Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wasze sugestie
Vetch
Zauważyłem pewną niezgodność: otóż tak:
Zagrałem pewien raz priest kontra ancient dwarves i przegrałem.
Potem odwrotnie(ja zagrałem dwarwsami) i wygrałem.Wink
Wynik: Priests nie mają szans przeciw Ancient Dwarwes.
Myślę, że priests nie mają prawie obuchowej (tylko 1 jednostka ma) i samą sieczną.
I to jest błędem.

Edytowane przez Vetch dnia 14-11-2008 12:52
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
Ok. Przy przeróbce Priestów wezmę to pod uwagę.

I nie oceniaj frakcji na podstawie dwóch pojedynków. W BfW dużo zależy od szczęścia, więc spróbuj rozegrać sto potyczek - wynik może cię zaskoczyć.Wink
 
Dragon_Warrior
no testy jednorazowe niewiele dowodzą naprawdę .. choc mozna by kiedyś zagrać jakoś tak 2v2 np ... 2x kraśki na 2x priests .. i potestowac ...

a pobierzne testy bardzo mnie w bitewniakach drażniły pamiętam bo czesto jakiś model dostawął metkę przepaka mimo że wyglądał silnie tylko na papierze ... ewentualnie inny przykład - moja armia w konfrontacji uchodzi za najbardziej przepakowaną ... mimo że tylko ja byłem nia w stanie jechać na większości zwyciestw (powiedzmy 4/5 do 1 przegranej)...
 
Sagez
Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne. Uważam tylko, że Kali są nieopłacalne przy Summonerach. Ta sama cena, ale brak ataku na dystans, słaby atak wręcz ( może 5 - 4 albo 15 złota zamiast 16 ? ) Komputer w ogóle ich nie rekrutował - stare Rakshasy tak.
Poza tym, choć Summonerzy to frakcja magiczna, to jednak Heavy Summoner mógłby mieć większy atak niż Camel Rider. Jakieś 9 - 3 nie byłoby złe.
Tyle moich uwag na razie. Dobra robota!
 
q_qlka
Summonersi mają mnóstwo ataków fire ale zdecydowanie brakuje im kłujących. Walka ze smokami to czysta udręka.
 
Ar-Pharazon
Przy dzisiejszej wielogodzinnej grze sprawdzającej dwie rasy znalazłem błąd. Wszystkie żywiołaki mają dwa poziomy z wyjatkiem ¯ywiołaka Ziemi, który z poziomu drugiego może awansować uwaga na poziom drugi... i tak w kółko (ma cały czas niebieskie PD, a nie jak inne żywiołaki na 2 lvl-u fioletowe, z tym, że jeśli dojdzie do końca to znów startuje od zera niebieskie a jednostka się nie zmienia. Grin )
Do tego dodam trochę moich sugestii: Mag Powietrza choć jest na 2 lvl-u to wygląda jak noob. Grin No i jeszcze Shadow Mag z magiem ma tyle wspólnego co 3 litery w nazwie. Grin Przydałby mu się jakiś magiczny atak lub cokolwiek co by mówiło że miał coś wspólnego z Magią na wcześniejszych lvl-ach. Nie podoba mi się również trochę nazwa ataku Ifryta. Meteor Shower, jakos mi nie pasuje i kojarzy się z prysznicem. Grin Meteor Rain byłoby fajniejsze, ale to tylko i wyłacznie mój gust.

No i na koniec powiem jeszcze co mnie najbardiej zaskoczyło na plus. Dwie jednostki poprostu powaliły mnie na kolana:
Mystic Mu i Master of Fire. Ten drugi poprostu mistrzostwo świata. Jedna z najładniej wyglądających jednostek z tych, które widziałem.
 
Dragon_Warrior
Meteor Shower to klasyczna nazwa istiejąca w rpg'ach, strategiach itd ... Meteor Rain nie pojawił się nigdzie... to po prostu związek słowotwórczy który tłumaczony dosłownie wydaje sie dziwny ale w oryginale tak sie go właśnie stosuje...
 
inferno8
Ar-Pharazon: Bardzo słuszne sugestie, już poprawiamWink Frakcja Enlightened Ones z której pochodzą ci wszyscy magowie z Mu na czele nie zostali jeszcze przerobieni i wyglądają fatalnie. Przeróbka tej frakcji będzie mieć miejsce po przeróbce Priests. Musisz poczekać, Ar. Meteor Shower zostaje, tak już po prostu jest.
No i dzięki za tego Mistrza Ognia. Wyobra¼ sobie jak on będzie wyglądał po przeróbceCool
 
Vetch
Może byś zrobił portrety jednostek, Inferno????
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
Będą. Planowałem to już od zarania ery Wink Ale będzie to na deser. Najpierw trzeba dokończyć przeróbki wszystkich frakcji, dołożyć 2 nowe i zrobić na dobry początek jedną kampanię.
 
