Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Błędy w Erze Magii
inferno8
Ten temat poświęcony jest wszystkim błędom jakie znale¼liście w Erze Magii. Jeżeli na takowe natrafiliście to piszcie. Dzięki temu będę mógł je szybko naprawić.Wink
 
James Revan
Mam nadzieję, że będzie to widać dobrze.
http://www.wrzuta...Psr9cJSgb/
Moge się mylić ale tak chyba nie powinno być Wink
Forever feels like home sitting alone in your head...
 
inferno8
Teraz widzę. Niektóre rury wydechowe się nie ruszają - to wyklucza mój błąd. Coś nie tak z silnikiem graficznym. Nachodzące na siebie sprite'y mogą coś takiego wywołać.
 
Gotai
U mnie jednostka Witch w dark elves , nie porusza się - po prostu do każdego rodzaju terenu zużywa jakieś 10000 punktów ruchów . Dopiero ulepszona potrafi chodzić . Nie jest to duży błąd , ale zawsze jakiś , a ta jednostka jest świetna (Taka sama jes w HeroesV, ale tam nazywa się wied¼ma cieniaGrinGrinGrin).
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
 
inferno8
Hmm... nic takiego nie zauważyłem. Mówimy o Witch, czy o Dark Witch? I czy chodzi o wersję BfW 1.3.x, czy 1.5.x?
 
Gotai
Chodzi o witch (poziom 1) , i o wersję 1.5. .
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
 
inferno8
Ale numer, u mnie wszystko działaPfft Ciekawe. Wersję na 1.5 uaktualniam rzadziej niż na 1.4, bo i tak niewielu ludzi gra w development. Jak ukończę przeróbkę Summoners to pewnie wszystkie bugi tego typu znikną, więc na razie musisz poczekać. Spróbuj w tym czasie grać na 1.4 - ta ma większe wzięcie i nie ma tego błędu.Wink
 
Gotai
Nie gram już na 1.4. - wykasowałem bo mnie wkurzało: Edytor mi nie właził . Cały dzień ściągałem 1.4.2.,1.4.3,1.4... No i w końcu ściągnąłem 1.5.2.
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
 
Dragon_Warrior
z tego co wiem 1.5x maja zupełnie inne niektóre formaty zapisu przy edycji niektórych aspektów er... więc może być z tym problem z komaptybilnością - jak jest w innych erach ? bo zdaje się ze trzeba całkiem oddzielnie pisać ?
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 12-09-2008 15:52
 
inferno8
Dla mnie jako twórcy jedyną zmianą w erze jest zamiana nazw modyfikatorów terenowych. Przykład: na 1.4.x jest coś takiego jak grass=60 tzn. jednostka ma 40% obrony na trawie. W 1.5.x musi być zamiast grass flat=60. Tylko tyle. Nie można kopiować ery z 1.4.x na 1.5.x bo nie zadziała. Trzeba najpierw wprowadzić właśnie te zmiany.
 
vul6
Też miałem kiedyś problemy z developmentami i od wtedy ich bynajmniej nie pobieram. Są niedokończone, mają bugi i błędy, wygodniej grać na wersji stabilnej
 
Gotai
Racja. Tak samo prawie wszystkie frakcje z extented, nie poruszały się w 1.5.
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
 
Sagez
Matriarch of Emptiness ma dwa ataki wysysające włócznią - 13 - 3. Problem w tym, że obydwa są wręcz i zadają tyle samo obrażeń.
 
Poliuks
Ale jeden typ obrażeń to broń sieczna, a drugi kłująca.
 
Sagez
Przepraszam i gratuluję spostrzegawczości Smile
 
Vetch
dlaczego dywan na pierwszym daje ogniem(Grin) a na drugim sieczną. Inferno, to też było zamierzone?Grin
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
Bardzo słuszna uwaga. Dziękuję. Już to poprawiłem, ale nie będę na razie wypuszczał poprawkowej wersji tylko dla jednego błędu. To by było bez sensu.
 
Sagez
Nie wiem, czy to błąd, ale Ikarus I i Ikarus II są obydwaj na poziomach pierwszych.
 
inferno8
No racja, to błąd. Tak to już jest, jak się coś robi w pośpiechu. Oczekujcie dziś Bety 10.0.1.
 
Sagez
Dlaczego nowe obrazki jednostki Summoner (chodzi mi o ludzi ) zostały zastąpione starymi obrazkami sprzed bety 9.0?
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.09
6,648,257 unikalne wizyty