Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Era of Magic
Sagez
Jest to jeden z moich ulubionych dodatków do Wesnoth,stworzony przez inferno8(PolakaWink ).Zawiera(na dzień dzisiejszy,bo są zapowiedziane 2 nowe nacje)5 frakcji(Priests,Enlightened Ones,Alchemist,Warlocks,Barbarians).Każda z nich jest wyspecjalizowana w czymś innym i każda posiada przynajmniej jedną (niezwykle silną) jednostkę na poziomie 4-tym(Priests i Barbarians po 2).Wszystkie jednostki są animowane i dużą frajdę sprawia odkrywanie ich odpowiedników na wyższym poziomieSmile.Jednostki z tej ery są o wiele silniejsze od tych ze standardowego Wesnoth(co może być pomocne jeśli nie potraficie ''normalnie'' przejść jakiegoś survivalaWink ) .Rozpisałem się,a chciałbym zachęcić Was do wypróbowania tego dodatku i poznać Wasze opinie o nim Smile
 
inferno8
Cześć, nazywam się Inferno8 i jestem twórcą Ery Magii. Dzięki Sagez za zaproszenie na tą wspaniałą stronę.Wink Trochę nas tu mało ale to zapewne szybko się zmieni. Bardzo się cieszę, że jednym z pierwszych wątków w tym dziale jest właśnie moja era. Cieszę się również z faktu, że mogę podyskutować nad erą po polsku. Jedyne dyskusje jakie wcześniej prowadziłem toczyły się po angielsku na oficjalnym forum Wesnoth, co było i jest trochę uciążliwe. Wkurzające jest to, że kiedy ja i Sagez spotykamy się na tym forum musimy nawijać pomiędzy sobą w obcym języku i nie zawsze da się wtedy rozmawiać o szczegółach. Ale na szczęście z nieba mi spadła ta właśnie strona i wreszcie mogę normalnie porozmawiać o Erze Magii. Tak więc chciałbym wysłuchać waszych opinii na jej temat.Wink
 
Werian
Bardzo nam miło że możemy gościć w naszych progach twórcę Ery Magii, pozdrawiamy serdecznie Smile
wesnoth.com.pl/images/articles/sygnaturka3.jpg
 
www.dudalukasz.net
Sagez
Może od kiedy jest ten temat, będę swoje uwagi/propozycje zamieszczał tutaj? Po polsku mi o wiele wygodniejWink

Ten czołg jest świetny, robi wrażenie solidnego i gro¼nego Pfft Kawał dobrej roboty. Co do pomysłu Micy, by zbalansować jednostki, żeby można było grać z deflautem, to ja jestem na nie. ¯al by mi było tych imponujących ataków jednostek na 4-tych, w zamian za te wyświechtane jednostki z podstawki.Dodatki chyba są po to ,żeby odpocząć od normalnego Wesnoth. Ale to tylko moje zdanieSmile

Velensk ma trochę racji, niektórym mogą przeszkadzać te szczegóły, ale ja nawet nie zwróciłem na nie uwagi(czyli chyba nie są bardzo widoczne i szkodliwe), tylko berserkerom bym zwiększył atak(nie ilość uderzeń) o 1(bo 5 w przypadku takiego minotaura na 2-gim to dla mnie mało).

Tyle moich uwag, rób jak uznasz za stosowne. Nie mogę się doczekać nowej wersji i mam nadzieję, że z czasem do tego wątku włączą się inni użytkownicySmile
 
inferno8
Ja również nie chciałbym się podpisać pod default. Co do szczegółów... jeżeli chodzi o warlocks to planuję całkowitą przebudowę tej frakcji. Planuję usunąć Minotaury i wstawić jakiegoś elfickiego berserkera. Po komentarzu Turina staram odciąć się od HoMM i stworzyć coś lepszego. Znikną więc Rakshasy (ale zasada będzie ta sama), wszystkie "podejrzane" jednostki będą miały inny wygląd (postaram się nie zmieniać ich całkowicie) a o hydry nie musicie się bać. Oczywiście muszę sprawić, żeby wied¼my nie przypominały zbytnio tych z HoMM V. Warlocks są całkowicie wzorowane na tej grze, więc trzeba to zmienić. Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie wysłucham. PozdrawiamWink
 
Sagez
Dla mnie zmiany zapowiadają się dobrze, takie mocne ''odświeżenie''.Ja bym zwiększył atak o 1 berserkerowi z Priests i usunął dziwne awansowanie ich magów(tzn że ta wróżka na 4-tym może się po awansie zmienić w kapłankę na 4-tym i odwrotnie, tak bez końca, sprawd¼ to). A poza tym to mi strasznie szkoda tego czołgu- wygląda świetnie, takiej jednostki jeszcze nie widziałem, i nawet nie było okazji go wypróbować.Ludzie na forum przyjęli go przecież bardzo ciepło.
Ale ogólnie to podobają mi się te zapowiedziane zmiany, Era Magii się rozwijaSmile
 
inferno8
O berserkerów się nie martw. A co do czołgu to wcale nie zamierzam go usuwać. Mam poprawić tylko animacje. Właściwie już to zrobiłem.Smile
 
James Revan
Skoro mam okazję zadać pytanie twórcy ery magii, to skorzystam :>

Planujesz jakiś nowy dodatek? Nie samo poprawianie eom tylko coś kompletnie innego.

