Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Pracownia Architekta
Jarom
Łańcuch przy prawej ręce olbrzyma z niewiadomych przyczyn działa odwrotnie niż grawitacja na krótkim kawałku (czy to nadal uchwyt tego ostrza?). Miecz wojownika zmienia kształt na pierwszych trzech klatkach. Jego kolano jest źle pocieniowane, tak jakby uginał je w przeciwną stronę. Poza tym bardzo dobrze.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
Architekt
Inny styl cieniowania niż ostatnio (trochę gorszy) ale fajnie nawet wyszło:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/wojownik-v2aaa_zpsgumwxwjl.png
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Jarom
Na płaszczu i zbroi widać że jest pomazane, poeksperymentuj z kryciem pędzla.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
Architekt
Hejo, dawno nic nie robiłem więc tak na szybko zrobiłem takiego wojownika Smile
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/123_zpscd9afrza.png
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Sulik
Jeśli to jest na szybko to ciekawe jak wyglądałby na wolno.
Edytowane przez Sulik dnia 31-10-2016 20:32
 
Piko
Bardzo mi się podoba, chociaż cieniowanie jest chyba trochę zbyt miękkie.

Cieszy mnie też że wracasz do świata żywych. Wink Przeglądałeś może zaległe wiadomości na PW?
Edytowane przez Piko dnia 31-10-2016 21:42
 
Architekt
15 minut dłużej Smile
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/1234_zpsjqwxmdp9.png
Piko przeglądałem, ale nie chce mi się teraz tego robić. Tym bardziej że szykuję niespodziankę graficzną związaną z moją twórczością Wink
Mam po prostu długi weekend więc na chwilę wracam, wątpię abym zabawił tu dużej. Smile
Edycja 1
Kolejny półfranken - 30 minut pracy Pfft
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/lisoczek%20v2-aa_zpsp73hkrsv.png
Mi się podoba Smile
Edycja 2
Odkryłem ciekawą rzecz ułatwiającą cieniowanie, jeśli efekt nie jest koszmarny to również dużo szybszą, bo robiłem to pół godziny (grafika testowa, kontury jak najszybciej z gotowych jednostek)
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/test2_zpslwuf2vdr.png
Poprawiony wojownik:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/wojownik-v2aaaa_zpsvx0r2o6x.png
Edycja:
Dzisiaj trochę popracowałem i przedstawiam wam zalążek nowej frakcji - chińczyków. Narazie tylko dwie pierwszo-poziomowe jednostki, ale chcę to rozwinąć do w miarę dużej frakcji, liczącej łącznie około 40 jednostek + bonusy ekstra.
Zamierzam zrobić animacje i portrety do każdej jednostki. A w przysłości... może nawet własnoręcznie wykonam kampanię Wink
Miecznik:
I próba: Edycja:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1_zpsaxtyh1do.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1a_zpsbiiqa7il.png
Pałkarz: Edycja:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-2_zpslgkjzaxh.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-2a_zpslqg56hhs.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-2b_zpsu7q64j0s.png
Edytowane przez Architekt dnia 17-01-2017 18:07
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Sulik
Trzy pytania. Czy oni mają takie szare włosy? Chyba typowi żołnierze powinni być młodsi? I czy jesteś pewien, że chinczycy posiadali w uzbrojeniu morgenszterny?
 
Architekt
Takie włosy wydają mi się dobre, bo bląd jest zbyt często wykorzystywany w Wesnoth, a rudych chińczycy chyba nie mają. Ale zdecyduję się nad kolorami dopiero jak skończę wszystkie pierwsze poziomy ( 8 ), na pewno z każdym poziomem będzie coraz bardziej widoczna siwizna.
Hmmm, nad wiekiem żołnierzy się nie zastanawiałem, ale na pewno mieli długie włosy (przy następnych poziomach będą widoczne) i dużo miało wąsy lub brodę, a żeby w Wesnoth wąsy były widoczne, nie mogą być mniejsze.
Łucznik młodszy (bez brody):
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-3_zps27sjvelk.png
Nie wiem czy mieli, ale to fantastyka, więc mogą mieć chyba Smile tym bardziej że potrzebują mocnych piechurów.

