Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Kharos Remake Project
inferno8
Temat ten poświęcony jest frakcji Priests, a dokładniej jej przeróbce. Można tu zgłaszać wszelkie pomysły odnośnie jednostek, grafiki, czy też statystyk. Jeśli chcecie zmienić coś w tej frakcji to piszcieWink

Główne założenia projektu:
-ulepszenie grafiki i animacji
-analizowanie i wdrażanie pomysłów fanów
-przemodelowanie linii jednostek (zerwanie ze starym schematem)
-zmiany statystyk
-jednostka zastępcza dla Horsemana czyli Je¼d¼ca
-przeróbka wyższych poziomów Shieldera
-wprowadzenie innowacyjnych animacji "fatal"
-zmiana nazwy frakcji? (na Kharos jeśli już Wink)

Aby wszelkie wasze propozycje były klimatyczne i nie odbiegały od mojego zamierzonego konceptu frakcji, przedstawiam wam ogólny zarys Priests, którego powinniśmy się trzymaćWink

Priests to frakcja, która w trakcie swojej historii dokonuje ogromnego, skokowego postępu cywilizacyjnego. Postęp ten, spowodowany uzyskaniem dostępu do pewnego ¼ródła mocy, znacząco umocnił ich armię. Zanim ten postęp się dokonał, Kharosanie (od nazwy ich państwa) nie znali magii i szkolili tradycyjne oddziały wojskowe (z wyglądu troszkę przypominające starożytne formacje Rzymu czy Sparty). Jedynie nieliczne uzdrowicielki znały podstawy najłatwiejszej do opanowania magii światła. Dlatego frakcja Kharosan zawsze specjalizowała się w obronie.
W pewnym momencie dokonuje się przełom. Dzięki pomocy z zewnątrz frakcja ta otrzymuje możliwość tworzenia prawdziwie wzmocnionych magią jednostek - wojowników słońca. Dzięki ich doświadczeniu i znajomości magii, Kharos wyrównało swe szanse w starciu z innymi.

Jutro dopiszę więcej. Na razie zastanówcie się nad tym co jest Wink

Edit:
Jednym z założeń projektu jest przemodelowanie linii jednostek. Otóż chciałbym zmienić nieco tę frakcję, usuwając kilka jednostek i dodając całkiem nowe. Jednostki, które chciałbym pozostawić to: linia białych wojowników, shielder (tylko poziom 1 - wyższe trzeba zmienić), Cavalry Archer i linia adeptów światła, nie wiem jak slicer i fanatic - berserkerzy (w ich przypadku trzeba będzie zmienić statystyki albo całkowicie usunąć). Reszta idzie do odstrzału.
Potrzebna będzie jednostka zamienna dla Je¼d¼ca, ponieważ chciałbym zrobić w jego przypadku coś oryginalnego. Nie musi to być jednostka konna. Jeśli macie propozycje to piszcie.
Chciałbym ukazać w tej frakcji dwa typy oddziałów zestawione ze sobą. Przede wszystkim tradycyjne wojska (z ery Światła) i nowe, posługujące się magią (z ery Słońca), które mogły by się jakoś uzupełniać. Coś takiego już funkcjonuje w nieprzerobionych Priests, ale ja chciałbym to jakoś uwydatnić. Konkretnie zależy mi na rozbudowie tradycyjnych oddziałów.

Jednostki, które pozostają w starym składzie, powinny mieć zmienione statystyki, bo ponoć nie są dopasowane w odpowiednim stopniu do innych. Borę tu pod uwagę wcześniejsze wpisy w temacie "wasze sugestie" i liczę na więcej.

Animacje "fatal" - to już robota dla mnie. Chcę po prostu dorobić każdej jednostce w tej frakcji unikalną animację, wyświetlaną w momencie wyprowadzania zabójczego ciosu, dla przeciwnika. Przykładowo: biały wojownik atakuje magią na odległość machinę kroczącą krasnoludów. Kiedy ta już za chwilę się rozleci, wojownik ten wyciąga miecz, skacze i wbija w serce maszyny świetliste ostrze (to cały czas atak na odległość). Następnie wykonuje salto w tył, aby uniknąć eksplozji. Całość powinna fajnie wyglądać i jest możliwa do zrobienia.

