Summoners Remake Project
|
inferno8 |
Dodany dnia 24-11-2008 14:03
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Z tymi bóstwami może być problem. Chyba zrobię tak, że dodam je po premierze, bo nie mam jeszcze rozpracowanego systemu ich wyświetlania, a zależy mi na czasie. Cały efekt jest wyświetlany nad polem bitwy, więc jeśli gdzieś obok będzie bóstwo, to po prostu całość będzie fatalnie wyglądać, ale nic na to nie poradzę. Halo jest wyświetlanie nad jednostkami, a jeżeli jednostki są "halem" to już kompletna masakra... |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 24-11-2008 21:56
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Inferno, ja ci radzę, ot co:
-ZMNIEJSZ TE BÓSTWA!!!! Nie mogą być takie gigantyczne!!!! To może na słabszych komputerach się coś porozwalać z halo i pada wesnoth. Tak sądzę.
-według mnie krąg to musi być umieszczony pod jednostką. Myślę że gdyby częściowo(niektóre piksele) zostałyby przezroczyste, to może by było wszystko ok i byłby superkrąg.
-Co do żywiołaków(wiem, że ten temat był dawno) to mogłyby być inne animacje np. pojawiania się jednostek. Wiadomo, żywiołak wody to by się z wody tworzył itp. ALE mi chodzi o to żeby dany żywioł się pojawiał, a potem "tworzył" jednostkę.
-Jeśli chodzi o summonersów to jeszcze jedna mała propozycja- prosiłbym o wojowników arabów(ewentualnie ludzi pustyni) którzy by walczyli dla summonersów. Drzewo rozwoju w przygotowaniu.
Jeśli chodzi o sugestie to raczej tyle, niedługo pewnie będę miał dobry pomysł.
I na koniec:
-extended one to dobra jednostka, ale ma za dużo dróg rozwoju. Większość graczy kupuje ich całe armie, i dlatego (ponoć) summonersi są najlepszą rasą z ery of magic(mi się zdaje inferno, że ty też ich lubisz).
Edytowane przez Vetch dnia 24-11-2008 21:59
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 24-11-2008 22:05
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Ciekawe uwagi, ale mam parę zastrzeżeń:
1. Po co byle mięcho armatnie ( czyli Summoner level 1 ) ma mieć jakiś magiczny krąg? To według mnie powinna być cecha wyróżniająca tych lepszych i mocniejszych. No i żeby nie wyszło zbyt cukierkowo i kiczowato.
2. Ja tam halo lubię, ale może się nie znam. Niech się Inferno wypowie.
3. Nowe jednostki? Raczej nie widzę potrzeby, a Summoners są chyba jedną z najbardziej uniwersalnych frakcji. Jestem sceptyczny.
Tyle mojego, zobaczymy co powie Twórca. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 25-11-2008 15:42
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Po kolei:
To może na słabszych komputerach się coś porozwalać z halo i pada wesnoth. Tak sądzę. Wesnoth nie pada od byle halo. Ta gra jeszcze nigdy mi się nie zawiesiła. Postanowiłem, że wydam najpierw wersję bez bóstw, a potem dołożę patcha. To da mi czas na uporanie się z tym problemem, ewentualnie zmniejszenie bóstw do rozmiarów normalnych jednostek.
-według mnie krąg to musi być umieszczony pod jednostką. Jeśli wiesz jak to zrobić to daj mi znać. Ja się trochę znam na WML i wiem, że przy obecnym kodzie ¼ródłowym to jest niewykonalne.
mi chodzi o to żeby dany żywioł się pojawiał, a potem "tworzył" jednostkę. Załatwione. Najpierw pojawi się krąg, z niego wystrzeli strumień np. ognia lub wody i z tej chmurki zrobi się żywiołak. No problem
prosiłbym o wojowników arabów Tak jak Sagez, również nie widzę sensu tworzenia nowej jednostki. Na chwilę obecną Summonersi rekrutują największą liczbę istot, bo dodałem im teraz Carpet Ridera na poziomie 1 (jednak to zrobiłem, bo chciałem, żeby gracze od razu odczuli zmiany w tej frakcji)
extended one to dobra jednostka, ale ma za dużo dróg rozwoju Oj za dużo się nagrałeś w Extended Era. Jednostka o której mówisz do Enchanted One, którego nazwę zmieniłem na Dimensional Gate. Taka już jego uroda, żeby awansować w ten sposób. Jeśli mówisz, że wszyscy kupują go hurtowo, bo jest uniwersalny to zaraz pojadę mu po odpornościach i się problem skończy Tylko wolałbym zaczerpnąć opinii innych na ten temat.
summonersi są najlepszą rasą z ery of magic(mi się zdaje inferno, że ty też ich lubisz ). Czy lubię? Szczerze mówiąc tak, ale na równi z pozostałymi Summonersi są najbardziej magiczną frakcją. Przeważająca większość jednostek jest tam magicznego pochodzenia. Poza tym Summoners są najbardziej efektowni pod względem ilości efektów specjalnych. Najprościej rzecz ujmując, są fantastyczni do granic wyobra¼ni Mam jednak do nich pewien sentyment. Ale nie powinni być najlepsi. Staram się dać wszystkim frakcjom równe szanse. Jeżeli tak nie wygląda to powiedzcie mi z czym przesadziłem i razem to naprawimy.
