Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Barbarians Remake Project
Sagez
Moje propozycje statów:
Cyclop 1 - 45 hp, 5 ruchu, 7 - 3
Fire Cyclop - 55 hp, 5 ruchu, 7 - 3 i 15 - 1
Ancient Cyclop - 70 hp, 5 ruchu, 8 - 3 i 25 - 1
Cyclop Breaker - 60 hp, 5 ruchu, 8 - 4

Co do linii Mighty, to oryginalne staty były bardzo fajne i nie zmieniłem ich znacząco, mogłyby nawet zostać:

Mighty Cyclop - 60 hp, 5 ruchu, 17 -2
Mad Cyclop - 75 hp, 5 ruchu, 25 - 2, 20 - 1
Destroyer - 95 hp, 35 - 2, 30 - 1

Wydaje mi się, że uznacie, że przedobrzyłemPfft
 
inferno8
Sagez napisał:
Destroyer - 95 hp, 35 - 2, 30 - 1
Shock Czy Ty zdajesz sobie sprawę z tego, że przy sprzyjających warunkach i szczęściu te 35-2 może zamienić się w 70-5?
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 16:53
 
Poliuks
Oj tak, zwłaszcza z Ancient i Fire. Jeśli lvl 1 przechodzi, to trzeba zwiększyć mu cenę do 17 lub nawet 18, zważywszy na nową zdolność i podrasowane wyższe lvl. Linię laserową przepakowałeś bardzo, Fire obniżyłbym ranged do, powiedzmy, 13-1, zaś Ancient do 22-1 oraz meele do 7-3. Cyclop Breaker jest dobry. Mighty meele 15-2, Mad - meele 22-2 i ranged 17-1, zaś Destroyer - meele 29-2, ranged 26-1, poza tym jakieś -3 hp. I tak ze swoimi nowymi zdolnościami /broniami specjalnymi (właśnie, paralyze itp. to bronie specjalne czy zdolności) są bardzo mocni.
 
Sagez
Staty są nieco przedobrzone, ale jakie klimatyczneGrin Dżin summonerów na 4 też jest przegięty, ale o to chodziPfft
Dobra, rozumiem, do rzeczy( ale i tak nikt nie zrobi ''klimatyczniejszych'' ; )
Cyklop powinien kosztować 18, zamiast wcześniejszego 17. Powinno być okej, zmieniłem 6 -3 na 7- 3, nie robi wielkiej różnicy.
Mighty miałby mieć 15 - 2 zamiast 17- 2? O nie, troll z regeneracją na 2 ma 17 - 2, Mighty ma w tej wersji Ery magii 17 - 2 ( od daaawna i było dobrze).
Jak jednostka awansuje na 3 w Erze Magii, to naprawdę mało co jest w stanie ją powstrzymaćCool Mnie to nie przeszkadza.
95 hp Destroyerowi zmniejszyć o 3 O niem 95 ładniej wygląda, a 3 nie robi wielkiej różnicy. To jak polepszanie Anakes w BEEM : ''dodajmy poziomom 2 + 1 hp, wtedy nie będą tacy słabi...'' - poważnie, tak byłoSmile
Ogólnie, to zmiany mogą być, ale nieco ucierpi klimat, a i tak jednostki 3/4 będą niepokonane po staremu. To Era MagiiPfft
EDYT - przegłosujecie mnie, ale ja dalej uważam, że EoMa powinna dawać maksimum frajdy, a zabawa ''bezpiecznym'' ''Destroyerem'' - 75 hp, 20 - 2 i 20 - 1 ( hehe) to będzie żart.
Ale ja i tak wiem, że nowi Barbarzyńcy będą super! LuzSmile
Edytowane przez Sagez dnia 20-07-2009 12:54
 
inferno8
Cała prawda i tak wyjdzie na testach. Statystyki laserowych zaczerpnę od Poliuksa a resztę wezmę z ostatniego postu Sageza. Rozwiązanie "klimatyczne" Wink

To ja teraz zabieram się za programowanie nowego szkieletu frakcji. Na razie posegregowałem okno rekrutacji - każda rasa osobno, jedna pod drugą, a nie pomieszane jak kiedyś. Pó¼niej zabiorę się za animacje. Prawdopodobnie za 2 tygodnie wszystko będzie gotowe.

Bardzo Wam dziękuję za pomoc. Barowei, Poliuks, Sagez i Zaku - EoMa team pełną gębą!Smile Byliście wspaniali. To Wasza przeróbka Smile Bez Was zajęłoby mi to miesiące. Dzięki raz jeszcze! Wink

Oczywiście gdyby nasunęły Wam się jeszcze jakieś pomysły, czy propozycje to piszcie. Jestem tu często Pfft
 
Jarvis
Mam 3 pomysły na animacje (tak mi się skojarzyło z cyklopami). Otóż:
1. Ten 4lvl(wybacz, nie wiem jak się nazywa) mógłby napinać biceps i się mu przyglądać
2. Pan w złotej zbroi mógłby coś krzyczeć i tupać nogą, co powodowałoby wzbijanie się tumanów kurzu
3. Koleżka z samego dołu mógłby pięściami uderzyć w ziemię.


