Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Uwagi, spostrzeżenia i błędy w Age
medalikarz
Jeśli ktoś zagrał w Age i zauważył coś niepokojącego niech napisze tutaj.
Nie zapomnijmy dodać o jakiej wersji Age mówimy w naszych postach.
Edytowane przez AxeFighter dnia 02-12-2014 16:49
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
peroox
W 1 erze komp spamuje pogromcami i szamanami. Zbyt dobrzy jak na 1 erę i inne jednostki.
 
medalikarz
Może i dla komputera to dobry wybór, patrz jednak na to że po każdym awansie epokowym magowie tracą bardzo wiele, są drodzy, i mają drugi poziom przez co po zabiciu istnieje ryzyko dużego awansu jednostki która go zabije, magowie mają mało życia, dodatkowo jego rekrutacja kosztuje tyle samo co dwóch najtańszych jednostek, za które dostajemy 2 razy tyle doświadczenia z rekrutacji. Komputer nie przewiduje takich rzeczy.

Pogromca jest jeszcze droższy.

Nadal uważasz ich na zbyt mocnych?
Edytowane przez medalikarz dnia 17-05-2010 23:42
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
ygbut
on myśli o tym, że jak gra się z kompem na mapie 5x5 to przegraną masz w kieszeni chyba, że będziesz cały czas się bronił w zamku (bardzo małe szanse) i/lub papugował komputera (to już większe szanse Wink)
 
medalikarz
hmmm mnie osobiście ni udało się zabić dowódcy gdy był w pierwszej epoce. Więc proponujecie zmniejszyć cenę i siłę pogromcy?
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
KubaRycerz
Według mnie to mogło by być dobre, ale też nie zmniejszać za bardzo.
5x3 byłoby odpowiednie.
A cena powiedzmy 38?
Co o tym myślicie?
 
peroox
Nie dowódcy są spoko. Mi pogromcy prawie go usiekli(we 3). Nie wzięli tylko pod uwagę mojego kunsztu strategicznego.

Spartanin: Heros Era
- Powinna być lekko droższa(do 40 golda) ale:
- Nie sztylet, ale miecz i lekko większy atak 6-4
- Dodatkowa broń tarcz(+spowolnienie)-w końcu jak dostaniesz taką tarczą to raczej ogłuszy- Tarcza 20:1 spowolnienie-obuchowa
- Hp także. Spartańskie warunki trzeba uwzględnić HP-40(max)

Heros(Generał) tej ery powinien mieć 8/9 ruchu. Od czego miał Konia

Towarzysz: Szarża.

Wszystko tyczy się 2 ery

To tylko w sprawie jednostek jako ich lepszego użycia w walce i korekt.

P.S Power Era
Legioniści nie sztylety, ale włócznie i pierwszy atak
Edytowane przez peroox dnia 18-05-2010 17:34
 
Alfadres
Mnie troszke denerwuje to, że kiedy gram i komputer powiedzmy "wygrywa" i jest w moim zamku to chcąc czy nie chcąc walcze dowódcą i wtedy on strasznie szybko awansuje. Kiedy komp wbijał na 2 epokę ja już byłem w okolicach 6 -.- narazie tyle Pfft

P.S. proponuję (jeśli się da bo się nie znam za bardzo Pfft) żeby dowódca dostawał mniej expa za zabijanie, albo potrzebował wiecej expa na awans ^^
 
medalikarz
to jest wersja z przyspieszonym expem dla dowodcy Smile myślałem by awans był x5-10, a expa za rekrutacje 5-10.

Ale to wszystko będzie po sesji dopieszczał. Na razie mało siedzę przy lapie.
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Vetch
dobra, ja teraz coś powiem Pfft
Mi ogólnie era się podoba, tylko nazwy aż kłują w oczy. Na przykład włócznik. Powinien się nazywać oszczepnik, a wojownika przemianować na włócznika. Denerwuje mnie też zamiana pieszego dowódcy na konnego w drugiej erze. Łatwo go zatłuc, gdyż większość jednostek drugiej ery korzysta z broni kłującej. Prosiłbym też o zmianę nazw przywódcy: pierwsza era "przywódca klanu", druga "Dowódca", trzecia "centurion" lub "cesarz", czwarta ok., 5 to marszałek polny, 6 ok.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
peroox
Konny dowódca z 2 ery powinien być szybszy i mieć więcej HP(co mu daje ten koń?)
 
