Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Barbarians Remake Project
barowei
Jak dla mnie fury, wrogowie oduczą się massowania magów lub posyłania ich blisko siebieGrin
Można by jeszcze mu dać return przy ataku bez berserkeru, to uczyni lvl2 berserkera naprawdę gro¼ną jednostkęSmile A jakby co, zawsze można zwiększyć wymaganą ilość expa dla awansuPfft
 
inferno8
Czyli fury. Return to tak jakby limitowany berserk "na farcie". Wolę nie ryzykować. Zaletą dwóch ataków Orcish Berserkera jest to, że drugi jest normalny i tak zostanie też na 2 lvl.

Chyba możemy przejść już do statystyk tej jednostki. Niezłe tempo Smile Czekam na propozycje. A, i rozumiem, że Blood Warrior może być tak jak narysowałem?
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 16:51
 
Sagez
Moja propozycja statów drugiego poziomu berserkera:
48 hp, ataki 7-4 oraz 6 - 4 berserkiem
Co on trzyma w łapach? Obsydianowe noże? Poziom pierwszy miał metalowe szpony, mam nadzieję, że powyższe ataki będą mimo wszystko pasowały.
Snajperowi dałbym większy łuk.
 
barowei
Berserker mi się podoba, łucznik też niezły, popieram Sageza z tym łukiem.
Według mnie to są ostrza, i chyba ich nie trzyma, tylko ma doczepione do nadgarstków, choć jego prawa ręka rzeczywiście wygląda jakby on to miał w ręce.
 
inferno8
On nic nie trzyma. To karwasze z doczepionymi nożami. Co do łuku, to wina perspektywy. Z resztą nie liczy się wielkość, a jakość Pfft Staty w porządku.

W takim razie zabieramy się za Orków wojowników. Chciałem je rozbudować, ale sztandar załatwił sprawę. Teraz pozostaje nam dodać zdolności (może agility?) i podać statystyki sztandaru.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 16:51
 
barowei
Ta, orkom daj im agility, a skoro cyklopy będą miały już grupowe obrażenia, to powiedz mi inferno, gdzie wstawisz return i concentrated? No chyba, że te dwa raczej odpadają, ty zdecyduj.
Ogólnie graficznie drzewko prezentuje się nie¼le, chorążemu staty Sagez wymyśli(bo mimo wszystko, on się chyba do tego bardziej nadajeWink)
 
Sagez
Chętnie zobaczył bym return i concentrated u orkówSmile Może agility dać sztandarowi?
Ork na 2 ma 58 hp i 10-3, sztandarowi dałbym 60 hp i 9 - 3 tym toporem ( i tak ma dowodzenie, jest dobry) i może agility właśnie?
Dziękuję za komplement o statystykachSmile
 
barowei
I jeszcze jedno, ja bym może sztandarom dał większą premię z leaderhip, i że na przykład wpływają na wszystkich swoich ziomków bez względu na level.
Sagez, jakbyś nie zauważył właśnie zwaliłem na ciebie wszelką robotę ze statami, nie wiem czy powininieneś dziękować^^ Ale nie martw się, jak tylko znajdzie się okazja może znowu coś przygotuję, mimo wszystko, poza tym hp, łucznik nawet nie¼le mi wyszedłPfft(czytaj: większość została w pierwotnej formie).
 
inferno8
Cyklopy będą w poniedziałek (jeśli się uda) i wtedy powiem, co u nich planuję.

Agility nie pasuje do ciężkiego orka ze sztandarem. Ja bym proponował dać tę zdolność do poziomu 2. Pó¼niej na 3 (lub 4) dołożył concentrated. Return będzie u Cyklopów.

Multisztandar to dobry pomysł. Tylko, że orki i tak będą miały troszkę większy bonus. Możemy wtedy pomyśleć nad kolejnym poziomem dla tego sztandaru. Tym razem działającym równo na wszystkich. Dałoby się mu bloodlust - po zabiciu przeciwnika dostaje hp. Co Wy na to?
Edytowane przez inferno8 dnia 18-07-2009 12:25
 
Sagez
Fajowo, ale będzie frajda z zabijaniaPfft Dasz nam coś do kombinowania na weekend, czy mamy wakacje?Wink
 
inferno8
Na wieczór pewnie zrobię wyższy poziom orkowego sztandaru. Do tego czasu możecie walnąć mu jakieś statystyki. Ataków będzie więcej - ta jednostka będzie składać się z orka i goblina łucznika. A jakich konkretnie to już od Was zależy.

