Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
EoMa Art Remake Project
inferno8
No to teraz jestem w szoku Grin Mu i Um uznawane są za "maskotki" Ery Magii. W kontekście gameplaya to klasyczne jednostki poziomu 0 ze wszystkimi tego konsekwencjami. Owszem Magowie mają znacznie silniejsze i skuteczniejsze oddziały, ale myślę, że Mu z uwagi na swoje nietypowe dystrybuowanie ataków są perfekcyjnymi jednostkami do dobijania. Można je równie dobrze traktować w kategorii totalnego funu albo jak kto woli jednostki "dla jaj" i też się świetnie sprawdzi. Taki Mu trochę się napracuje zanim awansuje na lvl3 ale wyobraź sobie jakie to może być zaskoczenie jak nagle z takiego karzełka na polu bitwy robi się tytan Grin W grze MP raczej szansa na to wynosi 0,00001% ale w fabule świata Ery Magii jednostki te mają duże znaczenie.

Zgadzam się, że te szkice wyglądają nierzeczywiście, choć nie ukrywam, że to zamierzone. Góra mięśni na malutkich, cienkich nóżkach (z którymi to nawet mogłem przesadzić) - prawie jak karykatura. Zakładam że nie każdemu może to odpowiadać, więc mam też wersję z trochę grubszymi nóżkami, a nawet dwie. Jedna to wręcz wariant sumo. Propozycje 4 i 5:
i.imgur.com/AYq6qSK.pngi.imgur.com/talF9hK.png

A co do Tytanii to kojarzy mi się z królową elfów ze Snu Nocy Letniej Grin
Edytowane przez inferno8 dnia 25-12-2016 21:36
 
Jarom
Jestem za propozycją 3 "A chcesz się bić?", ale 5 "A, tu jesteś karzełku" też jest niezła.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
inferno8
Widzę, że na czele wysunęły się dwa warianty - 3 i 5. Więc zrobiłem oba. Oceńcie który lepszy Smile
i.imgur.com/klBAN7b.pngi.imgur.com/ZHr53jL.png
Mam też wstępne szkice nowych golemów ale to po głosowaniu.
 
inferno8
No całkiem fajnie Ci to wyszło Grin Ciekaw jestem co na to inni. Niewykluczone, że to się znajdzie w nowej wersji Wink

Co do rozwinięcia wątku Mu oraz Um to myślę, że znajdzie się na to miejsce w nadchodzących kampaniach i/lub ITA. Mam w miarę dokładnie zaplanowany świat Ery Magii i jest jeszcze 95% historii do opowiedzenia, tak więc spokojnie Grin

Cały czas czekam na werdykt odnośnie wersji Um a skoro już jesteśmy w temacie mięśni i muskulatury to postanowiłem popracować nad Cyklopami i oto efekt:
i.imgur.com/8jDXFYf.png

Nie zmieniałem poziomu 1 i poziomu 2 Łamacza (ten na samej górze wytatuowany). Narysowałem za to na nowo linię Szalonych Cyklopów z maczugami. Są na specjalnej diecie opartej na goblinach, więc są bardzo wyrośnięci Grin Ognisty Cyklop lvl2 ma lekko zmodyfikowany wygląd (brak naramiennika i poprawione kolory) zaś Starożytny Cyklop jest narysowany od nowa i jest wyższy niż oryginał.

Pewna rzecz jaka może rzucać się w oczy to ogromny przeskok stylu między poziomami 1-2 a 3-4. Te wyższe jak już powiedziałem, rysowałem od nowa, więc mają inną, gładszą "kreskę" w porównaniu do reszty. Jeśli uważacie, że te style za bardzo się gryzą, to mogę spróbować narysować od nowa poziomy 1-2, ale to w ostateczności. Dlatego czekam na opinie Wink
 
inferno8
Era Magii ma blisko 9 lat, wielu graczy się przyzwyczaiło do starych grafik Grin Myślę jednak, że w zestawieniu stare a nowe te drugie wypadają zdecydowanie lepiej. Poprawiłem poziom 2 Mocarnego Cyklopa z maczugą - jest wyższy i widać teraz na całej linii stopniowy równomierny wzrost masy. Co do poziomu 4 to wygląda dla mnie ok (te małe nóżki choć może trochę nienaturalne, to przyznaj że urocze Grin). Przyda się tu jeszcze opinia innych. Piko wspominał, że uwielbia Barbarzyńców, fajnie jakby się wypowiedział.
Załączam aktualizację cyklopów:
i.imgur.com/nyT8lm8.png