Tak sobie to wyobraziłem jak spojrzałem na jednostki Smile
 
inferno8
Podoba mi się, ale w przypadku Cyklopów myślę raczej o umieszczeniu takich animacji w postaci radości ze zwycięstwa nad pokonanym w walce przeciwnikiem. Wyobra¼ sobie - Cyklop Niszczyciel (lvl4) po rozwaleniu wroga zaczyna prężyć muskuły, a pan w złotej zbroi tak by tupnął, że wszyscy by leżeli Wink

A tak na serio nie opłaca mi się na razie robić tych dodatkowych animacji dla poziomów 3 i 4. Najbardziej muszę postarać się przy 0, 1 i 2, gdyż te najczęściej widnieją na ekranach. Poza tym ostatnio nie jestem tak często na komputerze, więc robienie czegoś extra naprawdę wydłuża datę premiery - muszę się streszczać. Na szczęście mam dużo wprawy i np. wczoraj zrobiłem 90% goblinów w 1.5h. Ale animacje, które zaproponowałeś powinny się znale¼ć Wink
 
Jarvis
Mam jeszcze drobną sugestię co do "niszczyciela". Zwróć uwagę na jego maczugę, na końcu można by dodać sęki, bo wydaje się, że w środku jest pusta (przynajmniej mi się tak wydaje Pfft)
 
inferno8
Poprawiłem już wcześniej niszczyciela, ale teraz go zamieszczam. Powinno być lepiej.

A teraz.... NEWS!Shock
Ukończyłem grafiki i animacje Goblinów, a to oznacza, że zostali mi już tylko Cyklopi. Będą mieli animowane ataki w zależności od kierunku natarcia, atak laserem będzie wywoływał eksplozję na heksie wroga, no i planuję umieścić extra-animacje zwycięstwa. Postaram się, by wszystko było bardzo płynne i realistyczne (np. podmuch piasku po zamachu Cyklopa z maczugą Grin). Nowa wersja już niedługo! ^^
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 17:13
 
Zaku
Inferno 3mam za ciebie kciuki. Chyba wysówa się znowu moja ulubiona rasa ( jak każda poprzednia jak była przerabiana Wink ) Ten "njusik" tylko podsyca moje nadzieje co do tej rasy.
Przegapiłem cześć przeróbki barbarków ale dzięki temu bardziej udeżyła mnie ta zmiana - na lepsze oczywiscie Smile
 
inferno8
Bardzo się z tego powodu cieszę. Ukończyłem już animacje Cyklopa i całej linii laserowej. Na wieczór zajmę się Breakerem, a jutro "na deser" zacznę animować obszarowych Wink

Edit:
Informuję, że muszę wycofać się z planu zrobienia osobnych animacji w zależności od kierunku ataku. Powód: zbyt wiele pracy. Przygotowałem animację ataku Mighty Cyclopa składającą się z aż 16 klatek (to 5x więcej niż normalnie) i stworzenie dodatkowych wariacji zajęłoby mi ok. 3 tygodnie dla całej linii obszarowej. Myślę, że na razie umieszczę jedną wersję, a z czasem dorobię w przyszłości więcej kierunków.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 17:13
 
Vetch
trochę za bardzo "stoi". Spróbuj ruszyć nogami i głową Grin
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Sagez
Tak, mógłby się nieco ''skręcać'', a w ogóle to bardzo dobra animacja, piach bardzo ładnie wzlatujeSmile
 
inferno8
Wszystko w swoim czasie. Animowałem tylko ręce i drzewko po to, by określić ile będzie z tego klatek. Teraz zajmę się właściwą animacją Cool
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 17:14
 
Sagez
Teraz jest w porządku. Ewentualnie mógłby nieco odchylać tułów.
 
inferno8
Musi tak na razie zostać, i tak ręce mi już opadają... W trakcie ataku animacja powinna dawać złudzenie odchylania się.

Zostały mi już tylko 2 jednostki Wink
 
Sagez
Powodzenia, ja już newsa piszęPfft
 
barowei
Hehe, Mad w ataku ranged wygląda tak, jakby przesuwał tę "kłodę" pomiędzy swoimi nogami, jest to zamierzone?^^
 
inferno8
Nie, ale kroki muszą być. Wygląda to mimo wszystko dziwnie, ale w grze tego nie zauważysz. Skupisz wzrok na wylatujących w powietrze goblinach, które stały blisko, zbyt blisko...Cool

Nowa wersja pojawi się na serwerze w przeciągu najbliższych 24 godzin. Zostaniecie poinformowani odpowiednim newsem, który mogliście już przez kilka wczorajszych godzin oglądać Wink

Edit:
Zamykam projekt przeróbki Barbarzyńców. Wszelkie błędy bąd? pomysły dotyczące tej frakcji proszę kierować do tematów "Błędy w Erze Magii" lub "Wasze sugestie".
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 17:15
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.06
6,717,818 unikalne wizyty