(Alduran Era) Alduran Era
|
Sagez |
Dodany dnia 13-07-2011 11:33
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Dodajemy tylko na życzenie twórcy, inaczej nie. Jak zdechnie(dodatek, nie autor), to archiwum.
Golibark powinien niedługo wrócić, ja również życzę powodzenia (ta era ma animacje, a to rzadkość!).
Edytowane przez Sagez dnia 13-07-2011 11:34
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
|
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 18-07-2011 14:52
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
No dobra, jak by co wracam 23 lipca. Co do Sprite'a Volunteera to naprawie go kiedy wrócę, Egzekutorem też się zajmę.
Mam pomysł jeszcze bardzo rozbudować ten dział
|
|
|
|
Heedal |
Dodany dnia 20-07-2011 16:35
|
Adept
Postów: 168
Data rejestracji: 02/05/2011 19:53
|
Dlaczego nie pokazałeś demonów? To była niespodzianka?
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu
Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
|
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 24-07-2011 10:43
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
SaurianoPL napisał/a:
Dlaczego nie pokazałeś demonów? To była niespodzianka?
Wróciłem
Tak Demony są ukryte w folderze Ery, są one jeszcze z poprzedniej ery, którą robiłem razem z Vetchem. Po prostu zachowałem je w tym folderze, chociaż teraz tak na nich patrze i sądzę że nie są zbyt dobrzy... jak chcecie mogę, zrobić ankietę, czy wy jako użytkownicy chcecie tą nacje w grze, czy też nie
|
|
|
|
Heedal |
Dodany dnia 24-07-2011 11:57
|
Adept
Postów: 168
Data rejestracji: 02/05/2011 19:53
|
Ankieta - tak.
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu
Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
|
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 29-07-2011 08:29
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
No taki post informacyjny, robiłem formata, także mi usunęło całego wesnotha wraz z pracami, oczywiście nie jestem głupi dlatego to co stworzyłem jest w folderze z erą ;]
Jutro przyjdę, ogarnę ten dział i dam nową wersje ery
Edit:
Sorry za double post... ale w końcu jestem modem nie? XD(taki żarcik).
Taa... dostępna jest już jak obiecałem wersja Alduran_Era 0.0.2, w odpowiednim temacie w tym dziale.
Do ery dodałem jednostki na koniach czyli te wszystkie Ridery i Skirmishery, parę nowych ikonek, zdolność.
Dodałem także budynek "Wieże". Na razie tylko jeden poziom, w przyszłych wersjach dam następne poziomy. Zapraszam do sprawdzania, szukania bugów, i oczywiście grania
Edytowane przez AxeFighter dnia 14-03-2015 08:10
|
|
|
|
Filar |
Dodany dnia 30-07-2011 20:26
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 246
Data rejestracji: 18/09/2010 23:02
|
Golibark, w temacie z wersjami napisałeś o tym, że nie wiesz, co zrobić, aby budynek ni był leczony. Czy nie wystarczy ustawić go jako mechaniczny? |
|
|
|
maks4444 |
Dodany dnia 30-07-2011 20:48
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 245
Data rejestracji: 10/01/2011 11:18
|
Ma ustawione jako mechaniczny tą wieże i faktycznie jest leczona nie jest to pokazane że dostaje te4 albo 8 hp ale słupek po cichu rośnie.
Chyba ratunkiem będzie napisać nową zdolność "nie do leczenia" który będzie ignorował w pobliżu medyków... albo umówić się że kapłani są dobrymi budowniczymi i nic nie stoi na przeszkodzie żeby za pomocą magi naprawiali ubytki w wieży
Edytowane przez maks4444 dnia 30-07-2011 20:48
|
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 30-07-2011 21:14
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
Tak nowa zdolność "nie do leczenia" mogłaby się w tym wypadku sprawdzić, ale za cholerę nie wiem jak taką napisać, a tym bardziej nie wiem jak zacząć. Chyba w najbliższym czasie poproszę o pomoc inferno
Edit:
No dobra. Mam już pomysł na nowe jednostki, jedną z nich jest "Bully"
Macie teraz do wyboru czy ma być to kolejny Etap rozwoju Volunteera, czy osobna jednostka(jeżeli volunteer będzie ona miała 4 lvl)
/obrazek skasowany/
Jak widzicie, jest troszeczkę większy od zwykłych jednostek, nawet tych z drugiego poziomu. Dlaczego? Otóż jest to po prostu Osilek, wielki jak pudzian, i można ich porównać to pół-olbrzymów
Chciałbym powiedzieć że będę w przyszłości wydawać 2 wersje ery. Czym będą się różnić? To już niespodzianka
Edytowane przez AxeFighter dnia 14-03-2015 08:11
|
|
|
|
maks4444 |
Dodany dnia 04-08-2011 11:08
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 245
Data rejestracji: 10/01/2011 11:18
|
Proponowałbym dać go jako osobną jednostkę. Taki ludzki odpowiednik trolla bardzo Powolny z np: jednym silnym atakiem. Po awansie by maiła już z dwa podejścia. Poza normalnymi cechami dać mu do losowania "Tępy" i "Powolny" od goblinów... i będzie bardzo klimatyczna jednostka. |
|
|
|
golibark |
Dodany dnia 04-08-2011 12:00
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 208
Data rejestracji: 29/12/2008 18:29
|
Maks, dzięki, rzeczywiście dodanie tych negatywnych cech będzie bardziej klimatyczne, ale oczywiście nie zapomnę o "silny" i "wytrzymały"
Zadecydowałem jednak, że będzie to rzeczywiście osobna jednostka. A trzeci level... będzie o wiele większy od tego tutaj
|
|
|
|
maks4444 |
Dodany dnia 04-08-2011 12:35
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 245
Data rejestracji: 10/01/2011 11:18
|
Jakie cechy mu dopasujesz to takie będą jak tylko rzuciłem propozycje bo "inteligentny" czy "zręczny" na pewno nie pasuje to takiego osiłka.
Tej frakcji faktycznie brakuje takiego "czołga". Brutalnej siły a aktualny wachlarz jest dość ubogi tylko trzy jednostki mobilne.
Wcale z każdym wyższym poziomem nie musisz go powiększać bo wyjdzie za duży. Wystarczy dodać mu jakieś inne bronie albo zmienić opancerzenie.
|
|
|