Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Kampania-Starożytny Artefakt
golibark
Opis: Zostało odkryty nowy ląd, król Konrad wysyła najlepszego adepta magi - Leorica, aby zbadał kontynent, jednak tak naprawdę Leoric studiuję czarną magię.
I chce odszukać starożytnego artefaktu, który jest w nekromanckich opowiadaniach. Sprawy bardzo się komplikują, Jego ludzie odwracają się od niego, (gdy ten przyzywa martwe zwłoki na pomoc.) i zostaję wciągnięty w wojnę tubylców: goblinów-jaszczurów. Leoric nie ma wyjścia, musi opowiedzieć się po jednej ze stron i odszukać tajemniczy artefakt...

Kampanie wyjdzie myślę że za miesiąc.

Demko będzie miało 3 kampanie, (demko jest robione) za tydzień(lub krócej) będzie na bank.

Do wyboru 1 z 3 ścieżek w misjach(Gobliny, Złodzieje, Jaszczury)

/obrazek skasowany/
LEORIC
Edytowane przez AxeFighter dnia 14-03-2015 01:19

Sagez
W jakim będzie języku?

golibark
Sagez napisał/a:
W jakim będzie języku?

Angielski, tłumaczony na różne języki(na bank polski Smile )

Vetch
Golibark, kiedy wyjdzie demo? Bo jestem spragniony ciekawych opowieściPfftGrin

http://vetch-dziennik.blogspot.com
Aureliusz777
Ja jestem ciekawy jak Vetch obsmarujesz golibarka za złą recenzje twojej kampanii
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway

Arturion
Aureliusz, wyluzuj, dla ciebie każdy musi się odgryzać, "obsmarowywać", wyzywać, jeżeli wybitny matematyk ci powie że jestes kiepski z matmy, to odpowiesz ty też? Może to zły przykład ale pomyśl nad tym Smile

Aureliusz777
Ludzie ja żartuje a mnie dobijacie ,po zatym mam prawo do wolności słowa
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway

Arturion
Dobra, dobra... :/

golibark
Mam pewne trudności. (Szkoła i mało czasu) Jednostki które robie mi niby działają(Te własne jednostki) ale nie widac ich grafik jak sie poruszają. gdyby mógł ktoś naprawić to, to prosze o zgłoszenie sie na PW Wink

Przejdź do forum: