Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,274
-> Najnowszy użytkownik: pinkbaby18
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
36% [13 głosów]

Steam
Steam
64% [23 głosów]

Ogółem głosów: 36
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 03:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

15-10-2018 15:57
Całkiem rozsądna konstatacja Shock, trudno polemizować. Grin Grin Grin

13-10-2018 15:50
Zgadzam się z crakenem, jeśli chodzi o ostatnią wypowiedź Wink

13-10-2018 12:24
Jednemu z nas już od dawna przydałby się powrót do szkoły. Grin Bez urazy. Wink

13-10-2018 12:22
Gwara? Shock Co ty tu za bzdury podlinkowałeś. Grin Każdy polonista powie, że pisze się "dla mnie", a nie jakieś pierdnięcie którym jest to to "mi", o które się tak czepiasz. Pfft

13-10-2018 07:36
https://pl.m.wiki.
..%82ostocka
w części o zaniku celownika.

13-10-2018 03:59
Shock @Jarom, "dla mnie" jest to bardziej logiczna forma niż "mi", a szczególnie kiedy zaczynam nowe zdanie. "Mi"? A co to miminki jakieś? Grin

12-10-2018 19:46
Craken, "mi", nie "dla mnie".

12-10-2018 15:00
Dla mnie jeszcze żaden boot krzywdy nie zrobił. Wink @Modzrzew jestem prawie pewien, że chodziło tobie o palenie niż handlowanie. Grin

12-10-2018 08:32
Niestety jesteśmy od dawna zalewani przez boty, które wykorzystują luki na stronie do rejestrowania się. Tylko Werian mógłby coś na to zaradzić ale jest nieobecny.

11-10-2018 20:51
Czy ktoś jeszcze ogarnia w ogóle forum? Coraz więcej tam dziwnego spamu. No chyba, że zaczynamy handlować marysią...

 
Wygenerowano w sekund: 0.07
5,915,619 unikalne wizyty