Zmiana nazwy frakcji. W oryginalnym zamyśle frakcja ta miała po polsku nazywać się "Kapłani". W języku angielskim to "Priests" czyli również księża. Aby uniknąć niezrozumienia chciałbym nazwać tę frakcję "Kharos" od nazwy mieszkańców tego państwa.

To na razie wszystko. Macie jakieś pytania, czy może zaczynamy od czegoś konkretnego?
Edytowane przez inferno8 dnia 17-04-2009 13:47
 
Sagez
Moje propozycje :
1. Może shielderowi na wyższym levelu dać spowolnienie oszczepem na odległość? Może też jakaś trucizna ( ale pewnie nie pasuje ).
2. Propozycja jednostki zastępczej - piechota walcząca konwencjonalnie, ukrywająca swoją nieufność i niechęć do wojowników walczących magią. Mają lekkie pancerze, lecz ciężkie buławy i oburęczne miecze. Wierzą w swoją siłę i wytrzymałość. Jeśli to możliwe, to ich odporności mogłyby rosnąć, kiedy ich pasek hp się zmniejsza... Często posiadaliby cechy ''lojalny'' i ''zdrowy''. Raczej 5 punktów ruchu. Około 35 hp. Dobrze bronią się przed magią.
9 - 2 miecz dwuręczny ( pierwszy cios )
12 - 2 buzdygan
Z Priests jest ciężka sprawa, na razie nic więcej nie mam. Ale na pewno inni coś wymyśląWink
 
inferno8
1. Shielder rozgałęzia się na Protectora z obszarową obroną i Regeneratora, którego trzeba koniecznie wywalić. Pomysł z tym spowolnieniem jest całkiem fajny jak na zastępcę tej jednostki. Można by zrobić takiego sieciarza a la gladiatora. Spowalniałby siatką i dobijał krótkim mieczem. Co wy na to?
2. Pomysł konwencjonalnej piechoty też jest niezły. Opcja wzrostu odporności wraz z mniejszą ilością hp jest interesująca (nie wiem czy da się to zrobić, musiałbym sprawdzić). Co do wyposażenia to wolni, ale mają każdy typ broni. Odwzorowałbym ich jako coś w stylu ludzkich "smoczych przymuszaczy".
Edytowane przez inferno8 dnia 21-12-2008 11:45
 
Zaku
Niewiem czemu chcesz zmienić staty slicerów - wydają mi sie one być w miare dobrze wywarzone. To tak drogą wstępuSmile
Co do zmian ...
1. Shielder tak jak powiedział Sagez - mógłby spowalniać ale myśle że defensor raczej i to tarczą a nie siecią. Bo skoro ma tarczę mógłby zrobić z niej użytekWink
Zaś w zastępstwie regeneratora wstawiłbym ... mmm nie mam pojęciaSmile zastanowie sie nad tym w pracy jescze;]
2. Za horsmana jako zwiadowce może by wystawić jakiegoś gońca? Szybko biegającego, lekko odzianego chłopka z powiedzmy procą ( w końcu jakies obuchowe obrażenia mogłyby sie przydać tej frkacji myśle) ze statami:
Hp25
Speed 8\9
Obuchowe wrecz (piesc) 4-2
obuchowe na odległość(proca) 6-2

 
inferno8
Kiedyś słyszałem opinie na temat ¼le wyważonego Slicera. Jeśli uważasz, że jest w porządku, to poczekajmy na innych. Jeśli się z Tobą zgodzą to zostawimy go w spokoju.
Protector (nie defensor Pfft) rzeczywiście mógłby spowalniać tarczą, ale i tak już dzięki niej zwiększa obronę terenową wszystkich sojuszniczych jednostek w pobliżu. Według mnie jednostka ze spowalnieniem powinna zastąpić bezużytecznego regeneratora. Gladiator z siecią jak na chwilę obecną jest chyba najlepszym kandydatem.
Goniec - ciekawy pomysł, choć szczerze mówiąc nie musi być to szybka jednostka (pewnie zasugerowałeś się tym Je¼d¼cem). Obawiam się jednak, że jako jednostka, byłby za słaby. Tej frakcji potrzeba pewnego doładowania w formie jakiegoś wojownika. A może tak coś w stylu je¼d¼ca roków od Barbarians? Latająca jednostka na pewno wniosłaby wiele ciekawego.
 