Zacząłem powoli wprowadzać nowe grafiki bezpośrednio do ery i kodować animacje. Nowe Magiczne Oka na polu bitwy w mojej ocenie wyglądają rewelacyjnie. Jak zakończę przeróbkę, będziecie mogli się sami przekonać.
Zaś animacja awansu Mu w Um delikatnie mówiąc... robi wrażenie Grin
i.imgur.com/zdKo8s9.gif

Na prośbę Druida lekko zmodyfikowałem ogon i pazurki Chaotycznej Wiwerny oraz poprawiłem też kontury poziomu 1 by nie zlewały się z trwa. Chyba jest lepiej. Oto efekt:
i.imgur.com/kyEgHy1.png

W ramach eksperymentu spróbowałem się zabrać za ewentualny poziom 4 Atokpi. Nie jestem jeszcze pewien co do tej jednostki, jeśli Wam odpowiada to wdrożę ją do Ery.
i.imgur.com/z8t90Ki.png

No i najważniejsza rzecz w tym poście - nowe propozycje dla magów poziomu 1. Na górze obecne wersje Maga Bitewnego, Dywersyjnego i Elementalisty, a poniżej ich nowe wersje.
i.imgur.com/gz0DQci.png

Jak widzicie nowe jednostki są nieznacznie wyższe i mają w większości przypadków inną kolorystykę. Mag Dywersyjny jest bardziej w szarościach i czerni w nawiązaniu do kolorystyki jego awansów (Czarny Mag i Rzeźbiarz) natomiast Elementalista stracił błękitne wdzianko na rzecz 3-kolorowego stroju odzwierciedlającego kolory żywiołów i różne ścieżki, którymi mógłby podążać.
Te zmiany są dość radykalne, więc niektórzy bardziej przywiązani do starych grafik mogą mieć problem z nowymi magami. Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia, ale gdybyście mieli jakieś uwagi lub najzwyczajniej w świecie nie przypadłyby Wam do gustu te grafiki to piszcie. Zależy mi na tym, abyśmy wszyscy byli zadowoleni z tych przeróbek, bo ich owoce pozostaną w Erze prawdopodobnie na całe lata jeśli nie na zawsze.
Edytowane przez inferno8 dnia 29-12-2016 17:18
 
inferno8
Potrzebne mi pomysły na statystyki dla nowych jednostek u Niszczycieli.

Te jednostki to:
- Mistrz Atokpi (lvl4);
- Mroczny Apostoł (lvl4 linii Mar - nazwa wstępna, możecie zaproponować inną);
- Pochłaniacz (lvl3 Piranii - nazwa też do negocjacji)
- Terror Oceanów (lvl4 Piranii - z nazwą to samo co wyżej)

Tu macie linka do obecnego drzewka jednostek Niszczycieli:
http://units.wesn...Destroyers

Wasza propozycja może stać się częścią Ery Magii Grin
 
inferno8
Całkiem nieźle się prezentują te staty, ale... co z tym feeding dla piranii? Grin Bo nie widzę go nigdzie, a to byłaby chyba niezła koncepcja dla lvl3 i 4 a może nawet i dla wcześniejszych przy lekkiej zmianie statystyk.

