Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
EoMa Art Remake Project
inferno8
No i teraz jest super - dzięki! Smile

A co do północnej wersji jeśli będziesz pobierał kolory bezpośrednio z nowego turbana to powinno pójść w miarę gładko Wink

Zachęcam pozostałych do spróbowania swoich sił z kolorowaniem swoich ulubionych jednostek (i nie tylko) na kolor drużynowy. A jak ktoś chce czegoś nowego, to żeńskie wersje magów i przywoływaczy czekają na stworzenie Grin
 
glonstons
Dywan pierwszego poziomu prawie gotowy.
Problem z magentą na wysokości smug mnie przerasta przy moich marnych umiejętnościach.

Fajnie by było wiedzieć jak nałożyć smugi nie psując magenty.
glonstons dodał/a następującą plik:
dywan.zip [32.74kB / 58 Pobrane]

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
No wtedy trzeba stosować jaśniejsze odcienie, lub oddzielić smugę od oryginalnego obrazu i zakodować w grze w postaci osobnej warstwy animacji.

Poszło Ci naprawdę nieźle, jestem pozytywnie zaskoczony Grin Dzięki wielkie za pomoc! Smile

Obecnie optymalizuję kod Ery. Usunąłem ponad 2500 linijek kodu i wszystko nadal działa Shock
Zaprogramowałem też Kiriosowi inne działanie jego mega promienia słonecznego. Atak ten będzie od tej pory raził 3 jednostki w jednej linii. Pierwsza otrzyma 100% obrażeń, druga 2/3 a trzecia 1/3 obrażeń. Śmiga to pięknie.
Edytowane przez inferno8 dnia 25-01-2017 20:31
 
glonstons
Z LV2 było mniej problemów, a oto efekty:
glonstons dodał/a następującą plik:
dywanlv2.zip [26.83kB / 57 Pobrane]

Edytowane przez glonstons dnia 25-01-2017 20:32
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Rewelacja! Grin Tak to wygląda w grze:
i.imgur.com/H1Ll0Vb.jpg

Świetna robota Smile
 
glonstons
Inferno8 co ty na to?
glonstons dodał/a następującą plik:
pirat.zip [28.48kB / 59 Pobrane]

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Starożytny Cyklop? Wyszedł genialnie!
i.imgur.com/7waKqLk.jpg
Dokładnie o coś takiego mi chodziło Smile
 
glonstons
Propozycja cieniowania pelerynki.
glonstons dodał/a następującą grafikę:
horhami.png

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Wygląda bardzo dobrze w grze:
i.imgur.com/Bn1MAzX.jpg
Nie mam uwag Smile
 
glonstons
Chyba skończone, przyjrzyj się klatce z ataku.
glonstons dodał/a następującą plik:
horhe.zip [47.29kB / 57 Pobrane]

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Faktycznie, jest problem z jedną klatką o nazwie "horhami-attack-a3". Odcień magenty jest zbyt jasny w miejscu smugi. Poza tym reszta wygląda bardzo dobrze Smile

Moi drodzy, zoptymalizowałem właśnie kod ery. Ubyło około 2 tys. linijek kodu. Usuniętych było prawie 2,5 tys. ale pewne umiejętności wymagały powiększenia kodu (zabezpieczenia eventów, oznaczenia dla wmlgettext itp.). Wszystkie umiejętności napisałem tak, aby były jak najbardziej uniwersalne i żeby bardzo łatwo można było je przenieść do innych er i dostosować. Pełen raport poniżej:
i.imgur.com/j5PBC8f.png

Objętość kodu zmalała o 45% co jest świetnym wynikiem.
Umniejętność cleave cyklopów a więc ich obszarowy atak maczugą na 3 hexy zmalał z ponad 800 linijek do niecałych 100 a działa tak samo - szaleństwo Grin Podobnie atak obszarowy Omenów o zmienionej nazwie na "all around". Umiejętność wrót żywiołów też uległa zmianie nazwy i nazywa się "soul catcher" czyli po prostu łapacz dusz.
Mocno zmniejszyło się abilities.cfg a to dlatego, że wiele umiejętności po prostu przeniosłem do osobnych plików, by łatwiej można było na nich pracować.

Obecnie poprawiam dźwięki w niektórych animacjach, lada moment zabiorę się za nowe umiejętności. Nawet wpadłem na pomysł zrobienia pewnym jednostkom Kharos czegoś w rodzaju "regeneracji słonecznej". W zależności od pory dnia Strażnicy Słońca i anielskie uzdrowicielki mogliby regenerować zdrowie, zaś w nocy nie. Coś w stylu nad ranem i wieczorem +2-4 hp a w południe +6-8 hp. Dodałoby to pewnego urozmaicenia i byłoby klimatyczne moim zdaniem zwłaszcza dla frakcji, która czci słońce właśnie Wink
Edytowane przez inferno8 dnia 26-01-2017 20:44
 
Sagez
Napiszę tylko, że moim zdaniem pomysł że słoneczną regeneracją jest moim zdaniem genialny... no i gratuluję odchudzenia kodu!Smile
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
glonstons
Usunąłem jaśniejsze refleksy i powinno być git, dla porównania drugi obrazek ze ściemnioną magentą.
glonstons dodał/a następującą plik:
horhe2.zip [5.89kB / 57 Pobrane]

Edytowane przez glonstons dnia 26-01-2017 21:20
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Sprawdziłem i jest lepiej. Dzięki! Smile
 
glonstons
Rhamikai
glonstons dodał/a następującą plik:
rhamikai.zip [41.28kB / 57 Pobrane]

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
glonstons
Parokopter jest niewidoczny po zrekrutowaniu.
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Słuszna uwaga, zrobiłem literówkę w adresie pliku obrazka. Już to poprawiłem u siebie.

