Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Rosjanie
vul6
U Ruskich jak w Tesco - dużo i tanio. Dobre odporności na śniegu. IMO powinni być wytrzymali. Powinni pojawić się bojarzy, coś ala nasi szlachcice.

Aha - Sagez, prosiłbym Cię żebyś wymyślił dla Turków coś dowodzącego bo Ci to nie¼le wychodzi
Edytowane przez vul6 dnia 19-10-2008 21:30
 
Sagez
Ruskich widzę tak jak Ty, bo u nich nic się nie zmieniaGrin Mam jako taki bardzo wczesny koncept jednostek, ale mocno wczesny. Niedługo powinno się to zmienić ( awanse jednostek, ataki itp ). Liczę na opinie i pomysły, wszystko od tego zależyPfft

1. Chłop (0) (Russian peasant) - awansuje na strzelca, włócznika lub powstańca.
18 hp, 8 złota, 5 ruchu
3 - 3 widły
3 - 1 kamień ( na odległość )

Powstaniec ( 1 ) - do rekrutacji Insurgent
35 hp, 16 złota, 5 ruchu, zasadzka
8 - 2 topór
5 - 1 kamień ( na odległość )

Dowódca chłopski ( 2 ) Peasant commander
50 hp, 5 ruchu, zasadzka, dowodzenie
9 - 3 topór
12 - 1 pistolet

2. Szlachcic ruski( 1 ) Russian nobleman
40 hp, 12 złota, 5 ruchu
9 - 2 szabla

Wojewoda ( 2 ) Voivode albo Governor Smile
55 hp, dowodzenie, 5 ruchu
10 - 3 szabla
10 - 1 pistolet

Kniaź ( 3 ) Knyaz
75 hp, dowodzenie, 5 ruchu
13 - 3 szabla
5 - 4 buława ( obuchowa)
12 - 1 pistolet

3. Strzelec ( 1 ) - powinni być podstawą armii - muszkiety i berdysze ( w armii rosyjskiej bywało ich po 60 tysięcy w XVII wieku ).

Shooter
35 hp, 16 złota, 5 ruchu
6 - 3 berdysz ( taki długi topór, podpórka na muszkiet)
16 - 1 muszkiet

Starszy strzelec ( 2 ) Older shooter
45 hp, 5 ruchu
8 - 3 berdysz
20 - 1 muszkiet

Pułkownik strzelców ( 3 ) Colonel shooter
60 hp, 5 ruchu
9 - 3 berdysz
24 - 1 muszkiet

4. Poborowy ( 1 ) Draftee
35 hp, 14 złota, 5 ruchu
18 - 1 włócznia

Włócznik ( 2 ) Spearman
50 hp, 5 ruchu
18 - 2 włócznia

Ciężki włócznik ( 3 ) Heavy spearman
65 hp, 5 ruchu
20 - 3 włócznia

5. Bojarzy - ruska bogata szlachta na koniach, ciężkozbrojna, z dowodzeniem. Od poziomu drugiego. Powinien wymagać dużo xp do awansu.
Bojar ( 2 ) Boyar
60 hp, 26 złota, dowodzenie, 6 ruchu
9 - 3 szabla
6 - 4 buława ( obuchowa )
7 - 3 łuk

Książe Ruski ( 3 ) Russian Duke
80 hp, dowodzenie, 7 ruchu
14 - 3 szabla
7 - 4 buława( obuchowa)
9 - 3 łuk

6.Kozacy dońscy - ważna jednostka bez zbroi. Szybcy, uzbrojeni w szable i lance. Lance krótkie, więc średnio do szarży, bardziej do ''robienia lancą''

Kozak Doński ( 1 ) Don Cossack
40 hp, 18 złota, 8 ruchu
10 - 3 lanca ( tylko do ataku)
6 - 2 szabla

Doński Mołojec ( 2 ) Don Moloyec
50 hp, 8 ruchu
12 - 3 lanca ( tylko do ataku)
9 - 2 szabla