Poprawka tego wyżej:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/cien2a_zpspqqfdhyo.png

Ps: Moją wiedzę na temat wyglądu biorę z filmów, bo to one motywują mnie do pracy Wink
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Piko
O ile jednostki są bardzo fajnej jakości... O tyle w życiu nie pomyślałbym że to Chińczycy. Przede wszystkim nie pasują włosy i kolor skóry, pamiętaj także że zarost jest u nich rzadko spotykany.

Więc o ile podobają mi się twoje grafiki (zwłaszcza ostatni łucznik) o tyle niezbyt odzwierciedlają one azjatyckie pochodzenie postaci. Jednak jeżeli chcesz brnąć dalej w tym kierunku, to jak najbardziej jest to w porządku - ale frakcją typowo "chińską" bym ich nie nazwał.
 
Architekt
Każdy cesarz w filmie jest przedstawiony z kozią bródką, więc wydaje mi się że wcale tak lipnie z zarostem oni nie mają Wink
Rasa nie będzie mieć nazwy "chińczycy", ale będzie stylizowana na nich. Kolor skóry mogę zmienić Smile
Delikatna poprawka u strzelca:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-3_zpseegijwuk.png
I włócznik (chyba muszę ręce przedłużyć):
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-4_zpshl7g1z0j.png

EDYCJA:
Poprawiony włócznik:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-4_zpsb3bla3r2.png
Oraz inżynier:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-5_zps6vthnc3s.png
Będzie jeszcze jeździec i zabójca. I jeszcze jedna jednostka dla której aktualnie planów nie mam, ale musi być we frakcji 8 pierwszych poziomów. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co do tej ostatniej jednostki, to jestem otwarty na sugestie Smile

Frakcja będzie miała każdy (chyba) rodzaj ataku, przez co balans będzie cięższy, ale będzie to droga frakcja.

Ps: Zrobiłem sobie nowy avatar, jakby ktoś chciał mieć coś w takim stylu, to mogę robić avatary, bo to fajna zabawa Smile

Edycja 2
Kolejna jednostka, tym razem zabójca:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-6_zpshyn2ydp7.png
I poprawiony pałkarz:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyk-1-2c_zpsll5shdkt.png
Oraz linia wielkości:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/chinczyki_zpspr9dkm7a.png

Proszę o komentarze Smile
Edycja 3
Jeszcze jedne poprawki cieniowania i jeździec, została ostatnia jednostka pierwszego poziomu. Nazwa frakcji to będzie "cesarstwo"
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/___1_zpst2nvji0r.png
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/_chinczyk-1b_zpsejpjpa2o.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/_chinczyk-1-2d_zpsvoxaah5t.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/_chinczyk-1-3c_zpsdthaqz80.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/_chinczyk-1-4aa_zps1i0upxqn.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/_chinczyk-1-5_zpsbhpyzqoa.pngi1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/_chinczyk-1-6_zpsfijydrfz.png

Edycja 4
Długo mnie tu nie było, więc dzisiaj postanowiłem coś zrobić, jest to generał, wzorowany na jednej jednostce nieumarłych z deuflatu (kiedy jeszcze ta jednostka żyła), ciekawe czy widać kto to?
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/247a_zpsvelv17be.png
Edytowane przez Architekt dnia 17-01-2017 18:19
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Jarom
Nie domyśliłbym się. Ale jednostka jest OK.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
inferno8
Przypomina mi pozą tę jednostkę:
units.wesnoth.org/1.12/pics/core$images$units$undead-skeletal$deathblade.png[img]http://www.wesnoth.com.pl/forum/attachments/247a.png[/img] is not a valid Image.

