Jestem nowy na forum i nowy w BfW. Niedawno z kumplem zaczeliśmy to i grać i... bardzo nam gra przypadła do gustu. Jednak, nie moge się jednej rzeczy doczytac- jak to jest z tymi wersjami BfW?
Sam mam 1.9.2, czyli bodajże najnowszą. Ale często w newsach widze "pojawiłą się na serwerze 1.8 i 1.9". Stąd pytania:
1) Czemu 1.8 nadal jest tak grane? Skoro 1.9 jest późniejszą wersją, to zapewne ma mniej bugów/jest bardziej rozbudowana itp
2) Warto ściągnąć 1.8?
3) Czy na 1.8 są jakaś inne (w domyśle lepsze/jest ich więcej/są bardziej rozbudowane) dodatki?
4) Jeśli tak - skąd moge ściągnąć 1.8? Próbowałem szukać, ale albo link nie działa, albo ściąga mi 1.9.2.
Edytowane przez kwagam dnia 19-11-2010 13:03
Wersje 1.9 są development czyli dla graczy którzy chcą zrobić dodatki na następną wersje stabilną i to że jest nowsza wcale nie znaczy że ma mniej bugów itp. wręcz odwrotnie. Wersje 1.8 są stabilne i mają dużo mniej bugów, wprowadzane tam są korekty praktycznie tylko estetyczne lub mało zauważalne. Tak więc jeśli chcesz zagrać ze mną lub w lidze piątków to powinieneś mieć 1.8.4 lub 1.8.5 . Oczywiście jeżeli chcesz grać na 1.9 nic nie stoi na przeszkodzie. ;D Mam nadziej że wesnoth wciągnie ciebie tak jak mnie wciągnęło.
http://www.wesnot... Oryginalna strona wesnotha możesz tam ściągnąć zarówno stable jak i development. Edytowane przez kalfat dnia 19-11-2010 13:21
No tak, oczywiście napisane jest przy wersjach stable i deve... jak zwykle szybko spojrzałem na numerek i "o, sciągam wyższy!". Dzięki za rozjaśnienie ;P
Edit: Może nie będę zakładać kolejnego tematu, tylko tu spytam:
W 1.8 jakie dodatki wypada mieć? Póki co ściągam ageless era (tak właściwie - te frakcje są w miare zbalansowane? Bo z tego co widze to zlepek kilku er)
Edytowane przez kwagam dnia 19-11-2010 14:54