Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 3,312
-> Najnowszy użytkownik: Dizat
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
44% [20 głosów]

Steam
Steam
56% [25 głosów]

Ogółem głosów: 45
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 03:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

17-02-2019 12:51
Dodatek the Final Exam jest czymś w rodzaju szkieletu kampanii. Dokładniej prostą działającą kampanią stworzoną jako przykład dla początkujących.

16-02-2019 18:44
Dzięki wielkie Smile

16-02-2019 18:44
yyy... faktycznie, to było tam. * Facepalm* Patrzyłem tylko po Warsztacie.

16-02-2019 18:33
Ma ktoś jakiś przykładowy szkielet kampanii???

16-02-2019 01:17
Poza tym zielarze zbanowani.

16-02-2019 01:08
Sprawdź Pracownię Kartografów.

12-02-2019 16:33
Ktoś ma może jeszcze pliki z Wesnoth Adventures, jak robiliśmy moda? Nie mogę znaleźć na forum.

12-02-2019 13:30
Zestaw map stworzył Piko, można go znaleźć pod nazwą White Dragon 1vs1 maps. Kilka map jest też w dodatku Wesnoth Terraforming, ale są specjalnie pod ten dodatek zrobione.

11-02-2019 23:07
Jeśli chodzi o polskie kampanie, mamy trzy. Wszystkie znajdziesz w Nawigacji i na forum Smile

11-02-2019 19:17
Ma ktoś własne kampanie lub zestaw map jeśli tak proszę podesłać linka

 
Wygenerowano w sekund: 0.06
6,243,186 unikalne wizyty