Sagez
Grałem dziś z Arturionem 1 na 1 - ja krasnoludami, on Summonerami. I obydwaj byliśmy zgodni, ze czołgi są do kitu. Kosztują aż 20 złota, są wolne, mają kiepściutkie odporności - runesmith ma lepsze, a jeden camel Arturiona zabrał szabelką ponad 50% hp. Sieczna powinna raczej od metalu trzymać się z dala.
Właściwie, to ork z deflaut za 12 złota jest lepszy od czołgu - podobna ilość hp, w nocy świetny atak, niezwykle tani.
Polepszył bym czołgom odporności - większość tak na 10 i 30 na sieczną, która okazała się zabójcza. I atak 8 - 2 też nie jest zbyt wysoki. Większość jednostek Ery Magii ma atak na odległość i byle latający dywan może spowolnieniem właściwie czołg unieruchomić. Ewentualnie można ich cenę obniżyć do 13 złota ( bo jest mechaniczny ) - nie uważam czołgów za lepsze od orków.
I ostatnie - gyrocoptery. Znajdowały zastosowanie wyłącznie na początku rozgrywki, potem stały się zupełnie bezużyteczne. Okej, to zwiadowcy, ale zwykle zamiast 8 - 2 trafia jeden atak, bo covery kiepskie i wróg zbiera expa. Obniżyłbym cenę do 16 złota.
Poza tym, krasnoludami grało się przyjemniePfft Może Arturion ma jeszcze jakieś przemyślenia.
 
Arturion
Ja mam do jeszcze kika uwag : Camele, mają w górach obronę 60%! Przecież powinny mieć 20-30%, no góra 40 ale żeby 60? I to samo w lesie! Do tego w lesie porusza się normalnie bez dodatkowych kosztów ruchu!
Summoner awansuje na Summonera II, mozna by wymyśleć jakąś ładniejszą nazwę Pfft
Dywanik ma strasznie słaby atak 4-2, no chociażby żeby było 5-2.
No i oczywiście zgadzam sięz tym co mówi Sagez, szczególnie co do czołgu.
 
inferno8
Z tymi Camelami to racja. Muszę to zmienić w następnej odsłonie.

Propozycja nowych nazw Summonerów pojawia się co jakiś czas. Muszę się nad tym poważnie zastanowić.

Dywanik jest słaby, ale za to bardzo szybki i spowalnia.
 
Sagez
Na zmiany w czołgach nie ma co liczyć?
 
inferno8
Czołgi zostaną poprawione, w oparciu o Twoje sugestie. Muszę tylko dobrze się zastanowić i znale¼ć trochę czasu.

Gyrocoptery będą kosztować 16gWink
 
Arturion
A no i dywaniki trochę za drogo, 20g... No powinno być powiedzmy 12.

Sagez, przysłużyliśmy się Grin
Edytowane przez Arturion dnia 13-04-2009 13:10
 
inferno8
Nigdy Cię nie zastanawiało, dlaczego jednostki zwiadowcze są bardzo drogie? Powiem Ci, czemu tak jest: dzięki nim możesz zająć wiele wiosek w krótkim czasie, a to klucz do zwycięstwa. Wysoka cena ma w tym miejscu uzasadnione znaczenie.

Nie zmieniam.

No i oczywiście przysłużyliście się i to bardzo. Niedługo zorganizuję masowe testy Ery pod względem balansu. Wtedy będziecie bardzo potrzebniSmile
 
Arturion
Dobra tak więc oto te uwagi dotyczące Water Elementali które przedstawił mi mój znajomy z którym grałem. Według niego są o wiele za dobre gdyż są tanie-leczą-mają dobre ataki-duzo hp-spowalniaja. Co wy na te uwagi?
 
Sagez
Mało hp, zwykle trafia jeden atak. Wolne. Zwykle berserker je niszczy, nawet spowolniony. Jak dla mnie to nigdy nie stanowią jakiegoś wielkiego zagrożenia. Zostawiłbym jak jest.
 
Apomaner
Inferno, zapomniałeś o Dark Slayer i Blademaster. Ciągle mają obaj 2 lvle.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.06
6,717,819 unikalne wizyty