Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,502
-> Najnowszy użytkownik: 4emmac35100rM1
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
47% [35 głosów]

Steam
Steam
53% [40 głosów]

Ogółem głosów: 75
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 05:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

13-06-2021 18:19
W sumie chyba ludzie naprawdę czują lato że się tak żywo zrobiło.

13-06-2021 01:05
@Hejnewar w sumie racja, ranking to nie wszystko

12-06-2021 23:37
W sumie chyba wystarczy że udowodni że pierwszy zrobił taki gudie. Szczerze mówiąc po niektórych tipach nie mogę powiedzieć że to nie możliwe.

12-06-2021 23:19
To co, czekamy aż Kazik udowodni, że jest lepszy w strategię?

12-06-2021 21:36
Nie nazywałbym go najlepszym, najwyższy wynik w tabeli nie koniecznie oznacza że ktoś jest najlepszy, a już na pewno nie w obecnych czasach.

12-06-2021 20:48
@Kazik Jak to się stało, że najlepszy gracz na ladderze skopiował poradnik od Ciebie?

12-06-2021 17:52
To było.. niespodziewane.

12-06-2021 17:20
To jest kopia mojego poradnika.

12-06-2021 12:33
Widzieliście to? Takiego podręcznika do gry 1v1 jeszcze nie było Shock https://forums.we...mp
;t=54236

11-06-2021 01:27
Może coś pokażę pod koniec miesiąca ale się zobaczy.

 
Wygenerowano w sekund: 0.11
7,725,243 unikalne wizyty