Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Niszczyciele - ostatnia frakcja Ery Magii
inferno8
Inferno, przecież przywołanie magicznych istot przez Summonerów niczym się nie różni od tego wezwania zmarłych.
Tak, wiem. Już któryś raz słyszę ten argument. Musicie jednak zrozumieć, że im więcej dam takich bajerów do "zwykłej ery" tym bardziej oddali się ona od samego BfW. Przywołanie Summonerów było koniecznością podyktowaną charakterem frakcji oraz fabułą kampanii i był to jedyny wyjątek. Nie mogę zrobić już więcej takich wyjątków, bo inaczej sama Era Magii stanie się zbyt złożona w starciu z frakcjami ery domyślnej. Z tego też powodu zrezygnowałem chociażby z JoinScriptu dla Ciemnokrwistych, ale rezerwuję go na bardziej złożony tryb rozgrywki (z dopiskiem +).

Podniebne Królestwo w wersji undead:
/obrazki skasowane/
i...
/obrazek skasowany/
Uber-Zombie-Mu Grin (z dedykacją dla Sageza) Cool Wyjątkowa jednostka, za życia tajna broń Królestwa, zaś po śmierci z rąk Niszczycieli wypełnione chaosem na wpół widmowe monstrum.

Edit:
W frakcji będzie możliwość rekrutowania Zombie? A jeśli tak to będą "wypadać" losowe?
Nie będzie takiej możliwości. Zombie z Domyślnej służyły głównie jako jednostki zarażające. U Niszczycieli taką rolę pełnią jednostki głównego trzonu. Mam tu na myśli Legendarne Cyclopy. Co do innych jednostek zarażających to możemy dać linię Mar, albo dać niektórym jednostkom poziomu 3-4 taką zdolność. Albo tak albo tak. Obu wariantów nie można zastosować, bo będzie przesadzone.

jeśli obie strony będą walczyć Nieumarłymi to jednostki Nieumarłych też będą wskrzeszane?
Nie.

Kharos:
/obrazki skasowane/
Tharis:
/obrazki skasowane/

Wszystkie odmiany zombiaków są już gotowe. Za niedługo zacznę programować główne jednostki Niszczycieli. Jak skończycie wszystkie statystyki to wieczorem będziemy mogli zagrać w wersję testową.
Edytowane przez AxeFighter dnia 18-11-2015 09:50
 
Elensefar
U pierwszego Tharisa cień broni wygląda inaczej niż... "broń" zombiaka. Grin

"Głupota ludzka jest jak wyobraźnia- nie zna granic"

Elensefar
 
Sagez
Hej! Smile Oto moje propozycje dla cyklopów i obliteratorów:

CYKLOPY

Prastary Cyklop 1
36hp, 5 ruchu, 15 złota, neutralny, zanurzenie
5-1 obuchowy wręcz (atak głową)
15-1 chłód (precyzja, plaga)
8-2 astralny (plaga)

10 odporności na sieczną, 20 na kłującą, - 30 na obuchową, - 30 na ogień, na magię jak sam ustalisz. Wolny i raczej słaby na trudnym terenie, ale wspaniały w grzybowych gajach!

Prastary Cyklop 2
46 hp, 5 ruchu, neutralny, strach, zanurzenie
10-1 atak obuchowy głową wręcz
25-1 chłód (precyzja, plaga)
13-2 astralny (plaga)

20 odporności na sieczną, 30 na kłującą, - 30 na obuchową, - 30 na ogień, na magię jak sam ustalisz. Wolny i raczej słaby na trudnym terenie, ale nie do pokonania w grzybowych gajach! Wymaga sporo xp do awansu.

