Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
Głosów ogółem : 0
 Drukuj temat
Dark Age - Reaktywacja
Vetch
Na naszej polskiej stronie wyszła 2 polska era do gry Battle for Wesnoth! Jest to początkowa "alfa" i ciągle będzie się rozwijać. Co w 1 alfie? W alfa 0.0.1 mamy do dyspozycji 2 rasy:

-Herians (Frakcje ludzkie zebrane podczas najazdu Technologów przez Heriana Wielkiego; Ich religią zajmują się alchemicy, którzy choć nie posiadają magii, są czczeni przez lud)

-Technologists (nowy opis w najbliższej przyszłości)

A co dalej? Oczywiście udoskonalane będą te rasy. A w przyszłości 4 nowe rasy. No i kampania dla jednej z ras (pó?niej będzie do każdej rasy).
Prosimy także o informowaniu nas tutaj o bugach. W tym też temacie będą dodawane nowe informacje i właśnie tutaj można zgłaszać błędy lub imbalans w naszym projekcie. Z góry dziękujemy za pobranie i wszystkie sugestie,

Link do ściągnięcia

Prosimy o raportowanie bugów i wsparcie.
Frakcje są już zbalansowane.
pozdrawiam i życzę miłej gry,
Vetch

Niech Dark Age będzie z wami!

Aktualizacja: Wersja 0.0.1.5 (1.6.x)

Link do pobrania

Aktualizacja: Wersja 0.0.2 (1.6.x):

Link do pobrania

Aktualizacja: Wersja 0.0.3 (1.8.x):

Link do pobrania

Aktualizacja: Wersja 0.0.3.1 poprawkowa (1.8.x):
Link do pobrania.

Aktualizacja: Wersja 0.0.4 (1.8.x):
Link do pobrania.
Edytowane przez AxeFighter dnia 10-11-2014 21:36
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Sagez
Planujecie to w ogóle umieścić na serwerze?
 
Vetch
raczej tak, jak tylko skończymy czwartą frakcję i wyjdzie beta 1.0
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Aureliusz777
Dobra to ja dam kilka zastrzeżeń:

1.Ten co ma atak atom(nie wiem jak się nazywa)powinien mieć zarazę/chorobę albo coś w tym stylu bo po spotkaniu się z atomem występuje choroba popromienna.
2.Ta frakcja która ma alchemika musi dostać tanią,słabą ale wytrzymałą jednostkę.
3.Ogólnie przydał by się d¼więk...bez animacji jeszcze pożyjemy.
4.Ta druga frakcja z lud¼mi jak i ta pierwsza potrzebują je¼d¼ca jakiegoś bo wystarczy, że ktoś zrobi sobie 3 statki i już po 3 turach ma więcej złota niż tamci.

To tyle narazie.
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway
 
Vetch
Zacznijmy od początku:

1.Ten co ma atak atom(nie wiem jak się nazywa)powinien mieć zarazę/chorobę albo coś w tym stylu bo po spotkaniu się z atomem występuje choroba popromienna.

Załatwi się, może oba naraz?
2.Ta frakcja która ma alchemika musi dostać tanią,słabą ale wytrzymałą jednostkę.

Najlepiej zwiększę hp wojownika i zrobię tanią jednostkę typu złodziej, tyle że szybszą od niego.
3.Ogólnie przydał by się d¼więk...bez animacji jeszcze pożyjemy.

Nad d¼więkiem pracujemy, postaram się to załatwić do 0.0.2 alfy.
4.Ta druga frakcja z lud¼mi jak i ta pierwsza potrzebują je¼d¼ca jakiegoś bo wystarczy, że ktoś zrobi sobie 3 statki i już po 3 turach ma więcej złota niż tamci.

No cóż, kronhfs mają je¼d¼ca, tyle że komp nie chce go rekrutować. A herianie dostaną je¼d¼ca już niedługo :]. Prawdopodobnie dodam go w 0.0.2/3, zależnie od ilości czasu.