Jak skończymy ten super-sztandar to możemy sobie odpocząć Wink Z resztą nikt Was tu nie trzyma na siłę Wink
 
barowei
¬le mnie zrozumiałeś, multisztandaru o jakim mówisz wolałbym nie widzieć ponieważ to jest zwracanie się w kierunku tego z Kharos, czego naprawdę wolałbym uniknąć. Miałem na myśli, że sztandar orków daje wszystkim orkom(bez względu na lvl) +50% do zadawanych obrażeń(lub jakaś inna liczba, z balansem to nie do mnie proszę...), tak samo z goblinami i trollami. Wtedy, mimo, że sztandary zostaną ograniczone tylko do własnej rasy, to raczej będzie się opłacało je szkolić...
A co do bloodlust, to chciałem właśnie zaproponować zmianę return na to określenieSmile(podobnie jak w Warcrafcie 3, gdzie bloodlust zwiększa szybkość ataku jednostkiCool)

Btw: To Ty raczej zdecydujesz, czy chcesz odpocząć, ja tu tylko wypisuje swoje propozycje, a to nawet nie jest ćwiartka tego co musisz robićWink

EDIT:
Aha, o jednym zapomniałem, z tym skillem dla super-sztandaru(bloodlust) bym się wstrzymał, barbarzyńcy mają już fajne zdolności a powininieneś zachować parę niespodzianek na nieumarłą frakcję(o ile wciąż ją planujesz).Grin
Edytowane przez barowei dnia 18-07-2009 13:48
 
inferno8
Na nieumarłą frakcję mam takiego asa, że padniesz! Cool

Aha, teraz rozumiem co chciałeś powiedzieć. Wszystkie levele, nie ma sprawy - też tak to widziałem, tylko zapomniałem napisać Pfft Tylko, że w takim razie nie opłaca mi się robić wyższego levelu sztandaru orków. Przynajmniej mało będzie roboty dla mnie pó¼niej.

Co do zmiany nazwy na bloodlust to w porządku. Return to nazwa z Mercenaries era.

Edit:
Dziś już możemy sobie odpuścić. Orki uważam za teoretycznie skończone. Mimo to zawsze możecie zgłaszać wszelkie propozycje. Jutro Trolle. Jedna rasa dziennie to wspaniały postęp ^^

Aha, chciałem dać jednemu z Goblinów zdolność przywoływania Roków. Tylko nie wiem któremu. Łucznikowi, sztandarowi czy jeszcze innemu?
Edytowane przez inferno8 dnia 18-07-2009 17:37
 
barowei
Sztandarowi. To mi się wydaje logiczneGrin
A co do nieumarłych, to aż jestem ciekaw co to jest... Mam nadzieję, że się szybko dowiemy^^(oczywiście grając tą frakcją, a jakżeby inaczej?Pfft)
Tempo rzeczywiście mamy świetne, to chyba dzięki odzewowi z jakim spotkała się przeróbkaWink

Btw: Jeśli chcesz, to mam mały projekcik na temat nazewnictwa i opisów tych skilli które podałeś(rzecz jasna po angielsku) i z chęcią bym go spisał i podzielił się nim na pw, o ile się zgodzisz rzecz jasnaSmile
Edytowane przez barowei dnia 18-07-2009 17:46
 
inferno8
barowei napisał:
Tempo rzeczywiście mamy świetne, to chyba dzięki odzewowi z jakim spotkała się przeróbka
Taa jasne... 2 osoby są aktywne, no może 3 jak Zaku wpadnie i zaproponuje coś genialnego i przełomowego Pfft Odzew jak marzenie... Choć Wasza jakość pomysłów i zaangażowanie rewanżują wszelkie niedogodności. Osobiście nie narzekam. Praca w tym małym gronie jest dzięki temu niezwykle efektywna i cieszę się z tego niezmiernie Wink Lepsi trzej czy czterej fachowcy niż banda kretynów Pfft

Co do projektu nazewnictwa to bardzo chętnie. Chciałbym tylko zaznaczyć, że mam drugie tyle nowych skilli specjalnie dla Cyklopów. Nie wiem czy chcesz czekać. Decyzja należy do Ciebie.