A co do Mistrza Atokpi to można by zrobić użytek z jego magicznej laski i dodatkowo dać jakiś dodatkowy atak na odległość tyle, że magiczny. Zastanawiałem się czy może nie przenieść wtedy tego "Śpiewu śmierci" (tyle że pod inną nazwą) od Mrocznego Apostoła właśnie do Mistrza Atokpi (u Apostoła wybrałem to wchłonięcie jako dodatkowy atak wręcz, który byłby zagładą dla jednostek na słabym terenie). Gdyby Mistrz Atokpi miał właśnie taki atak magiczny mocny ale jednorazowy typu powiedzmy 30-1, pewnie trzebaby zmienić rozkład innych jego obrażeń lub zmienić poziom expa, więc pytanie co sądzisz?
 
inferno8
Dzięki za opinię Wink Jeszcze się zastanowię co zrobić, ale teoretycznie można uznać, że w pewnym sensie zakończyłem przeróbkę Niszczycieli. Doszły im 4 nowe jednostki - całkiem nieźle Grin Nie zdecydowałem się na poziom 4 dla Nieumarłych Cyklopów bo i tak są potężne z uwagi na Zarazę. Właśnie co do zarazy, to oto co dostajemy gdy Niszczyciele przejmują kontrolę nad Um Grin
i.imgur.com/geUtpiR.png
Mieć coś takiego na polu bitwy to prawdziwa rzadkość, a co dopiero posiadać "zwykłego" Uma Grin

Do przeróbki pozostały o ile mnie pamięć nie myli Golemy i Złoty Mag. Aaa i chyba zapomniałem wrzucić nowych Trolli. Oto one:
i.imgur.com/uFuBk6k.png
Flagowemu zmieniłem chorągiew na pojedynczą, poza tym poziomy drugie mają jak widać inną pozę i są nieco większe.
 
Szpiczeq
Na twoim miejscu zostawiłbym Uma i cyklopy, bo są już wystarczająco kawai. Pfft
#krotkawypowiedz
Pozostałe są genialne.
Patataj
Edytowane przez Szpiczeq dnia 30-12-2016 18:53
 
Deidara
Co do trolli, nie podoba mi się kilka detali. Głównie położenie prawej ręki pierwszego poziomu. Trzyma ją nieco nienaturalnie, a powinna ona (według mnie) wisieć swobodnie wzdłuż ciała. Co poprawy nadają się także pięści dwóch trolli z większym poziomem. Ten z ognistą kulą ma ją dosyć nienaturalną, zaś ten ze sztandarem- zdecydowanie małą.
„Zniszczmy doszczętnie ten żałosny świat i przejdźmy do kolejnego.”
~ Chara
 
Piko
O ile zmiana Uma zdecydowanie mi się podoba, o tyle bardziej sympatyzuję ze starymi cyklopami. Zwłaszcza w przypadku czwartego poziomu z maczugą. Sama postawa bardziej mi się podobała od obecnej, podobnie z paletą i głębią. I ogólnie jest trochę zbyt "zaokrąglony"... Trudno mi to opisać. Po prostu wydaje mi się że stare grafiki cyklopów potrzebowały tylko odświeżenia, a nie zastąpienia czymś zupełnie innym.

Nie jestem także wielkim fanem czwartego poziomu Atokpi. Wydaje mi się, że jest zrobiony trochę na wyrost. Sądzę, że w tym wypadku "większy, szerszy i otoczony czarną magią" nie zdaje egzaminu, bo jednostka traci na estetyce i odstaje stylistycznie od poziomów 1-3.


Ale żeby mój post nie zawierał samej krytyki, to dodam jeszcze że bardzo podobają mi się odświeżone trolle oraz nowi magowie Podniebnego Królestwa. Klasa sama w sobie. Smile


EDIT:
Deidara wstawił mi klina przed posta, więc jakby co to wróćcie jeszcze na poprzednią stronę. Pfft
Edytowane przez Piko dnia 30-12-2016 19:14
 
inferno8
Widzę, że nowe Cyklopy nie do końca wszystkim pasują i to jest całkowicie ok. Zacznijmy w takim razie od zestawienia starych i nowych:
i.imgur.com/wF66nfX.png

Jak dla mnie stare cyklopy wyglądają płasko, mają bardzo dziwne pozy, poziom 4 chyba nawet macha do nas Grin
Kwestię czarnych konturów pomijam, bo akurat to bardzo łatwo poprawić, kolorystyka obu wariantów jest ta sama, korzystałem z identycznej palety robiąc nowe, jedynie urozmaiciłem cieniowanie na elementach ubrań i zastosowałem miejscami miękkie kontury. No i główna zmiana to brak gigantycznego konaru drzewa, które to stare cyklopy taszczyły na łańcuchu. Nowe mają maczugi w to miejsce wzorem poziomu 4 u starych. No i są generalnie wyżsi, co jak dla mnie jest dobre.