Co do Twoich jednostek tu zamieszczanych to naprawdę prezentujesz wybitny poziom Smile
Edytowane przez inferno8 dnia 04-01-2017 18:57
 
Architekt
Hmmm Miał być następny poziom, ale chyba wyszedłem z wprawy :/
Inferno trafiłeś, z tamtego nieumarłego wziąłem początek.
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/247b_zpstmrituuq.png
Edycja:
A jednak udało się poprawić Smile, chociaż do ideału jeszcze dużo brakuje...
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/247ba_zps1asapnjn.png
Pierwszy szkic lawowego golema:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/Golem_zpskilpyoq1.png
Postawa jest wzorowana, ale efekt mi się podoba i mogę powiedzieć że jest mój Wink
Kolejna Edycja:
Częściowo poprawiony golem:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/Golem4_zpsvdvfbuvb.png
Oraz próby lodoogniaka:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/1234a_zpssj8u4c0e.png
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/1234aa_zps6yv6pw9g.png
Edytowane przez Architekt dnia 23-04-2017 22:01
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Piko
Myślę, że fajnie zacząłeś tego golema, ale ma on za krótkie nogi. Jedyny sposób w jaki wyobrażam sobie stabilność jego konstrukcji, to chodzenie na czworaka i uderzanie głową.

Lodoognik ciekawy, ale myślę że za bardzo by odstawał od innych jednostek w Wesnoth.
 
Deidara
Lodoognik bardzo mi się podoba... Jest taki skandynawski. Poza tym fajnie wyszła ta mieszanka kolorów. Wielu artystów bardzo się ogranicza przy mieszaniu tych dwóch żywiołów, robiąc np. bohatera, który w jednej dłoni dzierży kulę lodu, w drugiej kulę ognia.
Co do golema, to górna część jego ciała wygląda naprawdę fajnie, ale dolna jest niedopracowana, zrobiona zbyt dużych kawałków kamieni, bez dobrej obróbki kolorystycznej. No i oczywiście ogień na rękach do poprawy.
„Zniszczmy doszczętnie ten żałosny świat i przejdźmy do kolejnego.”
~ Chara
 
Architekt
Wydłużyłem golemowi nogi, chyba lepiej jest? Obróbka kolorystyczna jest jeszcze niedokończona, dlatego wygląda na niedopracowaną. Narazie tylko góra jest pocieniowana, a na reszcie zaznaczyłem tylko kolorami co jest bliżej, a co dalej, gdzie światło pada itd. Jak pocieniuje całego, takiego jak teraz jest, to spróbuję podzielić go na mniejsze kamienie.
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/Golem6_zpslcog9pwe.png

Edycja:
Skończony Golem:
i1042.photobucket.com/albums/b422/Polak/Golem1A_zpsamqtlnoz.png
Zastanawiam się czy zrobić jego niższe poziomy... Można by wtedy dodać do Tales Ery nowe golemy. Z drugiej strony te golemy nie są ani ogniste, ani ziemiste... Wink #Feriowe_rozkminy
Edytowane przez Architekt dnia 17-01-2017 18:20
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
inferno8
Lodoogniak wygląda genialnie Smile

Co do Golema to ogólna bryła jest bardzo fajna ale moim zdaniem jeszcze bardziej bym go pofragmentował. Szczególnie w nogach, które nie mają kolan.

Poza tym nie mogę w łatwy sposób zidentyfikować źródeł światła, które oświetlają jego postać. Wygląda to tak, jakby był oświetlany chaotycznie z każdych stron, nawet od dołu.
Ja najczęściej koloruję wykorzystując 2 fikcyjne źródła światła - pierwsze główne (key light) padające od przodu skierowane pod kątem oświetlające lewą i frontową część jednostki, oraz drugie znacznie słabsze światło (back light) delikatnie oświetlające prawe kontury i wyżłobienia. Światłem emitowanym z lawy na tym etapie bym się nie przejmował. Wygląda naprawdę nieźle.
 
Architekt
Hej Smile
Dawno mnie nie było, coś na szybko z epoki odkrywania ameryki Wink
Zrobiłem to w trochę innym stylu używając trzech kolorów + kontur Smile
Architekt dodał/a następującą grafikę:
strzelecv2.png

"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
Szpiczeq
Chyba w złym momencie wrzuciłeś tego osadnika. Sądząc po ilości osób odwiedzających forum niewiele osób go zobaczy ;(. Jednostka wygląda na całkiem fajnie, ale nie za bardzo podoba mi się paleta. Według mnie jest za ciemna, ale to tylko moje zdanie Wink. Czekam na jego poprzednie poziomy Wink.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 14.5
6,699,274 unikalne wizyty