Era of Magic
|
Sagez |
Dodany dnia 04-07-2008 21:51
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Jest to jeden z moich ulubionych dodatków do Wesnoth,stworzony przez inferno8(Polaka ).Zawiera(na dzień dzisiejszy,bo są zapowiedziane 2 nowe nacje)5 frakcji(Priests,Enlightened Ones,Alchemist,Warlocks,Barbarians).Każda z nich jest wyspecjalizowana w czymś innym i każda posiada przynajmniej jedną (niezwykle silną) jednostkę na poziomie 4-tym(Priests i Barbarians po 2).Wszystkie jednostki są animowane i dużą frajdę sprawia odkrywanie ich odpowiedników na wyższym poziomie.Jednostki z tej ery są o wiele silniejsze od tych ze standardowego Wesnoth(co może być pomocne jeśli nie potraficie ''normalnie'' przejść jakiegoś survivala ) .Rozpisałem się,a chciałbym zachęcić Was do wypróbowania tego dodatku i poznać Wasze opinie o nim |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 12-07-2008 10:29
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Cześć, nazywam się Inferno8 i jestem twórcą Ery Magii. Dzięki Sagez za zaproszenie na tą wspaniałą stronę. Trochę nas tu mało ale to zapewne szybko się zmieni. Bardzo się cieszę, że jednym z pierwszych wątków w tym dziale jest właśnie moja era. Cieszę się również z faktu, że mogę podyskutować nad erą po polsku. Jedyne dyskusje jakie wcześniej prowadziłem toczyły się po angielsku na oficjalnym forum Wesnoth, co było i jest trochę uciążliwe. Wkurzające jest to, że kiedy ja i Sagez spotykamy się na tym forum musimy nawijać pomiędzy sobą w obcym języku i nie zawsze da się wtedy rozmawiać o szczegółach. Ale na szczęście z nieba mi spadła ta właśnie strona i wreszcie mogę normalnie porozmawiać o Erze Magii. Tak więc chciałbym wysłuchać waszych opinii na jej temat. |
|
|
|
Werian |
Dodany dnia 12-07-2008 12:23
|
Główny Zarządca
Postów: 78
Data rejestracji: 19/06/2008 19:59
|
Bardzo nam miło że możemy gościć w naszych progach twórcę Ery Magii, pozdrawiamy serdecznie
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 12-07-2008 21:54
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Może od kiedy jest ten temat, będę swoje uwagi/propozycje zamieszczał tutaj? Po polsku mi o wiele wygodniej
Ten czołg jest świetny, robi wrażenie solidnego i gro¼nego Kawał dobrej roboty. Co do pomysłu Micy, by zbalansować jednostki, żeby można było grać z deflautem, to ja jestem na nie. ¯al by mi było tych imponujących ataków jednostek na 4-tych, w zamian za te wyświechtane jednostki z podstawki.Dodatki chyba są po to ,żeby odpocząć od normalnego Wesnoth. Ale to tylko moje zdanie
Velensk ma trochę racji, niektórym mogą przeszkadzać te szczegóły, ale ja nawet nie zwróciłem na nie uwagi(czyli chyba nie są bardzo widoczne i szkodliwe), tylko berserkerom bym zwiększył atak(nie ilość uderzeń) o 1(bo 5 w przypadku takiego minotaura na 2-gim to dla mnie mało).
Tyle moich uwag, rób jak uznasz za stosowne. Nie mogę się doczekać nowej wersji i mam nadzieję, że z czasem do tego wątku włączą się inni użytkownicy |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 13-07-2008 12:15
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Ja również nie chciałbym się podpisać pod default. Co do szczegółów... jeżeli chodzi o warlocks to planuję całkowitą przebudowę tej frakcji. Planuję usunąć Minotaury i wstawić jakiegoś elfickiego berserkera. Po komentarzu Turina staram odciąć się od HoMM i stworzyć coś lepszego. Znikną więc Rakshasy (ale zasada będzie ta sama), wszystkie "podejrzane" jednostki będą miały inny wygląd (postaram się nie zmieniać ich całkowicie) a o hydry nie musicie się bać. Oczywiście muszę sprawić, żeby wied¼my nie przypominały zbytnio tych z HoMM V. Warlocks są całkowicie wzorowane na tej grze, więc trzeba to zmienić. Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie wysłucham. Pozdrawiam |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 13-07-2008 12:41
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Dla mnie zmiany zapowiadają się dobrze, takie mocne ''odświeżenie''.Ja bym zwiększył atak o 1 berserkerowi z Priests i usunął dziwne awansowanie ich magów(tzn że ta wróżka na 4-tym może się po awansie zmienić w kapłankę na 4-tym i odwrotnie, tak bez końca, sprawd¼ to). A poza tym to mi strasznie szkoda tego czołgu- wygląda świetnie, takiej jednostki jeszcze nie widziałem, i nawet nie było okazji go wypróbować.Ludzie na forum przyjęli go przecież bardzo ciepło.