DziękiSmile. Twoje sugestie poprawią grywalność wszystkich ras.
Edytowane przez Vetch dnia 10-10-2009 17:53
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Aslani
Technologists
Statek - hp obniż do 35-37
Robot warrior - obrażenia wręcz obniż do 7-2
Plasma striker - atak plasma strike zmień na 6-3, a rifle strike 5-4
Soldier - może być tak jak jest

Pó¼niej przeanalizuje resztę ;]
 
Mafcio
Cieszę się, że będzie kolejna polska era! Tak trzymać!!!Grin
 
Vetch
Ogłaszam aktualizację do 0.0.1.5 alfa. Sugestie zastosowane, oto lista zmian:
-użyłem paru własnych koncepcji
-aureliuszowe prośby
-jednostka Harcownik do Herians.
-Wyeliminowany bug we frakcji herians.
Dziękuję wam wszystkim, którzy pomagają Wink. Aslani- gwarantowane creditsy jak załatwisz resztę frakcji Smile. Jeśli oczywiście ten pomysł wypali.
życzę miłej gry!

EDIT: Powoli zaczynam mieć dosyć tego, że wszyscy uważają że to padnie już na wstępie. Równie dobrze można by uważać, że nie zrobią nowych er w Wesnothcie. A jest ich na głównej coraz więcej. I wy jeszcze uważacie, że na pewno padnie. ehh, cóż, nie mogę marudzić, wziąć się muszę za Erę. Może pó¼niej zmienicie zdanie.
Edytowane przez Vetch dnia 10-10-2009 20:25
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
golibark
Co do Kronhfsów. Komp po prostu ich nie rekrutuje gdyż sądzi że są słabe. (atak 5-2, ale na pó¼niejszych levelach wymiata, a komputer to tylko sztuczna inteligencja).


Co do ankiety no cóż każdy ma swoje zdanie, tylko mówię jedno niełatwo stworzyć erę. W niedalekiej wersji wszystkie jednostki będą mieć lepszy poziom do 3.

images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
Aslani
Analizuje dalej Grin

Herians
Alchemist - Fire bomb zmień na 18-1, jego koszt zwiększ do 21 a jego odporności na chłód i ogień zwiększ na 30%
Foreser - skoro ma taką nazwę to powinien mieć 70% w lesie, odporności i ataki ma ok
Gate guard - cene zmień na 17 i życie zmień na 37, reszta jest ok
skirmisher - nie mam sie do czego doczepić ;]
Warrior - Odporność na sieczne ja bym mu dał na 30% a kłujące 10% a atak wręcz zmniejsz do 10-2, Ze sword masterem zrób to samo tylko atak 10-4


Kronhfs
Demon slave - punkty życia obniż do 40 a koszt obniż do 16, odporność na chłód zmień na -10% a na ogień 20%
Fist of hell - jest ok, lepiej będzie jak demon warrior będzie miał ten pierwszy atak 6-5
Hell arrow - jest ok
Raider - punkty ruchu może zmniejsz do 8 i dodaj mu atak wręcz chociażby nawet 4-2 obuchowy
Acha dlaczego ci trzej ostatni są praworządni ? Smile
Edytowane przez Aslani dnia 10-10-2009 21:27
 
Vetch
ok, no to jadziem z tymi statami,

Alchemist - Fire bomb zmień na 18-1, jego koszt zwiększ do 21 a jego odporności na chłód i ogień zwiększ na 30%

Cóż, zwiększę to najwyżej do 20% a fire bomb może być i zrobię jeszcze

Forester - skoro ma taką nazwę to powinien mieć 70% w lesie, odporności i ataki ma ok

Cóż, napadłeś mnie Pfft. Niech będzie, 70 %.

Gate guard - cene zmień na 17 i życie zmień na 37, reszta jest ok

Pasi.

skirmisher - nie mam sie do czego doczepić ;]

To chyba nie wymaga komentarza Grin.

