Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
EoMa Art Remake Project
glonstons
Kolejna porcja przemielonych grafik.
Weź obczaj dokumenty tekstowe.
glonstons dodał/a następującą plik:
gotowe.zip [199.86kB / 66 Pobrane]

Edytowane przez glonstons dnia 29-01-2017 02:02
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Wow, kilka jednostek Kharos w paczce! Grin Wyglądają naprawdę dobrze w formacji bojowej:
i.imgur.com/XM0K8U2.jpg
Moja jedyna uwaga to aby dorobić ciemniejszy kontur na irokezie u Revengera i Kiriosa, tak jak jest to zrobione u Platinum. Platinum ma wyraźny ciemny kontur na tej swojej grzywie, który nie pozwala na zlewanie się z tłem. Najlepiej jakbyś pobrał ten kolor i odrysował u tych dwóch jednostek.

Co do pomysłów na malowanie nowych jednostek, to potrzebne są żeńskie wersje magów (magiczki Grin) oraz przywoływaczy. To prawdopodobnie będzie znacznie trudniejsze zadanie, ale nie jest ono priorytetem na ten moment.
Edytowane przez inferno8 dnia 29-01-2017 09:11
 
glonstons
Poprawki zaimplementowane.
glonstons dodał/a następującą plik:
poprawka.zip [33.59kB / 65 Pobrane]

Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
Deidara
Bardzo podoba mi się to, że teraz każda jednostka będzie miała w sobie element magenty. Jest to coś, co można stawiać na równi z animacjami jednostek. Co do ich wykonania, nie ma się do czego przyczepić. Niektóre jednostki mają trochę zbyt małe elementy, trudno je po tym rozpoznać, ale być może to tylko takie wrażenie, a w grze będzie to lepiej widoczne.
Z tego co wiem, w erach stosuje się też podmienianie flag przy zajętych wioskach. Tak, żeby lepiej odwzorowywały daną frakcję. Planujesz coś takiego wprowadzić, inferno8?
„Zniszczmy doszczętnie ten żałosny świat i przejdźmy do kolejnego.”
~ Chara
 
inferno8
Teraz jest ok. Jeszcze raz wielkie dzięki! Wink

Rozważam jak zabrać się za specjalne awanse drona. Mam kilka pomysłów na to. Przede wszystkim awansując dron mógłby zostać ulepszony na następujące sposoby:

- dodatkowy pancerz (np. +10hp)
- runiczny pancerz (podkręcone odporności na ogień chłód i astralny)
- ulepszona nawigacja bojowa (pierwszy cios)
- ulepszone ostrza na odnóżach (+2 obrażeń)
- lepsze łożyska (dodatkowy cios)
- zamontowane mini-działko (z bardzo słabym atakiem na odległość) - waham się nad tą opcją jeszcze

Można by te awanse wybierać w dowolnej kolejności jednak doprowadziłoby to do sytuacji, że gracz byłby w stanie "wyhodować" 5-poziomową jednostkę, co byłoby szaleństwem.

Dlatego wpadłem na pomysł, aby część usprawnień można było wykonać w obecności określonych jednostek, np.
- Mistrz run (lvl4) mógłby dać pobliskiemu dronowi runiczny pancerz jako zdolność, w zamian za określoną ilość złota
- Konstruktor (lvl3) mógłby dać mu ulepszony pancerz lub zamontować działko
- Władca Run (wojownik lvl4) mógłby mu naostrzyć odnóża (+2 obrażeń)

To wysokopoziomowa elita krasnoludów, którą ciężko uzyskać, co mogłoby równoważyć te udoskonalenia i ich skalę.
W ten oto sposób sam dron mógłby awansować jedynie do poziomu 2 mogąc samemu ulepszyć sobie jedynie nawigację bojową (bazując na doświadczeniu w walce) i wyrabiając sobie łożyska (wiadomo, jak nowe to sztywne, z czasem się luzuje itp.)

Co Wy na to?

