Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Barbarians Remake Project
barowei
Skok 50% nie wydaje się taki zły, w końcu sam mówiłeś: "Znacznie więcej".
A co do bannera to zgadzam się z Poliuksem. I raczej więcej nie mam tu do powiedzenia, poza paroma uwagami:
Co do mojego projekciku, to chciałbym Ci tylko powiedzieć, że kiedy już mi podasz wszystko, to nie zajmie to ot tak hop siup, mój angielski nie jest doskonały, dlatego zbudowanie poprawnych zdań będzie musiało potrwać.
A co do samych barbarians, to przyznaję się, że z początku nie chciałem brać w tym udziału, ale jednak widać w nich potencjał, a w czasie zmian można nimi pokierować tak, żeby poszły pożądanym toremCool(najlepszy przykład: gobliny, teraz one wyglądają niemal - jeśi nie dokładnie - tak, jak ja sobie je wyobrażałem^^)
Edytowane przez barowei dnia 19-07-2009 13:41
 
Sagez
Z tymi statystykami Trolli to jest ciężka sprawa, bo nie wiem, czy chcesz także zwiększyć atak Fire Wizardowi( ma 10 - 2, 6 - 3 i 52 hp).
Jeśli zostaje, jak jest ( poza odpornościami ) to chorążemu proponuję:
60 hp ( d¼wiga ciągle tego drąga, to jest wytrzymały), 9 - 2 wręcz i 5 - 3 (magią jak poziom 1 ).
 
inferno8
Ataku wolę nie zmieniać. Wydaje mi się w porządku, więc sztandar będzie mieć takie statystyki jak zaproponował Sagez. Skok odpornościowy też zatwierdzam. Jak szaleć to na całego. A, i ta odporność magiczna dotyczyć będzie tylko fire, czy wszystkich 3 typów (bo skupiacie się wokół fire a nie wiem jak z resztą)?

@barowei: wyślesz mi na PW po polsku, a ja przerobię na angielski - miałem 1. wynik z matury rozszerzonej w całym liceumPfft
 
barowei
Imo wszystkich trzech, ale wolę poczekać aż inni się wypowiedzą...
 
Sagez
Najbezpieczniej byłoby dać to 70% na fire i dla reszty po 50%.
Można powiedzieć, że magicznie byłby nie do ruszenia, gdyby miał wszystkiego po 70%.
Niech inferno ostatecznie zdecyduje.
 
inferno8
Zgadzam się z Sagezem. Chyba możemy zamknąć Trolle. Jutro Cyklopy. Oj będzie się działo... Smile

Pograjcie sobie do tego czasu w starych Barbarians póki jeszcze są, bo już niedługo zastąpią ich Prawdziwi Barbarzyńcy Wink

Edit:
Cyklopy - najpotężniejsi, najokrutniejsi, najbardziej przerażający, nieokiełznani i nieobliczalni mieszkańcy południowych kanionów.

Zgadza się, całkowicie nowe obrazki. Jak widzicie drzewko jest jeszcze nie do końca uzupełnione. Nie zdążyłem zrobić 2 jednostek, ale dziś to nadrobię.
Dokonałem pewnych zmian w drzewku. Przede wszystkim usunąłem Red Cyclopa i zredukowałem Ancient Cyclopa do 3 poziomu. Dzięki temu zyskałem miejsce na nową jednostkę 4 poziomu, której obrazka jeszcze nie ma, natomiast znana jest jej nazwa - Cyklop Niszczyciel (czujecie tę moc? Smile). Dorobiłem też nowy awans z 1 poziomu. To ta jednostka na samym dole. Nie ma jeszcze nazwy, ale jest bardzo dobra w walce na pięści. Może Wy coś zaproponujecie?

Cyklopi w nowej wersji będą tacy jak w pierwszych linijkach tego postu. - nieobliczalni. Przygotowałem dla nich specjalny zestaw zdolności, dzięki którym staną się niezwykle oryginalni i zabójczy.
Oto te umiejętności posegregowane zgodnie z poszczególnymi drogami rozwoju:
Linia obszarowa:
Cleave - jednostka potrafi jednym ciosem uderzyć/zabić 3 pobliskie jednostki bez względu czy są własne, czy przeciwnika.
Overthrow - uderzenie jednostki jest tak potężne, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść i traci atak w tej walce.
Furious Death - kiedy ta jednostka ginie, dostaje szału i przed śmiercią atakuje wszystko dookoła (jak ktoś grał w Bitwę o Śródziemie i widział Trolle, to wie o czym mówię).
Concentrate - z każdym trafieniem zwiększają się obrażenia następnego ciosu.
Bloodlust - z każdym trafieniem dodawane jest jeszcze jedno bonusowe i tak dalej.
Dread - jednostka otrzymuje mniej obrażeń w odpowiedzi.
Distract - jednostka wzbudza takie przerażenie swoją furią, że inne ustępują jej z drogi - neguje linię obrony przeciwnika wokół siebie dla swoich, ale sama nie może przejść.

