Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Summoners Remake Project
inferno8
?aden problem. Wiedziałem, że takie będą reakcje Wink. Ja w sumie też wolę ten starszy schemat. W takim razie robię większą wersję oryginału.

Edit:
Drugie podejście:
obrazek skasowany
Powiedzcie mi czy, to w ogóle idzie w dobrym kierunku?
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
 
barowei
No cóż, zupełnie nie wiem:/
Z jednej strony modyfikacja jest wyra¼niejsza(i to IMO dużo)
Ale z drugiej, pierwsza wersja ma moim zdaniem więcej uroku...

Nie jestem pewien, ale być może chodzi o zwój oraz ręce(wyra¼nie czarne kontury)
Jeśli już nie masz zamiaru wprowadzać zmian to lepiej wprowad¼ ten drugi.
Aha, moim zdaniem idzie w dobrym kierunku;P
 
inferno8
W takim razie drobne poprawki:
obrazek skasowany
Barowei, oryginał ma więcej uroku, bo się do niego przyzwyczaiłeś. To normalne, jednak muszę go odświeżyć. Po to jest ten projekt Wink
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
 
Vetch
Według mnie można to wprowadzić do gry.
We¼ się za następne jednostki.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
barowei
Nie zaprzeczam, tak może być... Problem w tym, że ja nie grałem na tyle często w Erę Magii żeby utrwalić sobie jego obraz... No, ale nieważne, moim zdaniem skasowanie czarnych konturów rąk jest in plus, jemu jednak bardziej pasuje zwój w poprzedniej pozycji, przepraszam>,<. Czekam na komentarze innych, ale moim zdaniem można wprowadzać już tak...
 
Ar-Pharazon
Mi się również podoba bardziej zwój w poprzedniej pozycji. Nowa postać wygląda lepiej niż starsza (u której mi brakuje szyi Grin ), także dobra robota i powodzenia dalej.
 
Sagez
Ten nowy jest okej, tylko rękę ze zwojem ma jakąś dziwną. Ale mnie się podoba.
 
inferno8
Wersja z lekko poprawionym zwojem w poprzedniej pozycji:
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
 
barowei
Teraz git, moim zdaniem wprowadzać...
Aha, IMO dobrze zrobiłeś z tym zwojem, teraz już wiem, co miałem na myśli mówiąc o poprawieniu zwojuPfft
Edytowane przez barowei dnia 06-12-2008 12:08
 
Sagez
Teraz jest okej.
 
inferno8
W porządku. Teraz linia główna Summonerów:
Sumonner I, II, III i Summons Master:
obrazek skasowany
Czekam na pytania i komentarze.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
 
Poliuks
Dlaczego Summons Master ma usunięty krąg, w którym stoi Summoner III?
 
inferno8
To tylko tak wygląda. Summons Master stoi na środku olbrzymiego kręgu, którego obszar pokrywa sąsiednie heksy. Tego kręgu tu nie umieściłem, bo to osobny obrazek typu halo.
 
Sagez
Są świetni i do niczego się nie przyczepięSmile Aha, nie mogę się doczekać Heavy SummoneraPfft
Edytowane przez Sagez dnia 06-12-2008 16:34
 
barowei
Jak wyżej, ani mi się śni czepiać czegokolwiek;P
 
inferno8
Heavy Summoner:
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:23
 
barowei
Spoko, jakoś nie mam się czego czepić.
A mam pytanko jeszcze, czemu summonerzy używają numerów do nazw?
Nie musisz odpowiadać teraz, jestem ciekaw czy będzie to wyjaśnione w kampanii chociaż;P
 
inferno8
Ponieważ te numery określają stopień wtajemniczenia w arkana magii przywołania. Summonerzy II stopnia mają pozwolenie wykorzystywać proste kręgi magiczne, kiedy zwykli Summonerzy polegają na zwojach. Natomiast Summonerzy III stopnia mają do dyspozycji zaawansowane kręgi.

P.S Gratuluję aktywności, Barowei Wink Jest ekstremalnie wysoka i dzięki Ci za to. Oby inni brali z Ciebie wzór.Smile
 
Vetch
obrazek skasowany

Mówiłem wcześniej, że możemy im przyczepić młot do pasa albo za plecami. Tak żeby summoner mógł atakować młotem w sposób: sięga młota, bierze zamach i uderza. Najwyra?niej zapomniałeśWink.Nie winię cię za to.
Dla porównania heavy summoner, który ma młot(przynajmniej mi się wydajeWink):
obrazek skasowany

Summons Master stoi na środku olbrzymiego kręgu, którego obszar pokrywa sąsiednie heksy. Tego kręgu tu nie umieściłem, bo to osobny obrazek typu halo.

Na heksie summonera powinno widać część tego kręgu. Po za tym atak mógłby być taki: Summoner wznosi ręce, krąg zbiega się do środka, a potem rozbiega w stronę przeciwnika i następuje fala kręguSmile. To tylko propozycja.

Do heavy summonera się nie przyczepięWink.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:24
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Sagez
Całość (tzn. ogół ) wygląda bardzo dobrze - ach te ''dywanowe'' pelerynyGrin
No i Heavy Summoner wygląda naprawdę gro¼niePfft
Super.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.28
10,321,605 unikalne wizyty