Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
XVII Century project - Eastern Europe at War
Sagez
Nadaje sięSmile Teraz po prostu pozostaje zrobić nową wersję Wink

Nowe obrazki - Kozak Łupieżca i przemalowani Rosjanie:

obrazki skasowane
Edytowane przez AxeFighter dnia 09-11-2014 11:54
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
inferno8
Nowy skrypt rekrutacyjny. AI już nie powinna spamować w późniejszych turach.

Plik:
inferno8 dodał/a następującą plik:
eeaw_eras.cfg [1.96kB / 204 Pobrane]
 
Rene
Czy robicie jakąś bazę powtórek z EEaW?
Myślę, że ich analiza pomogłaby w pracy nad zbalansowaniem całej ery.
 
Orzi
Tak sobie gram właśnie Austriakami i zastanawiam się, czy w obliczu większej uniwersalności grenzerów zwykli strzelcy nie odstają od nich trochu... Gdyby tak podnieść obrażenia rapierem na 4-2?

Ach, i Lisowczycy nadal mogą awansować z Wybranieckiej, oprócz Infamii. To tak powinno być?
Edytowane przez Orzi dnia 03-09-2011 16:31
 
Sagez
Nie, grenzerzy są drodzy i mają atak tylko kłujący, gorzej strzelają. Wszystko jest dokładnie przemyślane, zmian nie będzie. Coś za coś.
U mnie nie mogą awansować z wybranieckich.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
ZawaPL
Widzę że wiele się zmieniło podczas mojej wakacyjnej nieobecności, szczególnie u turków.

Zagrałem sobie i zauważyłem że wielbłądy nie mają wrażliwości na kłutą. Nie widziałem w dyskusji żeby to było specjalnie,a wydaje mi się że powinny mieć odporności tak jak konie.

Jeszcze jeden pomysł odnośnie statków dla którego nie pisze tego posta w dziale turków: kiedyś jak nad nimi rozmyślałem wpadłem na pomysł by niektóre przynajmniej mogły używać innych rodzai kul. Na przekład mogły by być kule łańcuchowe do łamania masztów i kartacze. Jedne zadawały by obrażenia sieczne, a drugie klujące więc statkom odejmowały by mniej. Kule łańcuchowe dodatkowo spowalniały by statki(kosztem zmniejszonych obrażeń), a kartacze służyły by jako broń przeciw innym jednostkom.
.
 
Heedal
Kiedy wyjdzie polskie tłumaczenie EEaW?
www.wesnoth.com.pl/img/syg3.jpg
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu

Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
 
Sagez
@ Zawa
Dziękujemy za sugestie, ale kiedy je wprowadzimy to nie wiem. Prace nad EEaW właściwie ustały.
@ Sauriano
Możesz poczekać jeszcze z rok i się w ogóle nie doczekać, nie wiem. Robienie dwóch wersji na raz to dla nas zbyt wiele.

''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Jah
Wiem, że zakończyliście współpracę z wesnothmp, jednak turniej EEaW nadal trwa. Podczas meczu ćwierćfinałowego który grałem z Rene natknęliśmy się na kilka błędów. Mam nadzieję, że zostanie to poprawione:
-Jeden z liderów Rosjan, a mianowicie Voivode posiada leadership który niestety nie działa.
-Don Cossack posiada dwa ataki melee (10-3 pierce i 6-2 blade). Niestety ta jednostka broni się zawsze atakiem 6-2 blade, a nie tym który jest dla niej w danym momencie lepszy.
-I jeszcze jedna sprawa jeżeli chodzi o lidera Rosjan Voivode. Wynikła taka sytuacja, że zaatakował on Lithuanian Dragoon, został skontrowany i spowolniony. Nastąpiła tura Polaków, gdzie lider przeciwnika dalej powinien posiadać spowolnienie, jednak już go nie było. Radziłbym dokładnie przestudiować lidera Rosjan, bo najwyraźniej coś złego się z nim dzieje.

