Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 3

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,200
-> Najnowszy użytkownik: Madi
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
29% [8 głosów]

Steam
Steam
71% [20 głosów]

Ogółem głosów: 28
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 03:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
To Lands Unknown 3.0 beta i Era Magii 3.1

tlu3

Na rozwojowej wersji BfW 1.13.13 ukazały się nowe wersje dodatków: Ery Magii oraz kampanii do niej To Lands Unknown (Ku Nieznanym Krainom).

 

Kampania w wersji 3.0 oferuje 2 nowe scenariusze, gruntownie przerobione dialogi, usprawnioną warstwę fabularną, nowe i ulepszone portrety, nowe jednostki a przede wszystkim znacznie udoskonalone multi-heksowe scenerie z których słynie TLU. Dodatek jest wciąż w fazie beta, ale postanowiłem go wypuścić już teraz by gracze mogli zgłaszać wszelkie błędy i uwagi przed oficjalną premierą BfW na Steam a ta nastąpi prawdopodobnie 1 maja. Z uwagi na to, że nie jest to wersja finalna, brakuje paru elementów. Kampania jest jednak grywalna i ukończona w 95% procentach. Nie ma jeszcze spolszczenia więc jeśli nie orientujecie się dobrze w języku angielskim to proponuję zaczekać na oficjalne tłumacznie, które powinno pojawić się niedługo.

 

Era Magii natomiast otrzymała kilka ulepszonych portretów, ikonki ras oraz sporą łatkę usprawniającą balans.

Tak jak wspomniałem te nowe wersje są tylko na rozwojowej wersji 1.13.13+.

Komentarze
#1 | Piko dnia kwiecień 15 2018 20:06:46
Podoba mi się, że po tylu latach, kampania która była uznawana za jedną z najlepszych na serwerze (moim zdaniem wciąż jest najlepsza, jedynie ANO i saga shadowmastera zbliżają się do jej poziomu, pozostałe są znacznie słabsze), wciąż jest szlifowana i ulepszana. I o ile chciałoby się zagrać w kampanie innych frakcji, o tyle do przygód Mehira można powracać niejednokrotnie.


A jeśli chodzi o optymistyczną datę premiery 1 maja, to jednak mam nadzieję że przeciągną ją do czerwca - matury tuż za rogiem, a kilkaset / kilka tysięcy linijek Ucieczki Marbusa samo się nie napisze. Frown
#2 | Staszkowski dnia kwiecień 26 2018 16:42:12
Zapytam, bo muszę. W których momentach są te nowe scenariusze i czy fabuła zmieniła się na tyle by należało na nowo ograć?
#3 | inferno8 dnia kwiecień 26 2018 17:04:27
Pierwszy nowy scenariusz jest na samym początku, potem kolejny jest między scenariuszem 4 i 5. Nowej zawartości jest sporo, głównie rozbudowana została warstwa fabularna - jest więcej dialogów i informacji o świecie w którym toczy się akcja.

Jeżeli zamierzasz zagrać, to polecam poczekać na finalną wersję, która powinna ukazać się wraz z Battle for Wesnoth 1.14.
#4 | pe_em dnia maj 02 2018 19:38:03
1.14 pobrane, gram pierwszy scenariusz i jest efekt WOW Wink Dobra robota inferno8.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 100% [3 głosy]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [0 głosów]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

16-07-2018 11:39
Zawsze możesz założyć też temat na forum, gdzie wrzucisz swoje dzieło i poprosisz o pomoc z dodaniem jakiegoś elementu. Choć jest nas tu ostatnio mało, ktoś powinien się zgodzić Wink

16-07-2018 09:29
@Piko, zauważyłem, że w programowaniu nie jestem dobry. Nic z tych linijek kodów nie rozumiem pomimo, że czytałem poradniki

15-07-2018 22:09
Szczerze? Najlepiej ręcznie - zapisać sobie koordynaty pola na które chcesz je umieścić, a następnie otworzyć plik scenariusza edytorem tekstowym i tam zrobić resztę.

15-07-2018 16:09
Ktoś z tu obecnych wie jak dodawać przedmioty do edytora scenariusza? Ogarnąłem już jak dodawać jednostki, ale tego nie mogę znaleźć

15-07-2018 12:46
Pojawiła się mała wersja poprawkowa TLU 3.1.1

09-07-2018 14:31
Mehir już w normalnej wersji kampanii wyglądał na takiego, co lubi sobie zapalić Pfft

09-07-2018 11:17
Hmmm, nie wiedziałem że Mehir pali zioło a Jaffar krzyczy dziewczęcym głosem, ciekawe.

08-07-2018 00:25
Piko, mógłbyś wpaść na Discorda?

07-07-2018 23:04
@Piko: Chyba zostało to poprawione jakiś czas temu.

07-07-2018 22:26
@inferno8 Nie wiem czy już to poprawiłeś, ale gdy ostatnim razem sprawdzałem to w pierwszym scenariuszu dało się rozmawiać z dżinnem wielokrotnie i za każdym razem mówił to samo.

 
Wygenerowano w sekund: 0.18
5,729,089 unikalne wizyty