Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,099
-> Najnowszy użytkownik: Gaara
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Eastern Europe at War 1.11.2 - Naval Combat 2
eeawnaval2

Nowa wersja EEaW oznaczona numerkiem 1.11 już jest! Wprowadza ona wiele ciekawych rozwiązań, 1 nową jednostkę i poprawia różnego rodzaju błędy zgłoszone przez Was.

Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie do systemu walk morskich dwóch nowych statusów - od teraz okręty można podpalać lub dziurawić, by zaczęły tonąć. Statki uszkodzone w ten sposób co turę tracą określoną ilość punktów życia i mają znacznie ograniczone zdolności bojowe, zmuszając załogi do wycofania się do przyjaznych portów celem dokonania napraw.
Nowością jest też dodatkowa jednostka dla Tararów - Diver czyli Nurek. Nurek świetnie pływa i jest niewykrywalny w wodzie. Poza tym może sabotować statki i inne jednostki mechaniczne zadając im spore uszkodzenia.
Oprócz tego wprowadziliśmy nowy system medyków. Od tej pory nie ma już szpitali polowych, za to zwykli medycy mogą leczyć znacznie lepiej gdy siedzą we wioskach lub fortyfikacjach.
Poza tymi zmianami dodaliśmy też animacje uniku jednostek, animacje ataku dział oraz ulepszone animacje okrętów. Podpalone statki płoną, a tonące toną i to widać. Zaś ogłuszone jednostki mają gwiazdy kręcące się nad ich głowami.

Dziękujemy za wsparcie jakiego udzielacie nam w ostatnim czasie. Poprawiliśmy sporo błędów, ale spodziewamy się, że to jeszcze nie koniec prac. Tak więc gorąco zachęcamy wszystkich do testowania! :)
Komentarze
#1 | pe_em dnia sierpień 11 2017 14:10:54
Cieszę się bardzo, że dalej rozwijacie erę. Tylko, nie odchodźcie za bardzo od historyczności. www.google.pl/sea...k+tatarski
#2 | inferno8 dnia sierpień 11 2017 14:25:20
Tu Cię zaskoczę - wszystko jest zgodne z historią, a tego typu oddziały były już spotykane 400 lat przed naszą erą Wink Przedostatni akapit w sekcji o Freediving:
https://en.wikipe...Freediving
#3 | Sagez dnia sierpień 11 2017 20:03:49
Obawiam się że ataki z podpalaniem albo crippled mogą być za mocne, ale to powinien ktoś przetestować i sprawdzić.
#4 | craken1 dnia sierpień 14 2017 22:34:50
Chciałbym, żeby jak najwięcej osób zainteresowało się testowaniem ery, bo może część osób traktuje news na stronie jako zmianę grafiki strony głównej (?) Grin Hmm, albo taki urok wakacji. Tak, czy owak zachęcam i polecam do pobierania, a jeszcze bardziej do grania.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

17/08/2017 00:11
Lub dla 3 (głupie 0) 2,4km=hex 500/2,4=208,3

17/08/2017 00:09
500/3,2=156,25. Wink

17/08/2017 00:08
30km/h to trochę za dużo. Grin Tura to 4 godziny (6tur =1 dzień) piechota ma 5 ruchów (regularne wojsko) idzie z prędkością powiedźmy 4km/h. 4*4=16 16/5= 3,2 km=hex.

16/08/2017 23:54
Grin

16/08/2017 23:36
Wprowadźcie łowców niewolników XD

16/08/2017 23:33
Poza podpaleniem proponuję stworzyć jeszcze jeden efekt specjalny. Zaraza: jeżeli 90% jednostek przeciwnika jest tego samego typu, to wszystkie umierają.

16/08/2017 23:31
Ja tam się cieszę, że jestem w grupie eoma

16/08/2017 23:31
@Hejnewar ja to między bajki włożę.

16/08/2017 22:34
No to jak mogę atakować statki w walce wręcz w takim razie? Ps. 500km to 20,8(3)hexa.

16/08/2017 22:16
@Hejne zedytowałem, żeby łatwiej tobie było całą metaforę tamtego wpisu zrozumieć. Dobranoc

 
Wygenerowano w sekund: 0.03
4,994,218 unikalnych wizyt