Prastary Cyklop 3
66hp, 6 ruchu, neutralny, strach, zanurzenie, regeneruje 4 hp co tura
13-1 atak obuchowy wręcz głową (spowalnia, precyzja, plaga)
36-1 chłód na odległość (precyzja, plaga)
13-3 astralny na odległość (precyzja, plaga)

30 odporności na sieczną, 40 na kłującą, - 30 na obuchową, - 30 na ogień, na magię jak sam ustalisz. Wolny i raczej słaby na trudnym terenie. Jest władcą wszystkich grzybowych gajów, które co tura regenerują mu 8 hp (jakby stał w wiosce).

OBLITERATORY
Wrażliwe na astralny, ogień i obuch, niezbyt wrażliwe na sieczne i kłujące, chłód jest im raczej obojętny. Niezłe covery, są szybkie i zwinne.

Obliterator 1
30hp, 6 ruchu, chaotyczny, strach, lata, 16 złota
7-3 miecz wręcz sieczna obszarowy
8-2 miecz wręcz kłująca (atakuje tylko jednego wroga)

Obliterator 2
40 hp, 6 ruchu, chaotyczny, strach, lata, słaba tarcza magiczna
9-3 miecz wręcz sieczna obszarowy
12-2 miecz wręcz kłująca (atakuje tylko jednego wroga)

Obliterator 3
53 hp, 6 ruchu, chaotyczny, strach, lata, normalna tarcza magiczna
13-3 miecz wręcz sieczna obszarowy (magiczny)
16-2 miecz wręcz kłująca (precyzja, atakuje tylko jednego wroga)

Obliterator 4
60 hp, 7 ruchu, chaotyczny, strach, lata, mocna tarcza magiczna, odepchnięcie pocisku
19-3 miecz wręcz sieczna obszarowy (magiczny)
23-2 miecz wręcz kłująca (precyzja, atakuje tylko jednego wroga) I UWAGA ATAK SPECJALNY:
Odepchnięcie pocisku - działa tylko w obronie - jeżeli wróg nie trafi, to obliterator uderza go jego własnym pociskiem, ale ten pocisk ma o połowę mniejszą moc - czyli jak Fire Cyclop uderza na odległość 14-1, to po odbiciu pocisku przez O. sam oberwie za 7 własną wiązką lasera...

NIE ZNOSI GAJÓW GRZYBOWYCH, KOCHA LÓD I ŚNIEG. SUROWE WARUNKI PRZYDAJĄ MU GROZY!
Edytowane przez Sagez dnia 17-11-2012 19:23
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
ChaosRider
1. Unikaj używania dresiarskiego slangu - "ziomki" - to może podczas czytania twoich tekstów nikt w głowie nie pomyśli "boże, co za shit".

2. Grafiki wyglądają całkiem dobrze, jednostek tej frakcji jak i innych będących zombiakami. Tutaj doradzę Ci jedną rzecz. W domyślnych erach zombiaki mają tylko 1 wyższą formę, co więcej każda zabita jednostka niezależnie od poziomu, zmienia się w 0 poziomowego zombie co jest trochę głupie, bo zabicie jednostki z wyższym lvlem jest cięższe niż z tym mniejszym, więc czemu tworzy się z niej taki sam zombiak? Tu bym proponował np. dla zabitych poziomów 0,1 tworzyć zombie na poziomie 0, 2 lvl jednostka tworzy 1 poziomowego zombiaka, 3 lvlowa 2 poziomowego itd. Oczywiście te z 0 poziomu zombiaki mogą awansować na te z wyższych, lecz tych które są tworzone z frakcji zabitej wcześniej jednostki.

3. Jeśli po dodaniu tego dodatku na serwer wesnotha będziesz mógł je zaobserwować w dodatku War Of The Gods, to możesz na pewno uznać że są dobre : ).

To chyba tyle z mej strony, jakby co nie chciałem urazić, takie moje jest zdanie, z którym jedni zgodzą się mniej, a inni bardziej.
 
inferno8
1. Unikaj używania dresiarskiego slangu - "ziomki" - to może podczas czytania twoich tekstów nikt w głowie nie pomyśli "boże, co za shit".
Do mnie to było? Nigdzie to słowo z moich ust nie padło.

