalnych wizyt