Ataman Doński ( 3 ) Don Ataman
60 hp, 8 ruchu, dowodzenie
12 - 4 lanca ( tylko do ataku )
12 - 2 szabla

7. Jakiś brodaty pustelnik, czyli ruski lekarz. Leśny dziad z maczugąWink
ZMIANY - banita - w opisie tej jednostki powinno być coś o tym, że na wygnaniu nauczył się podstaw medycyny i leczy ludzi chcąc odkupić dawne winy Wink Nie jest to typowy zbój. To żywy przykład udanej resocjalizacji!Grin
Banita (1) Exile
40 hp, 18 złota, leczy + 6, uzdrawia, 5 ruchu
9 - 2 maczuga ( obuchowa)
5 - 4 pięści ( berserker )

Pustelnik (2) Hermit
55 hp, leczy + 8, uzdrawia, 5 ruchu
10 - 3 maczuga (obuchowa)
6 - 4 pieści ( berserker)

8.Armata (1) Cannon
35 hp, 4 ruchu, 20 złota
20 - 1 na odległość ( obuchowe ) ( no counter )
6 - 2 szabla ( tylko obrona )

Armata polowa ( 2 ) Field cannon
55 hp, 4 ruchu
30 - 1 na odległość ( obuchowe ) (no counter )
7 - 2 szabla ( tylko obrona )


Może być ostatecznie Pop, ale ja bym zostawił Batiuszka w tłum.

9. Batiuszka ( 1 ) - koszt 24 złota, 5 ruchu, 80 xp do awansu
40 hp, przywódca duchowy (+40% do zadawanych obrażeń dla sąsiadujących jednostek )
4 - 2 laska

Biskup ( 2 ) Bishop
140 xp do awansu
50 hp, 5 ruchu, przywódca duchowy ( 50% )
8 - 2 laska
14 - 1 pistolet

Metropolita ( 3 ) Metropolitan
100 exp
60 hp, 5 ruchu, przywódca duchowy ( 60% ! )
10 -2 laska
20 - 1 pistolet
Edytowane przez Sagez dnia 25-02-2011 16:39
 
vul6
wojewoda jest ciut za słaby. ja bym juz na tym poziomie dal pistolet.

Dziad leśny chyba powinien być pustelnikiem i mieć na początku +6 bo jest za bardzo przypakowany.

Sagez odwaliłeś znowu kawał dobrej roboty. Mam wrażenie że na czele tego projektu powinieneś stać Ty bo masz znacznie więcej zacięcia i jesteś bardziej pracowity ode mnie Grin

Panowie teraz trzeba się już brać za grafikę i programowanie. Poprawki będą teraz wchodzić na bierząco, ale prawdziwa sesja poprawkowa przy okazji testów wersji alfa.
 
Sagez
Poprawione. Jak ktoś wpadnie na pomysł nazwy dla następcy pustelnika, to proszę mówić. Dziękuję za uznanieSmile Cieszę się, że pewien etap został zakończony.
 
Dragon_Warrior
powstańcowi bym na 1 lev zabrał pistolet ... jak juz to niech kamieniem odrzuca Pfft
ale ruskie za biedne były zeby mieso w pistolety wyposarzać...

Kozak Doński ( 1 )
40 hp, 18 złota, 8 ruchu
10 - 3 lanca
6 - 2 szabla ( nie wiem po co, ale mieli )

lancom to bym standardowo dodawał 'atak only'
 
Sagez
Dzięki za uwagi, już zmieniłemSmile
 
Poliuks
Eremita? Kiepsko, ale poza popem na pierwszym, a pustelnikiem na drugim poziomie nic nie przychodzi mi do głowy. Może asceta?
Edytowane przez Poliuks dnia 21-10-2008 14:25
 
Sagez
Dzięki, świetne nazwyPfft
 
inferno8
Sagez, ja... ja nie wiem jak Cię schwalić. Naprawdę, brak mi słów. Cieszę się, że są ludzie, których śmiało można nazwać pasjonatami. Chylę Ci czoło i dziękujęWink

Co do frakcji. Ja bym spróbował ukazać związek z cerkwią. Byłoby ciekawiej mieć jakichś przywódców religijnych na mapce. Mogliby mieć naprawdę podrasowane dowodzenie.
 