2. Grafiki wyglądają całkiem dobrze, jednostek tej frakcji jak i innych będących zombiakami. Tutaj doradzę Ci jedną rzecz. W domyślnych erach zombiaki mają tylko 1 wyższą formę, co więcej każda zabita jednostka niezależnie od poziomu, zmienia się w 0 poziomowego zombie co jest trochę głupie, bo zabicie jednostki z wyższym lvlem jest cięższe niż z tym mniejszym, więc czemu tworzy się z niej taki sam zombiak? Tu bym proponował np. dla zabitych poziomów 0,1 tworzyć zombie na poziomie 0, 2 lvl jednostka tworzy 1 poziomowego zombiaka, 3 lvlowa 2 poziomowego itd. Oczywiście te z 0 poziomu zombiaki mogą awansować na te z wyższych, lecz tych które są tworzone z frakcji zabitej wcześniej jednostki.
Staram się zachować mechanikę z ery Domyślnej, więc za realizację tego pomysłu na razie się nie zanosi z mojej strony.

 
kalfat
Rozegrałem parę partii z komputerem i mogę wysnuć kilka subiektywnych i nie koniecznie dobrych wniosków między innymi dlatego że statystyki nie są moją mocną stroną.
1.Piraloty - Według mnie nie powinny mieć na 1 poziomie trucizny. Myśle że piraloty są wystarczająco mocne bez tej trucizny. Wystarczy pozatruwać wroga przytrzymać go omenami i marami zależnie od tego czy jest noc czy dzień a na koniec wykańczać cyklopami (darmowy zombie) co nie jest wcale trudne. Piraloty podczas ataku wręcz nie przesuwają się gdy atakują, wygląda to jakby atakowały na odległość. Czy celowo można wybrać Piralota lvl2 jako dowódce?
2.Cyklopy - Połączenie silnego ataku z precyzją i zarazą powoduje że tworzenie zombie jest banalnie proste i nie trzeba nawet zbytnio kombinować jak takiego zombie pozyskać. Zabrałbym zarazę atakowi z precyzją zamiast tego dałbym zarazę atakowi wręcz.
3.Omen - Miażdży w obronie, atakiem obszarowym jest w stanie zadać całkiem spore obrażenia wykorzystując bug w którym to odporności jednostek dookoła są pomijane. Zabrałbym możliwość ataku obszarowego w obronie lub jeśli to możliwe zrobiłbym coś z tym bugiem.
4.Nie można sprawdzić statystyk nowych zombie.

Granie graniem ale tak fabularnie to jeżeli jedynym celem Niszczycieli jest destrukcja to w jaki sposób jaszczurki uchowały się przed nimi, mają nad Niszczycielami jakąś mistyczną władze. Nawet jeśli to przecież po pokonaniu Atokpi pragnienie nie mogło wygasnąć. Gdzie Niszczyciele skierowali swe żądze potem, najbliżej przecież są gady? Nie wierzę że mogą oni odesłać niszczycieli tak samo jak ich przywołali. Do rozkminiania i marzenia yerba mate i dobra muzyka najlepsza ^^ http://www.youtub...la86LpoEpw
Ostatnio moją wyobraźnie w ten sposób pobudził Frank Herbert ale nie trzymało mnie do 3 w nocy, Dobranoc.
P.S. Sorry za lekki offtop
Edytowane przez kalfat dnia 18-11-2012 02:22
D Y E D M Λ G E N T Λ
 
maks4444
Świetna koncepcja całej rasy.

