Panie i Panowie, nadchodzi czas „wojowników ognia”, czyli ogłaszam zapisy do Międzynarodowego Smoczego Turnieju „The Battle for Wesnoth”. Podobnie jak w latach poprzednich dla zwycięzców turnieju zostały przewidziane nagrody, a dla wszystkich wytrwałych graczy punkty chwały. Dodatkowo wyniki zmagań turniowych zostaną uwzględnione w POLSKIM RANKINGU GRACZY BfW. Do tych mających obawy czy dokonać zgłoszenia, czasem trzeba zrobić coś wbrew wszystkim przekonaniom. Podejrzewam, że nie każdy kto dokona zgłoszenia, będzie mógł wziąć w nim udział. Jednak, jak nie spróbujesz, to na pewno nie poczujesz magii z tym związanej. Zainteresowanych po więcej szczegółów zapraszam do naszej „Gildii wojowników”. Tam też można dokonać zgłoszenia i wyrazić swoją opinię na tematy powiązane z turniejem.
Zapisy będą przyjmowane do godz. 18:00 dnia 28 listopada 2017 r.
Dla nowych graczy termin na rejestrację upływa 24 listopada 2017 r. - dodatkowo będą oni musieli przejść „smoczą kwalifikację”. Zostanie ona zorganizowana w dniach od 25 do 27 listopada 2017 r. Czyli czas wystartował.
Wszystkim uczestnikom i kibicom, życzę dobrej zabawy oraz sporej dawki emocji podczas toczonych pojedynków turniejowych.
~Druid
Ucieczka Marbusa - polska premiera!
Wielu graczy czekało na tę chwilę, a jeszcze więcej obstawiało, że nie nadejdzie... A jednak nastała. Premierowa, polska wersja Ucieczki Marbusa została ukończona i jest gotowa do pobrania! Wiele osób dołożyło swoją cegiełkę, by ów projekt powstał i ukazał się w takiej oto formie. Mamy nadzieję, że kampania przypadnie wam do gustu i stanie się kolejną perełką na naszej polskiej scenie The Battle for Wesnoth!
Mamy wam do zaoferowania czternaście unikatowych, różnorodnych scenariuszy i kilka opcjonalnych dróg do wyboru. Sami będziecie mogli zdecydować, jakie frakcje dołączycie do swojej armii oraz jakiego zakończenia się doczekacie. Ich wariacji jest bowiem niemało.
W trakcie przygody będziecie mogli rozwijać swoich bohaterów w określony, wybrany przez was sposób, znany między innymi z "Pod Palącymi Słońcami" bądź "Ku Nieznanym Krainom".
Już dziś możecie wcielić się w Marbusa, przywódcę swojego małego, nieznaczącego klanu orków. Jaka czeka go przyszłość? Czy podoła zagrożeniu, które pustoszy północne krainy? Stanie na czele Wielkiej Hordy i przywróci orkom ich świetność? A może na zawsze odmieni przeznaczenie swojej rasy? Co zrobicie, gdy wpadnie wam w ręce potomkini Landara? Kim tak naprawdę jest Król Gonu? Znajdźcie odpowiedzi na te pytania! Albo jeszcze lepiej — sami o nich zdecydujcie!
Link do pobrania zaktualizowanej kampanii znajdziecie TUTAJ!
Nie zapomnijcie podzielić się z nami na forum wrażeniami z gry!
Powrót Bohaterów. (Age II(demo))
Pamiętacie polimorfie meduzy? Plagę furii? Więc bankowo kojarzycie Merlina!
Bohaterowie postanowili na dobre dołączyć do walki o dominację, a wraz z nimi machiny oblężnicze, oraz zestaw nowych technologii i mała dawka balansu.
Zapraszam do testowania, oraz dyskusji na forum w dziale poświęconemu Age.
P.S.
I najważniejsze! Koniecznie pobierzcie najnowszy patch 0.1.8.0.
Age - Era Cywilizacyjna (POWRACA).
"Graliście kiedyś w Age of Empires, Empire Earth, czy nawet Revival? W takiej samej tematyce jest właśnie Age - pierwsza Era Cywilizacyjna BfW.
Age to prężnie rozwijający się, polski dodatek autorstwa Medalikarza.
Dodatek ten oferować będzie nam unikatowy system rozgrywki, polegający na skokach cywilizacyjnych pomiędzy poszczególnymi epokami rozwoju cywilizacji. Oznacza to, że będziemy zaczynać jako jaskiniowcy, a kończyć w maszynach bojowych (o ile nasza cywilizacja nie zostanie wcześniej podbita). Planowane jest 7 epok, każda z osobnym zestawem jednostek do rekrutacji, charakterystycznych dla danego okresu historycznego."
Tymi słowami inferno8 zachęcał was do wypróbowania Age dokładnie 1947 dni temu. Po siedmiu latach Age powraca na oficjalne serwery w nieco odświeżonej formie, z 10 epokami i nieco innej koncepcji rozgrywki oraz ściśle zaplanowaną koncepcją zmian.
Zapraszam do wypróbowania ery oraz do dyskusji nad projektem.
Pozdrawiam, Medalikarz.
Era Magii 2.4
Ukazała się nowa wersja Ery Magii oznaczona numerkiem 2.4. Do największych nowości można zaliczyć 2 nowe jednostki! Pierwsza z nich to Żółta Salamandra dla Sojuszu Ciemnokrwistych, specjalizująca się w pustynnym terenie, zaś druga to Ognisty Zbrojny (Fire Swordsman) dla Kharos. Stanowi on alternatywny awans Siekacza. Oprócz tego ta wersja obfituje w mnóstwo nowych ikon ataków i ulepszone animacje dla różnych jednostek. Tak więc pobierajcie!
Aż chciałem zaproponować, żebyś korzystając z nowej funkcji, przepchnął UM do mainline! Ale skoro ilość śniegu jest argumentem wykluczającym, to raczej nie mamy tam czego szukać.