Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
Przeczytaj pierwszy post przed odpowiedzią:
Jednostki awansowały by epokowo na bardziej doświadczone(jednak ciut słabsze od ich odpowiedników z kolejnej epoki) Jednostki awansowały by epokowo na bardziej doświadczone(jednak ciut słabsze od ich odpowiedników z kolejnej epoki) 31%[4 głosów]
Jednostki podczas awansu zyskiwały by jedynie minimalny wzrost siły i dodatkową umiejętność (trucizna, lepsze leczenie, skok opancerzenia/uników itp.) Jednostki podczas awansu zyskiwały by jedynie minimalny wzrost siły i dodatkową umiejętność (trucizna, lepsze leczenie, skok opancerzenia/uników itp.) 38%[5 głosów]
Jednostki niech nie mają możliwości awansu. Poza dowódcami którzy mogli by zdobywać doświadczenie. Jednostki niech nie mają możliwości awansu. Poza dowódcami którzy mogli by zdobywać doświadczenie. 8%[1 głos]
Niech każda jednostka skacze tylko na kolejny skok epokowy, a jeśli skok jest nie możliwy(brak odpowiednika) to niech awans będzie zablokowany. Niech każda jednostka skacze tylko na kolejny skok epokowy, a jeśli skok jest nie możliwy(brak odpowiednika) to niech awans będzie zablokowany. 0%[0 głosów]
Niech każda jednostka skacze tylko na kolejny skok epokowy, a jeśli skok jest nie możliwy(brak odpowiednika) to niech awans będzie na epokowy. Niech każda jednostka skacze tylko na kolejny skok epokowy, a jeśli skok jest nie możliwy(brak odpowiednika) to niech awans będzie na epokowy. 0%[0 głosów]
Muszą być awanse epokowe (pare jednostek ale musi być)i te w epoce mimo iż mają odpowiednik w kolejnej epoce(na bardziej doświadczone). Muszą być awanse epokowe (pare jednostek ale musi być)i te w epoce mimo iż mają odpowiednik w kolejnej epoce(na bardziej doświadczone). 15%[2 głosów]
Myślałem o czymś takim by jednostka skakała na poziom bardziej doświadczony i jako dodatkowa opcja za lekką odpłatą umożliwić przeskok epkowy. Myślałem o czymś takim by jednostka skakała na poziom bardziej doświadczony i jako dodatkowa opcja za lekką odpłatą umożliwić przeskok epkowy. 8%[1 głos]
Głosów ogółem : 13
 Drukuj temat
Ankieta dotycząca awansów
medalikarz
Jako że coraz bardziej zaczynam widzieć psującą wg mnie klimat Age skokowość technologiczną między epokami zastanawiam się nad zlikwidowaniem tego na rzecz jednej z paru możliwości a oto one (ankieta).

Osoby które mają inne pomysły niech napiszą. Wasza opinia na ten temat będzie wyjątkowo użyteczna.

Odpowiedzi proszę nie zaznaczać jeśli któreś z rozwiązań (1-6) uznajecie za lepsze (równe bądź nawet tylko trochę gorsze) gdyż chciałem tę epokę zrobić tak by można było też pograć z komputerem i bez żadnych dodatkowych wymysłów.

Edytowane przez AxeFighter dnia 01-12-2014 21:42
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
ygbut
Odpowiedź druga, ale żeby było tak że jednostka wygrałaby sam na sam z jednostką z niższej epoki
Edytowane przez AxeFighter dnia 01-12-2014 21:42
 
peroox
Moim zdaniem, najlepsze było by skok awansowy "za dopłatą"(Nowa broń kosztuje). Oczywiście nie powinno być takiego czegoś jak kawaleria ma awans na maszyny. Staty by zostawały i zmieniała się broń Hp itp.
Będą kiedyś nacje(choćby Europejczycy, Japońce, Persowie)???
Edytowane przez peroox dnia 28-04-2010 15:55
 
Aureliusz777
Daje ci mój pomysł.
na początku są trzy jednostki(przykładowe)
jaskiniowiec,Jaskiniowiec z kamieniami i zbieracz plus bonus zbiera on złoto,drewno i jedzenie w wybranych miejscach
by wskoczyć do następnej ery musisz uzbierać złoto,drewno i jedzenie lub pokonać wyznaczaną liczbę jednostek(wróg lub szwendając się po mapie zwierzęta)
po awansie epokowym powstaje
hoplita(2lvl),procarz(2lvl),patrycjusz(jednostka od razu na 3lvl z umiejętnością dowodzenie) i plebejusz(zbieracz na drugim poziomie,zbiera więcej surowców)

oczywiście wszystkie jednostki z poprzedniej epoki awansują automatycznie oprócz jednostek nowych(w tym wypadku patrycjusz jest do rekrutacji).