Linia Laserowa:
Paralyze - trafiona laserem z oka Cyklopa jednostka przeciwnika traci zdolność przemieszczania się i ataku na 1 turę.

Linia Bokserska:
Concentrate - to już było
Bloodlust - to też
Agility - jednostka potrafi w tej samej turze zaatakować dwie jednostki, ale tylko z miejsca, bez przemieszczania się.


To tyle co do zdolności. Tak się składa, że można je łączyć w grupy pod jedną nazwą i tak np.:
Cleave + Overthrow = Powerful Blow
Concentrate + Bloodlust = Battle Frenzy
Dread + Distract = Terifying

Takie gromadzenie bardzo się przydaje, gdy jedna jednostka ma 7 zdolności, co wykorzystane będzie na pewno Smile

Co o tym wszystkim sądzicie?
Edytowane przez AxeFighter dnia 29-11-2014 19:07
 
Sagez
Absolutnie genialne.
Nowe obrazki są super, cyklopy są naprawdę duże, można by najwyżej niektóre wygładzić.
Zdolności - miażdżą!Pfft Wydaje mi się, że teraz to barbarzyńcy mogą stać się jedną z ulubionych frakcjiWink
Nazwa dla boksera? Może Cyklop Łamacz?
Rządzisz infernoCool
 
barowei
Cóż, ja w przeciwieństwie do Sageza okażę się trochę większym sceptykiem. Bo z tyloma zdolnościami w jednej linii cyklopy po awansach będą(według mnie) po prostu zbyt potężne... Ale znając ciebie(i talent do stat SagezaPfft) na pewno zrobisz wszystko tak, by cyklopy nagle nie stały się po prostu zbyt imba...

Obrazki, po prostu świetne, czuć tę moc w ich muskułach, zatkało mnie.

Dread, distract, według mnie bez tego cyklopy dadzą sobie radę, zostańmy przy obszarówkach. A co do Furious Death: tak, grałem w BfME I i II, tak, widziałem trolla, i tak, chcę to zobaczyć w Battle for Wesnoth!Grin

Nazwa dla cyklopa, podam kilka propozycji: Grzmotopięści, Roztrzaskiwacz(ale brzmi...), Furiopięści, Pięściarz, no nie wiem, nie mam więcej pomysłów^^
 
Sagez
Kto powiedział, że wszystkie zdolności muszą być skumulowane w jednej linii?Pfft Z drugiej strony, danie ich cyklopowi na 4 i tak nie będzie przegięciem. Magowie Enlightened mogą być bardzo potężni - guru ma regenerację, magiczną tarczę i przywołuje Golemy... moim zdaniem na odpowiednio wysokim poziomie ''przegięcie'' jest oczywiste - i funkcjonuje dobrze od początku Ery Magii.
Dlaczego? Bo w normalnej grze multi 1 na 1 w 90% nie da rady osiągnąć odpowiednio wysokiego poziomuSmile
Jak cyklopy nie są ''dread'' to musiałbym być baaardzo odważnyCool Albo szalony...
 
inferno8
Cieszę się bardzo, że tak Wam się podoba. Myślałem nad tym wszystkim 2 dni. Przydzieliłem też na próbę poszczególne zdolności poszczególnym Cyklopom. Wygląda to tak:
Cyclop - brak zdolności lub ewentualnie Bloodlust;

Mighty Cyclop (obszarowy) - Cleave i Bloodlust
Mad Cyclop (obszarowy lvl3) - Cleave, Battle Frenzy i Terifying (Dread+Distract);
Cyclop Destroyer (obszarowy lvl4) - Powerful Blow (Cleave, Overthrow), Battle Frenzy, Terifying i Fourious Death.

Fire Cyclop i Ancient Cyclop - Paralyze

Cyclop Breaker (Łamacz) - Battle Frenzy (Concentrated + Bloodlust) i Agility.


Myślę, że zabranie Dread i Distract czyli Terifying wiele nie zmieni. Tak więc na razie zrobię jak proponuje barowei. Zawsze można to dodać pó¼niej, jak się okaże, że Cyklopy są kiepskie (choć to raczej niemożliwe).

Edit:
A poza tym to planuję ustawić w tej frakcji mały próg expa. Jednostki Barbarzyńców (a przynajmniej te bardziej bitne wręcz jak Cyklopy) powinny awansować najszybciej spośród innych jednostek ery, w której dominuje atak magiczny na odległość.

