Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,107
-> Najnowszy użytkownik: ytosuco
 
Ankieta
Jak oceniasz najnowszą odsłonę Władców Taktyk 2017?









Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Powitanie
Witaj na oficjalnej polskiej stronie Battle for Wesnoth!

Dodawaj własne artykuły na temat Wesnoth, dziel się doświadczeniem z innymi graczami, przekazuj informacje na temat ciekawych dodatków,
jednym słowem - dołącz do nas!

Age - Era Cywilizacyjna (POWRACA).
Age"Graliście kiedyś w Age of Empires, Empire Earth, czy nawet Revival? W takiej samej tematyce jest właśnie Age - pierwsza Era Cywilizacyjna BfW.

Age to prężnie rozwijający się, polski dodatek autorstwa Medalikarza.
Dodatek ten oferować będzie nam unikatowy system rozgrywki, polegający na skokach cywilizacyjnych pomiędzy poszczególnymi epokami rozwoju cywilizacji. Oznacza to, że będziemy zaczynać jako jaskiniowcy, a kończyć w maszynach bojowych (o ile nasza cywilizacja nie zostanie wcześniej podbita). Planowane jest 7 epok, każda z osobnym zestawem jednostek do rekrutacji, charakterystycznych dla danego okresu historycznego."

Tymi słowami inferno8 zachęcał was do wypróbowania Age dokładnie 1947 dni temu. Po siedmiu latach Age powraca na oficjalne serwery w nieco odświeżonej formie, z 10 epokami i nieco innej koncepcji rozgrywki oraz ściśle zaplanowaną koncepcją zmian.
Zapraszam do wypróbowania ery oraz do dyskusji nad projektem.

Pozdrawiam, Medalikarz.
Era Magii 2.4
eoma24Ukazała się nowa wersja Ery Magii oznaczona numerkiem 2.4. Do największych nowości można zaliczyć 2 nowe jednostki! Pierwsza z nich to Żółta Salamandra dla Sojuszu Ciemnokrwistych, specjalizująca się w pustynnym terenie, zaś druga to Ognisty Zbrojny (Fire Swordsman) dla Kharos. Stanowi on alternatywny awans Siekacza.
Oprócz tego ta wersja obfituje w mnóstwo nowych ikon ataków i ulepszone animacje dla różnych jednostek. Tak więc pobierajcie!
Władcy Taktyk 2017- Zakończenie Turnieju!
Władcy TaktykZ dumą mogę oznajmić, że tegoroczna edycja Władców Taktyk została zakończona. Jest to też pierwsza w historii turnieju edycja, podczas której żaden mecz nie został poddany walkowerem- wszystkie powtórki zostały nadesłane. Rozegranych zostało w sumie dwadzieścia jeden meczy, w których wzięło udział ośmiu zawodników, grających na czterech, różnych erach.

Pierwsze miejsce otrzymał ElderofZion, drugie przypadło Queen, zaś trzecie zaskarbił sobie pe_em. Nie brakowało emocji i rywalizacji. Serdecznie gratuluję zwycięzcom, zaś podziękowania składam dla inferno8, który zaoferował nagrody. Niedługo temat turnieju zostanie zamknięty i przeniesiony do odpowiedniego działu, zaś za kilka dni zaktualizowana zostanie zakładka Władców Taktyk w Nawigacji, gdzie wpisane zostaną nicki zwycięzców.
Eastern Europe at War 1.12 - Siege Enhanced
eeawsiege

To już trzecia odsłona z cyklu letnich aktualizacji EEaW. Tym razem wprowadziliśmy dla Was trzy dość istotne zmiany, które mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę.

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie na masową skalę zdolności "fortify" dla wszystkich dział. Zdolność ta pozwala jednostce "okopać się" zwiększając tym samym jej obronę terenową (od 10 do 20%) jednak pod warunkiem, że taka jednostka nie ruszy się z miejsca przynajmniej przez całą jedną turę. Ta zmiana dość istotnie wpływa na żywotność dział, które przez wielu uważane były za zbyt łatwy cel. Teraz ufortyfikowane w strategicznych lokacjach armaty mogą stanowić trudną przeszkodę dla przeciwników. Dodam jeszcze, że ufortyfikowane jednostki otrzymują specjalną grafikę, dzięki czemu łatwo rozróżnić kiedy zdolność jest aktywna, a kiedy nie.

Kolejną zmianą jest dalsze udoskonalenie medyków oraz wprowadzenie nowej jednostki leczącej dla Turcji. Od tej pory medycy poziomu 1 uzdrawiają minimum +8, zaś gdy stoją we wioskach ich leczenie jest dwukrotnie większe. Poza tym mogą też sami się uzdrawiać.