Sagez
Świetny pomysł!Smile Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś mógł podać jakiś konkretny procent tego dowodzenia ( jak się domyślam, jednakowy dla wszystkich jednostek, bez względu na poziom ), bo po prostu nie mam w tym doświadczenia. Zgaduję, że taki pop miałby mieć słaby atak i wymierną do przydatności cenę. I żeby był konkurencyjny wobec ewentualnego chorążego.
Teraz tylko myślę, czy w takim razie nie dorobić księży/ popów/ imamów innym frakcjom - tak samo jak chorążych, których mają tylko Polacy i Kozacy...
Pomysł Inferno jest bardzo dobry, dyskutujmy i decydujmy Wink
 
inferno8
Ci księża powinni być cechą charakterystyczną tylko Rosjan. Jeśli o konkrety chodzi to dałbym stałe dowodzenie nawet do 40%. No i przede wszystkim cena. Kształtując go na coś w stylu zamiennika chorążego, bez silnego ataku ale wydajnego w dowodzeniu, proponuję 18-20g. Ciężko mi podać dokładnie, bo nie wiem jak z ceną zwykłego chorążego, która powinna być wyższa.
 
Sagez
Nasz kapłan jako tako gotowy, nie wiem, czy nie dać mu tego 3 - 2 tylko do obrony. Może macie coś lepszego niż ''inspiracja''? ''Zagrzanie do walki'' to chyba trochę za długo. Aha, dać mu możliwość awansu? Mógłby awansować na biskupa i patriarchę - raczej tylko hp mu będzie dodawało.
Aha, chorążowie kosztują 22 - 25 złota chyba, więc pop powinien być konkurencyjny wobec nich nie tylko w cenie - jest także szybszy.
Edytowane przez Sagez dnia 21-10-2008 18:09
 
inferno8
Pięści to może przesada, nie lepiej jakaś zwykła laska obrzędowa? Zamiast "inspiruje" dałbym po prostu "przywódca religijny". Wiem, trochę długie, ale nic innego mi nie przychodzi do głowy
 
Sagez
Zmieniłem na laskę i przywódcę duchowego Smile Dzięki.
 
Dragon_Warrior
inspire - bedzie brzmiało dobrze...

pop bedzie poteżny i covery proponuje mu dać minimalne ...
 
Gotai
Przywódca religijny - co miałoby to oznaczać ???? Ale poza tym jest ok.GrinGrinGrin
Edytowane przez Gotai dnia 26-10-2008 19:10
¯ycie to nie je bajka , to je bitwa !
 
Sagez
Teraz armatki Polaków i Rosjan różnią się od siebie. I dodałem 2 nowe jednostki - biskupa i metropolitę - nie wiem, czy to już nie przegięcie xD Ale pop za to jest drogi, bo tamto 19 było śmieszne niskie.
 
inferno8
Chyba niedługo zrobimy frakcję "Państwo Kościelne" - najpotężniejsza jednostka papież lvl4 Pfft Atak Klątwą!!!Smile

Tak na serio: mi to odpowiada.
 
Poliuks
Jakie PD dać popowi? Przy takich statystykach ataku szanse awansu są, delikatnie mówiąc, nikłe.
 
Sagez
Na PD się nie znam, zostawiłbym to Inferno. Ataku mu nie podwyższę - ma przede wszystkim wspomagać inne jednostki ( 40% to mało? Działa na wszystkich! ), awansowanie to taki bajer. Zresztą przeczuwam, że przeciwnik zrobi wszystko, by popa szybko wyeliminować. Pó¼niej staje się bardzo gro¼ny Wink
Jednostki stojące obok niego poważnie osłabią wroga, a on go dobije - tak widzę awanse.
Zostawiłbym tak, jak jest - nie będzie przegięcia. Pop wcześniej miał 3 - 2 i nie było problemu.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.17
8,164,773 unikalne wizyty