Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,036
-> Najnowszy użytkownik: Borubar
 
Ankieta
Która drużyna wygra turniej 2vs2 2016/2017?















Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.

5. Scenariusze - część 2.
Eventy i filtry.

6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

23/02/2017 22:59
Ale jeżeli Kalfat się wciągnie to daj mu samemu odkryć grę, zobaczymy ile straci postaci. Grin

23/02/2017 22:55
Jak co to załóż temat w offtopie jeżeli chcesz pogadać, bo masz zwyczaj zaśmiecania czatu. Pfft

23/02/2017 22:55
Wstręt w drużynie to niby utrudnienie? Na necie krążą team compy z 3 Abominacjami na raz.

23/02/2017 22:53
I w sumie NG+ też nie było jakieś straszne 4 osoby mi umarły nie licząc tych w DD pod koniec.

23/02/2017 22:52
Ale wciąż da się wyrwać za 35zł http://www.ceneo..
..
http://www.ceneo..
..

23/02/2017 22:52
DD myślałem że będzie trudniejsze. Co prawda nie grałem na no vesel, no light, abomination if u can, ale na standardzie poszło mi dość gładko. Za to FTLa przeszedłem tylko kilka razy...

23/02/2017 22:50
No i jak zaczniesz grać w DD to będę mógł cię co wieczór oglądać. Grin Tylko musisz pokombinować ze znalezieniem dobrej ceny, bo zniżki się skończyły.

23/02/2017 22:46
Spróbuj trafić w trochę szerszą niszę, to ludzie spoza strony też będą oglądać. Pfft

23/02/2017 22:21
Wielkie dzięki za feedback, miło usłyszeć wykończony całym dniem że ktoś jednak ogląda Grin

23/02/2017 22:20
spokojnie, jak znajdę 5min żeby odsłuchać siebie to zobaczę co i jak. Dzisiaj to od 6:00 do 22:00 na nogach praktycznie, ale daje radę Cool

 
Wygenerowano w sekund: 0.04
4,556,620 unikalnych wizyt