Era of Magic
|
Elensefar |
Dodany dnia 03-11-2010 22:22
|
Awanturnik
Postów: 607
Data rejestracji: 28/08/2010 12:44
|
a będzie jeszcze jedna frakcja w EoM oprócz nekromantów? |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 03-11-2010 23:13
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Nie. 8 wystarczy. |
|
|
|
krasnoludpogromca |
Dodany dnia 04-11-2010 17:18
|
Adept
Postów: 111
Data rejestracji: 22/06/2010 19:57
|
Znów pytanie . Można zrobić taki skrypt który uniemożliwiał by jednostką o np. 0 lvl atak na jednostkę oraz żeby atak pewnej jednotki "zużywał" by Swoją (inną) jednostkę?
,,Chcę iść do piekła, nie do nieba. W piekle będę miał towarzystwo papieży, królów i książąt, a w niebie są sami żebracy, mnisi, pustelnicy i apostołowie.''
|
|
|
|
Filar |
Dodany dnia 04-11-2010 17:21
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 246
Data rejestracji: 18/09/2010 23:02
|
Da się, przez instrukcje warunkowe. |
|
|
|
pathae |
Dodany dnia 06-11-2010 15:31
|
Adept
Postów: 113
Data rejestracji: 06/06/2010 08:41
|
Inferno, zauważyłem że Era Magii, w małym stopniu tyczy się z mitologią.Patrząc bynajmniej na takie istoty jak Cyklopy, Czy Hydra.Zaś w większości występują potwory z fantasy (Ork, Goblin, Golem itp.).No właśnie - Wiem, że te światy literackie można ze sobą łączyć (Choć osobiście za tym nie jestem) Ale tu nie chodzi o to.Jakoś ta Hydra wygląda zupełnie inaczej(A raczej nie miała innego gatunku).Tego się czepiłem.
http://pl.wikiped..._lernejska
Po prostu ja bym jej podarował wszystkie jej główki (8) i cztery nóżki, których nie posiada.
Zaś cyklop nie zawodzi swym wyglądem.Mam propozycję - Polifem to z mitologi przedstawiciel złego pokolenia Cyklopów - W kampanii dla barbarzyńców mógłbyś go ustawić jako bossa, lub bohatera.
PS.Sorry że się rozpisałem, zamiast ująć to w jednym słowie. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 06-11-2010 15:40
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Era Magii jest w pewnym stopniu wzorowana na mitologii, lecz tak naprawdę jest to tylko luźna interpretacja. Jako twórca świata Ery Magii mogę decydować o tym jak mają wyglądać tamtejsze hydry, czy cyklopy. Nie mam zamiaru robić wiernej kalki naszego świata, bo to byłoby nudne.
Co do Polifema, to go raczej nie uświadczysz w kampanii o Barbarzyńcach. To zupełnie inna bajka.
Edytowane przez inferno8 dnia 06-11-2010 15:43
|
|
|
|
Heedal |
Dodany dnia 01-07-2011 19:35
|
Adept
Postów: 168
Data rejestracji: 02/05/2011 19:53
|
Kilka pytań dla inferna:
1. Dlaczego jest gyrokopter i w dodatku awansuje w mechanicznego smoka?
2. Dlaczego nie ma mechanicznego potwora?
3. Dlaczego Dimensional Gate nie awansuje w Dimensional Gate 2?
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu
Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
|
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 01-07-2011 19:58
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
Krasnolud co do twojego drzewka awansu. To ty wiesz w ogóle co to znaczy "Demi"? To znaczy "pół"(bodajże w angielskim, ale to tylko w szczególnych przypadkach np. demigod - półbog). Jak Pełny lisz może awansować na Półlisza? Przecież to degradacja a nie ewolucja ;f
Wybacz jeżeli się inferno wtrące ale:
SaurianoPL:
Ja z tym dimensional gate zrozumiałem tak, że to specjalna brama którą przychodzą do tego świata Inferno różne istoty i głównie do tego służy, a nie do tego że by nią chodzić i zabijać. Dlatego pewnie nie awansuje.
(tak! Nareszcie działa mi przecinek!)
Edytowane przez golibark dnia 01-07-2011 20:01
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 01-07-2011 20:56
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
1. Dlaczego jest gyrokopter i w dodatku awansuje w mechanicznego smoka? Bo takie jest moje widzimisię.
2. Dlaczego nie ma mechanicznego potwora? Bo jest smok. Mechaniczny.
3. Dlaczego Dimensional Gate nie awansuje w Dimensional Gate 2? Heh, już sam nie wiem dlaczego. Widocznie ktoś z mojego Infernal Team'u to zmienił. Muszę to wyjaśnić. |
|
|
|
Heedal |
Dodany dnia 02-07-2011 09:32
|
Adept
Postów: 168
Data rejestracji: 02/05/2011 19:53
|
Obrazek mechanicznego potwora jest nadal w "ad-machines". To chyba zapomniałeś usunąć lub go zostawiłeś specjalnie?
P.S. Mam najnowszą wersję Ery Magii.
