Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Ciemnokrwiści (Dark-Blood Alliance)
nikon
Znowu przekombinowane. Połączenia żab i lvl2 powinny być darmowe jak każde inne. Imo wywal koszt jak i te olbrzymie bonusy. Po co utrudniać coś co i tak już jest zagmatwane?

Jeszcze pytanie co do wiwern. Jak rozumiem są 2 drogi rozwoju wiwerny. Watpliwosci budzi ta droga z jezdzcem. Czy mozna poprostu wpakowac na nia jaszczurke jak na zabe, czy uzyskuje tego gostka na grzbiecie z awansem?

@sagez żerowanie i to zjedzenie to właściwie byłoby to samo tylko, że różniłoby się wartością bonusu. Po co dawać 2 skille robiace to samo ;p?

Znowu o czymś zapomnialem -.- : Jednostki linii szamana za mało się różnią od siebie. Jak bym zobaczył je w grze to zupełnie nie mógłbym ich odróżnić.

Co do tej nazwy to było tylko pytanie czy nazwa ciemnokrwiści ma jakieś uwarunkowania fabularne, nie spodziewałem się że ją zmienisz Grin Ale jeśli zmiennocieplni wam się nie podoba to prosze tylko nie "beast masters". Ta nazwa brzmi strasznie ;O.
Edytowane przez nikon dnia 20-09-2009 17:56
 
inferno8
Na razie zatrzymuję te płatne połączenia. Wszystko wyjdzie na testach. Co do zagmatwania, wam jest to wszystko znane z teorii, ja mam to zaś na kompie i całość działa intuicyjnie. Nie trzeba się nawet uczyć połączeń na pamięć. Wystarczy, że we¼miesz na logikę.

Będzie jedna droga rozwoju wiwerny (bez je¼d¼ca - wiem, w drzewku jest bug).

Szamani są mało rozróżnialni tylko na drzewku. W rzeczywistości będą mieli magiczne animacje postoju.

Co do nazwy to raczej Beast Lords pewnie miałeś na myśli. Mi tam się dobrze jej słucha.
 
nikon
inferno8 napisał/a:
Co do nazwy to raczej Beast Lords pewnie miałeś na myśli. Mi tam się dobrze jej słucha.


cóż to moze okresle to tak - jest wieśniacka Pfft. poza tym jest bez sensu. jaszczury same sa bestiami wiec jak moga byc wladcami samych siebie?
 
Poliuks
W sumie najlepiej brzmi stara nazwa, postulowałbym za jej przywróceniem. Kto jest za?
Połączenia płatne i bonusy są dobre, czynią rozgrywkę jeszcze ciekawszą i bardziej taktyczną.
 
Mafcio
No, lepsza była nazwa ciemnokrwiści Cool
Jakoś mało jest jednostek do rekrutacji, ja bym dodał jeszcze jaszczurke w rodzaju Assasina, ale ona nie mogłaby wsiadać na żabę, byłoby to przegięcie...
Co sądzicie o assasinu???
 
inferno8
Spokojnie, mam parę jednostek w zanadrzu, które zaprezentuję w odpowiednim czasie. Na razie musimy skończyć to, co jest. Na dziś już daję Wam spokój. I tak w ten weekend zrobiliśmy mnóstwo. Do jutra pozostawiam Was z kwestią nazwy. Dobrze by było, gdyby wypowiedziało się jeszcze kilka osób.
 
nikon
Ojej widze, że jak zwykle jakieś kłopoty macie przezemnie ;p. Serio inferno wybierz se nazwe żeby się podobała tobie i żeby pasowała do twojego wyobrażenia tej rasy. Co do płatnych połączeń to się nie zgadzam jakoby miało to jakiś większy sens taktyczny czy coś, poprostu komplikowanie. Aha i jeszcze pytanko. Jak masz ropuche dajmy na to z wrzuconym jaszczurem lvl 1 i to połączenie awansuje to dostajemy za darmo połączenie, które jest normalnie płatne tak ? I co się dzieje jak ta ropucha z szamanem lvl2 awansuje? Ma apop czy się rozdzielają ?
 
inferno8
nikon napisał:
Jak masz ropuche dajmy na to z wrzuconym jaszczurem lvl 1 i to połączenie awansuje to dostajemy za darmo połączenie, które jest normalnie płatne tak ?
Tak.
nikon napisał:
I co się dzieje jak ta ropucha z szamanem lvl2 awansuje? Ma apop czy się rozdzielają ?
Ma APOP.

A z tą nazwą to póki nie trafi się nic lepszego zachowuję nazwę roboczą: Dark-Blooded. Jakby komuś wpadła do głowy lepsza propozycja, to piszcie śmiało.
 
Crag Hack
Co tu tak cicho? To już koniec projektu Ciemnokrwistych?
 
