MiddleEarth Era
|
Piko |
Dodany dnia 20-09-2014 12:24
|
Opiekun
Postów: 1608
Data rejestracji: 26/07/2012 20:00
|
To co panowie wyżej już powiedzieli - trzeba zwiększyć kontrast między ciemnymi i jasnymi odcieniami. Czyli przykładowo:
[img]http://i62.tinypic.com/2m4cffc.png[/img] is not a valid Image. -> zmieniając same odcienie szaty lub zmieniając także paletę włosów.
Enty wyszły bardzo fajnie i ciekawie, robią dobrą alternatywę dla wosów z defaulta.
[img]http://i57.tinypic.com/2njvkgm.png[/img] is not a valid Image.
Edit: Wiem że porównanie lepiej wyglądałoby z przejrzystymi tłami jednostek, ale spartoliłem robotę przy uploadowaniu i wyszło jak wyszło. Forgive me.
Edytowane przez Piko dnia 20-09-2014 12:27
|
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 20-09-2014 16:12
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Z cieniami nie dogaduje sie od samego początku rysowania, ale obiecuje, ze w poniedzialek je poprawie. Z kontrastem jak najbardziej sie zgadzami teżtrafia to na liste zadań. Dzięki za zauważenie tego niedociągnięcia. kamieniowi też sie przyjżę.
W poniedziałek zatem poprawiam błędy a następnoe biorę się za sztandar rohanu. |
|
|
|
szpiczek |
Dodany dnia 21-09-2014 10:08
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 269
Data rejestracji: 09/07/2014 09:56
|
Masz [img]http://www.img.pl/Vrlg.png[/img] is not a valid Image. ! |
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 22-09-2014 23:45
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Niestety Pierścień się chyba nie przyda
Wrzucam efekty dzisiejszej pracy. Niestety przybył gość i nie zdążyłem ukończyć Rohanu (zabrakło jednej jednostki ;( ), ale nic nie szkodzi, zbliżamy się do końca. Jednostki dalej nie mają cieni i kontrastu, ale popracuję nad tym. Kiedy ukończę Rohan wezmę się powoli za Isengard jednocześnie poprawiając poprzednie grafiki. Kiedy zaś dwie frakcje będą już gotowe spróbujemy swoich sił z animacjami, balansem, dźwiękami itd. Wrzucam też plik z aktualną wersją ery do testowania.
Dowódca Rohanu:
[img]http://i59.tinypic.com/sgk1vm.png[/img] is not a valid Image.
Bohater Rohanu:
[img]http://i59.tinypic.com/nvnlv6.png[/img] is not a valid Image.
Sztandar Rohanu:
[img]http://i57.tinypic.com/28c0q49.png[/img] is not a valid Image.
Wojownicza Dama: (jestem z niej jeszcze bardzo niezadowolony i wymaga najwięcej poprawek)
[img]http://i58.tinypic.com/2v1axrd.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Piko |
Dodany dnia 22-09-2014 23:55
|
Opiekun
Postów: 1608
Data rejestracji: 26/07/2012 20:00
|
Dowódca i bohater Rohanu wyglądają świetnie, obawiam się tylko że bez większych zmian nie będą mogły się pojawić jako dwie różne jednostki - jest między nimi o wiele zbyt mało różnic. Sztandarowy też jest fajny, bardzo mi się podoba że jest to jeździec a nie pieszy jak w EoMie i wielu innych dodatkach. Z niecierpliwością czekam na cień bo jak na razie wszystko zwiastuje że jednostki będą cudne. |
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 24-09-2014 21:29
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Zainspirowany tym, że maksiu wrzucił już całą frakcję także dokończyłem Rohan. Na razie jest on w takiej formie, ale teraz nie czując presji, aby robić kolejne jednostki zajmę się trochę poprawianiem grafik.
[img]http://i57.tinypic.com/xavtdh.png[/img] is not a valid Image.
Dodatkowo przeprowadziłem dzisiaj balans jednostek oraz związaną z tym pracę statystyczną. dla ciekawych przedstawiam moje wyniki, które pokazują ile wynosi średnie hp, koszt, exp oraz obrażenia jednostek z defaulta na poszczególnych poziomach:
[img]http://i58.tinypic.com/2qn89kn.jpg[/img] is not a valid Image.
Na górze mamy poziom jednostki, po lewej odpowiednio punkty życia, wartości maksymalnych obrażeń poszczególnych ataków, cena jednostki oraz exp potrzebny do awansu na następny poziom. Przy punktach doświadczenia nie liczyłem jednostek na swoim ostatnim poziomie, ponieważ zawyżyłoby to znacznie wartość średnią.