Nie widzi mi się praworządny charakter dla Atokpi i w ogóle Niszczycieli od kiedy żywe trupy mają honor i postępują zgodnie z jakimiś zasadami... Tak Atokpi praworządny za życia a nie dla ich mrocznych i nieżywych ciał. Neutralny charakter lepiej by pasował moim zdaniem.
Era Swarm Projekt Zawieszony
Rebirth of the Swarm Rozwijany
 
inferno8
kalfat napisał:
1.Piraloty - Według mnie nie powinny mieć na 1 poziomie trucizny.
Jeśli Niszczyciele są na tyle destruktywni to możemy ją usunąć. Czekam na opinię innych.
kalfat napisał:
Czy celowo można wybrać Piralota lvl2 jako dowódce?
Nie, to po prostu była pierwsza jednostka-bohater jaką stworzyłem do celów testowych. Przy następnej okazji usunę z listy.
kalfat napisał:
2.Cyklopy - Połączenie silnego ataku z precyzją i zarazą powoduje że tworzenie zombie jest banalnie proste i nie trzeba nawet zbytnio kombinować jak takiego zombie pozyskać. Zabrałbym zarazę atakowi z precyzją zamiast tego dałbym zarazę atakowi wręcz
Jednak atak wręcz jest nieporównywalnie słabszy. Ja proponuję zabrać precyzję, ewentualnie dać strzelca wyborowego.
kalfat napisał:
3.Omen - Miażdży w obronie, atakiem obszarowym jest w stanie zadać całkiem spore obrażenia wykorzystując bug w którym to odporności jednostek dookoła są pomijane. Zabrałbym możliwość ataku obszarowego w obronie lub jeśli to możliwe zrobiłbym coś z tym bugiem.
Słuszna uwaga. Już na to patrzę... a tak. Przeoczyłem jedną rzecz Grin
kalfat napisał:
4.Nie można sprawdzić statystyk nowych zombie.
Wszystko masz w panelu po prawej.
kalfat napisał:Granie graniem ale tak fabularnie to jeżeli jedynym celem Niszczycieli jest destrukcja to w jaki sposób jaszczurki uchowały się przed nimi, mają nad Niszczycielami jakąś mistyczną władze?
Tego dowiesz się z kampanii.

maks4444 napisał:
Nie widzi mi się praworządny charakter dla Atokpi i w ogóle Niszczycieli od kiedy żywe trupy mają honor i postępują zgodnie z jakimiś zasadami... Tak Atokpi praworządny za życia a nie dla ich mrocznych i nieżywych ciał. Neutralny charakter lepiej by pasował moim zdaniem.
Ten argument będzie się wielokrotnie powtarzał, dlatego zachęcam wszystkich do dyskusji - to naprawdę ważne.

Adris napisał:
Hmm... Wersja testowa z Niszczycielami już wyszła, jednak interesuje mnie, czy pojawi się kiedyś więcej jednostek. Chodzi mi o rozbudowane drogi awansu oraz całkiem nowe jednostki (z nowymi drogami awansu, nie mające nic wspólnego z obecnymi, prócz frakcji oczywiście).
Jeśli uznacie, że będzie potrzeba nowej linii jednostek to coś się wymyśli. Na razie chcę wiedzieć, czy obecny układ i liczba jednostek są wystarczające do zwycięstwa, czy może jest jakaś luka strategiczna.

Adris napisał:
a jak z opisami? Możemy już wymyślać?
Proszę bardzo. Załóżcie nowy temat dla opisów Niszczycieli i wrzucajcie swoje pomysły. Najlepsze opisy znajdą się w oficjalnym polskim tłumaczeniu. Wink

Edit: zrobiłem szybką wersję poprawkową.
-Omeny uwzględniają odporności przy ataku obszarowym
-Piraloty mają naprawioną animację ataku wręcz
-Atokpi są neutralni (na próbę)
-Cyklopy mają strzelca wyborowego->magiczny->precyzję przy ataku na odległość (na próbę)
Edytowane przez inferno8 dnia 18-11-2012 11:22
 
