Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Błędy w Erze Magii
inferno8
Odinstaluj BEEM, a od razu wszystko wróci do normy. Muszę pogadać z twórcami tego dodatku, żeby zmienili nazwy zapożyczonych obrazków. Jeśli gra spotyka dwa o takiej samej nazwie, wybiera ten z folderu alfabetycznie wcześniejszego (B od BEEM jest wcześniej niż E od Era_of_Magic).
 
Sagez
Wielkie dzięki, odinstaluję, wolę EoMę od BEEmu- uSmile
 
Vetch
Mystic Jinn w najnowszej wersji podczas ataku dimensional vortex po prostu znika!!!!!!
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
karambol
@up
Poza tym damage od jego wypasionego (aż za mocno, jak na mój gust, powinno toto zabierać mniej damage) circle pojawia się przed tymi całymi efektami graficznymi Wink
 
inferno8
Sprawdzę to.

Edit: Sprawdziłem i poprawiłem, choć efektów nie ma Pfft Jinn w pewnym momencie znika, ale po to aby mniej obciążyć system. Co do timingu, obrażenia powinny się teraz wyświetlać się po ataku, ale w praktyce jest jak było. Kiedyś na spokojnie to rozpracuję. Dzięki za pomoc
Edytowane przez inferno8 dnia 02-03-2009 06:42
 
Apomaner
Dark Slayer i jego wyższy poziom (Blademaster) mają 2 lvle.
Witam;p.
Edytowane przez Apomaner dnia 03-07-2010 17:44
 
inferno8
Dzięki, już poprawiłem. Jak się uzbiera więcej poprawek to wypuszczę nową wersję.

A poza tym to witaj na forum Wink
 
Arturion
Camele 1 i 2 lvl, mają w lesie obronę, aż 60% : )
 
inferno8
Myślałem, że to poprawiłem wcześniej, ale sprawdziłem ponownie i dopiero teraz zauważyłem, że nie usunąłem tagu z ręcznie ustawianym modyfikatorem (tak to już jest, jak się nie ma czasu na testy). Teraz będzie działać jak należy. Sorki za tę pomyłkę. Moja wina.

Dzięki, że zwróciłeś mi uwagę, Arturion. Wyłapujcie błędy dalej.
 
Vetch
Elusive foot ma 2 punkty ruchu na górach i 1 na wzgórzach. Czy to było zamierzone, skoro w lesie ma zabierane 2 punkty ruchu?
Edytowane przez Vetch dnia 26-07-2009 12:50
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
Ale o co Ci chodzi? Nie wymyśliłem elusive foot, więc nie wiem czy cokolwiek było zamierzone. Mówisz o jakiejś konkretnej jednostce?
Tu jest wyciąg z units.cfg:
name=elusivefoot
[movement_costs]
deep_water={UNREACHABLE}
shallow_water=2
reef=2
swamp_water=2
flat=1
sand=2
forest=2
hills=2
mountains=3
village=1
castle=1
cave=2
frozen=2
unwalkable={UNREACHABLE}
impassable={UNREACHABLE}
fungus=2
[/movement_costs]
 
Vetch
a ja mam coś takiego:
[movetype]
name=I8 deelusive
[movement_costs]
deep_water=100
shallow_water=2
swamp_water=2
flat=1
sand=2
forest=2
hills=1
mountains=2
village=1
castle=1
cave=1
unwalkable=100
impassable=100
frozen=2
fungus=1
[/movement_costs]

No i ja mam najnowszą wersję....
Edytowane przez Vetch dnia 26-07-2009 16:56
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
i8deelusive - to elusive dla de - dark elves, czyli mrocznych elfów. To zupełnie inny typ ruchu, zaczerpnięty z EE. Nie ma nic wspólnego z elusive foot jaki ma np. złodziej z domyślnej ery. Wszystko jest więc w porządku.
 
Sagez
Mój Breaker zniknął po ataku na huntera Warlocków. I jeszcze cyklop przy awansie na fire z levelu 1 skacze na 3.
A tak poza tym, to orkowie z default to nic przy Twoich Barbarzyńcach, mniejsza frajda z gry jak dla mniePfft Gratulacje!
 
inferno8
A ten Breaker to atakowal czy sie bronil? To wazne.
 
Sagez
Atakował.
 
inferno8
U mnie to się zdarzyło kiedyś i już nie powtórzyło. Muszę nad tym jednak posiedzieć. Póki co nowa wersja poprawkowa z poziomem 2 dla Fire Cyklopa jest już dostępna (0.4.1)
 