No i zgadzam się z Sagezem. ¯adnego dawania kręgu Summonersom poziomu 1. |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 25-11-2008 16:16
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Inferno:krąg: A ja mówiłem o względzie graficznym!!!
Oczywiście,że nie można odrzucić tego, że Summoner I nie ma kręgu. Bo głupie i bezsensowne by było, dać 1 poziomowi 100% trafienia!
Zamknijmy już ten temat.
Ostatni mój pomysł (sugestia):
Może by zrobić drugą drogę rozwoju summonera I?
Ja myślę o jednostce, która by była dobra w zwarciu, ALE słaba w walce na odległość.
np. Summoner warrior:
10-3 Scimitar magiczny
14-2 Młot
7-2 Piorun magiczny
awans na: Summoner heavy warrior:
12-3 Scimitar precision
16-2 Młot
5-3 piorun magiczny
lub awans na: Summoner battle master:
13-4 Scimitar magiczny
20-2 Młot
10-2 pocisk strzelec wyborowy.
To tylko sugestia, prosiłbym o zgodę.
Jeszcze 1 pytanie:
Kiedy weżniemy się za inną rasę?
Bo na tą to już nie mam pomysłów
Edytowane przez Vetch dnia 25-11-2008 16:31
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 25-11-2008 16:47
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Za dużo tego wszystkiego. Fajne masz propozycje, ale na tak poważne zmiany jest już za pó¼no. Na razie musisz się zadowolić Heavy Summonerem.
Słuchaj, chcę jak najszybciej skończyć tą przeróbkę i wypuścić nową wersję. Jeżeli będę musiał dołożyć te 3 jednostki z pełnymi animacjami to premiera przesunie się daleko po nowym roku. A tak bez tego nowa wersja będzie może nawet przed świętami. Nie wykluczam, że jeszcze wrócę do Twojego pomysłu, ale nie teraz.
O przeróbce kolejnej frakcji na razie nie myślę. Prawdopodobnie będą to Priests, ale nimi zajmę się pewnie dopiero po maturce. Po Summoners Remake Project zawieszam wszelkie prace nad Erą Magii. |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 25-11-2008 17:37
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
szkoda . |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 26-11-2008 17:17
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Ciekawi mnie jednak to, że stwierdzasz jakoby Summoners byli najlepszą frakcją, a potem jeszcze chcesz ich doładować kolejnymi trzema jednostkami... Coś tu nie gra.
Edit:
Skończyłem Carpet i Heavy Camel Riderów. Jeszcze tylko dwa zestawy jednostek do animowania: Rhami i jej drzewko, a potem Summonersi wieńczący cały projekt
Edytowane przez inferno8 dnia 26-11-2008 17:21
|
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 26-11-2008 20:45
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Czyli nowa wersja przed świętami? |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 27-11-2008 15:12
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Tak jest. Robię wszystko co w mojej mocy, aby ten termin zrealizować. Powinno się udać
Co do wyglądu Summonersów to szkice są już dostępne na stronie i możecie zobaczyć jak planuję ich przerobić. Konkretne obrazki w wersji 72x72 pojawią się pó¼niej - obecnie pracuję nad animacją rekrutacji ż. wody. Wczoraj skończyłem to u ż. ognia i mogę powiedzieć, że całość wydłużyła się z 6 klatek na 13 i efekt jest niesamowicie realistyczny. Tak jak sobie zażyczył Vetch, żywiołak wyłania się z chmury ognia, która wydobywa się z magicznego kręgu. Tak samo postąpię z ż. wody.
Edytowane przez inferno8 dnia 27-11-2008 15:29
|
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 27-11-2008 19:40
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
inferno8 napisał/a:
Wczoraj skończyłem to u ż. ognia i mogę powiedzieć, że całość wydłużyła się z 6 klatek na 13 i efekt jest niesamowicie realistyczny
To dobrze.
Mógłbyś to pokazać na jakimś filmie?
Co do Łąk otchłani -
Inferno, to jest po prostu zabójcze i niesamowite.
Wcześniej powiedziałem powaliłeś mnie na kolana. Teraz nie żyję.