Warrior - Odporność na sieczne ja bym mu dał na 30% a kłujące 10% a atak wręcz zmniejsz do 10-2, Ze sword masterem zrób to samo tylko atak 10-4

20% na sieczną i kłującą, atak OK.

-------------------------------------------------------------------------------------
Kronhfs
Demon slave - punkty życia obniż do 40 a koszt obniż do 16, odporność na chłód zmień na -10% a na ogień 20%

Tak też zrobię.

Fist of hell - jest ok, lepiej będzie jak demon warrior będzie miał ten pierwszy atak 6-5

Tu chodzi o to, że ma mieć dużo ciosów, w ten sposób chciałem zrobić go takim unikalnym- odsyłam do 2 lvla statku.

Hell arrow - jest ok

Tu też komentarza nie potrzeba ;].

Raider - punkty ruchu może zmniejsz do 8 i dodaj mu atak wręcz chociażby nawet 4-2 obuchowy

Wręcz będą kły, musi być bardzo mobilny, bo ma słaby atak.

Acha dlaczego ci trzej ostatni są praworządni ?

a to dlatego, że golibark sobie tego zażyczył Smile.

Co mogę powiedzieć? Dziękuję. Creditsy raczej będą Wink
Niedługo wersja 0.0.2 będzie dostępna razem z efektami d¼więkowymi Smile!
Edytowane przez Vetch dnia 10-10-2009 21:40
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
golibark
Acha dlaczego ci trzej ostatni są praworządni ?


Dlaczego? Bo to są zwykli ludzie którzy nauczyli się kontrolować magię demonów(przez to zmienia im się kolor skóry), no i co za tym idzie niestety Ludność Herians ma ich za półdemonów i pali ich na stosie... Sad
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
Aslani
Hehe rozumiem Grin

Jeszcze parę błędzików wychwyciłem Pfft

Hell arrow - powinien mieć 6-2 walkę wręcz

Ogólnie technologiści powinni być wrażliwy na chłód(-30%?) i mniej na ogień(-10%?)

Większość jednostek nie ma APOP. Gdy Jednostka 2 poziomu zdobędzie max doświadczenia wyskakuje błąd. No chyba że zostawiliście tak by pó¼niej jakby co dodać kolejne poziomy?

To chyba tyle :]
 
nikon
Jak pisałem ten post o ogólnie jechałem po tej erze równo, ale potem sobie przypomniałem, że vetch ma 12 lat. Więc cóż era jest kiepska, ale fajnie, że już w takim wieku próbujecie, potrafiliście to zakodować itp.(przypomniałem się sobie ja gdy byłem z siebie super dumny jak jakieś badziewne stronki internetowe pisałem, ale kiedy to było...) Ogólnie era jest słaba jak cię mogę i nie radze jej wrzucać na serwer, bo każdy ją oleje. Jednak mam nadzieję, że się nie zniechęcicie i będziecie próbować dalej. Ogólnie jeśli chcecie robić dobre ery do wesnotha to radzę się pouczyć sprite arta. Obecna grafika w tej erze to średnie składaki, a te co nie są składane to wogóle nie sprite art i wyglądają jak drewno. Tak czy siak życzę powodzenia.
 
Vetch
hmmmm, zacznijmy od Aslaniego:
Hell arrow - powinien mieć 6-2 walkę wręcz

Nie sądzę, że to dobry pomysł. On ma być jako tako łucznikiem, co raczej nie pozwala na podbicie walki wręcz.
Ogólnie technologiści powinni być wrażliwy na chłód(-30%?) i mniej na ogień(-10%?)

No cóż, wrażliwość na chłód raczej nie, ale na ogień się zgadzam. Można by ustawić jeszcze nieodporność na obuchową.