@Deidara: co do tych flag to nie miałem pojęcia, ale byłby to ciekawy "smaczek" - niewykluczone, że coś takiego się pojawi. Wszystko co wprowadza klimat jest bardzo dobrym rozwiązaniem Wink
Edytowane przez inferno8 dnia 29-01-2017 17:14
 
glonstons
W grze multiplaer raczej niewykonalne.
Mój nick na ladder: GLOnek123.
Kiedyś zmienię awatar.
 
inferno8
Faktycznie, im dłużej patrzę na ten biały wariant koloru drużynowego, tym wydaje mi się, że powinien być jednak trochę jaśniejszy. Masz rację. Zwłaszcza widać to na tych irokezach.

Co do słonecznej regeneracji to przekłada się to na ostrożną grę w nocy, zaś w dzień Słoneczni Wyznawcy i ich awanse mają wsparcie w postaci regeneracji od 3 do 12 HP w zależności od poziomu i pory dnia. Nie sądzę by ta zdolność mocno zmieniała rozgrywkę, bo dotyczy tylko 3 jednostek. Leczenie uzdrowicielek nadal na nich działa osobno, więc możliwe jest combo Mistrzyni Światła (uzdrawiająca okolicznym jednostkom +12) + Kirios w południe co daje mu +24 HP na turę Grin
 
inferno8
Wprowadziłem ulepszenia dla Drona krasnoludów. Mało tego, udało mi się nawet pokazać na tej jednostce ulepszenia, żeby można było rozróżnić zwykłego drona od ulepszonego:
i.imgur.com/wC6IHIB.png
Ulepszenia mogą być wykonane w dowolnej kolejności. W pełni udoskonalony dron wygląda jak ten po prawej na obrazku.
Tak więc jeśli Konstruktor dodaje mu więcej pancerza - to widać go na jednostce.
Jeśli Mistrz Run umieszcza na dronie runę ochronną - to ją widać.
Jeśli Władca Run usprawnia nogi drona - to widać jak lśnią metalicznym blaskiem.

Swoją pracę skończyłem prawdopodobnie w 99%. Zostały jedynie drobne poprawki w tłumaczeniu i inne rzeczy. Niedługo ogłoszę newsa na oficjalu, że szykuje się coś dużego.

Poczekam jeszcze na rezultaty prac Kalfata, Hejnewara i glonstona i być może w połowie lutego wyjdzie Era Magii 2.0 Wink
 
inferno8
Twórcy zapowiadali, że 1.14 wyjdzie w I kwartale 2017 roku, więc jeśli nie będzie opóźnień, to zostało maksymalnie 2 miesiące. Jednak mój realizm podpowiada mi, że będą mieli obsuwę.

Te wysokie poziomy typu 3-4 projektowane są głównie z myślą o kampaniach lub kampaniach wieloosobowych. Nawet kiedyś myślałem o stworzeniu jakiejś battle areny dzielonej na fazy, taki tematyczny survival, gdzie daną frakcją zwiedzamy różne miejsca ze świata Ery Magii i walczymy z każdą z pozostałych nacji po kolei, np. z magami na jakiejś latającej wyspie, z Ciemnokrwistymi w środku dżungli, itp. Może kiedyś to się ziści, któż to wie? Wink

Jak tylko sprawdzę różne zgłoszone bugi i sugestie z naszego forum i oficjala to umieszczę tu przedpremierową wersję Wink
 
inferno8
@Hejnewar: nie mam tego błędu, ale przydałoby się, aby ktoś inny to potwierdził.

Przejrzałem różne sugestie zgłoszone na przestrzeni ostatniego roku i wprowadziłem kilka korekt do Ery.

Linia Omenów od tej pory ma normalne modyfikatory terenowe (wcześniej na śniegu mieli 90%). Teraz można normalnie grać nimi na śnieżnych mapach - sugestia Jaroma spełniona po ponad roku Grin Lepiej późno niż wcale Grin
Moloch po zniszczeniu ulega rozłamowi na dwie małe kościste bestie, które nie mają pełnego zdrowia, lecz są dość uszkodzone (15 HP).
Linia Nieumarłych Cyklopów ma normalne modyfikatory w grzybowym gaju.
Zdolności oparte na zasadzce terenowej uwzględniają bardziej kategorię terenu niż jego specyficzne warianty.

