Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Nowe wersje EEaW
Poliuks
Wersja 1.0.7 - http://www.sendsp...ile/k94x0c

- odporności dla setnika i pułkownika zaporoskiego,
- zmniejszone hp czajki,
- poprawione błędy w opisach,
- rebalans linii litewskiego dragona,
- najemnik u Szwedów kosztuje 16,
- nowa jednostka u Austriaków - medyk,
- Polacy zamiast husarza lvl 2 mogą rekrutować lisowczyka.
Edytowane przez Poliuks dnia 24-04-2011 19:11
 
Poliuks
Wersja 1.0.8 - http://www.sendsp...ile/6r90zs

- poprawki coverów dla statków (dzięki bs_grom),
- atak falkonetem dla czajki,
- łucznik tatarski i awanse dostały -20 resu na sieczną.
 
Poliuks
Wersja 1.0.8a - http://www.sendsp...ile/2cqncr

- bojar jako lider dla Rosjan,
- atak muszkietem elitarnego dragona zwiększony do 35-1.
 
Poliuks
Wersja 1.1.0 - http://www.sendsp...ile/977hi2
- angielskie tłumaczenie EEaW,
- poprawki coverów (dzięki bs_grom),
- poprawki ikon ataków.
 
Poliuks
Wersja 1.1.1 - http://www.sendsp...ile/8a0xwm
- poprawki coverów dla armat, kawalerii, szwedzkiego chłopa, okrętu I (dzięki bs_grom i Sagezowi)
- poprawiony exp bojara i galeoty (bs_grom),
- poprawki w tłumaczeniu,
- zmieniona cena lisowczyka (bs_grom),
- poprawiona zdolność fire from hills (bs_grom),
- nowa ikona granatu (Sylar),
- poprawiony losowy lider Tatarów.
 
Poliuks
Wersja 1.1.2 - http://www.sendsp...ile/y27e0p
- poprawka bugu w tłumaczeniu,
- cena niewolnika u Turków zmieniona na 8,
- bojar i książę ruski dostali nowe resy (bojar 30 na blade, 20 na fire, książę 40 na blade, 20 na fire),
- powstaniec i dowódca chłopski mają 60 coveru w lesie,
- nowa jednostka u Turków - janczar strzelec.
Edytowane przez Poliuks dnia 06-07-2011 17:35
 
Poliuks
Wersja 1.2.0 - http://www.sendsp...ile/ofhtm0
- uzupełnione tłumaczenie,
- poprawki coverów i kosztów ruchu (mamelucy, janczarzy, jeźdźcy chorwaccy, polscy medycy, Rosjanie i Szwedzi), resów (statki), cen (medyk austriacki, janczarzy),
- nowe obrazki dla jednostek (dzięki Inferno8 i Sylarowi),
- mapa Europy (dzięki bs_grom, działa na wersje 1.9.5 - 1.9.7),
- poprawka bugu z obrazkiem wielkiej czajki (dzięki Inferno8),
- atak wręcz polskich armat do użycia w ataku,
- uzupełnione brakujące dźwięki (dzięki bs_grom),
- poprawki ikon ataków (dzięki bs_grom),
- dodane creditsy.
 
Poliuks
Wersja 1.2.0a - http://www.sendsp...ile/qf0r3w
- poprawki dźwięków i pliku sound_macros (dzięki Inferno8 i bs_grom),
- poprawy nazw, eliminacja literówek (bs_grom),
- poprawione błędy w coverach (bs_grom),
- mapa Europy dodana bezpośrednio do ery,
- rosyjskie armaty atakują wręcz (bs_grom),
- szwedzki chłop nie awansuje na najemnika (bs_grom),
- poprawka grafiki fanatyka janczarskiego (bs_grom),
- poprawka elitarnego muszkietera u Austrii (bs_grom),
- polski doktor ma 35 hp (bs_grom),
- poprawki grafik ataków dla Tatarów (bs_grom),
- poprawka przy ataku ranged powstańca i chłopa ruskiego (bs_grom).
 