Większość jednostek nie ma APOP. Gdy Jednostka 2 poziomu zdobędzie max doświadczenia wyskakuje błąd. No chyba że zostawiliście tak by pó¼niej jakby co dodać kolejne poziomy?

Mój błąd Smile. Nie dodałem do ostatnich lvli takiej jednej linijki.

A jeśli chodzi o nikona...
Więc cóż era jest kiepska, ale fajnie, że już w takim wieku próbujecie, potrafiliście to zakodować itp. Ogólnie era jest słaba jak cię mogę i nie radze jej wrzucać na serwer, bo każdy ją oleje.

wiem, dlatego zrobiłem to najpierw na stronie, żeby mnie tam nie zaatakowali. Staram się o dosyć klimatyczną erę.
Ogólnie jeśli chcecie robić dobre ery do wesnotha to radzę się pouczyć sprite arta. Obecna grafika w tej erze to średnie składaki, a te co nie są składane to wogóle nie sprite art i wyglądają jak drewno.

No to ujmę to tak: wybaczysz mi chyba to, że rysuję dopiero rok, a wcześniej rysowałem za przeproszeniem (dla siebie Pfft) jak przedszkolak. Więc staram się o ogólnokształt, a jak to już będzie, to można zrobić porządne obrazki.

A jeśli ktoś chce wiedzieć, dopracowałem stronę d¼więkową ery. Jutro powinna być wersja w miarę grywalna, 0.1. Ale zobaczymy. ¯yczę spokojnej nocy,
pozdrawiam,
Vetch
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
Mafcio
Sorry, że dałem zły głos do ankiety.Angry Po prostu nie przeczytałem dobrze pytania(myślałem, że chodzi o Czy era będzie skończona?). Mała drobna pomyłka Pfft
 
Vetch
Ogłaszam aktualizację do wersji 0.0.2! W niej znajdziecie:
-nową jednostkę technologistów nazywającą się Spy
-wykorzystane propozycje wszystkich graczy Smile
-Dobre efekty d¼więkowe, które umilą rozgrywkę Wink
-Parę nowych zdolności dla starych jednostek.
-i dużo innych drobiazgów.

Dziękuję za wsparcie i życzę miłej gry,
pozdrawiam,
Vetch
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
golibark
A już w następnej wersji dodana będzie ikonka Plasma Gun dla Technologist... i niespodzianka Wink
images32.fotosik.pl/310/2b58a6dc1b61a482.jpg

http://uniteddogs...llingdogs/
Pomóż nie zabijać zwierząt Sad
 
Aslani
Robot warrior ma lvl 0. Celowo czy błąd? ;]

Spy - Super attack Spya 15-1 (Cios w Plecy + Szarża = 48-1 Shock Shock ) to mocne przegięcie, obniż to do 13-1 i będzie ok, a Headshot zmień na 9-1. Tak samo Super Spay.. 24-1 to bardzo dużo a po podliczeniu szarży i ciosu w plecy wychodzi 77-1 !!! Zmień to na 22-1 a Headshot na 20-1. To tyle o spayu Pfft

Niektóre jednostki mają przypisane po 3 cechy (np. wytrzymały, inteligentny, szybki) Zróbcie coś z tym.

Malutki błąd w jednostce Killer. Nazwa walki wręcz ma być "Fire Sword".

Ale was męczę Grin

Ogólnie najmocniejszą frakcją są Technologiści. Mimo to bardzo podobają mi się Herians. Smile
Edytowane przez Aslani dnia 11-10-2009 22:37
 
Majestic
Dobra robota Panowie. Pozostaje mi tylko trzymać za Was kciuki Wink
"Ześlizgując się ku śmierci słyszysz już tylko triumfalne okrzyki wrogów... ich radość wypełnia twe ostatnie chwile czystą nienawiścią..."

"...Nie ludzie, lecz psy okrwawione i nie żołnierze, lecz kaci przyszli by śmiercią porazić Was..."
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.71
7,965,931 unikalne wizyty