Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,099
-> Najnowszy użytkownik: Gaara
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Era Magii 2.3
eoma23Pojawiła się nowa wersja Ery Magii onaczona numerkiem 2.3. Doszły w niej 2 nowe jednostki dla frakcji Barbarzyńców - Goblin Szaman i Goblin Druid. Barbarzyńcy zawsze byli na bakier z magią i mieli wiele problemów z pokonaniem chociażby Przywoływaczy. Wprowadzenie tych dwóch jednostek powinno znacząco polepszyć balans. Warto dodać, że Szamani choć niepozorni, znają parę magicznych sztuczek a Druidzi leczą! Oprócz tego poprawiłem grafikę Pacyfikatora (najpotężniejszego czołgu kransoludów) i wprowadziłem drobne poprawki w statystykach różnych jednostek.

Gorąco zachęcam do pobierania :)
Komentarze
#1 | craken1 dnia lipiec 22 2017 07:13:39
W końcu Mój kolega Druid doczekał się imiennika w Wesnoth. Grin Pozdrawiam serdecznie. Cool
#2 | Sagez dnia lipiec 23 2017 01:01:33
Trzeba to sprawdzić, jednostki magiczne są najlepsze Smile
#3 | Taka dnia lipiec 23 2017 20:18:40
No niby dwie jednostki ale i tak fajne i toSmile
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

17/08/2017 00:11
Lub dla 3 (głupie 0) 2,4km=hex 500/2,4=208,3

17/08/2017 00:09
500/3,2=156,25. Wink

17/08/2017 00:08
30km/h to trochę za dużo. Grin Tura to 4 godziny (6tur =1 dzień) piechota ma 5 ruchów (regularne wojsko) idzie z prędkością powiedźmy 4km/h. 4*4=16 16/5= 3,2 km=hex.

16/08/2017 23:54
Grin

16/08/2017 23:36
Wprowadźcie łowców niewolników XD

16/08/2017 23:33
Poza podpaleniem proponuję stworzyć jeszcze jeden efekt specjalny. Zaraza: jeżeli 90% jednostek przeciwnika jest tego samego typu, to wszystkie umierają.

16/08/2017 23:31
Ja tam się cieszę, że jestem w grupie eoma

16/08/2017 23:31
@Hejnewar ja to między bajki włożę.

16/08/2017 22:34
No to jak mogę atakować statki w walce wręcz w takim razie? Ps. 500km to 20,8(3)hexa.

16/08/2017 22:16
@Hejne zedytowałem, żeby łatwiej tobie było całą metaforę tamtego wpisu zrozumieć. Dobranoc

 
Wygenerowano w sekund: 0.02
4,994,228 unikalnych wizyt