Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wasze sugestie
inferno8
Sprawdziłem i nie mają.
 
Apomaner
http://img22.imageshack.us/img22/5507/bladeept.jpg

A więc któryś z nas ma słaby wzrokSmile.
Edytowane przez Apomaner dnia 23-05-2009 20:07
 
inferno8
Pytanie kto?
http://img39.imag...nazwyp.png

Wink
Edytowane przez inferno8 dnia 23-05-2009 20:31
 
Apomaner
http://img35.imag...emasta.jpg

Więc w czym tkwi błąd?
 
inferno8
Choć temat ten poświęcony jest Waszym sugestiom, postanowiłem umieścić tu pewną swoją propozycję i zapytać się, co o niej myślicie.

Chcę pozbawić żywiołaka ognia jego ognistej aury. Chodzi mi tu tylko i wyłącznie o kwestię graficzną. Obecna poświata jest zbyt duża i ostra - przy wielu żywiołakach zbitych w ciasną grupkę nic nie widać. Proponowałbym malutką, łagodną poświatę, ograniczającą się do heksa w którym ż. ognia się znajduje.

I jeszcze jedno. Co sądzicie o daniu Rhami regeneracji? Ponoć na chwilę obecną jest słaba, nieopłacalna i przez to nieużywana w bitwie.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 16:13
 
Vetch
sądzę, że to dobry pomysł.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Minerwa
Zgadzam się. Dobry pomysł Wink
 
inferno8
Tak więc postąpięWink
 
ichan
Pograłem trochę w erę magii i trzeba przyznać że troche sie musiałeś przy tym napracować. Dobra robota. Po paru meczach jednak juz zauważyłem pewien imbalans. Nawet mój oponent przyznał mi racje że lvl 2 slicera(fanatic chyba frakcja kharos czy jakos tak) jest strasznie przegięty. Awansowanie slicera jest dosyć proste ze względu na wysoka obrone i to ze jest berserkerem. Oczywiście łatwo można go stracić, lecz jeśli się uda to juz praktycznie po meczu. Koleś ma 60 i 70 odpornosci w wiekszosci terenow, 6 atakow co w połączeniu z wysysaniem czyni go praktycznie nieśmiertelnym w dzień. Nie ma co prawda za duzo hp i w nocy za duzo tez nie robi jednakowoz zabicie go do prostych nie nalezy. A jak w dzień dojdzie to lidera to... Proponuje albo wywalic pare atakow i zwiekszyc obrazenia(bo teraz zwyczajnie wysysa wiecej niz straci) albo wogole wywalić to wysysanie i troche go wzmocnić.
 
inferno8
No tak, Fanatic to najpotężniejszy berserker w Erze. Jego największą wadą jest brak zdolności ataku na odległość, a ponieważ większość jednostek jest nastawiona na walkę na odległość, to Fanatic musi bardzo uważać. Wysysanie czyni go niewrażliwym na obrażenia doznane w czasie wymiany serii ciosów. Muszę przyznać, że jest przesadzony, ale jednocześnie niezwykle oryginalny przez tę "aktywną regenerację".

Jestem ciekaw co sądzą inni na temat tej jednostki. Czy Fanatic jest zbyt dobry? Jeśli tak to co trzeba mu odebrać/zmiejszyć?

Edit:
"Imbalans" - cała era jest do przeróbki pod tym względem Wink Ale nie martw się. Po to będą masowe testy pod koniec czerwca, żeby tę równowagę zaprowadzić.
Edytowane przez inferno8 dnia 26-05-2009 13:00
 
Sagez
Jest przesadzony i niech tak zostanie, dobra jednostka ofensywna w roju jednostek defensywnych. Ja bym zwiększył nieco ilość potrzebnego expa dla berserka na poziomie pierwszym.
 
ichan
inferno8 napisał/a:
"Imbalans" - cała era jest do przeróbki pod tym względem Wink Ale nie martw się. Po to będą masowe testy pod koniec czerwca, żeby tę równowagę zaprowadzić.

Ja sie tam nie martwie, po prostu jest przegięty Pfft
Sagez napisał/a:
Jest przesadzony i niech tak zostanie, dobra jednostka ofensywna w roju jednostek defensywnych. Ja bym zwiększył nieco ilość potrzebnego expa dla berserka na poziomie pierwszym.

No jak jest przesadzony to chyba jednak wypadałoby poprawić. Nie to że jest to jakoś szczególnie ważne bo za często jesnostki nie awansują. Zwiększenia expa moim zdaniem nic nie da. Sprawienie zeby był niemożliwy do upgreadu mija sie z celem. Moim zdaniem wystarczy zamienic 4-6 na powiedzmy 5-4 albo cos takiego
 
Sagez
Nieee, jednostki 4 levelowe też są przesadzone i ich się nie poprawiaPfft
 
inferno8
Nie mogę odebrać mu ataków, mogę co najwyżej zmienić obrażenia z 4 na 3 (tyle samo, co lvl1) Poza tym odwleczenie awansu, wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem. I do tego zmiana typu ruchu z elusivefoot na smallfoot - będzie łatwiejszy do trafienia. Ewentualnie mogę zmniejszyć punkty ruchu o 1.
 
Sagez
Trochę tych sugestii będzie, bo się nazbierało :
Gobliny u Barbarzyńców - grałem ostatnio z Nikonem ( szkoda, że nieaktywny) i gobliny wydawały się nam zbyt drogie - Goblin runt jest słabiutki i powinien kosztować około 8 złota zamiast 10, a Goblin Fighter z 12 na 10 ( jest jednostką na pierwszym poziomie, ale też prościutką do zabicia ), awansując na poziom drugi ma 6 - 3 wręcz ( poprzednio 8 - 1 ), czyli riplib. Z Dreadbatem podobnie, tylko że covery po 50 ( wiem, było kiedyś zgłaszane - mnie dalej przeszkadza, co zrobięPfft ). Troll Shaman mógłby mieć 5-3 ataku ogniem, bo jest bardzo ważną, ale również słabą jednostką.
Przydałoby się też nieco obniżyć ilość expa wymaganego do awansu dla Roka i Dżina, bo awansowanie tych jednostek często graniczy w zwykłej grze z cudem i nie jest to wyłącznie moje zdanie.
 
inferno8
Załatwione. Świetna robota, Sagez Wink Wielkie dzięki Smile

Dreadbat jest wzięty z Extended, więc co konkretnie nie pasuje?
Edytowane przez inferno8 dnia 06-06-2009 18:58
 
Sagez
Jego covery to 50 wszędzie - za to nietoperz i ten krwawy nietoperz mają wszędzie po 60. Awans na dreadbata jest czasem nieopłacalny, bo jest o wiele łatwiej go trafić Wink
 
inferno8
Rzeczywiście. Widocznie kiedyś go zmienili i nie zauważyłem. Poprawię to.

Oj, coś czuję, że nowa wersja będzie znacznie lepsza od obecnej. Jeszcze raz dzięki Smile
 
Sagez
Mały riplib, może zresztą zamierzony : Chaos Hydra ma - 20% odporności na astralny ( poziom 3 ), natomiast Hydry na 1 i 2 poziomie mają po - 10%.
 
inferno8
Zamierzony, choć może wkurzyć tych z oficjalnej. Zmienię to na - 10% Wink
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.09
6,717,860 unikalne wizyty