Heedal dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Heedal dnia 02-07-2011 09:35
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu
Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 03-07-2011 12:10
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Nie usunąłem bo zapomniałem :P A mechanicznego potwora wyrzuciłem z racji tego, że była to jednostka naziemna awansująca z latającej (RIPLIB).
Edytowane przez inferno8 dnia 03-07-2011 21:47
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 03-07-2011 21:42
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Taaa, kochany RIPLIB - ja tam też kiedyś miałem na ten temat gorączką. Dzisiaj jednak trochę lepiej rozumiem, że RIPLIB to taki dodatek, a balans i tak jest najważniejszy. ^^ |
|
|
|
kalfat |
Dodany dnia 03-07-2011 21:57
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 235
Data rejestracji: 05/02/2010 13:55
|
Inferno czy masz jakieś dalsze plany co do ery magii poza kolejną kampanią i frakcją??
D Y E D M Λ G E N T Λ
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 03-07-2011 22:13
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Tak, kolejne odświeżanie starych grafik. Myślę też nad "Erą Magii +" specjalnym trybem rozgrywki, wykraczającym poza standardowe zasady gry w BfW. Mam tu na myśli nadanie każdej frakcji unikalnej, globalnej zdolności, np. Ciemnokrwiści mieliby możliwość łączenia jednostek (Join Script) Magowie z Podniebnego Królestwa posiadaliby system rzucania czarów na mapie, Barbarzyńcy coś w rodzaju systemu morale itp. Ale to dalekie plany i na ten moment nic pewnego. |
|
|
|
Filar |
Dodany dnia 04-07-2011 00:20
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 246
Data rejestracji: 18/09/2010 23:02
|
Adris napisał/a:
Gdyby zrealizować to wszystko, Era Magii, byłaby popularniejsza od Defelaut i niewykluczone, że mogłoby stanowić osobną grę, co być może nie jest najgorszym pomysłem
Przepraszam za pesymizm, ale nie ma takiej możliwości, dopóki EoMa nie będzie dołączana do wesnoth. Po prostu taki przeciętniak pierwsze co zrobi, to zagra w to, co jest wbudowane. Jak mu się znudzi, to nie koniecznie zajrzy na listę dodatków, może po prostu usunąć grę, bo pomyśli, że tam pewnie będą również nudne rzeczy. Z kolei inny zajrzy na listę, ale nie koniecznie ściągnie EoMę i w nią zagra, może akurat znajdzie inny dodatek i ten mu się spodoba na tyle, że nie będzie szukał innych, aż mu zbrzydnie cała gra, a nie tylko dodatek. A jeszcze innemu takie przeładowanie może się nie spodobać i wróci do defaulta.
Ludzie zachowają się różnie i tego nie zmienisz, a biorąc pod uwagę powyższe czynniki EoMa nie stanie się popularniejsza od ery domyślnej. No chyba, że zostanie "wbudowana", na co, według mnie, możemy liczyć, po tym jak dodano Khalifate. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 04-07-2011 09:50
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Filar ma rację. Poza tym Era Magii nigdy nie stanie się częścią domyślnego BfW z racji tego, że rozgrywa się w zupełnie innym świecie. A Khalifate, choć to całkiem egzotyczna frakcja, została umiejscowiona o dziwo w uniwersum Wesnoth (według mnie na siłę) i trwają już prace nad kampanią, która wyjaśniłaby jak to się stało Ciekaw jestem jak się będą z tego tłumaczyć
Edytowane przez inferno8 dnia 04-07-2011 09:50
|
|
|
|
Sylar |
Dodany dnia 04-07-2011 12:32
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 345
Data rejestracji: 26/06/2009 13:54
|
No jak to? Normalnie- Islamców było za dużo i w końcu doszło do przeludnienia. W tym celu sam Allah otworzył między wymiarowe wrota do innych universów. Przecież to oczywiste
Co do Ery Magii- jak dla mnie to jest zupełnie inna gra, coś innego- pomimo, że bardzo ją cenię, nie chciałbym jej w domyślnej grze, to nie to samo. Nawet jak gram w erę magii + domyślna, czuję się jakoś zniesmaczony. Jedne frakcje zupełnie nie pasują do drugich, i o dziwo, wcale nie są kompatybilne. EoMa ma własny balans i mitologię, tyle. Dużo lepiej gra się w samą erę magii. |
|
|
|
Markus |
Dodany dnia 04-07-2011 13:43
|
Adept
Postów: 139
Data rejestracji: 26/12/2010 21:24
|
A mnie by ucieszyło spolszczenie EoMy i istniejącej już kampanii. Na tyle znam angielski, żeby z grubsza czaić o co chodzi, ale ja lubię znać całą fabułę i mieć ją po polsku.
"Amor patriae nostra lex"
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 04-07-2011 13:58
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
@Markus: Mam dobre wieści. Spolszczenie Ery Magii już jest gotowe. Będzie w następnej wersji (muszę tylko usunąć parę bugów) A kampania przetłumaczona jest w 75% |
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 05-07-2011 12:09
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
Adris napisał/a:
Co do EoM to fajnie, że za niedługo i Polacy będą mogli zobaczyć ją w swoim języku
No właśnie a nie jak to było z Wiedźminem 2. Nasza produkcja a edytor do gry jest po angielsku -.-
|
|
|