Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,121
-> Najnowszy użytkownik: anzaldo59o64
 
Ankieta
Jaki poziom trudności wybierasz w kampaniach BfW?











Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Era Magii 2.5
Era Magii 2Ukazała się właśnie nowa wersja Ery Magii oznaczona numerkiem 2.5. Zawiera mnóstwo zmian związanych z balansem. Dziesiątki jednostek mają lekko zmienione parametry, niektóre dostały nawet dodatkowe ataki. Oprócz tego zwiększyła się kolekcja ikonek ataków oraz doszło parę innych graficznych ciekawostek, dzięki czemu cała Era jest jeszcze bardziej wyjątkowa.

Dodatek jest dostępny zarówno dla stabilnej jak i rozwojowej wersji Bitwy o Wesnoth. Pobrać możecie tradycyjnie z poziomu ekranu głównego gry, kikając na przycisk dodatki i wyszukując pozycję Era of Magic.

Lista zmian: LINK

Miłej zabawy :)
Komentarze
#1 | Deidara dnia listopad 11 2017 15:11:41
Kolejna dobra wiadomość! Kto wie, może za niedługo będzie można sprawdzić zmiany przy okazji jakiegoś turnieju? Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

24/11/2017 20:35
-brutalności, a raczej obnażają - craken. Cool Lata temu lubiłem czytać horrory. Opis brutalnej sceny lub dialogu nie potrzebuje tak naprawdę ani jednego słowa "fuj". Grin

24/11/2017 20:32
@Deidara tak całkiem serio, że jeżeli jest możliwość w scenariuszu (a zawsze jest) czy pisać słowo "cholera" czy nie, to powinno się nie pisać. "Wulgaryzmy" nie dodawają brutalnośc

24/11/2017 20:14
@Deidara nie będę taki szybki jak inferno, ale będę. Piko ma więcej o tym na PW, a póki co Druid graczom oddechu nie da, dla mnie także. Grin Cool

24/11/2017 20:13
I bardzo dobrze że Wiedźminem się w tym nie posiłkujecie. Grin Jeszcze tego by brakowało, że po zrobieniu kampanii twórcy dostali by zamiast oklasków bany. Grin (ten wpis brać na wesoło) Grin

24/11/2017 20:10
Zaś "Ucieczka Marbusa" wpisuje się dobrze w wesnothowy kontekst. Wolelibyśmy, by twórcy pochwalali naszą pracę, niż omijali ją wzrokiem, bo "za dużo złych słów, jak na Wesnoth" Smile

24/11/2017 20:09
Chodzi o to, że dobrze napisane postacie i wygenerowany, brutalny klimat nie muszą iść w parze z wulgaryzmami.

24/11/2017 19:57
Shock @Deidara w Dzikim Gonie jest masa "k, h i ect", a kto powiedział, że Ja Geralta śmiem krytykować. Shock Mało to mniej lub więcej nieistotnych postaci w tej grze? Grin

24/11/2017 19:45
craken1, chyba coś mylisz. Radzę zagrać znów w "Wiedźmina" i zwrócić uwagę, jak Geralt przeklina Wink

24/11/2017 19:34
- miarę normalnie, choć i bez "choler" Marbus też by przeżył. Grin Wasza broszka. Wink

24/11/2017 19:33
@Piko, "cholera, psia krew" czy np. masz babo placek nie brzmią tak strasznie Pfft , bo jak grałeś w "Wiedźminów" to chyba sam rozumiesz. Grin Dlatego dla mnie ta kwestia wygląda w mia

 
Wygenerowano w sekund: 0.02
5,297,016 unikalnych wizyt