Sagez
Kilka moich uwag.
Ceny: widać, że statystyki robiło wiele osób. Są dobre i pasują do siebie, ale należałoby je nieco doszlifować. Na pewno bestie nie są warte swojej ceny, powinny kosztować 14 złota. Dałbym też bestiom 6 punktów ruchu, bo wyglądają na zwinne. Poza tym, to przyśpieszy rozgrywkę. Piralot powinien moim zdaniem zachować truciznę i być za 16 sztuk złota. Strzygi są niezwykle słabe, powinny kosztować co najwyżej 18 złota. Cena cyklopa szkieleta powinna wzrosnąć do 17 albo 18 sztuk złota. Wojownikom Atokpi dałbym 10 odporności na sieczną, mogłaby wzrastać do 30 przez kolejne poziomy. No i jedno niedopatrzenie: drugi atak Omena (nieobszarowy) jest kłujący, a nie sieczny! Tylko obszarowy jest sieczny.

Frakcja może być niszcząca, ale magowie plus jednostki z obuchowym robią z nich ciepłą papkę.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
jozio
Strzygi trzeba trochę poprawić, bo są strasznie słabe i drogie. Lepiej rekrutować Piraloty.

U mnie Atokapi dobrze się sprawdzali jako praworządni, nie wiem co było w tym złego... Poza tym, Marks, dlaczego Niszczyciele mają być tacy jak zwykli nieumarli? U niektórych z nich bardziej mi pasuje koncepcja Licza niż bezmyślnej maszyny do zabijania. I weź pod uwagę to, że ich powołali do życia szamani jaszczurów, którzy zapewne używali innej magii niż typowi nekromanci... Aha, i jeszcze jedno. Charakter dotyczy tego, jaką porę dnia jednostka wybiera do walki! NIE tego, czy przestrzega jakiegoś prawa czy nie... Więc można nie mieć honoru i służyć mrocznym mocom ale woleć walczyć w dzień. Charakter praworządny dla Atokapi przydaje się aby wyrównać szanse tej frakcji z wszystkimi frakcjami. Niszczyciele niszczą, więc nie mogą się ograniczać do niszczenia w nocy - mogą niszczyć też w dzień, a tylko jednostka praworządna im to umożliwi Grin

Btw. Patrzyłem w pomocy na jednostki, i znalazłem buga - Atokapi awansuje z 1 levelu na trzeci, a trzeci może awansować też z drugiego, który nie awansuje z niczego.
 
Piko
Strzygi są zbyt słabe, to fakt. Powinny kosztować góra 18 i mieć o 1 większe obrażenia. Poza tym wraz z poziomem ich resy powinny wzrastać. Piralotom zabrałbym wyssanie, bo są przez nie zbyt silne i nie opłaca się rekrutować mar. Do Do Atokpów imo najbardziej pasuje neutral. Bestie są przydatne gdyż mają naprawdę dobre fizyczne odporności, jakby im jeszcze na obuch zwiększyć do 30-40 to byłoby ok. Omeny nie powinny mieć ataku obszarowego, punisherzy raczej też nie (no błagam, przecież ten mieczyk to nie drzewo). Nie powinni też raczej mieć strachu tuż na starcie. Poza tym 1% na grzybowym gaju i 99% na zamarzniętym? Serio? Analogicznie z umiejętnością "władca grzybów"... Poza tym Atokpi powinni mieć troszkę większe obrażenia kataną i 6 MP. Koniec.
Edytowane przez Piko dnia 18-11-2012 12:39
 
Sagez
@ Piko
Zgoda co do strzyg. Piraloty są zabawne z wysysaniem, jeżeli uważasz, że przez to strzygi są nieopłacalne, to po prostu należy bardziej odróżnić od siebie te jednostki. Atokpi ok, bestie są nieopłacalne. Linia Omenu: Atak obszarowy to jest właśnie to, co ich odróżnia. Umiejętność ''władca grzybów'' jest cudowna, a poza tym, to jest jednostka ostatniego poziomu. Równie dobrze możesz zabrać się za wspaniałego dżinna, guru albo Cyklopa Niszczyciela...
http://units.wesn...royer.html On jest zbalansowany, haha? Pewnie nie, ale gra się super i to jest najważniejsze.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Piko
Umiejętność "władca grzybów" to ni mniej ni więcej jak eastern egg... Przecież grzybowy gaj pojawia się raz na ruski rok, a regeneruje się na nim tylko 4 hp więcej niż w innych miejscach.