Edytowane przez inferno8 dnia 28-11-2008 15:37
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 28-11-2008 15:47
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Mógłbyś to pokazać na jakimś filmie? Zdałem sobie sprawę z tego, że i tak już dużo Wam pokazałem, więc żebyście nie tracili przyjemności z gry, parę rzeczy zachowam w tajemnicy
Jeśli chodzi o filmik, to w ostatniej chwili zdecydowałem się na tą dziurę w ziemi, po przeniesieniu i chyba dobrze zrobiłem. No i dzięki za ten komentarz, tylko następnym razem unikaj powtarzania tego symbolu kilkadziesiąt razy "" - musiałem to ukrócić, bo rozwalił mi się wygląd forum na monitorze |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 30-11-2008 19:48
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
No cóż, znowu miałem długą nieobecność, ale to co się stało podczas niej po prostu... nie mogę jeszcze skomentować bo szczęki z podłogi zbieram. Naprawdę da się takie rzeczy robić na WML?! Cieszy mnie, że skorzystałeś z mojej oferty umieszczenia carpet rider już od 1 levelu. Czy to oznacza, że camel riderów już nie uświadczymy? Aha, i skomentuje jeszcze pomysł Vetcha na to by zrobić arabskich wojowników: chociaż powyższe sprzeciwy wynikały z czegoś zupełnie innego, to ja jestem przeciw z zupełnie tego samego powodu co byłem przeciw camelom. Kłóci się to z moim odbiorem tej rasy(tzn. całkowicie umagiczniona). |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 30-11-2008 20:19
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Ja też myślę, by pousuwać camel riderów, bo psują "magiczny wygląd" rasy. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 30-11-2008 22:19
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Bystrzaki z Was, nie ma co Teraz się zorientowaliście, że Wam nie pasuje. Jestem na nie - poza tym to byłaby praca na marne. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 01-12-2008 14:14
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Camele zostają. Pełnią w tej frakcji funkcję zwiadowców do walki wręcz. Carpety są bardziej mobilne, ale za to atakują tylko na odległość, więc obie te jednostki dopełniają się nawzajem.
Zostają też z powodu kampanii, ale nic więcej nie powiem.
Barowei: Ten atak nie ma nic wspólnego z WML. Wykorzystuje te same skrypty i tagi co każdy inny. Po prostu nikt nie wpadł na pomysł zrobienia tak wielkiego efektu specjalnego.
Raport:
Rhami gotowa. Dodałem jej w ostatniej chwili animację w której obrywa i wycieka z niej czysta energia. Całkiem fajnie to wygląda. Porobiłem też animacje rekrutacji i muszę powiedzieć, że to co było kiedyś już w ogóle nie przypomina tego, co jest teraz. Animacje są niesamowicie płynne kosztem znacznego zwiększenia objętości ery, ale mimo to warto było zwiększać ilość klatek.
Zabieram się za pozostałe "księżniczki" |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 01-12-2008 17:47
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Trochę złośliwie Sagez(przynajmniej ja to tak odczytałem), ale powiem ci w tajemnicy, że już drugi raz zamieszczam tu swoją opinię o camelach
No, ale racja, dużo roboty przy tym było więc trza korzystać. Mam tylko wątpliwości, czy czasem dwóch zwiadowców to nie za dużo...
A co do raportu, to ja naprawdę mogę poczekać na koniec ściągania pliku, byleby się to opłaciło. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 04-12-2008 16:29
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Dwóch zwiadowców nikomu nie zaszkodzi. Za to urozmaici taktykę.
Drzewko Rhami jest skończone. Oznacza to, że do animowania zostali mi już tylko Summonersi. Najpierw muszę jednak narysować ich obrazki od nowa, bo chcę odświeżyć ich wygląd. Jak coś będę miał to umieszczę na forum.
Edit:
Oto pierwszy przerobiony Summoner (jeszcze niedokończony). Zestawiłem go ze starym, żebyście mogli go porównać. Rysując tego nowego, zastosowałem inną technikę, a mianowicie pokolorowałem zeskanowany rysunek i zmniejszyłem do standardowych rozmiarów. Możliwe, że będzie on potrzebował licznych poprawek. Jak Wam się podoba?
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:22
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 05-12-2008 14:47
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Prawdę mówiąc to moim zdaniem wychodzi gorzej niż stary, zupełnie nie wiem dlaczego Być może dlatego, że wygląda na żółtodzioba |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 05-12-2008 15:27
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Niestety, musisz go trochę poprawić, tak sądzę.
Otóż wygląda jak gościu z Prince of Persia, przez co przestaje być taki magiczny i tajemniczy. Poza tym raczej potrzebuje turbanu, bo to dodaje mu magicznego uroku. Potrzeba zrobić mu mniejszą szablę, i trochę inny motyw tzn. założyć mu zbroję.
Edytowane przez Vetch dnia 05-12-2008 15:29
|
|
|