I jeśli o tym myślisz, to mam jedną mała propozycję :> Nie tylko fantastyka spod znaku magii i miecza gości na moim komputerze, ale także i science fiction, czyli kosmos. Myślisz, że dałoby radę stworzyć dodatek do BfW w kosmosie? Co prawda z fabułą gry nie miało by to nic wspólnego, ale była by to miła odskocznia od codzienności.
Edytowane przez James Revan dnia 13-07-2008 13:47
Forever feels like home sitting alone in your head...
 
inferno8
Na chwilę obecną planuję zakończyć nową nację do ery, a potem zrobić sobie wreszcie wakacje. Jeśli chodzi o Wesnoth w kosmosie to już były próby z tzw. Spacenoth. Projekt niestety upadł, a ja nie miałem okazji się przyjrzeć mu bliżej.

Co do nowego dodatku planuję Wesnoth 40000. Jak nazwa wskazuje będzie to miało coś wspólnego z Warhammerem 40000, czyli trolle z minigunami, orki z bazookami, elfy ze snajperkami itp. Może być z tego niezły ubaw, zwłaszcza, że to kompletnie przekręci klimat Wesnoth. Oczywiście w pozytywnym sensieWink Ale zanim do tego dojdzie minie jeszcze wiele czasu...
 
Sagez
Hmm, przeczytałem na forum wesnoth.org, że chcesz też zmienić Barbarzyńców- trochę głupio, bo byli raczej skończeni i mieli napisane opisyFrown A poza tym, większości ludzi na forum nie przeszkadzali, bo grając Warlocks się można przyczepić, ale Barbarians nie lubi tylko Turin. Co z tego, że gość ma dużo postów i jest poważany? Jak dla mnie, to za dużo roboty by poszło do kosza. Przecież u ciebie orkowie nie rzucają toporkami jak w HoMM III ...A Cyklopy nie rzucają tylko kamieniami... Zmiany są raczej dobre, ale paru użytkowników coś za bardzo Cię zarzuca swoimi pomysłami. Ja bym został przy Warlocks, a do Barbarians zrobił ankietę- jakoś ludzie się ich nie czepialiPfft Co do mocnych zmian barbarzyńców jestem na nie, bo oni się po prostu kojarzą z orkami,rokami,cyklopami... Takie jest moje zdanie, ale każde zmiany zaakceptujęSmile
 
inferno8
Masz rację. Barbarzyńcy są jedną z najbardziej dopracowanych frakcji w erze. Nie¼le się narobiłem przy efektach specjalnych i animacjach (lądowanie roka jest moim zdaniem warte zostawienia - cały dzień przeliczałem jego trasę w pikselach...). Szczerze nie chciałbym nic zmieniać. Tak jak powiedziałeś nie można ich sobie inaczej wyobrazić. Ten niezwykły klimat jest po prostu nieodłączny. Ale zawsze znajdą się tacy, którzy będą chcieli zarobić człowieka na śmierć tylko dla tego, że nie lubią HoMM, są (może) zazdrośni, myślą, że jak mają 10k postów to nikt im nie podskoczy i nienawidzą głupich ludzi (bo sami tacy są - taka zmyłka). Dzięki za pomysł z ankietąWink. Mam nadzieję, że ludzie poczują klimat kanionów, spalonych słońcem pustyń i barbarzyńców takich, jacy właśnie są, i podejmą właściwą decyzję.
 
Sagez
Przed wypuszczeniem nowej wersji EoM zamierzasz skończyć ''nowych'' Warlock's?
 
inferno8
Nie. To zabrało by mi mnóstwo czasu, a premiera nowej frakcji przesunęła by się pewnie najdalej o miesiąc. Ale jest coś co muszę zmienić w tej frakcji natychmiast: Minotaura. Jego obecność powoduje, że czarnoksiężnicy są utożsamiani z HoMM V, a ja wolałbym już od tej pory trzymać się oryginalnych pomysłów. Mam już szkic zastępczej jednostki i nazwę.

