Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
(Alduran Era) Alduran Era
Sagez
Dodajemy tylko na życzenie twórcy, inaczej nie. Jak zdechnie(dodatek, nie autor), to archiwum.

Golibark powinien niedługo wrócić, ja również życzę powodzenia (ta era ma animacje, a to rzadkość!).
Edytowane przez Sagez dnia 13-07-2011 11:34
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
golibark
No dobra, jak by co wracam 23 lipca. Co do Sprite'a Volunteera to naprawie go kiedy wrócę, Egzekutorem też się zajmę.


Mam pomysł jeszcze bardzo rozbudować ten dział
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
Heedal
Dlaczego nie pokazałeś demonów? To była niespodzianka?
www.wesnoth.com.pl/img/syg3.jpg
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu

Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
 
golibark
SaurianoPL napisał/a:
Dlaczego nie pokazałeś demonów? To była niespodzianka?



Wróciłem Smile

Tak Demony są ukryte w folderze Ery, są one jeszcze z poprzedniej ery, którą robiłem razem z Vetchem. Po prostu zachowałem je w tym folderze, chociaż teraz tak na nich patrze i sądzę że nie są zbyt dobrzy... jak chcecie mogę, zrobić ankietę, czy wy jako użytkownicy chcecie tą nacje w grze, czy też nie
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
Heedal
Ankieta - tak.
www.wesnoth.com.pl/img/syg3.jpg
Twórca Ery Po Upadku (Prace wstrzymane)
Twórca linii nanokombinezonu

Saurians forever!
Nick na Steam/Uplay/Origin: Heedal
 
golibark
No taki post informacyjny, robiłem formata, także mi usunęło całego wesnotha wraz z pracami, oczywiście nie jestem głupi dlatego to co stworzyłem jest w folderze z erą ;]

Jutro przyjdę, ogarnę ten dział i dam nową wersje ery

Edit:
Sorry za double post... ale w końcu jestem modem nie? XD(taki żarcik).

Taa... dostępna jest już jak obiecałem wersja Alduran_Era 0.0.2, w odpowiednim temacie w tym dziale.

Do ery dodałem jednostki na koniach czyli te wszystkie Ridery i Skirmishery, parę nowych ikonek, zdolność.

Dodałem także budynek "Wieże". Na razie tylko jeden poziom, w przyszłych wersjach dam następne poziomy. Zapraszam do sprawdzania, szukania bugów, i oczywiście grania Smile
Edytowane przez AxeFighter dnia 14-03-2015 08:10
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
Filar
Golibark, w temacie z wersjami napisałeś o tym, że nie wiesz, co zrobić, aby budynek ni był leczony. Czy nie wystarczy ustawić go jako mechaniczny?
 
maks4444
Ma ustawione jako mechaniczny tą wieże i faktycznie jest leczona nie jest to pokazane że dostaje te4 albo 8 hp ale słupek po cichu rośnie.

Chyba ratunkiem będzie napisać nową zdolność "nie do leczenia" który będzie ignorował w pobliżu medyków... albo umówić się że kapłani są dobrymi budowniczymi i nic nie stoi na przeszkodzie żeby za pomocą magi naprawiali ubytki w wieży Wink
Edytowane przez maks4444 dnia 30-07-2011 20:48
 
golibark
Tak nowa zdolność "nie do leczenia" mogłaby się w tym wypadku sprawdzić, ale za cholerę nie wiem jak taką napisać, a tym bardziej nie wiem jak zacząć. Chyba w najbliższym czasie poproszę o pomoc inferno Smile

Edit:
No dobra. Mam już pomysł na nowe jednostki, jedną z nich jest "Bully"

Macie teraz do wyboru czy ma być to kolejny Etap rozwoju Volunteera, czy osobna jednostka(jeżeli volunteer będzie ona miała 4 lvl)

/obrazek skasowany/

Jak widzicie, jest troszeczkę większy od zwykłych jednostek, nawet tych z drugiego poziomu. Dlaczego? Otóż jest to po prostu Osilek, wielki jak pudzian, i można ich porównać to pół-olbrzymów Wink


Chciałbym powiedzieć że będę w przyszłości wydawać 2 wersje ery. Czym będą się różnić? To już niespodzianka Smile
Edytowane przez AxeFighter dnia 14-03-2015 08:11
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
maks4444
Proponowałbym dać go jako osobną jednostkę. Taki ludzki odpowiednik trolla Grin bardzo Powolny z np: jednym silnym atakiem. Po awansie by maiła już z dwa podejścia. Poza normalnymi cechami dać mu do losowania "Tępy" i "Powolny" od goblinów... i będzie bardzo klimatyczna jednostka.
 
golibark
Maks, dzięki, rzeczywiście dodanie tych negatywnych cech będzie bardziej klimatyczne, ale oczywiście nie zapomnę o "silny" i "wytrzymały" Smile


Zadecydowałem jednak, że będzie to rzeczywiście osobna jednostka. A trzeci level... będzie o wiele większy od tego tutaj Shock
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
maks4444
Jakie cechy mu dopasujesz to takie będą jak tylko rzuciłem propozycje bo "inteligentny" czy "zręczny" na pewno nie pasuje to takiego osiłka.
Tej frakcji faktycznie brakuje takiego "czołga". Brutalnej siły a aktualny wachlarz jest dość ubogi tylko trzy jednostki mobilne.
Wcale z każdym wyższym poziomem nie musisz go powiększać bo wyjdzie za duży. Wystarczy dodać mu jakieś inne bronie albo zmienić opancerzenie.
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 1.03
9,992,321 unikalne wizyty