Eastern Europe at War 1.12 - Siege Enhanced
Dodane przez inferno8 dnia Sierpień 24 2017 17:18:30
eeawsiege

To już trzecia odsłona z cyklu letnich aktualizacji EEaW. Tym razem wprowadziliśmy dla Was trzy dość istotne zmiany, które mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę.

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie na masową skalę zdolności "fortify" dla wszystkich dział. Zdolność ta pozwala jednostce "okopać się" zwiększając tym samym jej obronę terenową (od 10 do 20%) jednak pod warunkiem, że taka jednostka nie ruszy się z miejsca przynajmniej przez całą jedną turę. Ta zmiana dość istotnie wpływa na żywotność dział, które przez wielu uważane były za zbyt łatwy cel. Teraz ufortyfikowane w strategicznych lokacjach armaty mogą stanowić trudną przeszkodę dla przeciwników. Dodam jeszcze, że ufortyfikowane jednostki otrzymują specjalną grafikę, dzięki czemu łatwo rozróżnić kiedy zdolność jest aktywna, a kiedy nie.

Kolejną zmianą jest dalsze udoskonalenie medyków oraz wprowadzenie nowej jednostki leczącej dla Turcji. Od tej pory medycy poziomu 1 uzdrawiają minimum +8, zaś gdy stoją we wioskach ich leczenie jest dwukrotnie większe. Poza tym mogą też sami się uzdrawiać.

Ostatnią nowością jest wprowadzenie tzw. dalekiego strzału dla strzelców Austrii i Szwecji. Daleki strzał pozwala bezpiecznie zaatakować przeciwnika. Atak ten jest znacznie słabszy, ale nie powoduje kontrataku, więc może sprawdzać się w trudnych sytuacjach. Warto wspominieć też o nowej zdolności dla rosyjskiego Exile - "survivalist". Znajomości różnych ziół pozwala mu na drobne leczenie się w lesie (małe a cieszy).

Oprócz tego porawiliśmy parę zgłoszonych przez was błędów, m.in. zredukowaliśmy wytrzymałość Fire Taboru, wzmocniliśmy moździerz i zaprogramowaliśmy na nowo zdolność fortify o której była już mowa.

Jesteśmy świadomi, że te zmiany choć nieliczne są jednak duże pod względem balansu, dlatego zaczęcamy do gry i wyłapywania wszelkich błędów oraz zgłaszania ich na forum.