Ale ogólnie to podobają mi się te zapowiedziane zmiany, Era Magii się rozwija |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 13-07-2008 14:20
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
O berserkerów się nie martw. A co do czołgu to wcale nie zamierzam go usuwać. Mam poprawić tylko animacje. Właściwie już to zrobiłem. |
|
|
|
James Revan |
Dodany dnia 13-07-2008 15:45
|
Główny Zarządca
Postów: 194
Data rejestracji: 28/06/2008 17:10
|
Skoro mam okazję zadać pytanie twórcy ery magii, to skorzystam :>
Planujesz jakiś nowy dodatek? Nie samo poprawianie eom tylko coś kompletnie innego.
I jeśli o tym myślisz, to mam jedną mała propozycję :> Nie tylko fantastyka spod znaku magii i miecza gości na moim komputerze, ale także i science fiction, czyli kosmos. Myślisz, że dałoby radę stworzyć dodatek do BfW w kosmosie? Co prawda z fabułą gry nie miało by to nic wspólnego, ale była by to miła odskocznia od codzienności.
Edytowane przez James Revan dnia 13-07-2008 15:47
Forever feels like home sitting alone in your head...
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 13-07-2008 16:12
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Na chwilę obecną planuję zakończyć nową nację do ery, a potem zrobić sobie wreszcie wakacje. Jeśli chodzi o Wesnoth w kosmosie to już były próby z tzw. Spacenoth. Projekt niestety upadł, a ja nie miałem okazji się przyjrzeć mu bliżej.
Co do nowego dodatku planuję Wesnoth 40000. Jak nazwa wskazuje będzie to miało coś wspólnego z Warhammerem 40000, czyli trolle z minigunami, orki z bazookami, elfy ze snajperkami itp. Może być z tego niezły ubaw, zwłaszcza, że to kompletnie przekręci klimat Wesnoth. Oczywiście w pozytywnym sensie Ale zanim do tego dojdzie minie jeszcze wiele czasu... |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 15-07-2008 13:10
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Hmm, przeczytałem na forum wesnoth.org, że chcesz też zmienić Barbarzyńców- trochę głupio, bo byli raczej skończeni i mieli napisane opisy A poza tym, większości ludzi na forum nie przeszkadzali, bo grając Warlocks się można przyczepić, ale Barbarians nie lubi tylko Turin. Co z tego, że gość ma dużo postów i jest poważany? Jak dla mnie, to za dużo roboty by poszło do kosza. Przecież u ciebie orkowie nie rzucają toporkami jak w HoMM III ...A Cyklopy nie rzucają tylko kamieniami... Zmiany są raczej dobre, ale paru użytkowników coś za bardzo Cię zarzuca swoimi pomysłami. Ja bym został przy Warlocks, a do Barbarians zrobił ankietę- jakoś ludzie się ich nie czepiali Co do mocnych zmian barbarzyńców jestem na nie, bo oni się po prostu kojarzą z orkami,rokami,cyklopami... Takie jest moje zdanie, ale każde zmiany zaakceptuję |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 15-07-2008 15:27
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Masz rację. Barbarzyńcy są jedną z najbardziej dopracowanych frakcji w erze. Nie¼le się narobiłem przy efektach specjalnych i animacjach (lądowanie roka jest moim zdaniem warte zostawienia - cały dzień przeliczałem jego trasę w pikselach...). Szczerze nie chciałbym nic zmieniać. Tak jak powiedziałeś nie można ich sobie inaczej wyobrazić. Ten niezwykły klimat jest po prostu nieodłączny. Ale zawsze znajdą się tacy, którzy będą chcieli zarobić człowieka na śmierć tylko dla tego, że nie lubią HoMM, są (może) zazdrośni, myślą, że jak mają 10k postów to nikt im nie podskoczy i nienawidzą głupich ludzi (bo sami tacy są - taka zmyłka). Dzięki za pomysł z ankietą. Mam nadzieję, że ludzie poczują klimat kanionów, spalonych słońcem pustyń i barbarzyńców takich, jacy właśnie są, i podejmą właściwą decyzję. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 16-07-2008 18:05
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Przed wypuszczeniem nowej wersji EoM zamierzasz skończyć ''nowych'' Warlock's? |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 16-07-2008 20:00
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Nie. To zabrało by mi mnóstwo czasu, a premiera nowej frakcji przesunęła by się pewnie najdalej o miesiąc. Ale jest coś co muszę zmienić w tej frakcji natychmiast: Minotaura. Jego obecność powoduje, że czarnoksiężnicy są utożsamiani z HoMM V, a ja wolałbym już od tej pory trzymać się oryginalnych pomysłów. Mam już szkic zastępczej jednostki i nazwę.
