Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Summoners Remake Project
barowei
Prawdę mówiąc to zupełnie nie wiem po co im te młoty;P
Moim zdaniem miecze + magia zupełnie wystarczą... Chociaż jeśli mowa o heavy to można by się pokusić o ten dodatekWink
@inferno
No nie wiem co odpowiedzieć by tak skromnie wyszło;P
No ale długo mnie nie było, to trochę mnie teraz pobędzie, potem znowu zniknę i znowu wrócę... Tak jest zawszeCool
 
inferno8
Vetch napisał/a:
Mówiłem wcześniej, że możemy im przyczepić młot do pasa albo za plecami. Tak żeby summoner mógł atakować młotem w sposób: sięga młota, bierze zamach i uderza. Najwyra?niej zapomniałeś
Eee, nie? przyjrzyj się uważnie. Mają go za plecami - jedynie poziom 1 nie ma, ale już to poprawiłem.
Co do ataku przy użyciu wielkiego kręgu, to nie będę nic zmieniał, może prócz obrazka samego kręgu - jeszcze nie wiem.

barowei napisał/a:
Prawdę mówiąc to zupełnie nie wiem po co im te młoty
Zauważ, że ze wszystkich rekrutowanych jednostek tylko oni mają atak obuchowy. Każda frakcja powinna mieć możliwość zdawania, każdego typu obrażeń już od samego początku rozgrywki.

Edit:
Master of Balance (wersja bez płaszcza, za to z magiczną zbroją, podłączoną do kręgu):
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:24
 
Sagez
Mnie się bardzo podoba. Już się boję zobaczyć Master SummoneraGrin
 
barowei
Ładny, tylko nie wiem, czy czasem ta zieleń nie jest zbyt dominujące, inni zdecydują;P
@Inferno
Przyznaję się do błędu, niedopatrzenie;P
@Sagez
Summoner Master został już pokazany;P
Patrz na poprzedniej stronie.
 
Vetch
inferno8 napisał/a:
Zauważ, że ze wszystkich rekrutowanych jednostek tylko oni mają atak obuchowy. Każda frakcja powinna mieć możliwość zdawania, każdego typu obrażeń już od samego początku rozgrywki.

Problem w tym, że Priests nie mają obrażeń typu obuchowa, przez co nie mają szans z krasnoludami.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Sagez
Chyba ich konny łucznik ma... chyba.
 
inferno8
Ja sam nie pamiętam. Priests są następni w przeróbce Pfft

Teraz zajmę się animowaniem Summonerów, a także popracuję nad mega-kręgiem. Jak to skończę to Summoners Remake Project będzie można uznać za (prawie) zakończony.

Aha, i jeszcze jedno:
Co sądzicie o daniu Summonerowi III i Summons Masterowi zdolności przywołania, takiej samej jak w BEEM? Summoner III przywoływałby żywiołaki, a Summons Master dżiny i rhami do tego. Fajnie by to pasowało do całości.
Edytowane przez inferno8 dnia 07-12-2008 15:08
 
Sagez
Jestem za!Smile Zawsze jakiś powiew świeżości.
 
barowei
Kurde, ja się nie wypowiem bo wogóle nie wiem co to BEEM...
Ale jako, że są to summonerzy to przydałoby im się coś takiego;P
 
inferno8
barowei napisał/a:
Kurde, ja się nie wypowiem bo wogóle nie wiem co to BEEM...
Błogosławiona niewiedzaWink

Eksperymentowałem z przezroczystością mega-kręgu. Pierwszy obrazek to oryginał, a drugi to imitacja przezroczystości. Co jest według was lepsze?
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:24
 
Sagez
Pierwszy krąg o wiele ładniejszy według mnie.
 
barowei
To zależy kto czego wymaga... Jak na mój gust możesz wprowadzić oba;P
To pierwsze jest wyra¼ne, ale to drugie klimatyczne(przynajmniej ja to tak widzę).
 
Poliuks
Całkowicie zgadzam się z Sagezem.
Barowei - o BEEM sprawd¼ news na stronie, drugi czy trzeci.
 
Vetch
Podoba mi się, Ale co z innymi terenami? na przykład z górami, jak to będzie wyglądać?

