Summoners Remake Project
|
inferno8 |
Dodany dnia 05-12-2008 17:06
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
?aden problem. Wiedziałem, że takie będą reakcje . Ja w sumie też wolę ten starszy schemat. W takim razie robię większą wersję oryginału.
Edit:
Drugie podejście:
obrazek skasowany
Powiedzcie mi czy, to w ogóle idzie w dobrym kierunku?
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 05-12-2008 18:20
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
No cóż, zupełnie nie wiem:/
Z jednej strony modyfikacja jest wyra¼niejsza(i to IMO dużo)
Ale z drugiej, pierwsza wersja ma moim zdaniem więcej uroku...
Nie jestem pewien, ale być może chodzi o zwój oraz ręce(wyra¼nie czarne kontury)
Jeśli już nie masz zamiaru wprowadzać zmian to lepiej wprowad¼ ten drugi.
Aha, moim zdaniem idzie w dobrym kierunku;P |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 05-12-2008 19:02
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
W takim razie drobne poprawki:
obrazek skasowany
Barowei, oryginał ma więcej uroku, bo się do niego przyzwyczaiłeś. To normalne, jednak muszę go odświeżyć. Po to jest ten projekt
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
|
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 05-12-2008 19:09
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Według mnie można to wprowadzić do gry.
We¼ się za następne jednostki. |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 05-12-2008 19:28
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Nie zaprzeczam, tak może być... Problem w tym, że ja nie grałem na tyle często w Erę Magii żeby utrwalić sobie jego obraz... No, ale nieważne, moim zdaniem skasowanie czarnych konturów rąk jest in plus, jemu jednak bardziej pasuje zwój w poprzedniej pozycji, przepraszam>,<. Czekam na komentarze innych, ale moim zdaniem można wprowadzać już tak... |
|
|
|
Ar-Pharazon |
Dodany dnia 05-12-2008 21:02
|
Przybysz
Postów: 20
Data rejestracji: 09/11/2008 21:39
|
Mi się również podoba bardziej zwój w poprzedniej pozycji. Nowa postać wygląda lepiej niż starsza (u której mi brakuje szyi ), także dobra robota i powodzenia dalej. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 05-12-2008 22:30
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Ten nowy jest okej, tylko rękę ze zwojem ma jakąś dziwną. Ale mnie się podoba. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 06-12-2008 11:27
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Wersja z lekko poprawionym zwojem w poprzedniej pozycji:
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 06-12-2008 12:06
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Teraz git, moim zdaniem wprowadzać...
Aha, IMO dobrze zrobiłeś z tym zwojem, teraz już wiem, co miałem na myśli mówiąc o poprawieniu zwoju
Edytowane przez barowei dnia 06-12-2008 12:08
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 06-12-2008 12:13
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Teraz jest okej. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 06-12-2008 15:56
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
W porządku. Teraz linia główna Summonerów:
Sumonner I, II, III i Summons Master:
obrazek skasowany
Czekam na pytania i komentarze.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
|
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 06-12-2008 16:09
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Dlaczego Summons Master ma usunięty krąg, w którym stoi Summoner III? |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 06-12-2008 16:23
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
To tylko tak wygląda. Summons Master stoi na środku olbrzymiego kręgu, którego obszar pokrywa sąsiednie heksy. Tego kręgu tu nie umieściłem, bo to osobny obrazek typu halo. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 06-12-2008 16:34
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Są świetni i do niczego się nie przyczepię Aha, nie mogę się doczekać Heavy Summonera
Edytowane przez Sagez dnia 06-12-2008 16:34
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 06-12-2008 18:08
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Jak wyżej, ani mi się śni czepiać czegokolwiek;P |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 06-12-2008 19:34
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Heavy Summoner:
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 06-12-2008 19:45
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Spoko, jakoś nie mam się czego czepić.
A mam pytanko jeszcze, czemu summonerzy używają numerów do nazw?
Nie musisz odpowiadać teraz, jestem ciekaw czy będzie to wyjaśnione w kampanii chociaż;P
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 06-12-2008 20:16
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Ponieważ te numery określają stopień wtajemniczenia w arkana magii przywołania. Summonerzy II stopnia mają pozwolenie wykorzystywać proste kręgi magiczne, kiedy zwykli Summonerzy polegają na zwojach. Natomiast Summonerzy III stopnia mają do dyspozycji zaawansowane kręgi.
P.S Gratuluję aktywności, Barowei Jest ekstremalnie wysoka i dzięki Ci za to. Oby inni brali z Ciebie wzór. |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 06-12-2008 20:20
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
obrazek skasowany
Mówiłem wcześniej, że możemy im przyczepić młot do pasa albo za plecami. Tak żeby summoner mógł atakować młotem w sposób: sięga młota, bierze zamach i uderza. Najwyra?niej zapomniałeś.Nie winię cię za to.
Dla porównania heavy summoner, który ma młot(przynajmniej mi się wydaje):
obrazek skasowany
Summons Master stoi na środku olbrzymiego kręgu, którego obszar pokrywa sąsiednie heksy. Tego kręgu tu nie umieściłem, bo to osobny obrazek typu halo.
Na heksie summonera powinno widać część tego kręgu. Po za tym atak mógłby być taki: Summoner wznosi ręce, krąg zbiega się do środka, a potem rozbiega w stronę przeciwnika i następuje fala kręgu. To tylko propozycja.
Do heavy summonera się nie przyczepię.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:24
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 06-12-2008 21:01
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Całość (tzn. ogół ) wygląda bardzo dobrze - ach te ''dywanowe'' peleryny
No i Heavy Summoner wygląda naprawdę gro¼nie
Super. |
|
|