Sagez
Slicer jest okej. Ja uważałem go za słabego, ale pó¼niej zobaczyłem co można nim zdziałać ( pozdro Vul ).
Pomysł gońca jest fajny. Jakby jeszcze miał zasadzkę to byłby odlotowyWink
Maszyna latająca? Chętnie - może coś dużego i napędzanego siłą mięśni z wirującymi ostrzami?Pfft
 
inferno8
A może Ikar? Ludzie z doczepionymi skrzydłami pana Leonarda mogą nie¼le namieszać. Wyposażeni w miecze mogliby kosić z górySmile
 
Sagez
Świetny pomysł! Normalnie jak skończone AberrationsySmile Tylko może żeby byli nieco lepsi od Celestials ( uniki i jakaś tam obrona a nie tankerzy Wink ).
 
Poliuks
Dobry pomysł, sam też myślałem o jednostce latającej.
 
inferno8
Przy czym nie będzie tak szybka jak roczy je¼dziec, ale jednocześnie bardziej trudna do trafienia. Uzbrojenie: przede wszystkim walka wręcz i chyba przy pomocy ostrzy, przypominających pazury. Co wy na to? Nie wiem czy mogłaby atakować na odległość (bo przy pomocy czego? I czy to nie będzie już przesada?) Możecie przedstawić konkretne statystyki ataków, jeśli chcecie.
 
Poliuks
Wręcz: pazury 5-4 strzelec wyborowy.
Na odległość: miotane noże 3-3.
Edytowane przez Poliuks dnia 19-01-2009 10:11
 
Zaku
Hmmm pazurów? Może na rękach by miał rękawice z futra jakiegos zwierzaka i w nich na kostkach wystające pazóry
Atak na dystans? Skoro ma gostek już "doczepiane" skrzydła to czemu nie mógłby strzelać na odległość tymi pazórami (Wiecie jakiś mechanizm w tych rękawicach)
Staty: Hp ok 27
Speed 7 (?)
kłójące (wręcz) 7-2
Kłójące (dystans) 1-10? Grin

Jestem zmęczony i takie głupoty pisze ale może coś sie podoba;]
 
inferno8
Zaku napisał:
Hmmm pazurów? Może na rękach by miał rękawice z futra jakiegos zwierzaka i w nich na kostkach wystające pazóry
Właśnie to mam na myśliSmile Jeśli chodzi o atak na dystans to nie jest on konieczny. Patrząc na statystyki Poliuksa (5-4 strzelec wyborowy) ta jednostka już jest potężna i to bez ataku na odległość.
 
Vetch
Co do regeneratora można zamiast niego postawić oszczepnika z harpunem. Taka łucznicza droga rozwojuWink.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
Tylko, że taki oszczep kontra magia nieciekawie wygląda. Ja bym zrobił ciężką jednostkę wyposażoną w różne typy broni. Taki ludzki (smoczy) przymuszacz. Nie wiem jednak, czy to się opłaca. Na razie myślmy dalej.
 
Vetch
Co do tego latającego to mógłby mieć ostre żelazne pióra na końcu skrzydeł. Bardzo praktyczne rozwiązanieGrin
A może jeszcze zatruteGrin
takie staty na przykład:
8-2 sieczna strzelec wyborowy
12-1 kłująca(Hełm na głowie z wielkim kolcemGrin)trucizna attack only
Edytowane przez Vetch dnia 25-01-2009 17:36
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Aureliusz777
INFERNO a jakby te pazury na łańcuchach były???
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway
 
inferno8
Nie wszystko da się w takiej skali narysować, spokojnie. Zamelduję się z obrazkiem to dopiero pomyślimy co można ewentualnie dodać.

Edit:
Próbny rysunek Ikara. Wymaga paru drobnych poprawek. Moje pytanie brzmi: czy miej więcej odpowiada Wam taki wygląd (ogólnie)?
/obrazek skasowany/
Edytowane przez AxeFighter dnia 29-11-2014 16:02
 
Sagez
Mnie odpowiada, bo się takiego nie spodziewałemSmile Dobrze, że nie jest mega - super - wyrąbany i gro¼ny.
 
Zaku
Ciekawy projekt. Ja jestem za Wink
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.11
6,510,838 unikalne wizyty