Przywołanie żywiołaków będzie ok, tylko nie sądzę, żeby dało się porobić takie rozszerzenia na WML. Chodzi o to żeby żywiołak nie pojawił się na gościu, bo wtedy mogą się porobić błędy i wesnoth się wywala, a chciałbym żeby to dopracować.
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
O zdolność przywołania się nie martw - jakiś fan z Włoch odwalił całą WML-ową robotę i mam gotowcaCool
Jak to będzie wyglądać na górach? Normalnie.

Najgorsze w tym kręgu jest jednak to, że jest wyświetlany na jednostkach a nie pod nimi i nie mogę nic na to poradzić.
Pierwszy obrazek jest półprzezroczysty i nie razi tym, że jednostki są widoczne jakby pod nim. Ten drugi jest bardzo wyra¼ny i na jednostkach widać żółte kropki, jednak ma taki swoisty klimat. No sam już nie wiem, chyba zaraz umieszczę na próbę i sprawdzę jak to wygląda...
 
Ar-Pharazon
Według mnie zdecydowanie pierwszy okrąg jest ładniejszy i lepiej pasuje. Linia Summonersów wymiata. Obrazki są świetne. mam jednak pewnie zastrzeżenie. Summoners na 2 czy 3 poziomie otrzymuje ten atak, który ma 100% szans na powodzenie. W dodatku, potem się uzdrawia i ma magiczny krąg no i teraz jeszcze dojdzie przywoływanie jednostek... Nie sądzicie, że to jednak przesada? Owszem przywoływanie pasuje i aż się prosi tej postaci, ale może jednak trzebaby trochę okroić im te wymiatające ataki.
Edytowane przez Ar-Pharazon dnia 09-12-2008 18:25
 
Vetch
Inferno, a jak on będzie atakował?
Fajne by było, gdyby pod daną jednostką krąg się tworzył tzn. zarysował trójkąty i wszystko dobrzeWink
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
Czy Summonerzy są za mocni? Właściwie rzecz biorąc to zadają mało obrażeń obuchowych. Summonerowi poziom 1 zamieniłem młot na słabe pięści. Ogólnie Summonerzy są wyważeni i nie ja to potwierdziłem, tylko inni. Mogę dać im co najwyżej większą granicę awansu, tak aby ujawniali się na wyższych poziomach pó?niej niż inne jednostki. Te przywołanie nie będzie za darmo. Summons Master i Summoner III będą się zachowywać jak ruchome twierdze z polami do rekrutacji dookoła.

Co do kręgu to cały czas się zastanawiam, ale bardziej jestem nad pierwszą wersją.
Jak będzie atakował? Tym samym słupem skupionej energii co zawsze (przypominam, że ten atak zadaje najwięcej obrażeń za jednym strzałem w całym BfWCool) Myślę nad dodaniem paru fajnych animacji na istniejącym już mega-kręgu (o ile mi starczy czasu).

Edit:
Do animowania pozostały mi już tylko dwie jednostki: Heavy Summoner i Summons Master. Myślę, że jutro będą gotowi. Pojutrze zabieram się za wielkie sprawdzanie, czy aby wszystko działa poprawnie, w sobotę rano zrobię konwersję na 1.5.x i najprawdopodobniej przed południem pojawi się nowa wersja. Wink

Edit2:
Chyba zapomniałem dodać Summonerom na wyższych poziomach zdolności przywoływania...Pfft
Zróbmy tak:
Dodam tę zdolność w poniedziałek, wprowadzając przy okazji wszelkie zmiany jakie do tego czasu uwzględniliście w wątku o sugestiach na temat obecnej wersji.

Edit3:
W związku z tym, że zostały mi jeszcze do zrobienia bóstwa żywiołów, postanowiłem skorzystać z wolnego czasu i się nimi zająć. Pozostaje mi jednak zadać pytanie:
Czy mam umieścić olbrzymie wersje bóstw? (Zejdzie mi wtedy z publikacją mnóstwo czasu, bo roboty będzie masa - wielkie animacje itp.)
Czy może wstawię tymczasowo małe wersje (programowo bezpieczne), a z czasem pomyślę nad tymi gigantami?

Decyzję pozostawiam wamWink
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:25
 
James Revan
Inferno rób co chcesz, to Twoja Era Smile Skończ tą frakcję w końcu i tyle, wielkie animacje zdąrzysz zrobić i za pół roku :>
Forever feels like home sitting alone in your head...
 
barowei
Całkowicie zgadzam się z Revanem, bóstwa zdążysz zwiększyć, a fajnie by było mieć już pełną frakcję Summoners...
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.20
10,345,970 unikalne wizyty