Poliuks
Wersja 1.2.0b - http://www.sendsp...ile/8tpimy
- poprawki obrazków, nowy obrazek szwedzkiego mistrza artyleryjskiego (Inferno8),
- poprawki dźwięków (bs_grom),
- nazwa akinij zmieniona na akinji (bs_grom).
 
Poliuks
Wersja 1.2.0c - http://www.sendsp...ile/3d2psx
- drzewko jednostek w folderze ery (bs_grom),
- chorąży i włócznik u Kozaków dostali alternatywne awanse (Inferno8),
- włócznik kosztuje 20 i można go rekrutować,
- chorąży ma 50 exp i jeden podstawowy trait (oprócz cechy lojalny),
- usunięty jeden niepotrzebny plik z folderu ery (Inferno8).
 
Poliuks
Wersja 1.2.0d - http://www.sendsp...ile/4by20m
- poprawieni chorąży polscy,
- poprawiony bug z traitem loyal,
- wszyscy chorąży mogą wylosować trait loyal,
- uaktualnione drzewo jednostek,
- usunięty jeden niepotrzebny plik.
 
Sagez
Pozwalam sobie napisać tutaj, jako że Poliuks jest nieaktywny i od bardzo dawna nie opisywaliśmy tutaj nowych wersji. To będzie wygodne, bo temat jest przyklejony.

Jak dobrze pamiętacie, ogłaszaliśmy już koniec prac nad podstawowym EEaW. Osiągnęliśmy nawet więcej niż chcieliśmy i wszystko działa dobrze. Od dawna nie było poważnych skarg na balans. Kolejne wersje będą poprawkowo-uzupełniające, a nie rewolucyjne, więc możemy spać spokojnie.

Chyba aktualne: http://units.wesn...1.5.6.html

Lista proponowanych zmian:

- Zwiększyć polskiemu chłopu atak kosą do 6-2 jak chce Axefighter (zmiana raczej kosmetyczna, ale ma sens, zważywszy na to, jakie kosy są mordercze). Chyba polskiego spamu nie będzie... chyba. Polski chłop jest najdroższy po szwedzkim (8 i 10 złota).

- jeśli ktoś zna się na prawosławiu i ma lepsze nazwy dla kapłanów 2 i 3 poziomu może proponować. Patriarcha się nie podobał. Teraz chyba jest arcybiskup, nie?

- Jeżeli ktoś umie tworzyć awanse dla jednostek po swoim ostatnim poziomie - takie jak ma chorąży zaporoski, hakkapelita czy włócznik u Kozaków - to przyda się nam do urozmaicenia jednostek morskich. Przykładowo: mamy polski statek III (poziom 3) i on znowu nam awansuje. Chodzi o to, żeby pokazało się okienko z wyborem ulepszenia, np.:
+ 10 hp (można wziąć 3 razy), + 1 jeden atak (jednorazowe), + 1 do ruchu, etc.
Urozmaiciło by to bitwy morskie i sprawiło, że na późnym etapie gry statki Polski, Austrii oraz Rosji niekoniecznie będą całkiem bez szans w starciu z Turcją czy Szwedami (którzy pewnie też będą mieli ulepszenia).

- Trzy mapy autorstwa bs_groma do EEaW (7,8,9 graczy w Europie) są świetne, ale niezbalansowane. Pograjcie Turcją (+18 dochodu na turę!), Tatarami (chyba +9) i Kozakami (-2!!! tak, minus) to zobaczycie, co mam na myśli. Na org. słusznie zauważono, że Chanat Krymski nie ma szans z Turcją, której statki po prostu zawsze wygrają i ubiją dowódcę Tatarów. Konkrety napiszę później.