Vetch
Ej, mam jeszcze parę spostrzeżeń.
Po pierwsze, pogromca ma kłującą(!) maczugę. Po drugie, era of honor: pikinier jest za silny, atak powinien być 13-2, musi mieć nieco mniejszą szansę na trafienie. Następnie chcę powiedzieć, że flamethrower jest za silny (100% na trafienie to przesada, daj 90% zwiększ koszt lub zmniejsz obrażenia).
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
medalikarz
ok wszystko pozmieniane wg. sugestii i lekkiej korekty mojej. Parę drobnych korekt. Jedyne co zostawiłem to miotacz ognia, ma on bardzo słabe odporności i nie ma większych szans na przeżycie, a jego jedyny plus jeśli pierwszy atakuje, jest niebezpieczny tylko dla piechoty.
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Vetch
I dowódcy, medalikarzu, usiekłem wrogiego dowódcę (też był w erze tanków Pfft) dwoma miotaczami. Spokojnie i bezstresowo.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
medalikarz
hmmm może warto w takim razie mobilność im zmniejszyć. To typowo defensywna jednostka miała być, coś nie wyszło. Zresztą miotacza łatwo zabić wszystkim. Zmniejszy się mu odpornościSmile
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
kalfat
Kazik z każdej rekrutowanej jednostki Dowódca otrzymuje exp.

Można by zmienić, dodać parę rzeczy:
1.Napisać w opisie co dany heros daję.
2.Podczas startu gry objaśnić o co kaman bo ja grając z Tatą który nie zna tej ery i musiałem mu tłumaczyć. Myślę że ten opis powinien wystarczyć http://www.wesnot...ead_id=381.
3.Czy Bohater Nelas i szamanie mają mieć -100 odporności na ogień?
4.Myślę że król powinien mieć dowodzenie dla jednostek ze wszystkich epok,zaś bohaterowie tylko dla swojej macierzystej.
5.Awanse. Myślę że awanse jednostek powinny wyglądać w taki sposób że jeżeli dana jednostka awansuje to można wybrać czy chce się dodać jeden atak więcej czy więcej HP(to jeszcze do omówienia).
6.U niektórych jednostek nie widać paska doświadczenia, nie mam zielonego pojęcia dlaczego.
7.Dodać d¼więki które zasygnalizowały by pudło czy trafienie. To raczej zabieg kosmetyczny może być odłożony na pó¼niej.
D Y E D M Λ G E N T Λ
 
medalikarz
Ad.1 Opisy mógł bym daćWink jednak na razie staram się powoli Age zrobić anglojęzyczny i zacząć doszkalać się w tłumaczeniu Age na polski dla polskich graczy.

Ad.2 Dobry pomysł Wink dam to na razie po polsku Smile z jednym z kolejnych wersji Age

Ad.3 Mają mieć Wink w 1-2 epoce ogień jest słaby i to rzadkość. Przez co jednostki te są chociaż warte walki z tymi właśnie unitami.

Ad.4 Król ma dowodzenie jednostek swojej epoki bo było założenie by robić krucjaty jako jeden ze strategicznych tricków. Król zbiera armie wyrusza na wojnę i wraca w kolejnej epoce by wyruszyć z nową armią. Ten sposób dowodzenia może zostanie zmieniony jak w każdej epoce pojawi się heros z dowodzeniem epokowym.

Ad.6 Paska nie widać bo część takich jednostek ma zablokowany awans.

Ad.7 D¼więki na końcu dodawać będę bo to znacznie powiększyło by rozmiar Age. A podczas tworzenia myślę że to nie wskazane Smile
Edytowane przez medalikarz dnia 10-08-2010 13:33
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
kalfat
A co z awansami jednostek.
D Y E D M Λ G E N T Λ
 
medalikarz
Wg. Aktualnego założenia miało nie być w ogóle awansów za wyłączeniem:
Herosów, Dowódcy i Paru Specjalnych jednostek.

Głównie dlatego bo i tak większość jednostek zostaje wyparta po przeskoku epoki przez nowe, a jedynie bohaterowie i ich umiejętności są przydatne.

Z drugiej strony jak z balansuje się wszystko będę mógł pomyśleć o awansach np. takich jak Ty zaproponowałeś.
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Guurahk
Możliwość wyboru między dwiema cywilizacjami z pewnością byłoby dobrym pomysłem, ale jak dla mnie najważniejsza byłaby zmiana jednostki Platon na Filozof, Łuczniczka na Amazonka i Kapłanka na Wieszczka lub Wyrocznia w ostateczności Pytia oraz dodanie animacji wraz z d¼więkami. Atakowani ludzie nie wydają żadnych d¼więków, nie słychać strzału z procy ani nie widać pocisku. Obniżyłbym również koszt Platona i siłę ataku Hipokratesa.
Edytowane przez Guurahk dnia 14-09-2010 20:30
"Jest niewiele cnót, których Polacy nie posiadają, i niewiele pomyłek, których udało im się uniknąć." - Winston Churchill
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.17
7,965,997 unikalne wizyty