Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 5

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,134
-> Najnowszy użytkownik: sludge
 
Ankieta
Jaki poziom trudności wybierasz w kampaniach BfW?

Łatwy
Łatwy
24% [7 głosów]

Normalny
Normalny
52% [15 głosów]

Trudny
Trudny
10% [3 głosów]

Najtrudniejszy
Najtrudniejszy
10% [3 głosów]

Nie gram w kampanie
Nie gram w kampanie
3% [1 głos]

Ogółem głosów: 29
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/11/2017 17:39

Archiwum ankiet
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

22-02-2018 00:57
Age 0.1.9 Smile

21-02-2018 21:35
Witamy Wink

18-02-2018 19:43
Witam wszystkich Smile

17-02-2018 15:12
Czekam na oficjalny wypis zmian w dodatkach świata Przywoływaczy.

17-02-2018 10:53
Wpis na oficjalnym forum zepsuł niespodziankę. Chociaż i tak zapowiada się nieźle.

17-02-2018 09:40
Czyżbyś wydawał nową kampanię? Cool W sumie fajnie byłoby pograć i ożywiło by to forum na pewno

16-02-2018 20:30
Za tydzień będą 10 urodziny Ery Magii - spodziewajcie się czegoś Wink

14-02-2018 22:05
Witajcie panowie Smile

12-02-2018 09:43
No hej. Smile

11-02-2018 22:07
Siemka.

 
Wygenerowano w sekund: 0.05
5,472,018 unikalne wizyty