Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Polacy w EEaW
Zaku
inferno8 napisał/a:
Jestem za tymi zmianami i nic już nie ruszajmy.


To zdanie - nie sądzisz inferno ?- jest jakieś sprzeczne Pfft
wiadomo o co chodzi ale i tak rozstrzelałeś mnie tym textem Wink

Btw - wiem że troche za pó¼no ale przyszła mi do głowy pewna jednostka;]
Zdrajca - mało hp i zero ataków ale za to miałby umiejętność "przekonywania" wojsk Polskich na strone przeciwnąWink ( jeśli wiesz o co mi chodzi ).
Uzasadnienie historyczne - w ów czasach w Polsce było dużo tego bydła co stawali po stronie naje¼dzcy ( i nie mówie tu o najemnikach tylko o chociażby szlachcie która wtedy miała to własne regimenty i przekupiona [ pieniędzmi, włościami, wizją życia w "lepszym kraju " po zakończeniu wojny...] przechodziła na strone przeciwnika) Zwłaszcza w czasach wojen ze szwedami ale z kozakami i prusami to samo tałajstwo żyło Pfft

Tak więc coś takiego wymyślyłem troche po czasie ;p Ale może ta idea przyda sie kiedy będziesz tworzył nową ereWink

Pozdro
ps: mam nadzieje że nie porażam błędami ortograficznymi bo nie sprawdzałem i niewiem ;pp
 
Sagez
Zdrajca? Jak się da zrobić, to czemu nie. Tylko żeby taki zdrajca na poziomie 1 nie przekupił jednostki na trzecim... Wink Ale to inferno się zna i niech on decyduje.
 
Zaku
Wiadomo - zdrajca albo niemógłby przekupić jednostki levelowo wyższej od siebie,(exp zdrajcy szedłby za "przechwycenie" jenostki lub miałby powiezdmy 6 exp do lvl i liczyłby na przetrwanie ataków skierowanych na niego) ewentualnie miałby procentowo o wiele mniejsze szanse Wink
Jednakże wydaje mi sie że taka jednostka mogła by być dosyć skomplikowana do zrobienia.
 
Poliuks
Która frakcja miałaby mieć tę jednostkę? Polacy Zdrajców rekrutować nie będąWink. Ewentualnie można dać Polakom cechę specjalną dającą taki efekt.
 
inferno8
Zdrajca powiadacie. Na serwerze 1.2 figurowała Abilities Era - skarbnica WML. Była tam jednostka, której atak (1-1 20% szans na trafienie) jeśli trafiał wroga, zamieniał jego drużynę na swoją własną. To da się zrobić, tylko że musiałbym się zagłębić w ten temat (na pewno nie teraz, bo mam mnóstwo roboty z EoMą). Szczerze mówiąc nie wiem czy nie zagmatwałoby to EEaW. Z tymi losowymi traitami i tak już namieszaliśmy.
Edytowane przez inferno8 dnia 23-11-2008 13:13
 
vul6
ktoś kojarzy co tu było jeszcze nie tak? Co trzeba było zrobić, co zmienić itp.? bo ja nie wiem co teraz mam zrobić Pfft
 
Sagez
Uaktualnij drzewko Polaków o pancernego i być może o zmiany proponowane wcześniej przeze mnie ( albo dyskutujmy o nich ). Tyle z Polaków.

Turkom brakuje tego dowódcy ( bębniarz, ktoś z piszczałką, chorąży - co chcesz), dodaj im jeszcze działa - czy mógłbyś uaktualnić też ich drzewko?

Określmy czy linia hetmańska u Polaków jest konna ( ja jestem za, bo kto widział, żeby dowódca na piechotę chodził? ) - jak jest, to proponuję 7 ruchu.

Zerknij jeszcze na te koncepty innych frakcji, może coś wypatrzymy.
Chyba to wszystkoSmile
Edytowane przez Sagez dnia 23-11-2008 14:59
 
vul6
ok, pierwsza moja uwaga do triatów - nie piszcie nic po angielsku. Nie władam na tyle dobrze tym językiem żebym wszystko zrozumiał, mogą powstać jakieś niejasności, a poza tym robimy na razie wszystko po polsku, tłumaczenie może pó¼niej Pfft
 
Sagez
Dzięki za poprawki Turków. Uaktualnij jeszcze do końca Polaków ( zwłaszcza cenę i obrażenia naszych armat, bo sam muszę to ustalić przy Ruskich i chcę się na czymś wzorować ). Husarzom atak kopią rośnie Wink Husarzowi na 3 - cim dałbym 15 z pistoletu - 13 to już trochę za mało w stosunku do innych nacji. Nie powinni być zbyt mocni, bo będą dobrzy raczej tylko na równinach. Ale mają tam wymiatać Wink
Inferno - coś na początku mówiłeś o daniu husarzowi umiejętności wchodzenia na pole pokonanego przeciwnika - to dalej aktualne?
Czekam na Polaków i zaraz dokończymy fazę teoretyczną ( mam nadzieję). Smile
 
inferno8
Na razie proponowałbym zrobić go bez tej zdolności. W Abilities Era jest jednostka z tym bajerem, ale musiałbym odszukać kod i przystosować go do 1.4.x i 1.5.x. Na razie nie mam na to czasu. Ale to jest możliwe i jeśli chcecie coś takiego to nie ma problemuWink
 
