Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,665
-> Najnowszy użytkownik: anynagivy
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
41% [16 głosów]

Steam
Steam
59% [23 głosów]

Ogółem głosów: 39
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 03:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

02-12-2018 13:50
Powiedzmy, że wchodzi tu grupka entuzjastów, ale na razie jest duży zastój.

02-12-2018 08:42
Czy to forum jeszcze zyje ?

18-11-2018 17:24
^^ GJ tez zrobię poprawkę Grin

16-11-2018 15:41
A najazd botów trwa... Jak na razie ostało się 7 działów.

10-11-2018 13:57
Niedługo będzie news podsumowujący pół roku obecności Wesnoth na Steamie.

10-11-2018 09:08
Wolniej w sensie raz na 2 tygodnie ktoś przez pomyłkę tu zagląda XD

01-11-2018 06:26
Tak, tylko wolniej niż zwykle.

31-10-2018 21:32
Ta strona żyje?

15-10-2018 15:57
Całkiem rozsądna konstatacja Shock, trudno polemizować. Grin Grin Grin

13-10-2018 15:50
Zgadzam się z crakenem, jeśli chodzi o ostatnią wypowiedź Wink

 
Wygenerowano w sekund: 0.58
6,038,375 unikalne wizyty