Użytkownik Eagle_11 z oficjalnego forum blisko 2 lata temu dorobił kolory drużynowe bardzo dużej ilości jednostek Tharis oraz Orkom z frakcji Barbarzyńców, które to kolory odkryłem dziś Grin Postanowiłem włączyć je do ery, a prezentują się tak:
i.imgur.com/syiWsWy.jpg
i.imgur.com/Idd18rg.jpg

Oto najnowsza wersja:


Jedyne co w mojej ocenie pozostało do zrobienia to balans. Czekam na wyniki prac Hejnewara w tym zakresie. Premiera ery powinna mieć miejsce w przeciągu 2 tygodni od tego momentu.
Edytowane przez inferno8 dnia 31-01-2017 17:41
 
inferno8
Akurat BfW wykorzystuje głównie procesor i RAM a do tego gra jest koszmarnie zoptymalizowana. To niestety wina prawdopodobnie parsera, który musi interpretować tekstową składnię WML na C++, co jest niezwykle obciążające. Ja osobiście mam 12gb pamięci i procesor i7 2,4Ghz, gra mp ładuje mi się ok. 6 sekund i tego błędu animacji nie zauważyłem.

Serio, przydałoby się by ktoś jeszcze potwierdził, czy animacja obrony Mrocznego Wojownika lvl1 Tharis jest ok.
 
inferno8
Dziś zrobiłem mały eksperyment. Zagralibyście na Isarze w przestworzach? Grin

i.imgur.com/Zw5X75U.jpg
 
inferno8
Ostatnio zastanawiam się właśnie nad jakimś zestawem map dla EoMy i nie tylko. Można by wtedy wykorzystać technologię multihexowego terenu z którego słynie TLU. W ten sposób powstałyby wizualnie "podkręcone" mapy jak właśnie taki Isar (EoMa edyszyn) Grin Możliwości jest wiele, a stworzenie czegoś takiego wcale nie jest takie trudne. Postaram się niedługo zamieścić tutaj w pełni namalowany Isar i jak przypadnie Wam do gustu to można pomyśleć o przerobieniu innych map i zrobieniu z tego dodatku, takiego mappack'a.
 
inferno8
W oczekiwaniu na premierę (część użytkowników wciąż pracuje nad balansem i optymalizacją kodu) korzystam z okazji i wprowadzam drobne zmiany do Ery.

Po dłuższym zastanowieniu postanowiłem zastąpić moje własne grafiki Mistrzów Run grafikami ich odpowiedników z Wesnoth. Dorobiłem też tak usprawnionemu poziomowi 4 animację postoju:
i.imgur.com/zMTHLLH.gif

Użytkownik The_Gnat z oficjalnego forum zaproponował, abym wprowadził poziom 3 dla Trolla Czarodzieja i Goblina Snajpera. Przychyliłem się do tej prośby, bo faktycznie przydałby się taki mocny mag wśród barbarzyńskich hord. Co do gobosa snajpera to jeszcze się waham (Barbarzyńcy mają bardzo dużo jednostek i tak).

Edit:
Nowy 3 poziom trolla - Troll Czarnoksiężnik oraz poprawiony wygląd lvl1:
i.imgur.com/HOas1VY.png

Dla równowagi między Barbarzyńcami a Ciemnokrwistymi dodałem tym drugim 3 poziom Pikiniera:
i.imgur.com/FkHicwa.png
Edytowane przez inferno8 dnia 14-02-2017 16:57
 
inferno8
Nawiązałem współpracę z jednym z użytkowników oficjalnego forum Bfw, ForestDragon'em. Wspólnie udało nam się rozszerzyć katalog udoskonaleń dla Dronów o 3 nowe pozycje:
-mini-działko
-śmigło
-moduł kamikaze

Dorobiłem też poziom 3 Parowego Berserkera z wyrzutnią rakiet.

i.imgur.com/Bicq6GK.png
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 2.39
6,569,586 unikalne wizyty