Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Ucieczka Marbusa - dodatkowe jednostki
Piko
Do tego tematu kieruję swoje pytanie - ile i jakie jednostki spoza defaulta chcielibyście zobaczyć w kampanii? Jeżeli starczy nam czasu to chciałbym narysować całkowicie nową jednostkę dla Króla Gonu, ale Adris musiałby mi opisać jak on ma wyglądać.


Jednak wracając na ziemię, mam kolejne pytanie. Czy chcecie, by w kampanii użyć nag z PPS? Problem stanowi fakt, że wydłuży to, wystarczająco już długą, listę rekrutacji, ale można temu zaradzić dając tylko kilka takich jednostek na start, bez możliwości dalszej rekrutacji. Co wy na to?

i.imgur.com/kbxj87s.png
 
Jarom
Dałbym 1 huntera i 3 guardianów razem z 5 fighterami i oczywiście Sylvianną, żeby mieć inny atak niż sieczny w wodzie. Zastanawiam się czy dla samej Sylvianny czegoś nie stworzyć.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
Piko
Jeżeli mapa będzie wystarczająco duża to spoko, jeżeli będzie mała to 10 jednostek ekstra włącznie z tym, co zrekrutuje gracz, to może być za dużo. Z tymi atakami innymi niż sieczne to bym jednak nie wariował, nadmiar obuchu osłabiłby znacznie ścieżkę trolli (już nie wspominajac, że ci strażnicy biją więcej niż trolle). Proponuję by hunterów było więcej niż guardianów, a fighterów najmniej, bo ich zawsze można dorekrutować.

Przykładowo 2 guardianów, 3 hunterów i 1 fighter, lub 2 guardianów, 4 hunterów i 2 fighterów. Ale oczywiście jeżeli chcesz inaczej, to śmiało.

Sylvianny raczej bym nie zmieniał. Linia wojownika wydaje się pasować do niej całkiem dobrze.


Z innej beczki: co wy na to, żeby dorzucić do kampanii tego pana?


Edit:
Rozmawiałem z Adrisem na czacie i nie zgodził się na dodanie powyższych nag do kampanii. Nie wiem, czemu nie napisał tego tutaj, ale w takim razie wspomnę to za niego.
Edytowane przez Piko dnia 07-08-2016 21:02
 
Deidara
Co do jednostek dodatkowych, to chyba znacie już moje stanowisko. Jestem zdecydowanie przeciwny temu, by gracz jakieś rekrutował. Nie mam większego argumentu ponad to, że jest to swego rodzaju udziwnienie, a od takich mam zamiar odskakiwać jak od ognia, podobnie jest w przypadku artefaktów.
Nie zrozumcie mnie źle, jednak historia Marbusa jest historią tragiczną. Chcę wprowadzić klimat i nastrój, w którym gracz choć trochę poczuje się jak główny bohater: znikąd pomoc, zerowe szanse przetrwania i wszędzie wrogowie. Najważniejsze dobra to żywność, miejsce do odpoczynku i choć chwila wytchnienia od walki. Nie uda się nam to, gdy w połowie scenariuszy znajdować będziemy super-mega fajną jednostkę bądź Amulet Świetnych Piorunów Męstwa.

Tak też, staram się od tego odejść. Niemniej, nie miałbym nic przeciwko temu, by główny zły protagonista okazał się kimś więcej, niż tylko liczem na trzecim poziomie. Myślałem o kimś na wzór Saurona, gdy jeszcze miał pierścień. Wysoki, w pełnej zbroi, z potężną bronią, która rozłupuje przeciwników na pół. Pod hełmem... Nie wiadomo! Niemniej, jeśli planujemy wprowadzić kogoś takiego, musimy to zrobić dobrze, a przez to rozumiem pełne animacje tej jednostki, dźwięk i w ogóle to wszystko, co mają inne jednostki z ery domyślnej.

Edit:

Trzeba nieco odświeżyć ten temat przed premierą kampanii. Na specjalne jednostki nie ma już chyba za bardzo czasu w tym miesiącu, ale byłoby cudownie, gdybyśmy dodali je później. Potrzebujemy dwóch: Aidalę w wersji kobiecej nagi oraz Króla Gonu, w wersji... Króla Gonu. Zastanawiam się też nad samym Marbusem. W większości kampanii główny bohater jest specjalną jednostką. Dlaczego teraz miałoby być inaczej?

Co zaś do jednostek dodatkowych, których nie możemy rekrutować, a które gracz posiada... Od razu przychodzi tu do głowy Jęczmień, czyli nasz wilk (którego śmierć bądź przeżycie wpływa na epilog, tak przy okazji). Sprawdzając jednak dialogi scenariuszy zauważyłem, że w Czwartym B możemy zyskać... Trolla szamana z kampanii PPS. Sam ledwie pamiętam ten scenariusz. Mogliśmy w nim uwolnić trolle z klatek, a prócz jednostek drugiego poziomu był tam także jeden troll szaman. Więcej o nim wzmianek nie ma, sam nie jest też jednostką NPC. Ot, się pojawia. Nie wiem, czy ktoś o tym pamiętał. Jak dla mnie, to dobry dodatek. Podążając ścieżką trolli trzeba zrezygnować z posiadania jaszczurek, które są jednak od tamtych znacznie mocniejsze. Taki szaman nieco wyrównuje tutaj szanse.
Edytowane przez AxeFighter dnia 20-10-2017 18:09
„Zniszczmy doszczętnie ten żałosny świat i przejdźmy do kolejnego.”
~ Chara
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.21
6,704,409 unikalne wizyty