Wszystkie te błędy zostały wyłapane tylko podczas jednej gry. Nie brałem na warsztat innych ras.

Pozdrawiam.
wesnoth.com.pl/images/articles/sygnaturka1a.jpg
Jah
 
Poliuks
Pierwsze - obejrzałem powtórkę, zajrzałem w pliki i faktycznie tak jest - wojewoda ma dowodzenie lvl 1. Poprawimy w następnej wersji.

Drugie - kozak doński ma lancą "attack only", jednak wyświetla się on tylko w opisie jednostki. Spróbujemy poprawić opisy zdolności.

Trzecie - to tylko mechanika Wesnoth - jeżeli jednostka zaatakuje i zostanie spowolniona, to spowolnienie będzie działać TYLKO w jej turze - w turze przeciwnika już nie. Jeśli natomiast sama zostanie zaatakowana i spowolniona, to spowolnienie będzie działać przez obie części tury.
 
Heedal
Jedno pytanie (wcześniej zadanie prze ze mnie). Dlaczego mi się nie pojawia era?
Mapa są, ale ery nie pojawia się na liście er.

P.S.
Mam najnowszą wersję EEaW.

Będziemy to sprawdzać, dziwne. - Sagez
Edytowane przez Sagez dnia 10-10-2011 17:18
www.wesnoth.com.pl/img/syg3.jpg
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu

Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
 
ZawaPL
Przy uruchamiani EEaW wyskoczył mi błąd(w załączniku). Świeżo pobrane BfW i świeżo pobrane EEaW
ZawaPL dodał/a następującą grafikę:
error.png

Edytowane przez ZawaPL dnia 11-10-2011 21:59
.
 
Poliuks
Więc jednak jest ten błąd... Ściągnę sobie 1.9.9, jak to tylko będzie możliwe i spróbuję go poprawić. Z tego, co widzę, jest jakiś problem z makrem. O ile się nie mylę, na 1.8 wszystko działa. Za małe utrudnienia przepraszamy.
 
Heedal
Nie wszystko działa, nie widać u mnie ery, a mapki są.
www.wesnoth.com.pl/img/syg3.jpg
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu

Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
 
Poliuks
Proponowałbym ściągnąć 1.8.6, bo 1.8.0 jest przestarzałe i nie testowaliśmy tam EEaW.
 
Poliuks
Na Windowsie na identycznej wersji wszystko działa - na szczęście - prawidłowo, no ale to ci nie pomoże... Spróbuj przeinstalować erę. Czy ktoś inny posiadający Linuksa mógłby przetestować, czy EEaW chodzi mu poprawnie?
 
Sagez
http://forums.wes...p;start=90 tu mieli jakieś problemy, może o to chodzi. Btw, trzeba będzie to poprawić w przyszłości.
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Apomaner
MIS napisał/a:
Grając ostatnio kilkanaście gierek przeciw szwedom zauważyłem że pikinier jest nie do pokonania na większość jednostek.Praktycznie spamowanie nim pozwala wygrać każdą walkę.Proponowałbym zwiększyć mu koszt do 21 albo nawet do 22 złota.

To popieram. Lubię Szwedów, ale wysokie covery i odporności w połączeniu z atakiem 30-1 mogą rozbić na sobie każdą ofensywę (no, czasem można parę razy pod rząd nie trafić :s). Zwiększyłbym też nieco cenę Don Cossacka, który nie ma żadnych słabości, jest piekielnie szybki i ma mocny atak. Do obrony się nie nadaje, ale i tak spam miażdży (sprawdziłem ^^)
MIS napisał/a:Nie podoba mi się husaria , ponieważ miała być jednostką przełamującą każdą linie wroga , może i jest ale teraz praktycznie nikt jej nie rekrutuje.Jest podatna na ataki , sam niedawno ją kupiłem , raz zaatakowałem i nic , potem drugi raz i nic , aż wreszcie mi ją zabili i tylko straciłem golda. A za 35 miałbym dwie jednostki. W tamtym czasie husaria miała aż sześciometrowe piki , co pozwalało jej pierwszej uderzać.Żeby była potrzebna można dodać jej pierwszy cios do szarzy i jakby co podnieść cenę.

