Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,056
-> Najnowszy użytkownik: gadjodilo
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.

5. Scenariusze - część 2.
Eventy i filtry.

6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

29/04/2017 20:23
Moi drodzy, niewykluczone, że za tydzień ukaże się długo wyczekiwany remake TLU Wink

29/04/2017 09:48
Eee Druid, modrzew to "za dobre drzewko" do tamtej komisji, bo tam najlepiej czułaby się lipa... Grin Ps: po majówce chyba zobaczymy się na serwie (nie obiecuję) Pozdrawiam.

29/04/2017 08:29
Cześć Modrzew. Mówisz „lepszy w te klocki”, no to na 100 % miejsce eksperta w pewnej komisji już czeka. Grin

28/04/2017 16:21
To jestem lepszy w te klocki niż niejeden tupolew Grin

28/04/2017 12:32
Ominęły cię dwie wierzby i trzy sosny. hy hy Grin

28/04/2017 06:43
Cześć wszystkim! Co mnie ominęło? Pfft

24/04/2017 20:44
"Punkty chwały" zostały naliczone do Polskiego Rankingu. Proszę sprawdźcie, czy gdzieś się nie pomyliłem. Wink

24/04/2017 18:39
Teraz o wiele lepiej GrinD

24/04/2017 17:00
Pewien twórca? pewien user? Wiem że tak trochę ból tyłka z mojej strony ale co tam Grin

23/04/2017 12:05
Dzięki, zaraz napisze

 
Wygenerowano w sekund: 0.01
4,715,733 unikalnych wizyt