Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Eastern Europe at War: Great Battle
ForPeace
Maksiu! Poczekaj, jeszcze nie trzeba Wink.
Kopuła (?) wieżyczki jest zbyt przesunięta w lewo.
Edytowane przez ForPeace dnia 28-02-2015 20:20
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Jarom
http://speedy.sh/...rch-TP.zip
Zrobiłem to jako osobny dodatek, możecie to wrzucić w tej postaci i dodać zależność albo dodać do Great Battle z zachowaniem struktury. Zaleta pierwszej opcji jest taka, że przy zmianie GB nie trzeba będzie tego od nowa pobierać, ale jest małe, więc wada, jaką jest konieczność pobrania dodatkowego dodatku (Smile) chyba przeważa.

Co do logo, to Graeat jest chyba sporym błędem.
Edytowane przez Jarom dnia 28-02-2015 20:26
 
ForPeace
Przerobię na teren do Great Battle. Dzięki.
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
ForPeace
Maksiu Shock Twoje portrety są za duże! Mógłbyś je przeskalować?

No i kultura, Maksiu. To forum jest PUBLICZNE
Edytowane przez ForPeace dnia 28-02-2015 21:06
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
ForPeace
Co najmniej 2 razy mniej niż teraz.
Edytowane przez ForPeace dnia 28-02-2015 21:07
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Jarom
Aha, pe_em, jak będziesz dodawał to do GB to usuń pierwsze dwa tereny, robiłem to na bazie innego swojego dodatku i przypadkiem zostały.
 
ForPeace
Zostawiłem sam kościół Wink
Tyle na dziś. Da się testować, ale jest mocno niedopracowane. No i brakuje tych Waldecka i Lotaryńskiego.

Próbowałem dać armatom guardiana, ale nie działa. Jarom, pomożesz?
ForPeace dodał/a następującą plik:
eeaw_great_battle_1.zip [1.03MB / 193 Pobrane]

Edytowane przez ForPeace dnia 28-02-2015 21:56
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Jarom
całe:
[status]
podmień na:
ai_special=guardian

Wzięte z Następcy Tronu, drugi scenariusz (Blackwater Port), jednostki koło dowódcy. Wada jest taka, że jak coś wejdzie w zasięg ataku to toto się wyłącza, przynajmniej na 1.10


EDIT

Zrobiłem testy, moja reakcja to: "CO TO W OGÓLE MA BYĆ, MY TU GADAMY A TEN SWOJE?". Dowódca Wiednia ginie w drugiej turze bo wyłazi z zamku, co nie przeszkadza grze działać dalej, szańce dookoła miasta niemal na nie włażą, jedyną jednostką w dużej ilości są armaty które niszczą wszystko, Sobieski ze swoją wielką armią łazi konnicą po lesie a żadna z rzeczy które Sagez z Deidarą pozostała niezrobiona.

Mój sposób na guardiana nie zadziała jeżeli te armaty stoją praktycznie przy murach. Do tego proponuję:
Pobierz kod źródłowy  Kod źródłowy

[event]
name=side turn
[store_unit]
  [filter]
    type=au Armata
  [/filter]
  variable=cannons
[/store_unit]
{FOREACH cannons i}
[set_variable]
  name=cannons[$i].moves
  value=0
[/set_variable]
[unstore_unit]
  variable=cannons[$i]
  find_vacant=no
[/unstore_unit]
{NEXT i}
[/event]



nie testowane, ale powinno działać.

EDIT nr.2

Jak się spodziewałem, nie działało. Poprawiłem kod, teraz działa na austriacką armatę. Pozostałe dodać po przecinku.
Edytowane przez Jarom dnia 28-02-2015 22:33
 
ForPeace
Jarom napisał/a:
Zrobiłem testy, moja reakcja to: "CO TO W OGÓLE MA BYĆ, MY TU GADAMY A TEN SWOJE?". Dowódca Wiednia ginie w drugiej turze bo wyłazi z zamku, co nie przeszkadza grze działać dalej, szańce dookoła miasta niemal na nie włażą, jedyną jednostką w dużej ilości są armaty które niszczą wszystko, Sobieski ze swoją wielką armią łazi konnicą po lesie a żadna z rzeczy które Sagez z Deidarą pozostała niezrobiona.