W takim razie spójrzcie na ten mój przydział i powiedzcie, czy te zdolności (na razie bez terifying) są dobrze rozmieszczone? Jeśli nie to zgłoście własne typy.
Edytowane przez inferno8 dnia 20-07-2009 12:52
 
barowei
Sagez, z tym dread to trochę przesadziłeś, sądzisz, żebyś tak po prostu podszedł sobie do hydry, mechanicznego smoka, mystic jinna nie bojąc się? Też byś był szalonyGrin To wytłumaczenie niestety niewiele pomaga... Tym bardziej, że np. taki guru z taką mocą to jakby się mógł bać cyklopa? Przecież on jest w końcu najpotężniejszym człowiekiem w Erze magii.
Imho dread to mi raczej pasuje do niezmarłych istot krążących wokół miejsca swej śmierci i roztaczających wokół siebie aurę strachu i rozpaczy...
Co do mocy cyklopa, już ci zaufałem, więc nie musisz mnie przekonywać do tego...
EDIT:
Battle frenzy nie jest czasem trochę za wcześnie? Jeśli might cyklop zadaje więcej niż jeden cios to zacząłbym od concentration potem dopiero wstawił bloodlust. Niech się wypowiedzą inni.
Edytowane przez barowei dnia 20-07-2009 12:52
 
Sagez
Bardzo mi się podoba rozmieszczenie umiejętności,infernoSmile No, ale cyklop na 1 mógłby już mieć Bloodlust, inaczej nie jest od razu taki dziki.
EDIT - raczej nie, na trzecim rzadko jest za wcześnie, ale to tylko moje zdanie.
Edytowane przez Sagez dnia 20-07-2009 12:56
 
Poliuks
Obrazki są świetne, lecz jeśli chodzi o zdolności, zgadzam się z baroweiem. Dread i distract są nieco przesadą, i bez tego cyklopy będą najpotężniejszymi jednostkami we frakcji. Cyclop lvl 1 faktycznie powinien mieć bloodlust. Linia laserowa jest przy odpowiednim użyciu nie do pobicia - przykładowo używamy Fire Cyclopa do unieruchomienia super-potężnej jednostki typu Mystic Jinn, po czym spokojnie wykańczamy go berserkerem. Do Cyclop Breaker uwag nie mam - tyle, że musi być ciut mocniejszy niż inne 2 lvl, inaczej nie opłacałoby się go robić. Podsumowując, cyklopy mogą stać się przy odpowiednim użyciu i taktyce nie do pobicia. Z Enlightened przechodzę na Barbarians Cool.
 
inferno8
Poliuks napisał:
Z Enlightened przechodzę na Barbarians
Ja też! Cool

No własnie, mamy chyba problem z tym Bloodlust. Ta zdolność dodaje atak. Może lepiej zamienić ją miejscami z Concentrated? Na początkowych poziomach Cyklop dawałby tylko mocniejsze ciosy, a z czasem wszedłby w taką wprawę, że zacząłby dodawać sobie ataki. To chyba logiczne.

Tak więc spróbowałbym dać na 1lvl Concentrated. Battle Frenzy nie będzie wtedy się tak rzucać.

Poprawiony przydział:
Cyclop - Concentrated;

Mighty Cyclop (obszarowy) - Cleave i Concentrated;
Mad Cyclop (obszarowy lvl3) - Cleave i Battle Frenzy;
Cyclop Destroyer (obszarowy lvl4) - Powerful Blow (Cleave, Overthrow), Battle Frenzy i Fourious Death.

Fire Cyclop i Ancient Cyclop - najpierw slow, pó¼niej Paralyze?

Cyclop Breaker (Łamacz) - Battle Frenzy (Concentrated + Bloodlust) i Agility.


Poliuks poruszył kwestię Paralyze. Ta zdolność jest za dobra na poziom 2. Proponuję dać najpierw slow, a pó¼niej Paralyze. Co Wy na to?
Edytowane przez inferno8 dnia 20-07-2009 13:27
 
Poliuks
Wszystkie zmiany są odpowiednie, ja nie mam już uwag.
Czas na staty. Czy zmiany mają być radykalne, czy utrzymasz nieco podobną koncepcję, jak w poprzedniej wersji?
 
barowei
Tak, concetrated wcześniej niż bloodlust jest dużo lepszym rozwiązaniem (bo zaproponowanym przeze mniePfft). Z slowem też się zgadzam, ostatecznie wszystko stwierdzimy podczas testów...
 
Sagez
Również zgadzam się ze zmianami, niech fire cyclop ma slow, ale ancientowi dałbym już slow + paralyze.
 
barowei
@Sagez Paralyze to lepszy slow... Jak można dać dwa naraz?
Mam już przygotować listę o której mówiliśmy?
 
Poliuks
Slow będzie niepotrzebny - w końcu jednostka i tak będzie sparaliżowana na okres działania slow i nie będzie mogła się poruszać ani atakować, więc jej ruch i atak nie może być jeszcze mniejszy.
EDIT: barowei mnie uprzedził, kiedy pisałem, wybaczcie mały spam Frown.
Edytowane przez Poliuks dnia 20-07-2009 13:57
 
inferno8
Chciałbym utrzymać koncepcję zbliżoną do tej oryginalnej, jednak z uwzględnionymi zdolnościami (one nieco zakłócają stare statystyki, w związku z czym musimy to wszystko zsynchronizować, by nie było zbyt dużego przegięcia.

@barowei: szykuj listę Smile

@reszta: czekam na statystyki Wink
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.17
10,550,549 unikalne wizyty