Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
EoMa Art Remake Project
inferno8
@Piko: ten syndrom pokemona już chyba się nie odklei od golemów Grin gwoli ścisłości on nie będzie szarżował kolcem. To raczej masywny metalowo-kamienny stożek na dziwnych łapkach i będzie tak jak do tej pory szarżował w niezmienionej pozycji, czyniąc obuchowe obrażenia.

Mag zbrojny wydawał się być trochę niski z racji złego położenia na swoim obrazku - już to poprawiłem u siebie, więc powinno być ok.

Chceta Cyklopa z drzewem to mata:
i.imgur.com/lxfQXek.png

Dorobiłem Golemowi taką jakby prostszą wersję, być może poziom pierwszy, oraz dla porównania dodałem alternatywny "dziubek", niebieski zamiast złotego. Prosiłbym Was o wybór tego, co lepiej pasuje.

Poza tym Sagez zasugerował coś bardzo ciekawego i postanowiłem sam się przekonać jak wyglądaliby ustandaryzowani tarczownicy. Macie ich na tym obrazku powyżej. Tu też prosiłbym Was o komentarz. To istotne.

Edit:
zmieniona poza Revengera po raz kolejny, może teraz?
i.imgur.com/bQ4X80L.png
Edytowane przez inferno8 dnia 17-01-2017 17:18
 
Sagez
Moim zdaniem włócznicy wyglądają o wiele lepiej, ale ja zasugerowałem te zmiany. Jeżeli jeszcze mógłbym coś zmienić, to po prostu wydłużyłbym im włócznie. Poza tym - świetnie.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Maksiu
Mi również nowi włócznicy się nie podobają, bardziej bym szedł po w stronę takiego jakby cesarstwa.
Golemy również mogłyby być lepsze Wink
Edytowane przez Maksiu dnia 17-01-2017 18:35
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
przemicho12
Mnie osobiście bardziej spodobały się goley u góry. Drzewo wygląda kozacko. Co do "tarczowników" to pozostał bym przy starym wyglądzie w stylu rzymskiego legionisty.
 
inferno8
Wszystko wskazuje na to, że Tarczownicy zostaną bez zmian (uff, odpada cały dzień pracy).

Zastanawiałem się nad zmianą ataku Mistrza Magii/Guru. Oryginalnie zsyła on na przeciwnika kawał skały. A gdyby tak zmienić koncepcję i zamiast skały ten 4-poziomowy mag przyzwałby znienacka oddział Umów, które wykonałyby precyzyjne uderzenie pokonujące wszelkie odporności celu, a następnie teleportowałyby się poza pole walki?
Wyglądałoby to mniej więcej tak:
i.imgur.com/bHVihEU.jpg
Taki atak o pewnym z góry określonym poziomie obrażeń niezależnym od odporności byłby niezłą alternatywą dla innego poziomu 4 Magów: Mistrza Żywiołów, który ma różne ataki w zależności od podatności swojego celu. Co sądzicie?

Oprócz tego prezentuję Wam wstępną koncepcję animacji dla Złotego Maga. Uznałem, że normalnie funkcjonuje bez hełmu, dopiero podczas walki pojawia mu się na głowie razem z mieczem w dłoni. To jeszcze praca w toku, w grze wygląda lepiej:
i.imgur.com/xdXUUSW.gif
 
przemicho12
Odnośnie Guru kurcze to jest naprawdę ciekawy pomysł ale ten kawał ziemi spadający z nieba też jest super, będzie mi go brakowało Sad. Natomiast złoty mag dla będzie świetny, dobry pomysł z tym znikającym hełmem.
 
inferno8
Co za problem zmienić statystyki i zrobić 2 ataki obok siebie? Pojedynczy precyzyjny atak Umami, lub kilka mniejszych ataków właśnie taką skałą Wink
Odświeżyłem wygląd tego ataku i animacja mogłaby mniej więcej wyglądać tak:
i.imgur.com/RVSz4D3.jpg
Na samej górze tej skały znajdowałby się zszokowany Mu Grin

A wracając do Golemów, to co powiedzie na taką przedziwną animację postoju, która pojawiałaby się raz na jakiś czas?
i.imgur.com/9XAycql.gif
Znudzony bezczynnością golem zmieniałby sobie kolorki Grin
 
Jarom
Jestem za propozycją z dorobieniem ataku umami jako alternatywnego.

Czytając twojego posta kilkakrotnie dostałem napadu śmiechu:
-kiedy przeczytałem ten fragment: kilka "mniejszych" ataków właśnie taką skałą
-kiedy zobaczyłem mu
-oglądając animację bezczynności golema

Innymi słowy podobają mi się te pomysły. Chociaż akurat golemy wolałem stare, wyglądały bardziej golemowato.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
inferno8
@Hejnewar: oczywiście, że są. Jak tworzyłem grafiki dla magów, to przyznam, że poszedłem trochę na skróty i zrobiłem im takie średnio-długie włosy i długie szaty by nadać im taki "uniwersalny" wygląd dla obu płci. Przydałoby się kiedyś stworzyć osobne grafiki dla kobiet.