Omeny różnią się od nich również tym, że szybciej się poruszają, nie mają ataku na odległość, mają strach, awansują dalej i dostają wtedy lepsze od nich resy. A poza tym osobiście wolałbym by mieli strzelca wyborowego niż cios obszarowy na początku.

Bestie nieopłacalne? Mają 90% odporności na kłującą i 70% na sieczną! Jak się im da jeszcze 30-40% na obucha, to prawidłowo wykorzystane będą zabójcze!


Cyklop niszczyciel jest zbalansowany. Nie ma ustalonej szansy na trafienie i jest powolny, dzięki czemu taki byle Kirios by go ubił. Btw, kogoś jeszcze zastanawia, jak można ukłuć kogoś drzewem? Pfft
 
inferno8
Jest kolejna wersja. Wprowadziłem na próbę zmiany zaproponowane przez Sageza. Zobaczcie jak to teraz wygląda.

-bestie 14g + 1 punkt ruchu (6)
-Piralot 16g
-Strzygi 18g +1 do ataku, rosnące resy, harcownik
-Cyklop Szkielet 17g
-zmodyfikowane resy Atokpi
-poprawiony awans Atokpi
-poprawiony typ drugiego ataku Omena.
 
maks4444
Mam taki pomysł co sądzicie jakby Mary mogły przywołać jednego losowego zombi za jakaś opłatą. Potrzebujesz pilnie wsparcia na froncie przywołujesz mięso armatnie.

Czytam jeżeli martwi Atokpi muszą być praworządni dla balansu to ok... ale tracą na klimacie. Wydaje mi się że wystarczyła by jakaś specjalna jednostka która by ogarniała mrokiem pobliskie heksy i już każda jednostka chaotyczna poradziła by sobie w dzień.
Edytowane przez maks4444 dnia 18-11-2012 22:38
Era Swarm Projekt Zawieszony
Rebirth of the Swarm Rozwijany
 
kalfat
maks4444 napisał/a:
Czytam jeżeli martwi Atokpi muszą być praworządni dla balansu to ok... ale tracą na klimacie. Wydaje mi się że wystarczyła by jakaś specjalna jednostka która by ogarniała mrokiem pobliskie heksy i już każda jednostka chaotyczna poradziła by sobie w dzień.


Nie psują klimatu, szczerze mówiąc to aury zaś mi jakoś tak nie pasują. Czy jednostka jest praworządna czy chaotyczna nie ma znaczenia czy ona jest dobra czy zła, po prostu walczy ona podczas dnia lepiej niż w nocy. To że lepiej jej się macha mieczem w dzień nie znaczy że zaraz jest mniej mroczna, krew tryska tak samo. Klimat tak naprawdę sami czujemy a twórca ery, kampanii czy nawet książki daje nam narzędzia do zbudowania takiego. Zresztą nie jest to kampania a jedynie era frakcja kompetytywna która nie koniecznie ma stać klimatem a tym jak się nią gra w porównaniu z innymi frakcjami. Tak czy siak są gusta i guściki a o tym nie należy dyskutować.
Utworek na rozkminianie http://www.youtub...tcW-j7KFgY.