Teraz siadam i zaczynam robić opisy jednostek Rohanu, poprawiam grafiki i cienie i ogólnie poleruję trochę to, co już mam. W najbliższej przyszłości zaś zaczynam robić Isengard. Jak zwykle podsyłam też plik z najnowszą, zbalansowaną trochę wersją ery.
Edytowane przez Modrzew dnia 24-09-2014 21:40
|
|
|
|
Piko |
Dodany dnia 24-09-2014 23:12
|
Opiekun
Postów: 1608
Data rejestracji: 26/07/2012 20:00
|
Jak na razie wszystko bardzo ładnie się prezentuje, jednak w przyszłości unikaj awansowania jednostki pieszej w konną. Przy tworzeniu er BfW należy trzymać się ustalonej już w początkach istnienia BfW zasady RIPLIB - każda jednostka musi mieć chociaż jedną ścieżkę rozwoju która nie czyni jej słabszą w żaden możliwy sposób. A zmienienie jednostki pieszej w konną oznacza uwrażliwienie jej na ataki kłute oraz pogorszenie jej obrony terenowej w górach czy lesie. Co jest złe, nawet jeśli dodatkowe punkty ruchu i punkty życia będą to rekompensować.
Edytowane przez Piko dnia 24-09-2014 23:13
|
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 25-09-2014 00:05
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Hm, dzięki za radę, nie wziąłem tego pod uwagę niestety. No ale nie wszystko stracone, pokombinuję jeszcze jak to naprawić |
|
|
|
Deidara |
Dodany dnia 25-09-2014 07:31
|
Awanturnik
Postów: 437
Data rejestracji: 01/04/2013 22:52
|
Tak między prawdą, a Bogiem, sądzę że Modrzew tworzy najlepsze jednostki od czasów świetności inferno8. Z kumplem już od dawna czekamy, aż pokaże się ta era |
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 25-09-2014 10:36
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Wczytałem się dokładnie w te zasady robienia kolejnych poziomów i z tego co rozumiem rozwiązaniem problemu może być po prostu dodanie np na 2 poziomie chorążego opcji pozostania nim na pieszo. Wtedy jego opcja konna nie naruszy zasady poziomowania, ponieważ na jego poprzednim poziomie będzie istniała opcja ewolucji poprawiająca jego wszystkie statystyki. W takim razie powiemy papa 4 poziomowi kobiety wojownika i powitamy opancerzonego chorążego. |
|
|
|
szpiczek |
Dodany dnia 27-09-2014 09:18
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 269
Data rejestracji: 09/07/2014 09:56
|
Piko napisał/a:
To co panowie wyżej już powiedzieli - trzeba zwiększyć kontrast między ciemnymi i jasnymi odcieniami. Czyli przykładowo:
[img]http://i62.tinypic.com/2m4cffc.png[/img] is not a valid Image. -> zmieniając same odcienie szaty lub zmieniając także paletę włosów.
Enty wyszły bardzo fajnie i ciekawie, robią dobrą alternatywę dla wosów z defaulta.
[img]http://i57.tinypic.com/2njvkgm.png[/img] is not a valid Image.
Edit: Wiem że porównanie lepiej wyglądałoby z przejrzystymi tłami jednostek, ale spartoliłem robotę przy uploadowaniu i wyszło jak wyszło. Forgive me.
Enty mają za bardzo zielony kolor . Powinny być jasno-zielone albo koloru mchu
Tak strasznie dziwnie wyglądają
Edytowane przez szpiczek dnia 27-09-2014 09:19
|
|
|
|
AxeFighter |
Dodany dnia 28-09-2014 19:42
|
Zarządca
Postów: 1024
Data rejestracji: 31/01/2012 21:33
|
Moim zdanie po prostu ten zielony w Modrzewowych entach powinien mieć takie same odcienie jak u tych z defaulta, wyglądałoby to bardziej naturalnie. |
|
|
|
Deidara |
Dodany dnia 28-09-2014 20:52
|
Awanturnik
Postów: 437
Data rejestracji: 01/04/2013 22:52
|
A ja się nie zgodzę. Jak dla mnie enty Modrzewa świetnie wyglądają takie, jakie są i nie trzeba już dla nich żadnych poprawek Porównywanie ich do drzewców z defelauta nie ma żadnego sensu, ponieważ defelaut prezentuje swój styl, a Modrzew własny. |
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 28-09-2014 21:19
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Nie, nie, Axe ma rację. Praktycznie od samego początku uważam, że użyłem złej palety barw jeśli chodzi o liście na entach. Musi być ciemniejsza koniecznie, ponieważ teraz wygląda nienaturalnie. W ogóle enty są jednostkami, nad którymi chcę się jeszcze najbardziej pochylić i dopracować od strony graficznej.