Moi drodzy, z tych graficznych przeróbek pozostały mi już jedynie:
-animacje Cyklopów
-wdrożenie Wybrańca Bagien
-animacja szturmu Umów
-drobne korekty i synchronizacja dźwięków

Gdy to będzie gotowe, to wyślę nową zawartość na roboczy serwer SVN, dzięki czemu będziecie mogli zobaczyć nowe grafiki w akcji i to przedpremierowo.

Następnie rozpocznę prace nad optymalizacją kodu ery, ulepszeniem zdolności i dodaniem nowych.
 
kalfat
Jestem bardzo podekscytowany odświeżeniem ery. Bardzo cieszy mnie to że inferno dalej chcesz ją wspierać. Mi nowe golemy bardzo się podobają, animacja postoju ze zmienianiem kolorków może już mniej. Ja spoczywającego golema wyobrażałbym sobie że poszczególne pierścienie wygaszają (wyłączają) i lekko obniżają po czym golem zasypia/odpoczywa. Natomiast gdy golem wraca do swojej standardowej formy to odwrotnie pierścienie lekko do góry a kolory wracają do do oryginału.
D Y E D M Λ G E N T Λ
 
inferno8
No ten disco golem to chyba faktycznie momentami zbyt jaskrawy (choć myślę, że ekscentryczni magowie na pewno takie posiadają Grin). To w takim razie za namową kalfata może taka wersja "śpiąca"?
i.imgur.com/BUbe1Ye.gif
Przemieszczanie tych pierścieni nie wyglądało zbyt wiarygodnie, więc zrobiłem ich wygaszanie.

Edit:
Zapomniałem o poprawie jeszcze jednej animacji. Mowa o "runicznej aurze" - specjalnej animowanej zdolności Mistrza Run (lvl4). Dla tych, którzy nie do końca kojarzą, jest to zdolność aktywowana prawym przyciskiem. W momencie aktywacji wszyscy nasi Mistrzowie Run wytwarzają duże pole runiczne dookoła siebie. Jednostki stojące na czerwonych runach zyskują 99% wrażliwości na ogień, chłód i astralny typ obrażeń (zgadza się, 99% a więc dwukrotność), a jednostki stojące na niebieskich runach zyskują 99% odporności na te same typy obrażeń (nawet potężne zaklęcia zadają góra 1-2 pkt. obrażeń).
Wersja stara i nowa:
i.imgur.com/befv0nG.jpg
Edytowane przez inferno8 dnia 18-01-2017 20:40
 
inferno8
Moi drodzy, po 1,5 miesiącach "zakończyłem" przeróbkę grafik dla Ery Magii Smile W cudzysłowie, bowiem wiele można by jeszcze udoskonalić - i tak pewnie będzie w kolejnych być może odsłonach. Jedno jest pewne - blisko 1322 grafik zostało przeze mnie zremasteryzowanych. Spora część jednostek otrzymała nowy wygląd, doszło parę nowych animacji, pojawiły się też nieplanowane nowe jednostki. Większość założeń została zrealizowana - Era Magii została udoskonalona.

Oto raport statystyczny z prac:
i.imgur.com/dbEDbrA.png
Wygląda na to, że w Erze jest łącznie prawie 2 tysiące obrazków jednostek i ich animacji Grin

Ale to nie koniec. Muszę teraz oczyścić Erę z nieużywanego kodu oraz zoptymalizować umiejętności pod kątem najnowszych rozwiązań z zakresu WML. Jeden z użytkowników już zadeklarował pomoc z optymalizacją bloków animacji.
Do zrobienia jest też wprowadzenie nowych umiejętności (podział kościstych golemów, ognistego podmuchu mechanicznego smoka, zmiany działania słonecznego promienia u Kiriosa by raził nawet do 5 jednostek w linii, integracja mrocznego Atokpi jako transformacji nocnej Mistrza Atokpi, wprowadzenie nowego ataku dla Guru związanego z Umami, runiczne awanse dla krasnoludzkiego drona, mroczna aura Wybrańca Bagien, itp.).

Dopóki te rzeczy nie będą zrobione, nie wypuszczę oficjalnie Ery. Jednak przygotowałem dla Was wersję przedpremierową! Grin Ta wersja posiada nowe jednostki i grafiki oraz zmienioną strukturę. Możecie ją nieoficjalnie pobrać tutaj:



Pobierajcie i wypróbujcie odświeżone jednostki w grze. Gdybyście mieli jakiekolwiek uwagi to piszcie. Choć teoretycznie przeróbka jest w pewnym sensie ukończona w podstawowym zakresie, to i tak jestem gotów wprowadzać jeszcze jakieś drobne zmiany.

