Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 4,669
-> Najnowszy użytkownik: Ernest1183
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
45% [25 głosów]

Steam
Steam
55% [31 głosów]

Ogółem głosów: 56
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 03:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25-06-2019 20:43
Siema, co tam się tu działo przez ostatni czas? Pfft

22-06-2019 10:04
Problemem jest to, że nasza strona ma 0 zabezpieczeń przed botami. Kasowanie ich postów to jak walka z wiatrakami.

21-06-2019 21:27

21-06-2019 21:27
Artykuły;kampanie i dodatki:revenge of kumakatok

21-06-2019 21:25
http://www.wesnoth
.com.pl/articles.p
hp?article_id=137
Już Grin

21-06-2019 09:38
Deidara na admina!

21-06-2019 01:34
Wrzuć najpierw w temacie w Warsztatach na forum. Obecnie chyba żaden admin nie zagląda na stronę.

20-06-2019 16:53
Jeszcze nie zatwierzili ehhh

16-06-2019 13:42
A jeżeli chodzi o grafiki, to proste operacje graficzne na istniejących portretach jakoś do mnie nie przemawiają. Ale życzę powodzenia.

16-06-2019 13:39
holypaladin, pod okienkiem tekstowym shoutboxa jest przycisk do linków. Zaznaczasz link i klikasz ten przycisk, to naprawdę ułatwia innym życie.

 
Wygenerowano w sekund: 0.03
6,569,578 unikalne wizyty