NIE! Husaria jest szybka i niszczy artylerię na płaskim. Podatność na kłującą sprawia, że jest ubijalna w jedną turę, bo zazwyczaj to ona obierana jest za pierwszorzędny cel, inaczej może sprawić nieco kłopotów.
MIS napisał/a:U turków mameluk ma trochę mały atak łukiem a jak dobrze pamiętam Turcy dobrze strzelali z łuku.Natomiast wielbłąd ma tylko dwa ataki i rzadko kiedy one trafiają a Akinji ma 3 i przynajmniej raz trafia wroga , proponował bym zmniejszyć wielbłądowi punkty do awansu bo ma ciekawe.

IMHO Turcy po dostaniu strzelca są spoko i ogólnie w pytkę, a wielbłąd to typowy zwiadowca, więc ma być słaby i tani. Co do wymaganego doświadczenia, to chyba wszystkie jednostki 1. poziomu mają go tyle samo, więc na ten moment bym tak zostawił.
MIS napisał/a:Organki gdy są atakowane to nie mają się czym bronić , nawet jakiegoś rapiera a natomiast moździerz je ma.Do pozostałych jednostek mam co najwyżej drobne zastrzeżenia.

Nie znasz mocy organków. Rozwalanie trzech jednostek z pełnym hp naraz to jednak pewna rekompensata za brak ataku w zwarciu. No i są nadzwyczaj tanie, chociaż do spamu jednak się nie nadają.
Przyczepiłbym się też w organkach do ignorowania odporności pozostałych atakowanych jednostek. Tabor jest odporny na kłującą, a mimo to obrywa normalne obrażenia, jeżeli atakowana obok niego jednostka takiej odporności nie ma. Help us, Captain Poliuks!
Edytowane przez Apomaner dnia 14-03-2012 23:23
 
Elensefar
Według mnie to MIS ma racje. Husaria kosztuje 35 golda, a więc mało osób ich rekrutuje, proponowałbym jak już ma być 35 golda to dać młodym husarzom przynajmniej pistolet 20-1 i trochę zwiększyć te odporności na kujące. A co do pikiniera to według mnie wystarczyłoby mu zmniejszyć celność do 40% lub 50% (pamiętam że miał kiedyś taką zdolność, ale teraz jej nie ma).
PS: MIS napisałeś kłujce, popraw to. Pfft
Edytowane przez Elensefar dnia 15-03-2012 14:43

"Głupota ludzka jest jak wyobraźnia- nie zna granic"

Elensefar
 
Apomaner
Zapomnieliście, że Husarz to jednostka do zadań specjalnych, a nie do zwykłej wojaczki przeciwko piechocie. Nie rekrutuje się jej, gdy przeciwnik spamuje pikinierami, ale tylko w przypadku ataku dajmy na to szwedzkiej kolubryny, która potrafi zabić naprawdę sporo jednostek, jeżeli nie wyeliminuje się jej w jedną turę. Jest to też swoista kontra na jednostki drugiego i trzeciego poziomu, bo dzięki no-counter nie naraża się na atak zwrotny. Husarii trzeba się nauczyć używać. Została stworzona do bycia szklanym działem, jednak może szybko wrócić do wioski i się uleczyć.
Co do pikiniera, to wpadłem na pomysł delikatnego zmniejszenia jego ataku. 26/27-1 powinno być w porządku. Szarżujących nadal bierze na strzała, ale zwykłe jednostki raczej dadzą sobie radę.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.70
8,313,059 unikalne wizyty