Tak ogólnie to balans jest zachowany, mi gra się bardzo dobrze. Ewentualnie jakaś kombinacja z władcą grzybów i może mniej przesadzone statsy z tym omenem na lodzie i grzybkach może tak 10% i 90%, niby 9% w tą czy w tą robi małą różnice ale wygląda to tak jakoś mniej ekstremalnie (a może wole po prostu okrągłe liczbyPfft).
Edytowane przez kalfat dnia 19-11-2012 16:55
D Y E D M Λ G E N T Λ
 
ChaosRider
inferno8 napisał/a:
1. Unikaj używania dresiarskiego slangu - "ziomki" - to może podczas czytania twoich tekstów nikt w głowie nie pomyśli "boże, co za shit".
Do mnie to było? Nigdzie to słowo z moich ust nie padło.


"Przybyli o zmroku naszymi łodziami. Wysłaliśmy je wcześniej, aby uderzyć na obcy kontynent zamieszkany przez jaszczurze istoty. Choć nasza inwazja była początkowo skuteczna i podbiliśmy prawie całą krainę, ich szamani okazali się sprytniejsi niż przypuszczaliśmy. Oni zrobili coś strasznego, niewybaczalnego - nadali 'temu' kształt. To przywróciło zabranych, lecz nie zwróciło dusz. Ci polegli nawet setki tysięcy lat temu na tej ziemi ożyli i zwrócili się przeciwko nam - wrogom ich krainy. Teraz tu są. Przybyli naszymi pokonanymi okrętami. W kilka godzin podbili nasz wspaniały kontynent. Pożerali całe miasta. Destrukcja była ich celem istnienia, wolą która ich animowała. Teraz zostałem już tylko ja, choć mój czas jest policzony. Niedługo stanę się nimi. Tak jak miliony moich poległych ziomków. Nie powinniśmy atakować jaszczurowych Panów zza wody. Biada nam i wszystkim przyszłym pokoleniom tej Ziemi."
- A'Rhajkpi, ostatni z Atokpi"

"Tak jak miliony moich poległych ziomków." <----- Tutaj jest to ziomków...
 
jozio
Ale to ziomków to zupełnie inne słowo niż dresiarskie. Kiedyś widziałem to słowo w jakiejś XIX wiecznej powieści, więc...
 
inferno8
ChaosRider napisał:
"Tak jak miliony moich poległych ziomków." <----- Tutaj jest to ziomków...
Myślałem, że chodziło Ci o treść właściwej dyskusji a nie intro. Cóż, tak jak powiedzieli już za mnie Sagez i jozio - to staropolskie wyrażenie, mylnie kojarzone etymologicznie z dresami w dzisiejszych czasach.

Moi drodzy, jest nowa wersja tym razem z animacjami dla pierwszych poziomów. Zapraszam do pobierania z linku w newsie.
Aha, zmieniłem linii Omenów sposób działania ataku obszarowego. Tym razem, kiedy Omen zaatakuje to trafienie jest liczone osobno dla każdej jednostki w pobliżu, a nie tak jak było kiedyś, że wszystkie obrywały tak samo w jednej chwili.

Edit:
Wyszła kolejna wersja - tym razem poeksperymentowałem ze zdolnościami dla Niszczycieli i poprawiłem lekko staty. Czekam na opinie.

-Atokpi ma pierwszy cios przy atakach kataną
-zwiększone obrażenia Atokpi
-linia Omenów otrzymała brak kontrataku przy ataku obszarowym

i uwaga...
-zdolność brak kontrataku już nie jest najgorszą zmorą berserkerów. Niektórzy czekali na to rok albo i dłużej Grin
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 16:29
 
Guurahk
-zdolność brak kontrataku już nie jest najgorszą zmorą berserkerów. Niektórzy czekali na to rok albo i dłużej Grin

Dzięki inferno, nieraz już przez to przegrałem grę z kumplem Smile
Edytowane przez Guurahk dnia 21-11-2012 21:39
"Jest niewiele cnót, których Polacy nie posiadają, i niewiele pomyłek, których udało im się uniknąć." - Winston Churchill
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.14
6,718,003 unikalne wizyty