Wrr. Ktoś tu mnie nie docenia. Armaty miały być dla ozdoby, ale guardian im nie działał. :/
Zmiany jakie zrobiłem wczoraj:
- wypłycenia w rzece
- Kahlenberg na mapie
- powiększenie lasku wiedeńskiego i przesunięcie niektórych wiosek na południe
- otoczenie miasta szańcami tureckimi
- wyrzucenie znachorów z listy rekrutacji Tatarów.
- zwiększenie ilości złota dla Turków i Austriaków
- dodanie dużej liczby jednostek dla Turków

Jak coś to zaraz dodam warunki przegranej, gracza 5 i inne rzeczy.
I dzięki za pomoc z tym AI-guardian.

@Maksiu usunąłbym napis "VS", a "Great Battle" zrobiłbym na czerwono

EDIT: Powinno działać. Wszyscy testować! Grin
ForPeace dodał/a następującą plik:
eeaw_great_battle_2.zip [1.03MB / 195 Pobrane]

Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Piko
Scenariusza jeszcze nie sprawdzałem więc na jego temat się nie wypowiem, ale w kwestii loga rzucę wam wyzwanie - pozbądźcie się Berła Ognia z loga Wesnoth.
 
Sagez
Nie testowałem długo, bo w 5 turze mi ginie Waldeck i game over. Tak, powtarzałem grę.
Ale poszliśmy w dobrym kierunku.

Spróbujmy przenieść Waldecka i Lotaryńskiego dalej do tyłu. Lotaryński powinien mieć większe siły niż Waldeck. Żeby nie ginęli, dajmy im trochę dział i kawalerii, żeby zajęły Turków.

Problemem scenariusza jest, że Turcy nie stoją w szańcach jak powinni.
W ogóle szańców naprzeciw Sobieskiego, w. i L. nie ma.

Austriacy to samo, wychodzą z Wiednia.

Tatarzy ok, grają absolutnie minimalną rolę i tak ma być.

Turków nie może być w Kahlbergu, a ich tam spotkałem. Nie może, nie było ich tam. Byli kilkaset metrów dalej, przed wzniesieniem.

Więc proszę dorób/cie Turkom linie fortyfikacji naprzeciw Sobieskiego. Kahlenberg umiejscowiłbym pod Sobieskim, nie tak bardzo w prawo jak teraz.

Trochę lasu dodano, moim zdaniem ciut za dużo. 4 tury się przedzieramy. Szlachcice nie odegrają żadnej roli w bitwie, w której zasłużyła się polska artyleria; dodaj proszę 4 polskie armaty (2 - 1 poziom, 2 - 2 poziomowe) i jedną wąską drogę w lesie, żeby mogły wyjechać.

Jest coraz lepiej, powtórzę: idziemy w dobrym kierunku Smile
Edytowane przez Sagez dnia 01-03-2015 23:05
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
ForPeace
Idziemy w dobrym kierunku. Spoko, zajmę się tym jutro, jak nic mi nie wypadnie.

Wpadłem na pomysł,żeby flagi w tym dodatku były takie,jak określonego państwa. Co wy na to?
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Jarom
Pomysł dobry. Maksiu umie robić flagi.
 