Edit:
I niech ktoś mi powie, którego Goblina wybrać (czyt. mój poprzedni post).
Edytowane przez inferno8 dnia 18-07-2009 19:29
 
barowei
Tak na szybko:
1. Nie doczytałeś początku postu, mówiłem o chorążych przywoływujących roki>,<
2. Poczekam spokojnie, nawet pod koniec projektu mogę ci wysłać te informacje.
3. Fachowcy? No nie wiem, ja tu widzę dwóch fachowców i jednego fana z serią pomysłów^^ Pamiętaj, że ja tu jestem ledwie tydzień po naprawdę długiej nieobecności.
 
inferno8
1. No tak, gapa ze mnie.
2. Dam Ci znać na PW kiedy będzie na to najlepsza chwila.
3. Może i jesteś tu tydzień, ale to co zrobiłeś dla projektu jest niesamowite. Ja to odczytuję po części jako mój osobisty sukces, gdyż udało mi się zwerbować kogoś, kto wręcz nie przepadał za tą frakcją, a teraz jest niezwykle aktywnym współtwórcą jej nowej odsłony. Chyba musiałem przedstawić naprawdę interesującą ofertę... Wink Dzięki.

Edit:
Trolle. Jak już wcześniej pisałem jedyni magowie tej frakcji powinni stać się bardziej skuteczni. W związku z tym planuję dodać im coś w rodzaju rytualnych tatuaży, które będą absorbować cześć (nawet sporą) obrażeń magicznych jak ogień, chłód czy astralny. Drzewko:

Troll Sorcerer awansuje na Troll Fire Wizard'a i na Troll Warbanner'a. Myślałem trochę nad tymi tatuażami i zastanawiałem się, gdzie je umieścić i w jakim stopniu powinny wpływać na odporności. I oto co wymyśliłem: Troll Sorcerer (lvl1) ma niską odporność, powiedzmy ok. 20%. Awansuje na Troll Fire Wizard. Ten ma już więcej. Znacznie więcej, ale nie wiem dokładnie ile, chciałbym się Was doradzić. Natomiast Troll Warbanner oprócz wsparcia dla Trolli, mógłby zwiększać magiczną obronę okolicznym sojuszniczym oddziałom. 50% Wydaje mi się sensowne. Co o tym sądzicie?
Edytowane przez AxeFighter dnia 29-11-2014 17:03
 
Poliuks
Sądzę, że 40% dla samego Warbannera, 30% dla jednostek przez niego ochranianych oraz 50% dla Fire Wizarda będzie odpowiednie - w przeciwnym razie nie będzie opłacać się robić Wizarda (chyba, że zamierzasz podnieść mu też staty ataku). Poza tym wydaje mi się logiczne, że jednostka bardziej ,,magiczna" odnosi mniejsze obrażenia od magii, niż chorąży.
 
Sagez
Troll Fire Wizardowi dałbym 70% odporności na ogień, jeśli ma być dużo. Pomysły z tatuażami i dodatkową, magiczną ochroną sztandaru uważam za bardzo dobre i oryginalne.
 
inferno8
Warbanner Poliuksa wydaje mi się w porządku.

Gdybym dał Wizardowi 70% odporności to z poziomu 1 (20%) skacze o całe 50%. Czy to nie za dużo? No chyba, że podwyższymy same 20% na 1 lvl... Ewentualnie zrobimy tak, jak proponuje Poliuks. I chyba tak będzie najlepiej. Zobaczę, czy ktoś jeszcze coś zaproponuje. W międzyczasie dawajcie statystyki sztandaru lub reszty (jeśli wymagają zmian).
Edytowane przez inferno8 dnia 19-07-2009 11:25
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.08
6,718,021 unikalne wizyty