Poliuks
Zastygliśmy w oczekiwaniu, czym zaskoczy nas Inferno.
Koniec offtopa.
 
inferno8
Czekam na weekend. Będzie wtedy większy odzew i zrobimy więcej. Ja na razie zajmuję się tworzeniem nowych połączeń i uzupełnianiem Join Script. Ogólnie nie¼le mi idzie. Sam JS jest już gotowy, wystarczy dodawać nowe pozycje połączeń i tworzyć pliki jednostek. Tak więc teoria na forum odpoczywa, a praktyka robi swoje w międzyczasie.
 
starybrudas
Do armii pasowałby (w moim mniemaniu) jednostka na styl Shaman Voodoo, który specjalizowałby się (jakby nie inaczej) w rzucaniu klątw np; zmniejszenie odporności, spowolnienie, paraliż itd. A wizerunek tej jednostki szczególnie podkreślony charakterystyczną klimatyczną złowieszczą maską. Wiem, wiem - powielenie pomysłu z innych gier, no ale wszędzie są schematy...(wracając do tematu) osobiście myślę, że z przydałby się taki duchowy przywódca tym jaszczurką.

PS: Nie na temat może tej długiej wyczerpującej rozmowy która trwa obecnie w tym miejscu, ale chciałem z wami podzielić się z moimi przemyśleniami. Greets.
Edytowane przez starybrudas dnia 23-09-2009 17:46
 
Poliuks
Paraliż miał być przy Barbarians, ale Inferno pisał, że nie zrobi. Akurat pomysł niezły, ale, jak pisałeś, trochę sztampowy. Inferno miał już nieprzyjemne incydenty z zarzutami, że Warlocks są powieleni z Hirołsów.
 
inferno8
Racja, ale co do klątw to planuję coś w tym stylu. Ogólnie "starybrudas" (interesujący nick) trafnie przejrzał koncept moich jaszczurek. Otóż całość tamtejszego społeczeństwa opierać się będzie na wodzach-szamanach (duchowi przywódcy jak to ładnie określiłeś). Będzie to stanowiło wspaniały kontrast fabularny dla anarchistycznych kultur Barbarzyńców.

Właściwie rzecz biorąc to podsumowałem na szybko nasze wspólne dokonania, co do projektu nowej frakcji i doszedłem do wniosku, że zostali już tylko szamani (z tego co zaprezentowałem - mam jeszcze w zanadrzu jedną jednostkę, ale to pó¼niej). Niedługo napiszę o nich szerzej, dzięki czemu będziemy mogli kontynuować, ale póki co to powiem, że nawet bez tej tajemniczej jednostki Ciemnokrwiści będą mieli do rekrutacji aż 9 (!) pozycji w tym 4 poziomu 2-go (połączenia).
 
Mafcio
A te 4 jednostki 2-go poziomu to czy nie mogą być tylko dla botów, bo my to jesteśmy proGrin Chociaż wątpię czy to byłoby zrobione (zbyt trudne do zrobieniaPfft)
 
inferno8
Raczej tak się nie da. Myślę, że ogromne ceny odstraszą każdego od kupna takich jednostek.
 
Mafcio
Ale napewno nie botów Grin
 
inferno8
Czas na szamanów.

W wielkiej dżungli Ciemnokrwistych szamani są, jak już to wcześniej napisałem, przywódcami duchowymi i militarnymi. Potrafią posługiwać się magią wody, która niesie ze sobą życie i jest jednocześnie bezpieczna dla otoczenia Wink Prawdopodobnie ich zdolność leczenia ran swoich (regeneracja) i jednocześnie pobliskich oddziałów, zapewniła im najwyższą pozycję w ich niecodziennym społeczeństwie. Jednak samym uzdrawianiem szaman nie żyje. Wielu z nich potrafi wykorzystać do walki ziemię po której chodzą (!). Nieliczni śmiałkowie, którzy żywi powrócili z tej tajemniczej puszczy opowiadają o natchnionych szamańskich mistrzach ziemi, którzy podobno potrafili tworzyć mistyczne lasy, nawet na najtwardszych skałach, i w których to lasach działy się niesamowite rzeczy z każdym, kto tam się znalazł.

To tyle jeśli chodzi o wstęp. Planuję uczynić linię szamanów unikalną, dając im nowe, oryginalne zdolności (coś w stylu cyklopów). Wymyśliłem parę zdolności, które mogą się w tym celu przydać. Nie wiem czy da się je wszystkie zaprogramować (wydaje mi się, że tak). Oto one:

Mistyczny las - jednostka potrafi wytworzyć wokół siebie mistyczny las, który zostaje na stałe. Jednostki gracza znajdujące się w mistycznym lesie zyskują premię jakby były pod wpływem dowodzenia. Jednostki przeciwnika zostają spowolnione i otrzymują ujemne premie do ataku. Zdolność ta nie obejmuje garnizonów i wiosek.

Masowe zatrucie - jednostka zatruwa na początku każdej tury wszystkie, okoliczne, wrogie jednostki.

Władca bestii - jednostka potrafi przyzwać wiwernę (poziom wiwerny zależy od poziomu przywołującego).


Na razie tyle. Co o tym sądzicie?
Edytowane przez inferno8 dnia 26-09-2009 16:20
 
Poliuks
Wszystko świetnie, tylko od którego poziomu mają być dostępne te zdolności? I czy zrobimy 2 lub nawet 3 linie rozwoju dla szamanów? Czy Mistyczny Las będzie coś kosztować, czy też użycie tej zdolności powoduje stratę ruchu? I to samo, czy będziemy płacić za przywołanie?
 
Sagez
W teorii jest to świetne, jestem zaSmile
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.14
6,717,863 unikalne wizyty