barowei
Ooj, trochę się narobiło z tymi skillami, od bugów niemal otrząsnąć sie nie mogę^^
1. Kiedy Cyclop Destroyer atakował wroga zranił mającego 45hp cyklopa, i wyświetliło się, że mu zadało 35, a gdzie tu jest bug? Problem w tym, że zraniony cyklop, zamiast zostać z 15hp po prostu zginąłShock
2. Znikanie animacji, i do tego rzucające się w oczy, mi się wydaje, że ma to coś wspólnego z battlefrenzy, ponieważ z tego co ja zauważyłem, to zaraz po ataku cyklopowi(z battlefrenzy) jest przywracana jego normalna liczba ciosów, co między innymi uniemożliwia granie nim w survival xtremeFrown
3. Ancient Cyclop dalej ma 4lvl...
4. Nie działa cleave w survival xtreme(nie wiem nawet dlaczego)
5. Goblina z hit and run zaraz po ataku nie tylko zyskują 3mp ale też się całkowicie leczą...
6. Zarówno sniper jak i archer mają 1lvl.
7. Barbarian lvl 2 za 60 golda?!
8. Cyclop Breaker nie powinien mieć Double Attack? Wydawało mi się, że miałeś mu dać tego skilla...
9. Tylko raz mi się tak zdarzyło, ale jednak, Cyclop Destroyer umierając poranił okoliczne jednostki za 27dmg, lecz zamiast po prostu umrzeć ciągle był na polu bitwy, dopiero posiadając -7hp, dopiero jak jeszcze raz został zaatakowany wreszcie zmarł, aktywując Furious Death po raz drugi, rzecz jasna.

Reasumując, coś mi się wydaje, że jednak troszkę zbytnio się pospieszyłeś, to prawda, że większość chciała jak najszybciej, ale dopracowanie tego by nie zaszkodziłoCool
A żeby nie było, że tylko krytyka się mnie trzyma, to pogratulować roboty, jeszcze nie zacząłem na poważnie gry barbariansami ale zapowiada się duża radochaGrin
Ah, i sry, że wszystko tak zgrupowałem(w końcu nie wszystko zalicza się do bugów), ale wolałem, żebyś zarówno bugi, sugestie, itp. miał w jednym miejscu zamiast latać po subforachSmile

EDIT:
Odnośnie pierwszego punktu, już lepiej to rozumiem, zamiat wyświetlanych 35 zadaje on 60 obrażeń okolicznym jednostkom(Master of darkness mający 66hp przeżył), ogólnie niezłe imba...
Edytowane przez barowei dnia 04-08-2009 23:27
 
inferno8
1 .To w końcu jest ten bug, czy nie, bo po tym edit'cie zwariowałem.
2. Znikanie animacji to wynik działania bloodlust, który zawiera się w battlefrenzy. Cyklop po skończonej walce ma przywracaną podstawową ilość ataków w dosyć drastyczny sposób: zostaje zabity przez WML i wskrzeszony wraz ze startowymi statystykami ataku. Ten moment zabicia widać podczas znikania animacji. W tym czasie na heksie, gdzie stał, nikogo nie ma, a za chwilę się znów spawn'uje Pfft Innym sposobem nie działa ten trik.
3. Poprawiłem (nie ma jeszcze na serwerze)
4. No to nie graj w survivala - jakie to proste ^^
5. Naprawiłem
6. Już działa poprawnie
7. No to go nie kupuj! ¯artowałem. Cen orków nie zmieniałem od b. dawna, ale już poprawiłem - 28g.
8. Wydaje mi się, że jest dobry z samym battlefrenzy. Na pewno chcesz?
9. Nie zauważyłem czegoś takiego u siebie. Opisz dokładnie całą sytuację.

barowei napisał:
Reasumując, coś mi się wydaje, że jednak troszkę zbytnio się pospieszyłeś
Wiesz, chciałbym mieć wreszcie wakacje. Gdybyś tak tyrał w EoMę i pomyślał sobie, że musisz jeszcze zrobić wszystkie obrazki do EEaW to naprawdę byś się spieszył, żeby w końcu odpocząćFrown
Edytowane przez inferno8 dnia 05-08-2009 07:45
 
barowei
1. Ja bym powiedział, że jest, chyba, że naprawdę planowałeś by zadawał okolicznym jednostkom po 60dmg?...
2. Tak też myślałem, doszedłem do tego wniosku patrząc jak po ataku znikają mi wszystkie dokupione ataki w survivaluSmile
4. No dobra, dostosuję się.
7. Wiem, że może cię wkurzać takie czepianie się szczegółów, i że z pewnością znikomy procent gra w era of magic masters, ale nawet o tym "znikomym procencie" warto by było pomyślećPfft
8. Z balansem to nie do mnie, zresztą nie po raz mówięCool Jeśli znajdą się ludzie, którzy podtrzymają mój pomysł to możesz dodać.
9. A więc tak: były trzy jednostki na Destroyera, wszystkie miały magical atak ranged i użyły go, trzeciej jednostce udało się go zabić ale w wyniki furious death wszystkie trzy umarły, posyłam tam następną jednostkę, i patrzę, że cyklop wciąż stoi. Daje jednostce rozkaz ataku i już z pierwszym missem cyklop pada(w końcu miał -7hp). Aktywuje mu się furious i mag który go zaatakował też pada. Dodam tylko, że furious testowałem kilka razy, i tylko raz mi się tak stało, w wszystkich przypadkach cyclop był spawnowany za pomocą debug.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.13
6,717,817 unikalne wizyty