Nie wiem jak miałbym odświeżyć stare cyklopy nie zmieniając ich póz, które moim zdaniem wyglądają naprawdę nienaturalnie. Pewnie musiałbym znaleźć rozwiązanie pośrednie, co nie byłoby takie proste.
Kurczę, problem mam teraz Grin

Co do Trolli to dobre uwagi, Deidara. Pierwszego poziomu to ja chyba wtedy w ogóle nie ruszałem. Troszkę teraz pozmieniałem i na ten moment wygląda to tak:
i.imgur.com/TxJV9Gm.png

Co do 4 Atokpi to zdania podzielone widzę. Gdybym miał pominąć tą mroczną magię spowijającą go, to pewnie poszedłbym w kierunku - więcej pancerza, więcej zbroi. Taki naprawdę Heavy Infantry tyle, że nieumarły. Cóż, w wolnym czasie spróbuję zaproponować alternatywną wersję.

Edit: Moja propozycja i porównanie względem całego drzewka Atokpi.
i.imgur.com/H0cCl5F.png

Jakie jest Wasze zdanie?
Edytowane przez inferno8 dnia 30-12-2016 20:46
 
Deidara
Teraz trolle wyglądają o wiele lepiej. Podobają mi się, choć dostrzegłem jeszcze jeden element, który można by zmienić: wszyscy mają te same twarze. Mogę się mylić, ale są to chyba te same głowy, których użyto w podstawowej wersji gry. Lepiej wyglądałyby z innymi, nowymi. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Co do Atokpi... Czwarty poziom jest taki bardzo ciężki właśnie. A cała jednostka powinna iść raczej w zupełnie innym kierunku. Mamy Molocha, po co więc kolejny gigant z mnóstwem pancerza bądź jakimś magicznym czymś? Zamiast tego zrobiłbym z niego bardziej mobilną jednostkę, która mogłaby mieć jakąś specjalną zdolność (ukrycie w wioskach? w lesie?).
Dalej jestem za tym, by latającą rybę na czwartym poziomie nazwać Titania, a teraz zaprezentuję wam, dlaczego:

Scenariusz któryś z kolei. Mehir i jego ludzie walczą z Niszczycielami, są już blisko wygranej i gracz czuje się w miarę pewnie. Ginie jeden z ważniejszych wojowników przeciwnika.

Mehir:
No, to już chyba ostatni z tych najgroźniejszych... Pozostaje tylko dobić pomniejszych przeciwników. Dżiny i zwiad na dywanach powinni odciąć im drogę ucieczki od zachodu.

Atokpi:
Titania...!

Rashti'rhami:
Słyszę jakieś dzikie wycie w obozie wroga. Czyżby szykowali się do odwrotu?

Atokpi:
Titania!

Mehir:
To chyba nie odwrót. Bądźcie czujni, przyjaciele! Nie wiadomo, co nas jeszcze czeka!

Atokpi:
TITANIA!

Nagle pojawia się nasza olbrzymia krewetka.

Titania:
WAAAAARGHHH~~!

Mehir:
Na wielkiego Nomalasa! Co to jest?!

Rashti'rhami:
Jest ogromna. Musimy szybko się jej pozbyć i stawić jej czoła z naszymi najlepszymi wojownikami, mój panie. Inaczej zniszczy nasze wojska w drobny mak. Od jej ryku żywiołaki ognia zaczynają się rozwiewać!

