Summoners Remake Project
|
barowei |
Dodany dnia 06-12-2008 21:40
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Prawdę mówiąc to zupełnie nie wiem po co im te młoty;P
Moim zdaniem miecze + magia zupełnie wystarczą... Chociaż jeśli mowa o heavy to można by się pokusić o ten dodatek
@inferno
No nie wiem co odpowiedzieć by tak skromnie wyszło;P
No ale długo mnie nie było, to trochę mnie teraz pobędzie, potem znowu zniknę i znowu wrócę... Tak jest zawsze
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 07-12-2008 10:00
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Vetch napisał/a:
Mówiłem wcześniej, że możemy im przyczepić młot do pasa albo za plecami. Tak żeby summoner mógł atakować młotem w sposób: sięga młota, bierze zamach i uderza. Najwyra?niej zapomniałeś Eee, nie? przyjrzyj się uważnie. Mają go za plecami - jedynie poziom 1 nie ma, ale już to poprawiłem.
Co do ataku przy użyciu wielkiego kręgu, to nie będę nic zmieniał, może prócz obrazka samego kręgu - jeszcze nie wiem.
barowei napisał/a:
Prawdę mówiąc to zupełnie nie wiem po co im te młoty Zauważ, że ze wszystkich rekrutowanych jednostek tylko oni mają atak obuchowy. Każda frakcja powinna mieć możliwość zdawania, każdego typu obrażeń już od samego początku rozgrywki.
Edit:
Master of Balance (wersja bez płaszcza, za to z magiczną zbroją, podłączoną do kręgu):
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:24
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 07-12-2008 12:49
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Mnie się bardzo podoba. Już się boję zobaczyć Master Summonera |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 07-12-2008 13:52
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Ładny, tylko nie wiem, czy czasem ta zieleń nie jest zbyt dominujące, inni zdecydują;P
@Inferno
Przyznaję się do błędu, niedopatrzenie;P
@Sagez
Summoner Master został już pokazany;P
Patrz na poprzedniej stronie. |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 07-12-2008 14:07
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
inferno8 napisał/a:
Zauważ, że ze wszystkich rekrutowanych jednostek tylko oni mają atak obuchowy. Każda frakcja powinna mieć możliwość zdawania, każdego typu obrażeń już od samego początku rozgrywki.
Problem w tym, że Priests nie mają obrażeń typu obuchowa, przez co nie mają szans z krasnoludami. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 07-12-2008 14:59
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Chyba ich konny łucznik ma... chyba. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 07-12-2008 15:08
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Ja sam nie pamiętam. Priests są następni w przeróbce
Teraz zajmę się animowaniem Summonerów, a także popracuję nad mega-kręgiem. Jak to skończę to Summoners Remake Project będzie można uznać za (prawie) zakończony.
Aha, i jeszcze jedno:
Co sądzicie o daniu Summonerowi III i Summons Masterowi zdolności przywołania, takiej samej jak w BEEM? Summoner III przywoływałby żywiołaki, a Summons Master dżiny i rhami do tego. Fajnie by to pasowało do całości.
Edytowane przez inferno8 dnia 07-12-2008 15:08
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 07-12-2008 15:26
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Jestem za! Zawsze jakiś powiew świeżości. |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 07-12-2008 19:08
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Kurde, ja się nie wypowiem bo wogóle nie wiem co to BEEM...
Ale jako, że są to summonerzy to przydałoby im się coś takiego;P |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 07-12-2008 19:37
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
barowei napisał/a:
Kurde, ja się nie wypowiem bo wogóle nie wiem co to BEEM... Błogosławiona niewiedza
Eksperymentowałem z przezroczystością mega-kręgu. Pierwszy obrazek to oryginał, a drugi to imitacja przezroczystości. Co jest według was lepsze?
obrazek skasowany
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:24
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 07-12-2008 20:04
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Pierwszy krąg o wiele ładniejszy według mnie. |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 07-12-2008 20:28
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
To zależy kto czego wymaga... Jak na mój gust możesz wprowadzić oba;P
To pierwsze jest wyra¼ne, ale to drugie klimatyczne(przynajmniej ja to tak widzę). |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 07-12-2008 21:57
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Całkowicie zgadzam się z Sagezem.
Barowei - o BEEM sprawd¼ news na stronie, drugi czy trzeci. |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 08-12-2008 10:02
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Podoba mi się, Ale co z innymi terenami? na przykład z górami, jak to będzie wyglądać?
Przywołanie żywiołaków będzie ok, tylko nie sądzę, żeby dało się porobić takie rozszerzenia na WML. Chodzi o to żeby żywiołak nie pojawił się na gościu, bo wtedy mogą się porobić błędy i wesnoth się wywala, a chciałbym żeby to dopracować. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 08-12-2008 15:34
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
O zdolność przywołania się nie martw - jakiś fan z Włoch odwalił całą WML-ową robotę i mam gotowca
Jak to będzie wyglądać na górach? Normalnie.
