Błędy w Erze Magii
|
inferno8 |
Dodany dnia 18-08-2008 16:27
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Ten temat poświęcony jest wszystkim błędom jakie znale¼liście w Erze Magii. Jeżeli na takowe natrafiliście to piszcie. Dzięki temu będę mógł je szybko naprawić. |
|
|
|
James Revan |
Dodany dnia 18-08-2008 16:39
|

Główny Zarządca

Postów: 194
Data rejestracji: 28/06/2008 17:10
|
Mam nadzieję, że będzie to widać dobrze.
http://www.wrzuta...Psr9cJSgb/
Moge się mylić ale tak chyba nie powinno być
Forever feels like home sitting alone in your head...
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 18-08-2008 16:44
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Teraz widzę. Niektóre rury wydechowe się nie ruszają - to wyklucza mój błąd. Coś nie tak z silnikiem graficznym. Nachodzące na siebie sprite'y mogą coś takiego wywołać. |
|
|
|
Gotai |
Dodany dnia 06-09-2008 21:04
|

Czeladnik

Postów: 65
Data rejestracji: 05/09/2008 21:53
|
U mnie jednostka Witch w dark elves , nie porusza się - po prostu do każdego rodzaju terenu zużywa jakieś 10000 punktów ruchów . Dopiero ulepszona potrafi chodzić . Nie jest to duży błąd , ale zawsze jakiś , a ta jednostka jest świetna (Taka sama jes w HeroesV, ale tam nazywa się wied¼ma cienia  ).
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 07-09-2008 10:29
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Hmm... nic takiego nie zauważyłem. Mówimy o Witch, czy o Dark Witch? I czy chodzi o wersję BfW 1.3.x, czy 1.5.x? |
|
|
|
Gotai |
Dodany dnia 07-09-2008 11:02
|

Czeladnik

Postów: 65
Data rejestracji: 05/09/2008 21:53
|
Chodzi o witch (poziom 1) , i o wersję 1.5. .
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 07-09-2008 11:10
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Ale numer, u mnie wszystko działa Ciekawe. Wersję na 1.5 uaktualniam rzadziej niż na 1.4, bo i tak niewielu ludzi gra w development. Jak ukończę przeróbkę Summoners to pewnie wszystkie bugi tego typu znikną, więc na razie musisz poczekać. Spróbuj w tym czasie grać na 1.4 - ta ma większe wzięcie i nie ma tego błędu. |
|
|
|
Gotai |
Dodany dnia 12-09-2008 15:46
|

Czeladnik

Postów: 65
Data rejestracji: 05/09/2008 21:53
|
Nie gram już na 1.4. - wykasowałem bo mnie wkurzało: Edytor mi nie właził . Cały dzień ściągałem 1.4.2.,1.4.3,1.4... No i w końcu ściągnąłem 1.5.2.
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
|
|
|
|
Dragon_Warrior |
Dodany dnia 12-09-2008 17:51
|

Adept

Postów: 132
Data rejestracji: 01/08/2008 21:24
|
z tego co wiem 1.5x maja zupełnie inne niektóre formaty zapisu przy edycji niektórych aspektów er... więc może być z tym problem z komaptybilnością - jak jest w innych erach ? bo zdaje się ze trzeba całkiem oddzielnie pisać ?
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 12-09-2008 17:52
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 12-09-2008 20:36
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Dla mnie jako twórcy jedyną zmianą w erze jest zamiana nazw modyfikatorów terenowych. Przykład: na 1.4.x jest coś takiego jak grass=60 tzn. jednostka ma 40% obrony na trawie. W 1.5.x musi być zamiast grass flat=60. Tylko tyle. Nie można kopiować ery z 1.4.x na 1.5.x bo nie zadziała. Trzeba najpierw wprowadzić właśnie te zmiany. |
|
|
|
vul6 |
Dodany dnia 13-09-2008 11:53
|

Adept

Postów: 119
Data rejestracji: 16/08/2008 18:49
|
Też miałem kiedyś problemy z developmentami i od wtedy ich bynajmniej nie pobieram. Są niedokończone, mają bugi i błędy, wygodniej grać na wersji stabilnej |
|
|
|
Gotai |
Dodany dnia 13-09-2008 20:39
|

Czeladnik

Postów: 65
Data rejestracji: 05/09/2008 21:53
|
Racja. Tak samo prawie wszystkie frakcje z extented, nie poruszały się w 1.5.
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 02-01-2009 20:22
|

Główny Zarządca

Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Matriarch of Emptiness ma dwa ataki wysysające włócznią - 13 - 3. Problem w tym, że obydwa są wręcz i zadają tyle samo obrażeń. |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 02-01-2009 20:49
|

Poszukiwacz Przygód

Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Ale jeden typ obrażeń to broń sieczna, a drugi kłująca. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 02-01-2009 21:43
|

Główny Zarządca

Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Przepraszam i gratuluję spostrzegawczości  |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 22-01-2009 19:17
|

Poszukiwacz Przygód

Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
dlaczego dywan na pierwszym daje ogniem( ) a na drugim sieczną. Inferno, to też było zamierzone? |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 22-01-2009 21:14
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Bardzo słuszna uwaga. Dziękuję. Już to poprawiłem, ale nie będę na razie wypuszczał poprawkowej wersji tylko dla jednego błędu. To by było bez sensu. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 23-02-2009 21:21
|

Główny Zarządca

Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Nie wiem, czy to błąd, ale Ikarus I i Ikarus II są obydwaj na poziomach pierwszych. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 24-02-2009 08:35
|

Główny Zarządca

Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
No racja, to błąd. Tak to już jest, jak się coś robi w pośpiechu. Oczekujcie dziś Bety 10.0.1. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 28-02-2009 15:09
|

Główny Zarządca

Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Dlaczego nowe obrazki jednostki Summoner (chodzi mi o ludzi ) zostały zastąpione starymi obrazkami sprzed bety 9.0? |
|
|