Mehir:
Masz rację, moja najdroższa. Gdy ją pokonamy, każę wykuć z jej kłów dwa piękne pierścienie, które posłużą nam jako obrączki ślubne.

Rashti'rhami:
Och, Mehirze. Ma miłość do Ciebie jest gorąca, niczym ogień myśli, z którego Nomalas stworzył waszą piękną stolicę. Twe słowa sprawiają, że moja skóra wyje z tęsknoty za Twoim dotykiem!
„Zniszczmy doszczętnie ten żałosny świat i przejdźmy do kolejnego.”
~ Chara
 
inferno8
Haha Grin Co za dialog! Grin No muszę przyznać, że masz talent, Deidara Grin Zastanów się poważnie, czy nie iść w kierunku pisania różnego rodzaju powieści romantycznych Grin To świetny biznes, a masz predyspozycje Grin
No ja gdybym pisał taki scenariusz to tego typu dialog pewnie by się nie pojawił, a jeśli już to pewnie byłby bardziej "stonowany" Grin Ale mimo wszystko niezła lektura Grin

Ach, ta Tytania. No jak już powiedziałem mi się kojarzy z żoną Oberona, króla Elfów, a z drugiej strony pasuje do rymu - Pirania Tytania Grin Ja tymczasowo obrałem nazwę Terror Oceanów, ale jak już powiedziałem to jest kwestia wciąż do uzgodnienia.

@Hejnewar: Um służy Magom i nie może nagle "przejść" na jakąkolwiek stronę mocy. Za to Niszczyciele posiadają zdolność "korumpowania" istot i zamieniania ich w nieżyjącą już część swojej "hordy". To niezwykły proces, który po części wyjaśni się w nowej kampanii.

Czy Niszczyciele mówią? Dobre pytanie. W pewnym sensie tak, choć nie wszyscy i nie zawsze. Muszą zaistnieć pewne okoliczności, które zmuszą ich do mówienia. Kampania poruszy tą kwestię.

Jutro spróbuję odwzorować starego Cyklopa lvl4 utrzymując jego formę, bo prawdopodobnie o formę Ci chodzi. Obecnie robię animacje dla magów lvl1.

Czekam na Waszą opinię co do innej wersji Atokpi lvl4 i nazwy dla Piranii lvl4.
Edytowane przez inferno8 dnia 30-12-2016 21:38
 
Piko
Myślę że gdyby taka sytuacja miała miejsce to Rashti jak najbardziej mogłaby wygłosić tego typu mowę. Jest przecież nieśmiertelna. Sądzę jednak, że nie ma co się tak doszukiwać sensu w tej satyrze.

Czwarty poziom Atokpi w wersji bez wypełnienia podoba mi się o wiele bardziej. Jeżeli chodzi o cyklopy to chętnie bym zobaczył u nich właśnie bojowe pozy, może nie takie dziwne ale wciąż. Wywerny także są powyginane na wszystkie strony i prezentuje się to całkiem dobrze. U cyklopów też można pokombinować. A jeśli chodzi o paletę, to w nowych cyklopach bardzo skąpo jest użyty odcień pośredni, co daje taki trochę efekt 'retro', że tak się wyrażę. Ale w negatywnym sensie tego słowa. Pfft

EDIT: Terror Oceanów na poziom 3 i Pirania Tytania na 4 są moim zdaniem fajnymi nazwami.
Edytowane przez Piko dnia 30-12-2016 22:07
 
inferno8
Po krótkiej przerwie czas na update. W ostatnich dniach intensywnie pracowałem nad animacjami dla odświeżonych jednostek. Żywiołaki są już w pełni wdrożone, tak samo wszystkie nowe jednostki Niszczycieli, poprawione jednostki Kharos oraz odświeżeni Magowie poziomów 1 wraz z Magicznymi Okami. Udoskonaliłem też dziesiątki różnych efektów, błyskawic, pocisków i magicznych kręgów. Całość wygląda teraz naprawdę rewelacyjnie, jednak nie będę tego tu zamieszczał, bo najlepiej ogląda się to na żywo. Tak więc musicie poczekać do publikacji wersji prototypowej. Ta zbliża się wielkimi krokami.
Zdałem też sobie sprawę ze skali zmian jakie wprowadzam od kiedy zainicjowałem projekt przeróbek. Jak go zakończę to będzie można śmiało mówić o Erze Magii 2.0 Wink

