Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Infinity - temat główny
inferno8
@Roki: Dzięki. Musiałem w ostatniej chwili coś popsuć, bo działało. Teraz jest ok.

Aktualna wersja 0.2.1
http://www.mediaf...v0.2.1.rar
 
inferno8
@Roki: postawiłem tutaj na realizm. Place budowy to niekompletne budynki, a więc nie mogą przekazywać zasilania dalej. To prawda, że bardzo spowalnia to Tifares, ale póki co na razie tak musi być. Chciałbym poznać opinie innych na ten temat.

Wyszła mała aktualizacja 0.2.2 blokująca niektóre odblokowane technologie Rai.

http://www.mediaf...v0.2.2.rar
 
inferno8
To nie do końca bug, raczej wesnothowy glitch. Opis jednostki w encyklopedii nie uwzględnia jej bieżącej wariancji. Z mojej strony wszystko jest ok.

Za to sam znalazłem 2 bugi. W trakcie własnej tury można było niszczyć place budowy przeciwnika za pomocą autodestrukcji. Poza tym Rafinerie nie eksplodowały.

Już to poprawiłem - kolejna wersja poprawkowa 0.2.3:

http://www.mediaf...v0.2.3.rar
 
MagnumA
Mam kolejny błąd gdy silos się buduje można uaktywnić głowicę.
 
inferno8
Wyszła nowa wersja 0.3.

Największą zmianą są jednostki. Teraz wszystkie frakcje mają własne unikalne jednostki oraz ataki specjalne.

Tifares posiada System SCALAR będący potężną bronią snajperską i jednocześnie tarczą przeciwko atakom kinetycznym (po przełączeniu trybu). W ten sposób równoważy on Solara u Rai.

Jest też nowy budynek Tarcza Termiczna, roztaczający na sąsiednie pola specjalną kopułę chroniącą przed wszelkimi atakami opartymi na wysokiej temperaturze (plasma, lasery, atak synaptyczny).

Pojawiły się także Elektrownie Atomowe, działające w 3 różnych trybach zasilających odpowiednio bazę, tarcze termiczne albo system SCALAR.

Procesory naukowe natomiast otrzymały parę nowych technologii do odblokowania (w tym kopalnię płaszczową generującą dochody bez stawiania na złożach).

Rai natomiast zyskało wiele niezwykłych jednostek o nietypowych zdolnościach. Szczególną uwagę zwracam na broń dźwiękową, która może razić wszystkie cele dookoła, czy też broń solarną przebijającą na wylot cel, rażąc dwie jednostki w linii prostej.

Zmieniłem też ceny oraz przychody, aby umożliwić bardziej zbalansowaną rozgrywkę.

Czekam na Wasze komentarze, spostrzeżenia i raporty odnośnie ewentualnych błędów.
 
Poiuy2010_2011
Znalazłem błąd-jeśli chcę dać pomoc dla Rai, to i tak się daje pomoc dla Tifares.
 
MagnumA
Dobra grałem z kolegą i zauważyliśmy kilka błędów i mamy kilka propozycji:
1.Błędy
-Gdy wybudujesz Silos i kupisz głowicę ale jej nie użyjesz, a przeciwnik zniszczy silos to wystarczy rozpocząć budowę kolejnego i można go aktywować(silos jeszcze się buduje)
-Kopalnie płaszczowe Tifares są za drogie i nie działają
-Hakeros może zainfekować MCU którym później może założyć bazę Tifares
2.Propozycje
-Hakeros powinien mieć mniejszą szansę na infekcję
-Rai nadal zarabiają za dużo
-Najlepsze jednostki Rai powinny się dłużej badać(przy 6 bibliotekach trwa to 1-2 dni)
-Tifares powinni mieć jeszcze jakąś silniejszą jednostkę
Edytowane przez MagnumA dnia 25-11-2012 20:29
 
inferno8
MangumA napisał:
-Gdy wybudujesz Silos i kupisz głowicę ale jej nie użyjesz, a przeciwnik zniszczy silos to wystarczy rozpocząć budowę kolejnego i można go aktywować(silos jeszcze się buduje)
Dzięki, postaram się naprawić przy następnej odsłonie.
MagnumA napisał:
-Kopalnie płaszczowe Tifares są za drogie i nie działają
Chyba je wywalę, bo rafinerie działają w zupełności.
MagnumA napisał:
-Hakeros może zainfekować MCU którym później może założyć bazę Tifares
To nie błąd. Tak ma być Wink
Magnuma napisał:
-Hakeros powinien mieć mniejszą szansę na infekcję
-Rai nadal zarabiają za dużo
-Najlepsze jednostki Rai powinny się dłużej badać(przy 6 bibliotekach trwa to 1-2 dni)
-Tifares powinni mieć jeszcze jakąś silniejszą jednostkę

Wprowadzę te propozycje w życie przy następnej okazji.

Adris napisał:
Hmm... Może ta wypowiedź będzie troszkę nie na miejscu, ale myślałem troszkę nad kolejną frakcją dla Infinity. Wydaje mi się, że mam dość ciekawą propozycję, a mianowicie... Rój... Mrówek.
Pomysł ciekawy, ale projekt trzeciej frkacji już mam. Prawdopodobnie będzie się nazywać Utron i będzie to frakcja orbitalna. Będą zrzucać budynki i niektóre jednostki z kosmosu, budować windy orbitalne zdolne sprowadzać na powierzchnię dowolnej wielkości pojazdy za bezcen oraz bombardować wrogie bazy za pomocą gigantycznego orbitalnego działa strumieniowego Cool
Co do mrówek to może jako 4 frakcja, jeśli będzie mi się chciało ją stworzyć (bo w zamyśle Infinity miało mieć tylko 3 frakcje). Czas pokaże.
 
Husarz
Trochę porgałem z AI, i powiem to- nie ma to jak wybudować silos, uzbierać trochę złota i zainwestować szybko w Spidery i HellBike...
Ale po wystrzale mógłby chociaż jeden hex trawy przetrwać.
EDIT: Przepraszam za odkopanie, nie zauważyłem.
Edytowane przez Husarz dnia 26-05-2013 22:00
 
Piko
A tam, nieważne że odkopałeś. Może sobie ktoś dzięki tobie przypomni o tej erze, zanim inferno znowu rozrusza społeczność.
Tak przy okazji - to działa ci AI w erze? Shock Mi nie działa już od dobrych paru wersji.
 
Husarz
Frakcja Rai czy jak to się pisze chociaż rekrutuje jednostki, bo Tifares to już zupełnie nic...
No ale gra z AI to jednak koszmar.
 
Piko
Grasz na najnowszej wersji? Bo serio, dałbym komuś rękę uciąć, że w pewnym momencie SAI u Rai zostało usunięte.

A tak przy okazji - na jakiej wersji grasz?
 
Husarz
Wersja Infinity ta z początku tematu, wersja Wesnoth 1.10.3
 
Piko
Polecam ci pobrać najnowszą. Wersja 0.3.0 jest o wieeele bardziej rozbudowana niż 0.1. Ale AI nie działa. Pfft
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.20
10,036,389 unikalne wizyty