AxeFighter
Shock Panowie, olśniewacie mnie. Maksiu, skąd nauczyłeś się tak rysować portrety (chodzi mi o cieniowanie)? Poza tym dodatek super, jeszcze trochę, a będziemy mogli błyszczeć nim na .org. Smile
Ja zaczynałem jako zwykły, napalony user, pisałem często newsy. Bach! Redaktor! Więc niebywale uradowany, pisałem jeszcze więcej, dodatkowo artykuły. Nie ma co, byłem nadpobudliwy wtedy... A jak zostałem mianowany adminem, to z początku w ogóle nie chciałem nim być! Byłem przestraszony odpowiedzialnością. Bo mnie nie kręciły tytuły, tylko Wesnoth. - Sagez

https://www.youtu...QuObfTx6Cg - link zaktualizowany!
 
http://wesnoth.com.pl
ForPeace
Sagez napisał/a:
Kahlenberg umiejscowiłbym pod Sobieskim, nie tak bardzo w prawo jak teraz.

A gdzie on DOKŁADNIE stoi?

Austriakom zablokuję możliwość wychodzenia z Wiednia (działanie AI jest bezsensem Facepalm)

W. i L. - zamienię ich na generałów, chyba lepszy pomysł niż cofanie
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Sagez
Pe_em, Sobieski stoi tam gdzie stoi kiedy zaczynamy grę (pierwsza tura). Każda jednostka której nie rekrutujemy tylko mamy od początku gdzieś stoi Smile Zobacz sobie współrzędne a nie mnie CAPSLOCKUJESZ, kolego.

W i L - jak uważasz, tyle tylko, że ci panowanie raczej nie zwykli chodzić na piechotę Wink Ich wojskom też dodaj jakieś działa.

Waldeck ginął od spahisów, może ta informacja Ci pomoże.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
ForPeace
Pobierz kod źródłowy  Kod źródłowy
   [avoid]
      x=40-53,   54,54,55,55,56,56,57,57,58,58,59,59,60,60,61,61,62,62,63,63,64,64,65,65,66,67,68
      y=48-55,40-47,55-59,40-47,56-59,40-46,56-59,40-46,57-59,40-45,57-59,45,57-59,37-44,57-59,37-45,57-59,37-44,56-59,40-45,56-59,40-45,55-59,40-46,55-59,54-59,54-59,51-59
   [/avoid]



Lider uznał, że nie musi respektować ograniczeń i zginął w pierwszej turze facepalm

@Sagez miałem na myśli Kahlenberg, nie Sobieskiego.
Waldeck nie będzie już bohaterem. - postanowione. Obaj generałowie będą konni. - postanowione.
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Jarom
Na testach czy w rzeczywistości? I ginął to oznacza że był prawie martwy i przeżył, że zginął, czy że działała tam jakaś magia i zabijali go raz po raz?

Może przeniesiesz obrońców Wiednia za Turków (kolejność tur), żeby zostali zaatakowani i nie mogli wyjść?
 
ForPeace
Jarom, "pomysły same ci wpadają do głowy". Super pomysł.
Mój ladderowy profil

Zarządzam polskim tłumaczeniem Bitwy o Wesnoth. Jeżeli chcesz pomóc, pisz tutaj.

"10 lat mówisz? Jak ja mówię że gram 10 lat to przychodzą ludzie i mówią że grali 15 i nic się nie znam na tej grze bo nie grałem jak PRAWDZIWI prosi grali. xD" ~Hejnewar
 
Sagez
Pe_em, ok. Możesz przenieść Kahlenberg na 19,21 (współrzędne).

Co do problemów z W i L, to można zwiększyć im hp oraz odporności na broń kłutą. Niech mają poza tym kilku pikinierów w swoich armiach, to powinno pomóc na spahisów którzy ich ubijają.

Edycja - I jeszcze jedno, w walkach pod Wiedniem odznaczała się rajtaria niemiecka - może dalibyśmy W i L np. 5 rajtarów szwedzkich? Będzie normalnie napisane Reiter. Wszystko zgodne z historią.
Edytowane przez Sagez dnia 03-03-2015 18:52
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.20
8,318,919 unikalne wizyty