Przede wszystkim potrzebne są kolory drużynowe dla jednostek oraz dorobienie żeńskich wersji Przywoływaczy i Magów.

Dlatego też zwracam się z tym do Was: Era Magii potrzebuje grafików, którzy mogliby z tym pomóc. Macie okazję stać się w pewnym sensie współtwórcami jednego z najbardziej rozpoznawalnych dodatków stworzonych dla Battle for Wesnoth o blisko 9 letniej historii oraz pod względem dopracowania chyba najbliższego poziomem do oryginalnej zawartości gry.

Potrzebuję osób potrafiących obsługiwać programy graficzne typu Gimp, które będą potrafiły odwzorować specjalny zestaw kolorów (paleta magenta) na różnych jednostkach. Część z nich ma to zrobione, ale większość nie. Dlatego pomoc jest mile widziana.
Potrzebne są też osoby o umiejętnościach graficznego frankenstein'ingu do stworzenia żeńskich odmian określonych jednostek. Gorąco zachęcam do współpracy - "Ty też możesz stać się częścią Ery Magii!" Smile
Edytowane przez inferno8 dnia 22-01-2017 10:18
 
Maksiu
Dlatego też zwracam się z tym do Was: Era Magii potrzebuje grafików, którzy mogliby z tym pomóc. Macie okazję stać się w pewnym sensie współtwórcami jednego z najbardziej rozpoznawalnych dodatków stworzonych dla Battle for Wesnoth o blisko 9 letniej historii oraz pod względem dopracowania chyba najbliższego poziomem do oryginalnej zawartości gry.

Potrzebuję osób potrafiących obsługiwać programy graficzne typu Gimp, które będą potrafiły odwzorować specjalny zestaw kolorów (paleta magenta) na różnych jednostkach. Część z nich ma to zrobione, ale większość nie. Dlatego pomoc jest mile widziana.
Potrzebne są też osoby o umiejętnościach graficznego frankenstein'ingu do stworzenia żeńskich odmian określonych jednostek. Gorąco zachęcam do współpracy - "Ty też możesz stać się częścią Ery Magii!" Smile

Dużo grafików na forum nie ma, a aktywnych jest jeszcze mniej... Kusi mnie aby spróbować coś zrobić, zabłysnąć, z drugiej strony nie mam za dużo czasu a zadeklarować i niewypełnić zadania mi się nie uśmiecha. #DylematGrafika
"Dragon Blade wcale nie opuścił forum. [...] To że z kilkoma osobami ma na pieńku, w tym między innymi ze mną, nie oznacza, że się tutaj nie liczy. Udowadniał to nie raz robiąc też dobre rzeczy i nie mowa tu wyłącznie o jego umiejętnościach graficznych." - Sulik
Moja pracownia:http://www.wesnot...post_28706
 
inferno8
Te dwie rzeczy wymienione przeze mnie nie są priorytetowe - to po pierwsze.

Po drugie nikt nie musi "rezerwować" zakresu pracy - właściwie każdy może wybrać co i ile chce zrobić, czy to jeden, dwa obrazki lub więcej i wrzucić tutaj. Im więcej osób zaangażowanych tym lepiej Wink Każdy ma szansę się przyłączyć i nikt do niczego nie jest zobowiązany. Masz ochotę dorobić kolory drużynowe dla swojej ulubionej jednostki? Masz po prostu ku temu okazję i to jest skierowane do wszystkich Smile
 
glonstons
Moja uwaga pewnie jest zbędna, ale ropucha niema animacji bezczynności; po prostu znika.
Co do grafik: REWELACJA!!!
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Faktycznie, w trakcie reorganizacji struktury folderów uwzględniłem nieprawidłowe ścieżki dostępu dla obrazków żab. Właśnie to poprawiłem i powinno być ok. Załączam nową wersję zarówno tu jak i w poście z raportem.

http://www.mediaf...0_RC1a.zip

Dzięki Wink
Edytowane przez inferno8 dnia 22-01-2017 10:18
 
glonstons
Dywanik-co powiecie?
glonstons dodał/a następującą grafikę:
s2.png

Edytowane przez glonstons dnia 25-01-2017 11:04
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
No całkiem nieźle jak na pierwszy raz Grin

Tak mniej więcej wyglądałoby to w grze:
i.imgur.com/XELGpX3.jpg

Jeśli mógłbym coś zasugerować to podmień turban na ten od mistrza gryfów:
i.imgur.com/qD1YF1z.png
Będzie sprawiał wrażenie lepiej oświetlonego.
 
glonstons
okej
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
glonstons
No to mamy coś takiego.

Troszkę więcej roboty będzie z odwrotnym widokiem na północ.
glonstons dodał/a następującą grafikę:
carpetrider1.png

Edytowane przez glonstons dnia 25-01-2017 14:27
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 1.06
6,704,514 unikalne wizyty