Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,134
-> Najnowszy użytkownik: otmuch
 
Ankieta
Jaki poziom trudności wybierasz w kampaniach BfW?

Łatwy
Łatwy
25% [7 głosów]

Normalny
Normalny
54% [15 głosów]

Trudny
Trudny
7% [2 głosów]

Najtrudniejszy
Najtrudniejszy
11% [3 głosów]

Nie gram w kampanie
Nie gram w kampanie
4% [1 głos]

Ogółem głosów: 28
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02/11/2017 17:39

Archiwum ankiet
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Age - Era Cywilizacyjna (POWRACA).
"Graliście kiedyś w Age of Empires, Empire Earth, czy nawet Revival? W takiej samej tematyce jest właśnie Age - pierwsza Era Cywilizacyjna BfW.

Age to prężnie rozwijający się, polski dodatek autorstwa Medalikarza.
Dodatek ten oferować będzie nam unikatowy system rozgrywki, polegający na skokach cywilizacyjnych pomiędzy poszczególnymi epokami rozwoju cywilizacji. Oznacza to, że będziemy zaczynać jako jaskiniowcy, a kończyć w maszynach bojowych (o ile nasza cywilizacja nie zostanie wcześniej podbita). Planowane jest 7 epok, każda z osobnym zestawem jednostek do rekrutacji, charakterystycznych dla danego okresu historycznego."

Tymi słowami inferno8 zachęcał was do wypróbowania Age dokładnie 1947 dni temu. Po siedmiu latach Age powraca na oficjalne serwery w nieco odświeżonej formie, z 10 epokami i nieco innej koncepcji rozgrywki oraz ściśle zaplanowaną koncepcją zmian.
Zapraszam do wypróbowania ery oraz do dyskusji nad projektem.

Pozdrawiam, Medalikarz.
Era Magii 2.4
eoma24Ukazała się nowa wersja Ery Magii oznaczona numerkiem 2.4. Do największych nowości można zaliczyć 2 nowe jednostki! Pierwsza z nich to Żółta Salamandra dla Sojuszu Ciemnokrwistych, specjalizująca się w pustynnym terenie, zaś druga to Ognisty Zbrojny (Fire Swordsman) dla Kharos. Stanowi on alternatywny awans Siekacza.
Oprócz tego ta wersja obfituje w mnóstwo nowych ikon ataków i ulepszone animacje dla różnych jednostek. Tak więc pobierajcie!
Władcy Taktyk 2017- Zakończenie Turnieju!
Z dumą mogę oznajmić, że tegoroczna edycja Władców Taktyk została zakończona. Jest to też pierwsza w historii turnieju edycja, podczas której żaden mecz nie został poddany walkowerem- wszystkie powtórki zostały nadesłane. Rozegranych zostało w sumie dwadzieścia jeden meczy, w których wzięło udział ośmiu zawodników, grających na czterech, różnych erach.

Pierwsze miejsce otrzymał ElderofZion, drugie przypadło Queen, zaś trzecie zaskarbił sobie pe_em. Nie brakowało emocji i rywalizacji. Serdecznie gratuluję zwycięzcom, zaś podziękowania składam dla inferno8, który zaoferował nagrody. Niedługo temat turnieju zostanie zamknięty i przeniesiony do odpowiedniego działu, zaś za kilka dni zaktualizowana zostanie zakładka Władców Taktyk w Nawigacji, gdzie wpisane zostaną nicki zwycięzców.
Eastern Europe at War 1.12 - Siege Enhanced
eeawsiege

To już trzecia odsłona z cyklu letnich aktualizacji EEaW. Tym razem wprowadziliśmy dla Was trzy dość istotne zmiany, które mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę.

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie na masową skalę zdolności "fortify" dla wszystkich dział. Zdolność ta pozwala jednostce "okopać się" zwiększając tym samym jej obronę terenową (od 10 do 20%) jednak pod warunkiem, że taka jednostka nie ruszy się z miejsca przynajmniej przez całą jedną turę. Ta zmiana dość istotnie wpływa na żywotność dział, które przez wielu uważane były za zbyt łatwy cel. Teraz ufortyfikowane w strategicznych lokacjach armaty mogą stanowić trudną przeszkodę dla przeciwników. Dodam jeszcze, że ufortyfikowane jednostki otrzymują specjalną grafikę, dzięki czemu łatwo rozróżnić kiedy zdolność jest aktywna, a kiedy nie.