Co do Mistrza Atokpi to jednak po czasie przekonała mnie "zbrojna" wersja niż ta pierwsza "mroczna". Choć nie ukrywam, że ta druga przynajmniej dla mnie wygląda wciąż na tyle ok, by może to kiedyś gdzieś wykorzystać. Być może w kampanii, a być może jednak nadal w Erze.
Zastanawiałem się nad koncepcją zdolności dla Mistrza Atokpi, który w zależności od pory dnia ulegałby transformacji zyskując niesamowite resy. Coś na zasadzie: w dzień mega bonus do odporności na fizyczne obrażenia dzięki pełnej zbroi, a w nocy zamiana w takie dziwaczne czarne coś dające mega bonus do odporności na magię. Jednak to jest jedynie koncepcja i nie wiem, czy w ogóle się na to zdecyduję.

Miałem wrzucać nowe golemy i poprawiać cyklopy, ale obecnie jestem na etapie animowania nowych dżinów i osobiście muszę przyznać, że aktualne propozycje na poziom 3 i 4 na ten moment są dla mnie niewystarczające. Dlatego też postanowiłem narysować alternatywny wygląd dżina... no właśnie, Mistycznego lub Wspaniałego. Nie wiem jeszcze. Na razie wrzucam Wam, abyście mogli ocenić sami jak to się prezentuje w odniesieniu do tamtych propozycji i oryginału.
Po lewej oryginał jaki jest obecnie w Erze, w środku moja pierwsza propozycja, a na końcu moja najnowsza odsłona tej jednostki:
i.imgur.com/ApV7IZu.png

W przypadku tej najnowszej jednostki lekko stonowałem kolory by nie raziły w oczy. Daje to trochę taki efekt jakby to był poziom niższy niż 4. I można by iść w tym kierunku. Wtedy jedynie zmieniłbym trochę środkowy poziom 4 by dorobić mu lepszą czapkę z tymi wielkimi piórami. Co sądzicie?
 
Piko
Powiem szczerze, że choć wszystkie trzy koncepcje są fajne, to najbardziej podoba mi się ten pierwowzór. Może to przyzwyczajenie lub sentyment, ale obecny dżin, choć tragicznie przedawniony, wydaje mi się być najbardziej epicki z nich wszystkich. Z założonymi na krzyż ramionami i nieobecnym wzrokiem, nie wykazujący żadnych emocji... Który pstryknięciem palca zakrzywia czasoprzestrzeń i dezintegruje swojego przeciwnika. W takim kierunku bym dążył.
Całkowicie złota kolorystyka dżina, choć na papierze wydaje się być nieciekawa, także jest czymś co proponuję przywrócić. Z odpowiednio kolorowym pióropuszem oraz kontrastującym pasem, myślę że wyglądałby świetnie.

Ten środkowy, choć fajny, to raczej mi do nich nie pasuje. Taka pozycja w stylu "Hym, zaraz ci przywalę", bardziej pasuje mi do ifrytów niż do dzinów, zwłaszcza tych najszlachetniejszych.

Natomiast najnowszy zaprezentowany dziń bardzo ciekawie wyglądałby jako trzeci poziom w tym drzewku. Uważam jednak za nieporozumienie, że jego jasność została stonowana. On jak najbardziej powinien się świecić, bo w takiej skorupie to wygląda trochę jak posążek. Pfft Gdyby dorobić mu nogi to byłby wzorowym przykładem złotego golema. Trochę szkoda że nie pojawia się taka jednostka w erze. Może w nowej kampanii znajdzie się dla niej miejsce?