Jeśli Wy macie jakieś poprawki/bugi do zgłoszenia to proszę bardzo.
Edytowane przez Sagez dnia 01-10-2014 01:05
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
inferno8
Wersja 1.5.7
- zwiększone obrażenia polskiego chłopa w walce wręcz z 5-2 na 6-2
- dostosowanie dodatku pod BfW 1.12
Edytowane przez inferno8 dnia 18-12-2014 22:03
 
inferno8
Wersja 1.6
-naprawione mapy do gry wieloosobowej
-nowa jednostka Tatarów: Handlarz Niewolników
-nowe, ukryte jednostki Unii Polsko-Litewskiej: Kosynier i Powstaniec
-nowe jednostki austriackie: Konna Artyleria wraz z awansem
-wprowadzona klasa pochodzenia Polish-Lithuanian
-poprawiona grafika austriackiego Elitarnego Husarza
-nowe zdolności jednostek: Targ Niewolników oraz Atak i Ucieczka
 
Sagez
Wersja 1.7
- zdolność fire from castles
- powiększone zamki na mapach do EEaW
- polski hetman atak buławą sieczna->obuchowa 4-4
- kosynier atak 13-2 bez zasadzki
- austriacki huzar res blade z 20-10 a impact do 0
- armaty na wzgórza ruch 2 zamiast 3
- ruski rekrut atak 16-1, kolejne poziomy 16-2 20-2
- siege cannon potrzebuje więcej xp, fire from hills, awans crosshair
- husaria ma teraz 45 hp
- royal rebel 6 ruchu, 35hp
- ulepszone opisy fear
- obniżone modyfikatory terenowe szwedzkich kolubryn
- Wielki Janczar Aga - berserk i fear
- Dey leadership, loyal, treasure
- Dey na koniu, zdolność treasure 2 golda na turę, loyal
- Fanatyk 50hp, loyal, atak 6-6
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
Sagez
Wersja 1.8 - 1.8.2
- wszystkie okręty posiadają zdolność "naval" - ich działa nie działają na lądzie, ale za to statki te zyskują naprawę +5 na lądzie i naprawę +2 na morzu
- nowy typ ataku "anti-sails" - wybrane okręty potrafią niszczyć żagle na wrogich statkach, mocno ograniczając ich mobilność. Po dwóch turach żagle są przywracane do pełnej sprawności
- kozackie czajki potrafią przejmować wrogie okręty stosując "abordaż"
- kozackie czajki mają zdolności hit and run i swamp ambush
- tatarskie łodzie mają swamp ambush i są bardziej mobilne na lądzie
- tatarskie promy same się utrzymują
- nowy, samobójczy statek dla Turków - Bomba Gemisi
- nowe ataki strzeleckie dla tureckich okrętów
- poprawione statystyki ataków niektórych okrętów
- 3 nowe mapy dla 2 graczy! Baltic Lake z wariantem letnim i zimowym, oraz Aegandry (autortwa Transfermium).

''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
inferno8
Wersja 1.8.4 - critical fix:
-naprawiony abordaż (boarding) - od tej pory kalkulacja szans na trafienie działa prawidłowo.
-czajki nie mogą już opanowywać... dział (choć planujemy umieścić opcję zdobywania dział w przyszłości)
-zmieniony sposób działania dział oblężniczych u Szwedów - od tej pory jedno trafienie w zamek uszkadza jego mury, dopiero kolejne niszczy go kompletnie (fortyfikacje innego typu niszczone są natychmiast).

Edit:
Wersja 1.8.5-1.8.6 - microfix:
-ai nie rekrutuje statków na mapach z zawartością wody poniżej 40%
-poprawiony brak dźwięków w jednostce Camel Artillery

Wersja 1.8.7-1.8.8 - critical fix:
-zmieniona nazwa dodatku na "17th Century Eastern Europe at War (EEaW)
-poprawiony bug związany z anti-sails - prawdopodobnie wewnętrzny bug w samym BfW. Zrobiłem obejście w kodzie i "powinno" działać.