Zaku
Nie nie, ja rzóciłem ten pomysł ze zdrajcą jako koncepcje która mogłaby posłóżyć w jakiejś nowej erze i jedynie oparłem ją danymi historycznymi jeśli by sie zdecydowano jednak na użycie jej w tej erze, więc nikomu sie nie spieszy jakoś specjalnie z tym;] Przynajmniej mi nieSmile
 
Sagez
Vul - będą te poprawki co Ci wysłałem na priva i wcześniejsze ( te w tym temacie)? Tylko w Polakach jest bałagan.

Ważna sprawa - husaria. Musimy ustalić czy:
1. Husaria ma zdolność wchodzenia na miejsce pokonanego przeciwnika ;
2. Covery w terenie. Jestem za możliwie realistycznymi :
Husaria kiepska ( 20 -30 - 40 ) - płytka woda, las, góry, bagno, lód, most, jaskinia, kamienista jaskinia, grzybowy gaj, piasek
średnia ( 50 ) - śnieg, zamki, wioski
wymiata - drogi( 60) i łąki ( 70! ) wzgórza ( raczej 60 )

Zwłaszcza teren jest ważny - wie to chyba każdy grający w BfW.
Husaria jest dla nas z pewnością najważniejszą jednostką w EEaW i chciałbym, żeby każdy na koniec był usatysfakcjonowany. Liczę na Wasze zdania i propozycje.
 
inferno8
1. Na razie zróbmy bez tej opcji wchodzenia.
2. Te opcje mi odpowiadają.
 
vul6
już robię poprawki; husarskie covery także zatwierdzam.
Edytowane przez vul6 dnia 04-01-2009 14:33
 
inferno8
Co do traitów to przede wszystkim powinniśmy poczekać na Dragon_Warriora. Ja osobiście zatwierdzam te wcześniej wymienione, poza pancerzami i dodatkową bronią. Zastanawiam się tylko nad daniem unikatowych zestawów traitów innym frakcjom, tak aby urozmaicić rozgrywkę. Tym miał się ewentualnie zająć właśnie Dragon, po wcześniejszym uzgodnieniu na forum. A więc?
 
Sagez
Zgadzam się z Twoimi ustaleniami. Poczekamy na Dragona, jest dużo czasu. Jeśli wejdziemy już w fazę praktyczną, a Go nie będzie - ja daję Ci wolną rękę. Z powszechnymi traitami byłoby ciekawie - a jak nie wypalą - nic się nie stanieSmile
Więc czekamy.
 
Aureliusz777
Mam pytanie:husaria polska miała takie wielkie pióropusze zwane skrzydłami ale one robiły popłoch w jednostkach konnych (swoim d¼więkiem czyli specyficznego świstu)
a wielki husarz robi popłoch wśród wszystkich ja bym proponował dać to tylko dla jednostek konnych
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway
 
vul6
Skrzydła miały rolę drugorzędną, Husarz był bardzo majestatyczny, dzięki świetnej zbroi i kopii długiej na 6m, także i skrzydłom. Atakował szarżując, zwarcie to nie była domena husarii. Kiedy masa rozpędzonych koni i ludzi z długimi kopiami waliła się na szeregi piechoty to niezła panika musiała panować. To że odgłos wydawany przez skrzydła straszył konie jest mało ważne.
 
Poliuks
Jak zamierzałbyś to zrobić? W Wesnoth nie da się zrobić podras, można jedynie stworzyc osobną frakcję Konnica, ewentualnie dać tym jednostkom jakąś specjalną cechę czy zdolność.
 
rayden
mi nazwa husari nie odpowiada Frown co to ma być husaria kiepska? nigdy w historii żadna jednostka wojskowa tak nie była nazywana Grin nie lepiej nazwać to tak:

1lvl husaria poborowa
2lvl husaria
3lvl może zostać tak jak jest albo husaria królewska to bardziej oddaje klimat tamtych czasów Pfft

Edit:

chyba jeszcze zapominacie o naszych sojusznikach Grin powinna być szybka lekka jazda konna tatarów i jakaś piechota ukrainska Pfft
Edytowane przez rayden dnia 15-01-2009 18:52
 
http://dorlas.ovh.org/wesnoth/
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.14
8,313,206 unikalne wizyty