Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Turcy
bs_grom
orkiestra Janczarska. Jakieś propozycje co do zmiany koloru płaszcza? Jeśli nie to tak mógł by wyglądać
bs_grom dodał/a następującą grafikę:
janczar1orkiestranutka4.png

bs_grom
 
Richiter
ja bym dał czerwony lub niebieski Wink.
images40.fotosik.pl/479/60c9049eacf8d030.jpg
 
bs_grom
Mehterane Z czerwonym okryciem
bs_grom dodał/a następującą grafikę:
janczar1orkiestranutka6.png

bs_grom
 
Kuki1537
Niebieski byłby lepszy. Pfft Poza tym jest fajny, tylko instrument trochę mało widoczny.

EDIT: Zrób ten flet jaśniejszy, wtedy będzie widać go lepiej. Pfft
Edytowane przez Kuki1537 dnia 17-08-2011 13:43
 
medalikarz
Kontury kontury i jeszcze raz: DODAJ KONTURY Smile
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Sagez
@ Bs-grom,

Ja bym to widział nieco inaczej. Moje proponowane drzewko:
-> Wezyr(3) -> Wielki Wezyr (4)
Pasza(2) -> Bejlerbej(3)

Paszy i Bejlerbeja nie zamierzam ruszać, zamierzam tylko dodać wezyrów. Co do grafik, to wziąłbym wcześniejsze. Ta z innymi jednostkami za plecami W.Wezyra mi się nie podoba, nie jest w stylu EEaW, gdzie wszyscy walczą ''pojedynczo''. Jak widzisz, chciałbym dodać i wezyra, i wielkiego wezyra. Dowodzenie i fear okej, leczenie może być +4, nie więcej.

Moje staty dla orkiestry Ci odpowiadają? Zamieszczam jeszcze raz. Moim zdaniem orkiestra powinna działać na wszystkie jednostki.

Mehterhane :
30hp, 5 ruchu, 12 złota, 0 poziom + to ''oświetlenie'' (ale bez światła widocznego, oczywiście!) Może powinno dawać Turkom + 10% do zadawanych obrażeń?
4-3 kindżał

Co do wielbłądów, to bym je dodał jako oddzielną, pierwszopoziomową jednostkę (można przerobić grafiki z Ery Magii). Miałyby 60 coveru na piasku i koszt ruchu tam 1.

Wielbłądzi jeździec Camel Rider
35hp, poziom 1, ruch 7, cena 16
7-2 szabla sieczna
10-1 muszkiet kłująca

awansuje na

Pustynny weteran Desert Veteran
50hp, poziom 2, ruch 7
10-2 szabla sieczna
20-1 muszkiet (strzelec wyborowy) kłujące

lub

Wielbłądzia Artyleria Artillery Camel
50hp, poziom 2, ruch 5 (bo dźwiga działo) POSIADA FIRE FROM HILLS!
brak ataku wręcz
20-1 działo (strzelec wyborowy, no counter) obuchowy
14-2 działo (no counter) obuchowy
Edytowane przez Sagez dnia 19-08-2011 13:47
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
bs_grom
Co od Wezyrów (jeśli dobrze zrozumiałem) to znaczy, że drzewko miało by wyglądać
1) pasza (1) -> bejlerbej -> Wezyr -> Wielki Wezyr ?
2)Staty mi się podobają zastanawiam się nawet czy np Mehterane nie powinien mieć poziomu 0 i brak strefy kontroli.
3) Brakuje mi tam Artillery Camel (Zamburak)\Zamburak Camel Guns, wielbłąda z falkonetem (lekkim działem) z atakiem no counter i raczej bym dał łuk zamiast muszkietów, żeby różnił się bardziej od jednego strzału z falkonetu tzn normalna kawaleria wielbłądzia i wielbłądzia artyleria.
4) niech orkiestra gra wszystkim ale tylko Turkom, bo co innych obchodzi ich muzyka.
5) Camel Rider\Beduin\Arab Beduin - możliwe nazewnictwa dla wielbłądów
6)Artillery Camel\Camel Guns\Zamburak Artillery Camel\Zamburak Camel Guns dla wielbłądziej artylerii

PS oczywiście, że oświetlenie będzie niewidoczne.
Edytowane przez bs_grom dnia 19-08-2011 12:57
bs_grom
 
Sagez
Ech, pomyliłem się. Przecież taka jednostka jak pasza nie istnieje, nie?... Frown *Myślałem też, że Bejlerbej to trzeciopoziomowy janczar...
To ile jednostek w końcu mamy dorobić? Paszę, wezyra, bajlerbeja, wielkiego wezyra??? Ja myślałem, że wezyr będzie się brał z linii janczara, tak bym chciał zrobić.