Najgorsze w tym kręgu jest jednak to, że jest wyświetlany na jednostkach a nie pod nimi i nie mogę nic na to poradzić.
Pierwszy obrazek jest półprzezroczysty i nie razi tym, że jednostki są widoczne jakby pod nim. Ten drugi jest bardzo wyra¼ny i na jednostkach widać żółte kropki, jednak ma taki swoisty klimat. No sam już nie wiem, chyba zaraz umieszczę na próbę i sprawdzę jak to wygląda... |
|
|
|
Ar-Pharazon |
Dodany dnia 09-12-2008 18:23
|
Przybysz
Postów: 20
Data rejestracji: 09/11/2008 21:39
|
Według mnie zdecydowanie pierwszy okrąg jest ładniejszy i lepiej pasuje. Linia Summonersów wymiata. Obrazki są świetne. mam jednak pewnie zastrzeżenie. Summoners na 2 czy 3 poziomie otrzymuje ten atak, który ma 100% szans na powodzenie. W dodatku, potem się uzdrawia i ma magiczny krąg no i teraz jeszcze dojdzie przywoływanie jednostek... Nie sądzicie, że to jednak przesada? Owszem przywoływanie pasuje i aż się prosi tej postaci, ale może jednak trzebaby trochę okroić im te wymiatające ataki.
Edytowane przez Ar-Pharazon dnia 09-12-2008 18:25
|
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 09-12-2008 18:28
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
Inferno, a jak on będzie atakował?
Fajne by było, gdyby pod daną jednostką krąg się tworzył tzn. zarysował trójkąty i wszystko dobrze |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 10-12-2008 18:40
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Czy Summonerzy są za mocni? Właściwie rzecz biorąc to zadają mało obrażeń obuchowych. Summonerowi poziom 1 zamieniłem młot na słabe pięści. Ogólnie Summonerzy są wyważeni i nie ja to potwierdziłem, tylko inni. Mogę dać im co najwyżej większą granicę awansu, tak aby ujawniali się na wyższych poziomach pó?niej niż inne jednostki. Te przywołanie nie będzie za darmo. Summons Master i Summoner III będą się zachowywać jak ruchome twierdze z polami do rekrutacji dookoła.
Co do kręgu to cały czas się zastanawiam, ale bardziej jestem nad pierwszą wersją.
Jak będzie atakował? Tym samym słupem skupionej energii co zawsze (przypominam, że ten atak zadaje najwięcej obrażeń za jednym strzałem w całym BfW) Myślę nad dodaniem paru fajnych animacji na istniejącym już mega-kręgu (o ile mi starczy czasu).
Edit:
Do animowania pozostały mi już tylko dwie jednostki: Heavy Summoner i Summons Master. Myślę, że jutro będą gotowi. Pojutrze zabieram się za wielkie sprawdzanie, czy aby wszystko działa poprawnie, w sobotę rano zrobię konwersję na 1.5.x i najprawdopodobniej przed południem pojawi się nowa wersja.
Edit2:
Chyba zapomniałem dodać Summonerom na wyższych poziomach zdolności przywoływania...
Zróbmy tak:
Dodam tę zdolność w poniedziałek, wprowadzając przy okazji wszelkie zmiany jakie do tego czasu uwzględniliście w wątku o sugestiach na temat obecnej wersji.
Edit3:
W związku z tym, że zostały mi jeszcze do zrobienia bóstwa żywiołów, postanowiłem skorzystać z wolnego czasu i się nimi zająć. Pozostaje mi jednak zadać pytanie:
Czy mam umieścić olbrzymie wersje bóstw? (Zejdzie mi wtedy z publikacją mnóstwo czasu, bo roboty będzie masa - wielkie animacje itp.)
Czy może wstawię tymczasowo małe wersje (programowo bezpieczne), a z czasem pomyślę nad tymi gigantami?
Decyzję pozostawiam wam
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 23:25
|
|
|
|
James Revan |
Dodany dnia 20-12-2008 21:22
|
Główny Zarządca
Postów: 194
Data rejestracji: 28/06/2008 17:10
|
Inferno rób co chcesz, to Twoja Era Skończ tą frakcję w końcu i tyle, wielkie animacje zdąrzysz zrobić i za pół roku :>
Forever feels like home sitting alone in your head...
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 20-12-2008 22:23
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Całkowicie zgadzam się z Revanem, bóstwa zdążysz zwiększyć, a fajnie by było mieć już pełną frakcję Summoners... |
|
|