Wersja 1.8.9 - microfix:
-Husaria nie ma już hit and run

Wersja 1.8.10-1.8.14 - balancing:
-Bomba Gemisi jest dość podatna na obrażenia od ognia (jak na statek wyładowany po brzegi materiałami wybuchowymi)
-obniżone obrażenia Bomba Gemisi do 40.
-rosyjski Exile i jego awans mają osłabiony atak berserk do 4-4
-berserk nie działa już na statki!
-rosyjski Batiuszka ma mniej hp: 30
-organki mają usprawnioną animację ataku
-zwiadowcy wszystkich frakcji mają lepsze ruchy na trudnym terenie
-chłop ukraiński jest tańszy - 5 golda
-poprawione opisy umiejętności, powinny być bardziej klarowne
-husarska szabla ma pierwszy cios
-Biskup/Bishop nie może być już liderem u Rosjan
-ruski chłop ma osłabiony atak wręcz 4-2
-okręty nie mają już ataku taranującego
-chłop ruski ma 15 hp teraz zamiast 18
-szwedzki strzelec jest ciut droższy, 16 zamiast 15
-tureckie działo kosztuje 18
-turecki wielbłąd jest za 13
-kozacki włócznik jest za 18
-nowa/stara mapa, przeróbka Baltic Lake, alternatywna wersja autorstwa Eagle_11
Edytowane przez inferno8 dnia 30-09-2016 21:26
 
Sagez
Wersja 1.9.0

EEaW Customization

-możliwość włączenia/wyłączenia różnych opcji wpływających na grę!
-wyłączanie chłopów
-wyłączanie łodzi
-wyłączanie szpitali polowych
-możliwość rekrutacji wszystkich poziomów okrętów
-wyłączanie generowania złota przez jednostki
-wyłączanie niszczenia zamków
-nowy warunek zwycięstwa - last man standing - ostatni na placu boju
-nowy tryb rozgrywki - pillager mode - zerowy dochód z wiosek, ale za każde zajęcie dostajemy w nagrodę sporo kasy
-nowy tryb rozgrywki - no-spam mode - daną jednostkę można rekrutować tylko raz, aż do wyczerpania listy rekrutów, wtedy następuje reset listy.
-nowy tryb rozgrywki - limited recruits - w trakcie gry gracz może rekrutować tylko określoną liczbę jednostek
-nowy tryb rozgrywki - recruitation deadline - można rekrutować tylko do określonej tury
-nowy tryb rozgrywki - boss mode - liderzy są znacznie silniejsi od zwykłych jednostek

Zmiany/fixy:
-ogłuszanie z dział - gdy działo trafia przeciwnika, zostaje on ogłuszony - traci na 1 turę swoją strefę kontroli
-chłopi poza ruskimi są drożsi o 2g

Statki:
-szwedzki ship of the line za 27g
-galleon za 40g
-battle ship za 60g
-tatarski prom 2 niech będzie za 24g
-fusta za 21g
-galiot za 40g
-galley 50g
-u reszty frakcji co mają standardowe okręty ceny odpowienio 20g, 40g, 50g

Kozacy:
-czajka atak wzmocniony 12-2 obuchowy z dział
-czern hp 35
-cossack healer atak 10-2 szablą i 4-4 nożami na odległość
-cossack healer na drugim poziomie 5-4 z trucizną nożami na odległość

Tatarzy:
-Slaver poza wioskami kosztuje utrzymanie. We wiosce ma 60 coveru, gdzie indziej 40 albo gorzej
-tatar krymski 5 ruchu i za 14 złota
-tatar guard tylko - 10 wrażliwości na pierce
-tatar bowman 9-3 ranged i 6-4 ranged fire
-linia tatar scouta na próbę otrzymała skirmishera
-tatar scouci wszyscy +2hp
-guard 0 odporności/wrażliwości na pierce
-tatar healer na koniu za 18g, 8 punktów ruchu

Austria:
-naprawione organki (poboczne jednostki mają osobne szanse na uniknięcie ostrzału)
-Organki w górach, zamku i w wiosce mają 50 coveru, nigdzie więcej, cena wzrasta do 25 złota wymagają 10 xp więcej do awansu
-Horse artillery jest za 27g i ma atak zmniejszony do 25-1, przy czym ma też drugi, rozbity atak 10-2 obuchowy z działa
-lina grenzera ma 50 obrony na wzgórzach i górach i 50 w lasach
-chorwat cena obniżona do 15
-moździerzowi i jego awansowi dodano atak z ognia, dla poziomu 1 za 6-4, dla poziomu 2 7-4
-medyk atak 3-3 z precyzją, jego dalsze poziomy też mają precyzję do noża

