Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Darczyńcy
-> Kontakt
-> Galeria
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ucieczka Marbusa
 
Aktualnie online
-> Gości online: 3

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,588
-> Najnowszy użytkownik: 1claudiac243eg1
 
Ankieta
Z jakiej wersji Battle for Wesnoth obecnie korzystasz na swoim komputerze?

Samodzielnej
Samodzielnej
47% [35 głosów]

Steam
Steam
53% [40 głosów]

Ogółem głosów: 75
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 05/05/2018 05:04

Archiwum ankiet
 
Linki















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Nawigacja
Artykuły » Poradniki dla twórców
Artykuły: Poradniki dla twórców
Rysowanie jednostek BfW w Gimpie - tutorial
Czyli jak narysować sobie własną jednostkę. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 1
Cześć wstępna omawiająca najważniejsze punkty które musimy spełnić aby nasza kampania osiągnęła sukces. Autor: Inferno8

Tworzenie kampanii - cz. 2
Cześć druga opisująca strukturę plików i katalogów jakie musimy znać aby nasza kampania poprawnie działała. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 3
Cześć trzecia opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part I. Autor: Werian

Tworzenie kampanii - cz. 4
Cześć czwarta opisująca edycję pliku "_main", najważniejszego pliku twojej kampanii - part II. Autor: Werian

1. Wstęp do tworzenia dodatków
Garść podstawowych aczkolwiek niezbędnych informacji dla początkującego twórcy. Autor: Inferno8

2. Tworzenie map
Korzystanie z edytora, granie we własne mapy z innymi oraz tworzenie map turniejowych.

3. Zestawy Map Wieloosobowych
Tworzenie i publikacja pierwszego typu dodatków.

4. Scenariusze - część 1.
Tworzenie zaawansowanego scenariusza wieloosobowego - umieszczanie jednostek na mapie, określanie nowych cyklów dnia i nocy, tworzenie dodatkowych warunków zwycięstwa.


6a. Scenariusze - część 3
Akcje bezpośrednie oraz przydatne makra

6b. Scenariusze - część 4
Akcje pośrednie, zmienne i gromadzenie danych o stanie gry.

7. Ery
Tworzenie er

8. Jednostki
Programowanie własnych jednostek.

9. Animacje
Programowanie animacji dla jednostek (podstawy).
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

17-07-2021 16:42
Makra dźwięków slow i poison podmień na zwykłe nazwy plików. Dowodzenie: {ABILITY_LEADERSHI
P}

16-07-2021 23:47
Jak odpalisz grę w trybie debug, to w oknie chatu pojawiają się czasem sugestie jak podmienić dane macro.

16-07-2021 21:04
Przede wszystkim mowa o dźwiękach np. SOUND:SLOW, SOUND: POISON i umiejętnościach, w tym dowództwa.

16-07-2021 21:03
Śledzi ktoś może BfW na bieżąco i wie, w jaki sposób podmienić niedziałające już makra?

07-07-2021 09:45
@ForPeace: Trwają prace nad portem wszystkich tych dodatków na 1.16. Niedługo będzie też news Wink

06-07-2021 22:28
Więc to dlatego nie ma tam EEaW, EoMy i TLU

06-07-2021 22:21
Co powoduje cóż zniknięcie wszystkich dodatków bo to już nie ten sam serwer.

06-07-2021 22:20
Mała poprawka to nie jest serwer dodatków 1.15 to już jest serwer dodatków 1.16. EoMa etc są na 1.15 ale serwer jak zwykle przed przejściem do bety zmienia się już na faktyczny serwer wersji stabilnej

06-07-2021 22:08
@inferno8 myślałeś o dodaniu EoMy, TLU i EEaW na serwer dodatków 1.15? 1.16 się zbliża i warto spawdzić zgodność z nowym WMLem

01-07-2021 07:27
@Husarz Kliknij w swój nick. Przejdziesz do profilu, w którym masz podaną datę rejestracji.

 
Wygenerowano w sekund: 0.09
7,818,590 unikalne wizyty