Premiera nowej frakcji (wraz z wszelkimi technicznymi poprawkami, nową poderą i zastępcą minotaura) będzie miała miejsce prawdopodobnie już w tym tygodniu.Smile
 
Sagez
Super, ale najbardziej jestem wdzięczny za świetną animację gyrocoptera. Chociaż ty jeszcze ''pracujesz '' nad Extended, bo od wieków nie było nowej wersjiPfft Eh, może zrobi im się głupio, i trochę nad erą popracująCool Dzięki!
 
inferno8
Nowa frakcja dla Ery Magii jest już gotowaSmile. Będzie mi bardzo miło, jeśli ją wypróbujecie.
"Starożytne Krasnoludy - Ancient Dwarves" to moje wyobrażenie pierwszych krasnoludów jakie mogły żyć w Wesnoth. Część jednosek jest wzorowana na tych oryginalnych z gry, ale jest też mnóstwo nowych rozwiązań. Mam nadzieję, że wam się spodobaWink
 
Sagez
Już pobieżnie zdążyłem je wypróbować-są świetne, czuć tą nowość!Ikonki ataku,animacje,same jednostki- jestem pod wrażeniem, ciężko będzie zarzucić że są '' ściągnięte '' .Duże wrażenie zrobili na mnie nowi berserkerzy, naprawdę dobra robota Pfft .Króciutko, bo zabieram się do pisania newsa Wink
PS. - mogą się przyczepić do ilości hp(ten czołg na 1-szym ma chyba 65), ale całkiem szybko im to hp spada.Jakby co, to zawsze można podnieść cenę jednostki, gdyby trzeba było zbalansować Grin
Świetna robota, jak pogram więcej, to napiszę więcejSmile

Edit:
Pograłem więcej i znów muszę pochwalić... za zbalansowanie !Grin Oczywiście to pierwszy dzień (i mogę nie być w pełni obiektywny), ale ten '' wypasiony ''czołg na trzecim dość szybko straciłem(mimo 100 hp Smile ), snajper bywał zabójczy, ale nie do przesady... walka była wyrównana i krasnoludy nie wydają mi się przepakowane.Zobaczymy co powiedzą inni, mogę się mylić. Nowa nacja jest klimatyczna, czuć tą mieszankę techniki i magii - w ''normalnych'' krasnoludach brakowało mi i tego, i tego Wink . O wiele bardziej podobają się mi berserkerzy, teraz czuje się ich moc i magowie mają się czego obawiać Smile
Lubiący magów polubią kowali run,a ci od brutalnej siły też nie będą chyba zawiedzeni. Widać, że się napracowałeś i doszlifowałeś całość- nie podoba mi się tylko nowy berserker Warlocks- pomysł z atakiem na dystans jest super, ale dziwna poza- on jest na czworakach? Według mnie lepiej by wyglądał stojąc. Do reszty nie mam zastrzeżeń, czekam na publikację newsa, ciekawe, jak innym nowa nacja przypadnie do gustu Smile
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 15:03
 
inferno8
DziękiSmile Co do tego berserkera to trochę się spieszyłem. Właściwie to stworzyłem go w... 12 minut (rysunki i plik jednostki - to jednak nie jest mój rekordPfft). On właściwie kuca, ale i tak mam zamiar zmienić ten obrazek, bo jest tymczasowy. Dorobię też animacje to jego poziomu 2Wink
 
Sagez
Aha, coś nie działa '' niezłomność'' w czołgach, nie otrzymują podczas obrony o połowę obrażeń mniej - co do tej ''mechanicznej żaby'' i smoka to nie sprawdzałem.
 
inferno8
Niezłomność testowałem w bardzo wczesnej fazie powstawania nowej frakcji. Jednak nie sprawdzała się, więc ją usunąłem. Chyba jednak pozostała w opisach jednostek. Postaram się to naprawić przy następnej odsłonie.Wink

"Mechaniczna ¯aba"... każdemu ta jednostka kojarzy się z czymś innym, niezwykłe.Smile
 
Sagez
Jakiś czas temu przeglądałem forum wesnoth.org i wyczytałem, że pomysł dodania awansu ''legendarnego'' kopijnika na poziom 3- ci powraca co jakiś czas. Może byś kiedyś znalazł czas na spełnienie marzeń części graczy?( to nie moje życzenie, piszę ogólnieWink ). I jakiś czas temu ktoś chciał dorobienia awansu dla Mu( nadaje się na maskotkę Ery Pfft ), powiedziałeś żeby ci potem przypomniał, to zrobisz. Nie chcę cię zarobić, to na razie koniec moich sugestii. I oczywiście się nie śpieszy Smile
Myślałem trochę nad nazwą dla następnego poziomu Mu.Może Mu-Mu albo BIG MU?Wink
Bardzo sympatyczne stworzenia Cool
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.13
6,648,094 unikalne wizyty