Polska:
-infamis za 14 golda
-linia litewskiego dragona 6-2 tarczą ze spowolnieniem a nie 12-1
-mounted i grand dragon po 8 ruchu a nie 7
-polscy medycy mają precyzyjne ataki
-ataki kosyniera osłabione do 9-2
-polskie działo za 20g

Rosja:
-kozak doński ma 40 coveru na płaskim i atak 8-3 lancą i 8-2 szablą
-batiuszka ma leadership 30 a nie 40
-ruski chłop nie może awansować na batiuszkę
-exile ma 35 hp
-shooter jest za 15g, ale w zamian dostaje atak 6-3 wręcz
-batiuszka za 23g
-ruski insurgent za 13 golda, ma 6 ruchu a nie 5, atak 4-2 obuchowy z procy
-peasant commander przemianowany na peasant leader, atak 5-3 z procy obuchowy na odległość

Szwedzi:
-szwedzki strzelec 50 coveru w górach
-szwedzki medyk ma precyzję i 5 hp więcej, czyli 30

Turcy:
-tureckie działo ma dodatkowy atak 10-2 obok 25-1
-mehterane kosztuje 10g

Edit:
Wersja 1.9.1 fix
-Wielka Czajka kosztuje 40g
-Tatarski Łucznik ma strzelca wyborowego przy ataku ognistymi strzałami

Wersja 1.9.2 fix
-poprawione rozdzielenie ataków tarczą u awansów Litewskiego Dragona
-dodany rozdzielony atak armatką awansowi Konnej Artylerii
Edytowane przez inferno8 dnia 30-10-2016 17:54
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
inferno8
Wersja 1.10

EEaW Summer Update

Zmian jest zbyt dużo by wymienić wszystkie. Do najważniejszych należą ogromne zmiany w balansie polegające na rozbiciu ataków posiadających tylko 1 cios na kilka ciosów, by uniknąć zbyt dużego wpływu szczęścia na grę (rng). Tak więc od teraz dużo strzelców, pikinierów i dział posiada dodatkowe "podzielone" ataki, które stanowią tzw. bezpieczny wariant ataku, przydatny gdy nie jesteśmy pewni wygranej i nie chcemy zbyt mocno ryzykować.

Wprowadzone zostało tzw. bombardowanie dla dział i statków. Polega na tym, że każde kolejne trafienie z serii ciosów jest słabsze od poprzedniego (taki odwrócony growing fury z EoMy). Ma to imitować sytuację, gdy ostrzeliwany przeciwnik szuka osłony, zmniejszając otrzymywane obrażenia i zwiększając tym samym swoje szanse na przeżycie.

Doszły też 2 nowe jednostki: Regalskeppet (super okręt szwedzki poziomu 4, który jest najpotężniejszym statkiem w erze) oraz Rynda (i jej awans Rynda Tsar Guard) Jak nazwa wskazuje jest to osobisty strażnik cara Rosji. Rynda jest elitarną drogą jednostką o ogromnej skuteczności. Jej atak wręcz posiada precyzję i potrafi ogłuszać cele. Rynda jest prawdopodobnie najskuteczniejszą w ataku jednostką pieszą. Niestety nie potrafi bronić się przed wrogim ostrzałem.

Na koniec wiele starych grafik jednostek zostało odświeżonych by lepiej prezentować się na polu bitwy.
 
inferno8
Wersja 1.11 Naval Combat 2

* statki mogą od teraz zostać podpalone lub zacząć tonąć na skutek różnych ataków
* wiele statków zostało zmodyfikowanych by uwzględnić nowe statusy
* zmieniony system medyków - nie ma już namiotów jako samodzielnych jednostek, teraz to medycy we wioskach lub twierdzach otrzymują dodatkowe możliwości leczenia
* nowa jednostka dla Tatarów - Nurek! Chowa się w wodzie i bagnie oraz dziurawi statki!
* ogłuszone jednostki posiadają specjalną animację
* tzw. "animacje standardowe" dla wszystkich jednostek
* ulepszone animacje ataków okrętów
* czajka wolniejsza na lądzie
* tabory nie mogą kontrować dział poza Fire Taborem
* liczne poprawki błędów
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.16
7,520,621 unikalne wizyty