A co do Atokpi, to pomysł dodatkowych efektów zależnych od pory dnia bardzo mi się podoba, sam jestem zwolennikiem takich "pasywnych" efektów, które wykorzystują interakcję z porą dnia bądź z terenem, zamiast prawego przycisku myszy. Dałbym jednak coś innego niż resisty, bo te są jednym z najbardziej nieintuicyjnych elementów gry, których nie widać na pierwszy rzut oka i które raczej nie powinny zbyt często się zmieniać w trakcie rozgrywki. Poza tym jego pancerz nie znika nocą. Ale myślę że fajnie byłoby dać im jakiś alternatywny atak nocą, związany właśnie z tą ulatniającą się mroczną energią.
Edytowane przez Piko dnia 03-01-2017 23:19
 
Jarom
Zgadzam się z Piko w kwestii dżina. Pierwszy wciąż jest najlepszy, reszta to takie złote złośliwe chochliki. Poza tym takie małe odgrzebanie tematu: uważam magów za krok naprzód, bo poprzedni się mało od siebie różnili, ale jeszcze bym nad nimi popracował. Przede wszystkim mają bardzo niewyraźne ręce. Dalej, o ile górna część dość dobrze pokazuje żywioł powietrza, o tyle ogień powinien być żywszy, a nie matowoczerwony, o wodzie którą jak rozumiem symbolizują te paseczki nie wspominając. Na dolnej części szaty dorobiłbym wzorek w kolorach od żółtego do jasnoczerwonego, a złotą część szaty doposażyłbym w fale morskie albo w ogóle zmienił na falisto układający się niebieski materiał. To niebieskie coś koło szyi bitewnego to szalik czy płaszcz? Bo jeżeli płaszcz, to chyba powinien być też poniżej rąk. A jeżeli to ma być takie coś jak u dywersyjnego, to raczej bez przerwy na linii zamka. Osobiście wolałbym zobaczyć płaszcz.
Zobacz również:
Tales Era
Tower Terrain Pack
 
inferno8
No proszę ja tu rewolucję chciałem robić, a okazuje się, że w Waszej ocenie oryginały po dziś dzień wymiatają Grin W sumie cieszy mnie to, bo upraszcza to nieco proces animacji.

No ale wracając do dżinów, to argumentacja Piko bardzo mnie przekonała. Koncepcja takiego zamyślonego dżina, całkiem niepozornego, który być może nawet nie zwraca uwagi na to co się w okół dzieje, zajętego rozmyślaniem o istocie absolutu, totalnie ignorując przy tym bitewne zamieszanie - to jest ten kierunek, w którym powinna iść ta jednostka. Kiedyś narysowałem szkic takiego zamyślonego dżina na tle stolicy Przywoływaczy. Postanowiłem to odgrzebać i odwzorować jako jednostkę. Efekt poniżej (zamieszczam całą linię dżinów praworządnych):
i.imgur.com/Oio39wG.png

Te jednostki w ramce poniżej to poziom 3 wspaniałego dżina ale w różnych wariantach. Tu chciałbym abyście zdecydowali czy ma być całkowicie niebieski, czy może taki pół złoty a może taki pomiędzy, albo złoty jak poziom 4. Pióropusze na razie są białe, poeksperymentuję z kolorystyką później.

Co do humanoidalnych złotych golemów, to jednak nie planuję czegoś takiego. Era i tak czerpie dużo z różnych innych gier, nie chciałbym już tego nadwyrężać.

W przypadku Mistrza Atokpi to można pójść w kierunku bonusowego ataku magicznego zamiast resów. Tym bardziej, że jak ktoś się dobrze przyjrzy, to widzi, że ta jego laska na poziomie 4 posiada dziwną kulę z której wydobywa się mroczna energia. To mogłoby strzelać w nocy jakimś atakiem wysysającym jak u Apokalips. Przy czym tak jak tu zostało powiedziane, taki atak pojawiałby się tylko w nocy a nad ranem znikał. Pytanie tylko czy równoważyć to czymś za dnia właśnie? Jakaś precyzja do oszczepów, która niknie w nocy? Albo nic? Albo coś innego? Edit: @Hejnewar: też to jest całkiem niezły pomysł, gdyby zrobić na mniejszą skalę na zasadzie organek z EEaW - 3 jednostki zamiast wszystkich dookoła i powiedzmy tylko za dnia. Takie długie zamachnięcie kataną na obszar 3 heksów. Poczekajmy na opinię reszty.