Zaraz dorobię te awanse dla wielbłądów. Ok, orkiestra ma poziom 0. Załatwisz obrazki dla tych jednostek?

* Teraz widzę, że istnieje, jako trzeci poziom janczara... Zróbmy tak, że janczar aga może awansować TAKŻE na wezyra, a wezyr na wielkiego wezyra, ok?
także, bo jak nie wezyr, to po staremu staje się paszą.
Edytowane przez Sagez dnia 19-08-2011 13:09
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
bs_grom
Chyba musisz mi to rozrysować wszystko (awanse), bo teraz każdy rozmawia o czymś innym jeśli chodzi wezyrów
1) chciałem oddzielnych "wezyrów" bo są bardziej podatni na ciosy niż janczarzy oraz
2) Janczar Aga i Dej to oficerowie janczarscy
3)Pasza ,Bejlerbej i Wielki Wezyr to odpowiednio namiestnicy Paszałyków, Prowincji i "premier" główny dowodzący zaraz po Sułtanie i dlatego bardziej pasują jako jednostki dowodzące wszystkim Turkom
PS
1)Turcja miała 3 prowincje Anatolia, Rumelia(Europa tzn Bałkany i okolice), Bośnia (chyba ze względu na konflikty z Austrią)
Prowincję dzieliły się na paszałyki a te na sandżaki (Sandżakbej) ale były też paszałyki nie wchodzące w skład prowincji np Egipt.

Tak narysuje postaram się do poniedziałku zrobić wszystkie.

Zaraz zobaczę jak wygląda nowe eeaw
Edytowane przez bs_grom dnia 19-08-2011 13:16
bs_grom
 
Sagez
Okej, możesz zrobić nową linię Pasza 1 -> bejlerbej 2 -> wezyr 3-> wielki wezyr 4. Podaj tylko uaktualnione (m.in. o moje sugestie) staty i narysuj obrazki (wezyr i wielki wezyr już są).

Mam nadzieję, że teraz wszystko jasne. To do poniedziałkuWink
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
bs_grom
Wszystko jasne
Przed chwilą odpaliłem nowe eeaw i Sandżakbey = eng Sanjakbey
Jeśli ma być nowa linia pasza i tak dalej to obecnie pasza musi zmienić nazwę na np Dey

Jednostki bez fanatyka jutro miałbym więcej czasu więc dorysuję jeszcze fanatyka i dodam jutro i ewentualnie jak coś nie tak z tymi jednostkami to będe je poprawiał
bs_grom dodał/a następującą plik:
turcja.rar [88.96kB / 333 Pobrane]

Edytowane przez AxeFighter dnia 09-11-2014 19:22
bs_grom
 
Sagez
Dobra, nie ma pośpiechu, kiedy narysujesz, to wtedy dodamy. Uznaliśmy z Poliuksem, że wielbłądy odstają graficznie od reszty jednostek, więc zaczekamy, aż je poprawisz. Nie są bardzo złe, ale pozy wzięte z mameluka, no i nieco nienaturalne.

Na razie dodajemy Mehterhane. Jeszcze nie wiemy, jak z wezyrami, ale Poliuks proponuje zrobić tak : do rekrutacji wezyr (2), on awansuje na wielkiego wezyra, a wielki wezyr ewentualnie na sułtana.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
bs_grom
OK. Co do wielbłądów to chodzi o artylerię czy o wszystkie.
Pozy mameluków pozmieniam.
A jak stój beduinów czy biały/szary nie jest za mało widoczny?
Czy ten sułtan ma też mieć grafikę?
Ciężko mi było zrobić "sukienkę" beduinowi jak nie wyjdzie to dostanie spodnie typu wschodniego (szerokie).
Jakieś pomysły co do fanatyka np. dwa miecze/jatagany, zamaskowany, zbroja lub bez,
Czy beduini/jeźdźcy mają łuk czy muszkiet?
Czy hełm/kapelusz Mehterane jest wystarczająco widoczny czy dodać kontury?
Może Wielki wezyr czy też Sułtan będzie miał Sztandar?