A tak w ogóle, to minęło trochę czasu od ostatniego posta, więc chyba mogę zamieścić to, co przez ten czas zrobiłem. Tak jak wspomniałem wcześniej stworzyłem piesze rozwinięcie dla chorążego:
Opancerzony Chorąży:
[img]http://i57.tinypic.com/21e8380.png[/img] is not a valid Image.
Przygotowany tak, aby poza dowodzeniem sprawdzał się także jako wojownik w pierwszej linii, szczególnie dzięki swojemu potężnemu atakowi z włóczni, na której zawieszony jest sztandar.
I teraz miła mam nadzieję niespodzianka - pierwsze jednostki Isengardu!
Wojownik Uruk-Hai:
[img]http://i61.tinypic.com/2mzm6ps.png[/img] is not a valid Image.
Tarczownik Uruk-Hai:
[img]http://i59.tinypic.com/n54x9x.png[/img] is not a valid Image.
Pikinier Uruk-Hai:
[img]http://i57.tinypic.com/21ccc4o.png[/img] is not a valid Image.
Co do pikiniera mam pytanie. Czy istnieje możliwość zrobienia jednostki o większej wysokości niż defaultowe? Czy trzeba to jakoś zaprogramować żeby taka jednostka stała na hexie w odpowiednim miejscu? Ponieważ wypadałoby, żeby piki Uruków były dłuższe niż obecnie
Mam nadzieję, że nowe jednostki ujdą w tłoku, a ja tymczasem pracuję nad kusznikiem uruków. |
|
|
|
Deidara |
Dodany dnia 28-09-2014 21:45
|
Awanturnik
Postów: 437
Data rejestracji: 01/04/2013 22:52
|
Podobają mi się urukowie, szczególnie odwzorowanie białej ręki na tarczy. Jednak jak dla mnie są oni zbyt sztywni. Wydaje mi się, że lepiej wyglądaliby w rozkroku i z bardziej rozłożonymi rękoma |
|
|
|
Bravepineapple |
Dodany dnia 28-09-2014 23:12
|
Czeladnik
Postów: 75
Data rejestracji: 23/05/2014 00:23
|
Jak na moje Uruki powinny mieć inny odcień skóry, czerwony też ładnie wygląda ale dla kogoś kto się nie zna mógłby pomyśleć że jest to rasa pochądząca od demonó co by wprowadzało w mylne wrażenie |
|
|
|
szpiczek |
Dodany dnia 29-09-2014 10:32
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 269
Data rejestracji: 09/07/2014 09:56
|
Urukowie super tylko na mój gust trochę za duża tarcza |
|
|
|
AxeFighter |
Dodany dnia 05-10-2014 19:47
|
Zarządca
Postów: 1024
Data rejestracji: 31/01/2012 21:33
|
Modrzew, jednostki mogą wychodzić poza typowe rozmiary, jednak wtedy będzie tak samo jak z Ognistym Smokiem: gra szaleje starając się ustalić, która jednostka jest za która, choć przy elementach takich jak pika nie powinno to mieć dużego znaczenia.
Co do samej ery, to ujmę kilka moich uwag w punktach:
* Linia drzewca nie ma ikonki głazu, osobiście polecam rock_thrown.png,
* Nadal czuć RIPLIB w niektórych miejscach, jak dla przykładu przy synu Eorla,
* Jednostki powinny się tez nieco bardziej różnić między sobą statystykami, bo jak na razie to połowa ma włócznię, miecz i włócznię do rzucania, ba nawet o tych samych statystykach. Nawet delikatne zróżnicowanie obrażeń poprawiłoby sytuację. |
|
|
|
Modrzew |
Dodany dnia 05-10-2014 19:58
|
Adept
Postów: 131
Data rejestracji: 22/06/2013 17:00
|
Drzewiec ma już ikonę, syn eorla w ogóle wylatuje, ponieważ dowiedziałem się, iż podczas wojny o pierścień ta formacja już nie istnieje, ostatnio balansowałem jednostki i już jest o wiele większa rożnorodność. Mam teraz po prostu maraton w pracy i jak tylko będę miał wolne to podrzucę efekty.
BTW. Jak sądzicie, konnica Rohanu powinna otrzymać atak z szarży? Myślałem o zrobieniu takiego ataku typu impact, gdzie obrażenia zadane byłyby jakby przez zderzenie przeciwnika z rozpędzonym koniem. Taki atak miałaby tylko linia konnego wojownika, albo tylko konnej gwardii.
Edytowane przez Modrzew dnia 06-10-2014 00:16
|
|
|
|
szpiczek |
Dodany dnia 06-10-2014 14:01
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 269
Data rejestracji: 09/07/2014 09:56
|
Może zrobisz atak w którym konnica zadaje większe obrażenie gdy przechodzi więcej pól i atakuje ? |
|
|