Rhami'kai wygląda bardzo dobrze, jeszcze raz dzięki! Smile
 
glonstons
inferno8, mała dostawa.
glonstons dodał/a następującą plik:
ork.zip [59.48kB / 57 Pobrane]

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Uwielbiam te dostawy Grin
Sprawdziłem te grafiki i wyglądają naprawdę dobrze, świetna robota! Smile
i.imgur.com/ZO7fTCz.jpg

Kolejny raport z prac:
Wprowadziłem nowe zdolności i ataki. Guru dostał atak z użyciem Umów, tak jak planowałem, przy czym animacja wygląda jeszcze lepiej niż sądziłem Grin Atak ten ignoruje jakiekolwiek odporności, więc może wyeliminować nawet jednostkę pod wpływem runicznej aury (co teoretycznie jest niemożliwe).

Co do nowych zdolności do Mistrz Atokpi nocą zamienia się w prawdziwie mroczną istotę zbudowaną z samej esencji zniszczenia, która to istota posiada precyzyjny atak magiczny - za dnia niemożliwy do uzyskania.
Niszczyciele ogólnie jako całość otrzymali nietypową animację awansu, znaną z najstarszych wersji BfW. Tak, tak, otóż w trakcie awansu ciemnieją zamiast się rozjaśniać do białości. Daje to niesamowity efekt. Kiedyś wszystkie jednostki chaotyczne w Wesnoth miały taki bajer. Stare dobre czasy Wink
Moloch po pokonaniu rozpada się na dwie mniejsze kościste bestie - co może być prawdziwą tragedią dla przeciwnika. Zastanawiam się, czy nie obniżyć tym maluchom hp do połowy.
Mechaniczny Smok zionie ogniem tak, że jest w stanie zabić nawet 4 jednostki swoją ognistą falą uderzeniową prosto z pyska. Coś czuję, że to będzie kultowa jednostka Cool
Słoneczni Strażnicy z Kiriosem na czele dostali zamiast zwykłej regeneracji - słoneczną. Jak tylko robi się dzień, zaczynają odzyskiwać hp. Najwięcej oczywiście potrafią uzyskać rano i po południu, zaś o świcie i zmierzchu ilość odzyskanych hp spada (bo mniej promieni słonecznych do nich dociera), a w nocy kompletnie tracą tą niezwykłą zdolność.
Kirios jak już zapowiedziałem, razi aż do 3 przeciwników w jednej linii. Wygląda to kosmicznie.
Wiwerny i piranie posiadają udoskonaloną zdolność pożerania przeciwników - ilość odzyskiwanego zdrowia rośnie wraz z ich rozwojem. Chaotyczna wiwerna może nawet odzyskać do 12 HP za przeciwnika.
Wybraniec Bagien dostał 'zatruwającą aurę' - wszyscy przeciwnicy w pobliżu tracą 2 HP i są zatruci. Uznałem to za całkiem dobre przeciwieństwo potężnych zdolności leczniczych Wybrańca Lasu.

Pozostały mi jeszcze do zrobienia awanse drona, na specjalne życzenie Hejnewara. Stwierdził, że brak awansu tej jednostki jest trochę smutny. Wymyśliliśmy więc coś na zasadzie alternatywnych bonusów dla tej jednostki w postaci specjalnych run. Wyglądałoby to tak, że w przypadku awansu drona, gracz mógłby wybrać co chce w nim usprawnić - dodać więcej pancerza, zwiększyć ruchy, siłę ataku itp. Jednostka wyglądałaby tak samo, ale na jej obudowie pojawiłyby się różne runy w zależności od naszych wyborów. Pozwalałoby to odróżnić zwykłe drony od ulepszonych.

I to by było tyle z mojej strony w kwestii zmian w Erze. 3 użytkowników zadeklarowało się do innych zadań. Hejnewar balansuje jednostki, Kalfat optymalizuje kod animacji, a glonstons jak widać tworzy kolory drużynowe. Prawdopodobnie sam skończę swoje zadania wcześniej, więc zastanawiam się nad dorobieniem być może 2-3 nowych animacji dla pewnych jednostek, choć najbardziej prawdopodobne jest, że zajmę się optymalizacją TLU i poprawkami fabularnymi.

Gdybyście mieli jakieś uwagi co do Ery lub TLU, chcielibyście coś zmienić, zasugerować nawet jakieś dodatkowe dialogi czy rozwiązania w kampanii to zapraszam do dyskusji. "Let's make EoMa and TLU great again!" Grin

P.S. Zachęcam jednocześnie do tworzenia kolorów drużynowych dla jednostek z Ery. To naprawdę nie jest trudne Smile
Edytowane przez inferno8 dnia 28-01-2017 20:14
 
glonstons
Mam propozycje: granat łzawiący dla awansów mechanika (niwelowałby strefy kontroli)

P.S. to tylko wolna sugestia.
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.87
6,699,184 unikalne wizyty