Ostatnią nowością jest wprowadzenie tzw. dalekiego strzału dla strzelców Austrii i Szwecji. Daleki strzał pozwala bezpiecznie zaatakować przeciwnika. Atak ten jest znacznie słabszy, ale nie powoduje kontrataku, więc może sprawdzać się w trudnych sytuacjach. Warto wspominieć też o nowej zdolności dla rosyjskiego Exile - "survivalist". Znajomości różnych ziół pozwala mu na drobne leczenie się w lesie (małe a cieszy).

Oprócz tego porawiliśmy parę zgłoszonych przez was błędów, m.in. zredukowaliśmy wytrzymałość Fire Taboru, wzmocniliśmy moździerz i zaprogramowaliśmy na nowo zdolność fortify o której była już mowa.

Jesteśmy świadomi, że te zmiany choć nieliczne są jednak duże pod względem balansu, dlatego zaczęcamy do gry i wyłapywania wszelkich błędów oraz zgłaszania ich na forum.
Eastern Europe at War 1.11.2 - Naval Combat 2
eeawnaval2

Nowa wersja EEaW oznaczona numerkiem 1.11 już jest! Wprowadza ona wiele ciekawych rozwiązań, 1 nową jednostkę i poprawia różnego rodzaju błędy zgłoszone przez Was.

Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie do systemu walk morskich dwóch nowych statusów - od teraz okręty można podpalać lub dziurawić, by zaczęły tonąć. Statki uszkodzone w ten sposób co turę tracą określoną ilość punktów życia i mają znacznie ograniczone zdolności bojowe, zmuszając załogi do wycofania się do przyjaznych portów celem dokonania napraw.
Nowością jest też dodatkowa jednostka dla Tararów - Diver czyli Nurek. Nurek świetnie pływa i jest niewykrywalny w wodzie. Poza tym może sabotować statki i inne jednostki mechaniczne zadając im spore uszkodzenia.
Oprócz tego wprowadziliśmy nowy system medyków. Od tej pory nie ma już szpitali polowych, za to zwykli medycy mogą leczyć znacznie lepiej gdy siedzą we wioskach lub fortyfikacjach.
Poza tymi zmianami dodaliśmy też animacje uniku jednostek, animacje ataku dział oraz ulepszone animacje okrętów. Podpalone statki płoną, a tonące toną i to widać. Zaś ogłuszone jednostki mają gwiazdy kręcące się nad ich głowami.

Dziękujemy za wsparcie jakiego udzielacie nam w ostatnim czasie. Poprawiliśmy sporo błędów, ale spodziewamy się, że to jeszcze nie koniec prac. Tak więc gorąco zachęcamy wszystkich do testowania! :)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

19/10/2017 00:09
@Druid, a tak z innej beczki Grin , to zajrzyj do akademii. Cool Spokojnej nocki. Wink

18/10/2017 22:47
- w nagrodę i będziesz widział kogo "spójników" tutaj uczysz. Grin Nie ma tego złego, bo te "korepetycje" poprawiły znacznie Twoje własne pisanie... Grin Nie sądzisz? Pfft ...

18/10/2017 22:44
@Jarom, cieszę się, że "wiele błędów crakena puszczasz bez echa" i nie wiercisz się nerwowo w fotelu przed monitorem jak je widzisz Grin, a jak będziesz grzeczny, to dam tobie mojego fb w nagr

18/10/2017 20:28
@Jarom To trochę pewnie uspokoiłeś crakena i te jego "tęsknoty", będą odrobinę mniejsze. Grin Tylko nie wiem czy doceni komplement „odniosły skutek” . Grin

18/10/2017 18:50
Spokojnie Jarom, spokojnie. Grin

18/10/2017 17:59
@Piko wiele błędów crakena puszczam bez echa bo nie przeszkadzają w czytaniu tekstu. Ale wstawienie dodatkowego wyrazu to nie jest błąd podpadający pod mózgową autokorektę.

18/10/2017 17:57
logiki. Chyba że po prostu zacząłeś pisać o rzeczach, o których masz jakiekolwiek pojęcie i stąd ta poprawa.

18/10/2017 17:55
@craken tyle twoich wpisów, a większość nie do mnie. Czyżbyś spodziewał się, że będę próbował wyłapać każdy źle postawiony przecinek? Poza tym moje działania odniosły skutek, twoje wypowiedzi nabrały

18/10/2017 17:27
@craken1 Skoro tak szybko działasz, to wstępne info co do terminów i nie tylko, Wink jest już w Akademii. Cool Wyczuwam też Twoją "tęsknotę" za Jaromem. Grin

18/10/2017 12:45
@Jarom tyle moich wpisów i żadnej analizy. Shock Czyżbyś w końcu któryś z nich zrozumiał? Wink Zaczynam się o to niepokoić. Grin @Druid, będę dziś na serwerze po 22.00. Cool

 
Wygenerowano w sekund: 0.03
5,196,625 unikalnych wizyt