PS osobiście uważam, że jeśli miałby być sułtan to poziom 5 ale chyba nikt by go nie osiągnął. Jednak zamiast wezyra dał bym paszę (tytuł pan lub wysokie stanowisko jako namiestnik paszałyku itp. pasowało by do podatnej na ciosy jednostki, ponadto raczej zwykli wezyrowie nie dowodzili to byli urzędnicy) Może się czepiam szczegółów ale Polacy mają hetmanów polnych i koronnych to u Turków chciałbym też bejlerbejów i sandżakbejów.
KOMPROMIS
pasza(2) wezyr(3) wielki wezyr (4) a janczar 3 poziom to bejlerbej lub niech janczar aga ma możliwość wyboru awansu na bejlerbeja(3) lub paszę(3) -> W.Wezyra(4).
Edytowane przez bs_grom dnia 22-08-2011 23:08
bs_grom
 
Sagez
Chodzi o wszystkie wielbłądy, po prostu nie pasują do reszty tureckich jednostek. Strój nie wydawał nam się zły, rób jak uważasz.
Sułtan to faza planów, ale jak chcesz, to zawsze możesz stworzyć - przyda się np. do kampanii. Hmm, fanatyk - dwa jatagany, bez zbroi (bo przecież go Bóg ma w opiece!), co do zamaskowania to jak uważasz.
Jeźdźcy wielbłądy mają muszkiety. Mehterhane jest chyba okej, okaże się jutro, jak Poliuks coś naprawi i będzie do rekrutacji.

Potem zobaczymy, jeśli chodzi o dodawanie tych jednostek.
Sułtan i wielki wezyr mogliby mieć sztandar, o ile to nie będzie kijowo wyglądało.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
bs_grom
janczarski fanatyk mam nadzieje, że nie jest zbyt fantasy.

Edit: Wezyr

[img]http://i1380.photobucket.com/albums/ah200/sylwekmitura/pasza_2_zpswzwmz6v6.png[/img] is not a valid Image.
bs_grom dodał/a następującą grafikę:
janczarski-fanatyk.png

Edytowane przez AxeFighter dnia 15-03-2015 20:56
bs_grom
 
Sagez
Fanatyk jest niewyraźny, zamazany i fantasy. Nie śpiesz się, równie dobrze możemy dodać go za miesiąc. Przede wszystkim fanatyk ma wyglądać jak janczar, to znaczy gracz ma poznać, że to jest janczar.

Po co rysowałeś wezyra, skoro już go mamy i był dobry? Ten jest niewyraźny. Nie potrzebujemy wezyrów. Co do wielbłąda z armatą, to on mógłby stać, a nawet powinien. Jak to będzie wyglądało, jak będziemy przesuwać po mapie klęczącą jednostkę?
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Kuki1537
Potrzebna jest armata turecka? Grin

Armata jest całkiem moja, ludzik jest przeróbką janczara strzelca.
Kuki1537 dodał/a następującą grafikę:
armata.png
 
Elensefar
Emm... janczar ma rękę jakby za coś trzymał ale za co? Przecież nie widać żadnego sznurka czy czegoś.

"Głupota ludzka jest jak wyobraźnia- nie zna granic"

Elensefar
 
Poliuks
Kuki - czytanie ze zrozumieniem, my potrzebujemy wielbłąda z armatą.

Geniusze, my chcemy czegoś TAKIEGO: - SAGEZ

[img]http://www.museumsyndicate.com/images/5/48282.jpg[/img] is not a valid Image.
Edytowane przez Sagez dnia 23-08-2011 13:33
 
bs_grom
janczar fanatyk
bs_grom dodał/a następującą grafikę:
fanaty1.png

bs_grom
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.77
9,982,034 unikalne wizyty