Kolejną zmianą jest dalsze udoskonalenie medyków oraz wprowadzenie nowej jednostki leczącej dla Turcji. Od tej pory medycy poziomu 1 uzdrawiają minimum +8, zaś gdy stoją we wioskach ich leczenie jest dwukrotnie większe. Poza tym mogą też sami się uzdrawiać.

Ostatnią nowością jest wprowadzenie tzw. dalekiego strzału dla strzelców Austrii i Szwecji. Daleki strzał pozwala bezpiecznie zaatakować przeciwnika. Atak ten jest znacznie słabszy, ale nie powoduje kontrataku, więc może sprawdzać się w trudnych sytuacjach. Warto wspominieć też o nowej zdolności dla rosyjskiego Exile - "survivalist". Znajomości różnych ziół pozwala mu na drobne leczenie się w lesie (małe a cieszy).

Oprócz tego porawiliśmy parę zgłoszonych przez was błędów, m.in. zredukowaliśmy wytrzymałość Fire Taboru, wzmocniliśmy moździerz i zaprogramowaliśmy na nowo zdolność fortify o której była już mowa.

Jesteśmy świadomi, że te zmiany choć nieliczne są jednak duże pod względem balansu, dlatego zaczęcamy do gry i wyłapywania wszelkich błędów oraz zgłaszania ich na forum.
Eastern Europe at War 1.11.2 - Naval Combat 2
eeawnaval2

Nowa wersja EEaW oznaczona numerkiem 1.11 już jest! Wprowadza ona wiele ciekawych rozwiązań, 1 nową jednostkę i poprawia różnego rodzaju błędy zgłoszone przez Was.

Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie do systemu walk morskich dwóch nowych statusów - od teraz okręty można podpalać lub dziurawić, by zaczęły tonąć. Statki uszkodzone w ten sposób co turę tracą określoną ilość punktów życia i mają znacznie ograniczone zdolności bojowe, zmuszając załogi do wycofania się do przyjaznych portów celem dokonania napraw.
Nowością jest też dodatkowa jednostka dla Tararów - Diver czyli Nurek. Nurek świetnie pływa i jest niewykrywalny w wodzie. Poza tym może sabotować statki i inne jednostki mechaniczne zadając im spore uszkodzenia.
Oprócz tego wprowadziliśmy nowy system medyków. Od tej pory nie ma już szpitali polowych, za to zwykli medycy mogą leczyć znacznie lepiej gdy siedzą we wioskach lub fortyfikacjach.
Poza tymi zmianami dodaliśmy też animacje uniku jednostek, animacje ataku dział oraz ulepszone animacje okrętów. Podpalone statki płoną, a tonące toną i to widać. Zaś ogłuszone jednostki mają gwiazdy kręcące się nad ich głowami.

Dziękujemy za wsparcie jakiego udzielacie nam w ostatnim czasie. Poprawiliśmy sporo błędów, ale spodziewamy się, że to jeszcze nie koniec prac. Tak więc gorąco zachęcamy wszystkich do testowania! :)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18-02-2018 19:43
Witam wszystkich Smile

17-02-2018 15:12
Czekam na oficjalny wypis zmian w dodatkach świata Przywoływaczy.

17-02-2018 10:53
Wpis na oficjalnym forum zepsuł niespodziankę. Chociaż i tak zapowiada się nieźle.

17-02-2018 09:40
Czyżbyś wydawał nową kampanię? Cool W sumie fajnie byłoby pograć i ożywiło by to forum na pewno

16-02-2018 20:30
Za tydzień będą 10 urodziny Ery Magii - spodziewajcie się czegoś Wink

14-02-2018 22:05
Witajcie panowie Smile

12-02-2018 09:43
No hej. Smile

11-02-2018 22:07
Siemka.

28-01-2018 08:08
Też nie jestem zachwycony tymi nowymi. Spróbuję namówić Weriana, by przywrócił stare.

28-01-2018 00:44
Co się stało ze starymi emotkami? Miały one dla mnie wartość sentymentalną. Sad

 
Wygenerowano w sekund: 0.05
5,466,875 unikalne wizyty