Poza tym gdybyście mieli pomysły na jakieś nowe, ciekawe zdolności, które pasowałyby jednostkom Ery Magii to śmiało piszcie.

@Jarom: A co do magów to czerwień jest matowa, bo wypłowiałe kolory w mojej ocenie lepiej pasują właśnie takim niższym poziomom. Próbowałem kiedyś to podrasować, ale efekty nie były w mojej ocenie dobre. To coś niebieskie u bitewnego to raczej szalik, choć ciężko powiedzieć, ale komponuje się dobrze moim zdaniem. Płaszcza bym nie dawał, to jest domena wyższych jednostek. Poza tym zwiększyło by to "objętość" takiej jednostki, a tego nie chciałbym robić. Co do reszty sugestii to nie zapominaj, że to jest jednostka na płótnie 72x72 piksele. Niektóre elementy stroju mają 15-25 pikseli i ciężko jest na takiej powierzchni umieszczać drobne detale. Hejnewar sam się o tym przekonał poprawiając hełm Strażników Słońca. Ja na razie się tego nie podejmuję, bo siedzę obecnie w animacjach, ale jeśli masz chęć i czas to może spróbuj samemu trochę poeksperymentować z tymi magami?
Edytowane przez inferno8 dnia 04-01-2017 13:41
 
inferno8
Aktualizacja w temacie. Jestem na etapie wdrażania odświeżonych jednostek Ciemnokrwistych (żaby już są ukończone, lada moment będę brał się za animowanie nowych wiwern). Pewnie dziwnie to zabrzmi, ale po latach odkryłem, że frakcja Ciemnokrwistych jako jedyna ma tylko jedną jednostkę 4 poziomu! Shock
Postanowiłem więc dorobić im "Wybrańca Bagien/Szuwar/Mokradeł" (Chosen of Marsh).

Dla przypomnnienia aktualną najpotężniejszą jednostką jest "Wybraniec Lasu" - 4-poziomowy jaszczurzy szaman z tzw. dobrej linii. Jaszczurzy szaman bowiem może wybrać 2 ścieżki - służyć mieszkańcom Wielkiej Dżungli Życia lub wybrać samolubną ścieżkę, taką trochę ciemną stronę mocy, żyjąc w wykluczonym społeczeństwie przeklętych bagiennych szamanów. To właśnie bagienni magowie Ciemnokrwistych tysiące lat temu uratowali Dżunglę Życia przed inwazją (żyjących jeszcze wtedy) Atokpi - jednak za ogromną cenę. Broniąc swoich Szamani dopuścili się niewybaczalnego aktu przeciw naturze i na wieczność zostali wykluczeni ze społeczeństwa Dżungli Życia żyjąc w odosobnieniu pośród niedostępnych mokradeł. Po dziś dzień ich potomkowie praktykują swoje dziwne rytuały w najmroczniejszych zakątkach dżungli.

Tak więc przedstawiam Wam całe drzewko Szamanów Ciemnokrwistych, na dole jest ta mroczna ścieżka a na jej końcu Wybraniec Bagien.
i.imgur.com/aibBaQh.png

Jest to przykurczony, okryty starymi szatami jaszczur o świecących na żółto oczach. Z jego nakrycia wystają stare gałęzie. Ponieważ stanowi on alternatywę dla Wybrańca Lasu, posiadałby zapewne zdolności osłabiające niż wspierające. Tak więc dałbym mu pewnie coś na zasadzie spowalniająco-zatruwającej aury. Posiadałby też silne ataki ogniste w przeciwieństwie do wodnych charakterystycznych dla "dobrej linii" szamanów.

Co sądzicie o tej jednostce? Czekam też na opinię o Dżinach.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 3.99
6,699,176 unikalne wizyty