Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,099
-> Najnowszy użytkownik: Gaara
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
EEaW 1.9.3
EEaW 1EEaW w wersji 1.9.3 jest już dostępne na serwerze stablinej wersji BfW 1.12.x. Zmiany dotyczą głównie balansu. Tryb Last Man Standing został naprawiony, Chorwacki Jeździec został nieznacznie osłabiony, zaś organki stały się minimalnie droższe. Największą zmianą jest nowy sposób naliczania doświadczenia w przypadku organków. Tym razem doświadczenie naliczane jest po walce. Z uwagi na te zmiany limit doświadczenia organków zwiększył się parokrotnie by zapobiec zbyt szybkiemu awansowi.

Wszelkie nieprawidłowości bądź sugestie zgłaszajcie w temacie EEaW
Turniej EEaW - powrót na wojnę!
TurniejeNa naszej stronie rozpoczynają się zapisy do turnieju Powrót na wojnę. Będzie to turniej rozgrywany na erze Eastern Europe at War z drobnymi modyfikacjami. Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w turnieju zapraszamy na forum:

Zapisy trwają od 27 czerwca do 9 lipca 2017.
Ucieczka Marbusa 0.7 oraz Recenzja TLU!
WieściPrace nad Ucieczką Marbusa ruszyły pełną parą! W kampanii pojawiało się już osiem z trzynastu grywalnych scenariuszy. Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji zapoznać się z dodatkiem, możemy powiedzieć, że jest to opowieść o ostatnich orkach, którzy zmagają się z legionami nieumarłych napadającymi na całą północ. Graczom oferujemy gamę wyborów, które wpłyną na ostateczne zakończenie historii Marbusa. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z projektem na FORUM. Przydadzą nam się tłumacze, testerzy oraz graficy. Z chęcią przyjmiemy też każdą inną pomoc bądź zaangażowanie w tworzenie kampanii.

Dodatkowo, w artykułach możecie zobaczyć dosyć obszerną recenzję kampanii To Lands Unknown w wersji 2.0.2! Link do niej możecie znaleźć TUTAJ.
10 tysięcy pobrań Eastern Europe at War!
EEaW 1Mam zaszczyt poinformować, że Eastern Europe at War - historyczny dodatek do Bitwy o Wesnoth autorstwa naszej społeczności - został pobrany ponad 10 tyś. razy na oficjalnym serwerze dodatków dla stabilnej wersji 1.12! To wspaniałe wieści, tym bardziej, że taka ilość pobrań to nie byle co, zwłaszcza, że nasza kochana gra ostatnio miała gorszy okres. Ale myślę, że dzięki tak unikalnym i wspaniałym dodatkom jak właśnie EEaW ta sytuacja zacznie się powoli poprawiać a wraz z wejściem gry na Steam będziemy mogli pochwalić się naprawdę elitarnym dodatkiem!
Bitwa o Wesnoth 1.13.8 oraz tłumaczenie do To Lands Unknown
Nowe wersje Battle for WesnothWesnoth 1.13.8 jest już dostępne! To ósme wydanie rozwojowe z serii 1.13.x i pierwsze wydanie 1.14 beta! Dostarcza wiele ulepszeń, zwłaszcza interfesju użytkownika i zawiera mnóstwo poprawek błędów. Tak więc nowa stabilna wersja 1.14 jest już naprawdę blisko!

Oprócz tego wyszła nowa wersja kampanii To Lands Unknown oznaczona numerkiem 2.0.2 naprawiająca pewne niedociągnięcia ale przede wszystkim zawierająca polskie tłumacznie! Tak więc od tej pory możecie cieszyć się polską wersją językową Ku Nieznanym Krainom.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

17/08/2017 00:11
Lub dla 3 (głupie 0) 2,4km=hex 500/2,4=208,3

17/08/2017 00:09
500/3,2=156,25. Wink

17/08/2017 00:08
30km/h to trochę za dużo. Grin Tura to 4 godziny (6tur =1 dzień) piechota ma 5 ruchów (regularne wojsko) idzie z prędkością powiedźmy 4km/h. 4*4=16 16/5= 3,2 km=hex.

16/08/2017 23:54
Grin

16/08/2017 23:36
Wprowadźcie łowców niewolników XD

16/08/2017 23:33
Poza podpaleniem proponuję stworzyć jeszcze jeden efekt specjalny. Zaraza: jeżeli 90% jednostek przeciwnika jest tego samego typu, to wszystkie umierają.

16/08/2017 23:31
Ja tam się cieszę, że jestem w grupie eoma

16/08/2017 23:31
@Hejnewar ja to między bajki włożę.

16/08/2017 22:34
No to jak mogę atakować statki w walce wręcz w takim razie? Ps. 500km to 20,8(3)hexa.

16/08/2017 22:16
@Hejne zedytowałem, żeby łatwiej tobie było całą metaforę tamtego wpisu zrozumieć. Dobranoc

 
Wygenerowano w sekund: 0.02
4,994,250 unikalnych wizyt