Premiera nowej frakcji (wraz z wszelkimi technicznymi poprawkami, nową poderą i zastępcą minotaura) będzie miała miejsce prawdopodobnie już w tym tygodniu. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 16-07-2008 22:15
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Super, ale najbardziej jestem wdzięczny za świetną animację gyrocoptera. Chociaż ty jeszcze ''pracujesz '' nad Extended, bo od wieków nie było nowej wersji Eh, może zrobi im się głupio, i trochę nad erą popracują Dzięki! |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 18-07-2008 18:00
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Nowa frakcja dla Ery Magii jest już gotowa. Będzie mi bardzo miło, jeśli ją wypróbujecie.
"Starożytne Krasnoludy - Ancient Dwarves" to moje wyobrażenie pierwszych krasnoludów jakie mogły żyć w Wesnoth. Część jednosek jest wzorowana na tych oryginalnych z gry, ale jest też mnóstwo nowych rozwiązań. Mam nadzieję, że wam się spodoba |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 18-07-2008 18:21
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Już pobieżnie zdążyłem je wypróbować-są świetne, czuć tą nowość!Ikonki ataku,animacje,same jednostki- jestem pod wrażeniem, ciężko będzie zarzucić że są '' ściągnięte '' .Duże wrażenie zrobili na mnie nowi berserkerzy, naprawdę dobra robota .Króciutko, bo zabieram się do pisania newsa
PS. - mogą się przyczepić do ilości hp(ten czołg na 1-szym ma chyba 65), ale całkiem szybko im to hp spada.Jakby co, to zawsze można podnieść cenę jednostki, gdyby trzeba było zbalansować
Świetna robota, jak pogram więcej, to napiszę więcej
Edit:
Pograłem więcej i znów muszę pochwalić... za zbalansowanie ! Oczywiście to pierwszy dzień (i mogę nie być w pełni obiektywny), ale ten '' wypasiony ''czołg na trzecim dość szybko straciłem(mimo 100 hp ), snajper bywał zabójczy, ale nie do przesady... walka była wyrównana i krasnoludy nie wydają mi się przepakowane.Zobaczymy co powiedzą inni, mogę się mylić. Nowa nacja jest klimatyczna, czuć tą mieszankę techniki i magii - w ''normalnych'' krasnoludach brakowało mi i tego, i tego . O wiele bardziej podobają się mi berserkerzy, teraz czuje się ich moc i magowie mają się czego obawiać
Lubiący magów polubią kowali run,a ci od brutalnej siły też nie będą chyba zawiedzeni. Widać, że się napracowałeś i doszlifowałeś całość- nie podoba mi się tylko nowy berserker Warlocks- pomysł z atakiem na dystans jest super, ale dziwna poza- on jest na czworakach? Według mnie lepiej by wyglądał stojąc. Do reszty nie mam zastrzeżeń, czekam na publikację newsa, ciekawe, jak innym nowa nacja przypadnie do gustu
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 17:03
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 19-07-2008 09:37
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Dzięki Co do tego berserkera to trochę się spieszyłem. Właściwie to stworzyłem go w... 12 minut (rysunki i plik jednostki - to jednak nie jest mój rekord). On właściwie kuca, ale i tak mam zamiar zmienić ten obrazek, bo jest tymczasowy. Dorobię też animacje to jego poziomu 2 |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 19-07-2008 12:01
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Aha, coś nie działa '' niezłomność'' w czołgach, nie otrzymują podczas obrony o połowę obrażeń mniej - co do tej ''mechanicznej żaby'' i smoka to nie sprawdzałem. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 19-07-2008 13:39
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Niezłomność testowałem w bardzo wczesnej fazie powstawania nowej frakcji. Jednak nie sprawdzała się, więc ją usunąłem. Chyba jednak pozostała w opisach jednostek. Postaram się to naprawić przy następnej odsłonie.
"Mechaniczna ¯aba"... każdemu ta jednostka kojarzy się z czymś innym, niezwykłe. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 19-07-2008 21:11
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Jakiś czas temu przeglądałem forum wesnoth.org i wyczytałem, że pomysł dodania awansu ''legendarnego'' kopijnika na poziom 3- ci powraca co jakiś czas. Może byś kiedyś znalazł czas na spełnienie marzeń części graczy?( to nie moje życzenie, piszę ogólnie ). I jakiś czas temu ktoś chciał dorobienia awansu dla Mu( nadaje się na maskotkę Ery ), powiedziałeś żeby ci potem przypomniał, to zrobisz. Nie chcę cię zarobić, to na razie koniec moich sugestii. I oczywiście się nie śpieszy
Myślałem trochę nad nazwą dla następnego poziomu Mu.Może Mu-Mu albo BIG MU?
Bardzo sympatyczne stworzenia |
|
|