Jak ci się podoba mogę zrobić to drzewko dalej,lubię historie i strategię po prostu.
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway
 
ygbut
mi się podoba pomysł aureliusza
 
peroox
Aureliusz777 ten pomysł jest świetny.
Złoto w górach(jako wydobycie), drewno las, a jedzenie-Pola, las(zwierzyna), woda(ryby).
 
inferno8
Nie podoba mi się pomysł Aureliusza. Dlaczego? Ponieważ burzy on swoistą prostotę jaką charakteryzuje się Battle for Wesnoth. Nowe surowce to nowe utrudnienie (BfW obsługuje tylko jeden rodzaj zasobów, który jest wyświetlany w GUI). Tworząc nowe zasoby ich wartość musiałaby być wyświetlana w osobny sposób (np. poprzez menu kontekstowe), a to już nie to samo co przyjazny interfejs.

A teraz przejdę do ankiety.
Przeczytałem ją chyba z 10 razy i nie jestem w stanie wybrać jednego rozwiązania. Może coś w tym jest. Szczerze mówiąc można by zrobić z tych siedmiu opcji osobne tryby rozgrywki, tak aby to sam gracz (host) przed startem zadecydował jak ma wyglądać przeskok. Takie rozwiązanie dałoby ogromną swobodę i gigantycznie zwiększyło potencjał i grywalność dodatku. Niestety wiąże się z tym dużo pracy.

Jeśli jednak miałbym się ograniczać do jednej i tylko jednej opcji to krążyłbym pomiędzy 3 a 4.

Można by też zrobić coś takiego: skok epokowy powodowałby natychmiastowy awans wszystkich jednostek danej strony stacjonujących w wioskach (normalny awans powodowałby jedynie zwiększenie statystyk). Załóżmy, że mamy jakiegoś tubylca, który walczy gdzieś na froncie, a w międzyczasie ma miejsce skok. Tubylec po pewnym czasie powraca do wioski i tam widzi nowe rozwiązania technologiczne itp., idzie więc do zbrojowni, zamienia swą włócznię na nowoczesny mieczyk, kupuje hełm i idzie na bitkę (awansuje na zupełnie nową jednostkę po wejściu do wioski).

To tyle ode mnie.
 
medalikarz
Powiem tak. Mam bardzo duże problemy z wyważeniem jednostek a mam dopiero 3 epoki :P Co do pomysłu Aurelisza to polecam Ci bulding Ere. Ma wiele Twoich zastosowań, a mało kto w nią gra...

Pomysł inferno8 znowu mnie zaskoczył bo nie zakładałem że takie coś jest możlwe... oczywiście można bawić się w takie rozwiązanie i to dawało by ciekawą rozbudów-kę do podstawowej wersji(szkieletu).

Ogólnie zastanawiałem się nad czymś takim co dał Aureliusz... 3 typy jednostek w pierwszej epoce i iść do kolejnych a pó¼niej bawić się w rozgałęzienia przy ich awansie.

To daje taki potencjał że muszę wszystko dobrze przemyśleć bo pamiętajmy że jak za dużo damy to zepsuje to prostotę która miała się pojawić...

A pierwsze założenie było moje takie:
Oprzeć się na jednostkach z podstawki bo są najbardziej wyważone chyba.
Epoki odnosiły by się w:
1 epoka 50% siły ataku podstawki i 50% życia.
2 epoka 70% siły ataku podstawki i 70% życia.
3 epoka 100%
4 epoka 140%
5 epoka 190%
6 epoka 250%

i
- zmiana grafik na odpowiednie do epoki
- leczenie na poziomie:
1 epoka 4hp(po awansie)
2 epoka 4hp(6hp po awansie)
3 epoka 6hp(8hp po awansie)
4 epoka 8hp(10hp)
5 epoka 10hp(12hp)
6 epoka 12hp(15hp)

Trucizna pojawia się już w pierwszej epoce po awansie, w drugiej od razu. W trzeciej uzdrawianie po awansie i na stałe przypisane do leczenia od 4.

Jednostki z szarżą przypisać do epoki 4(oraz 3 po awansie).

Smokowców dać jako pojazdy latające z 6 epoki i zwiększyć ich koszt o 4 razy. ż
¯ycie razy 2, oraz dać niewrażliwość na ataki wręcz.

W epoce 5 jeden pojazd latający(balon) z podobnym założeniem co wyżej tylko : koszt 2, życie 1 i zostawić niewrażliwość.

Czołgi miały by podstawkę najbardziej opancerzonych jednostek z defa czyli pancernych i ich awanse tyle że:
koszt razy 6. ¯ycie razy 4. Mechaniczny. I mechanicy z naprawą dwa razy większą niż leczący za taką samą cenę co leczący.

Atak w plecy dla jednostek z 2 epoki.

Bronie używane przez jednostki dopasowało by się do epoki.

A całość miała polegać na tym że jeśli ktoś miał przeskok epokowy to tamte jednostki w naturalnym biegu zdarzeń zostały by wyparte przez jednostki wroga. Więc ten kto wcześniej by awansował miał by przewagę. Jednak jeśli zaatakuje króla zbyt małymi siłami ten może go wyprzedzić technologicznie. Ten kto by walczył królem miał by awans.

Tylko czy to nie naruszy wyważenia rasowego u tych jednostek.. wiemy że każda rasa miała jednostki do zwalczania innych jednostek przeciwnika...

Pytanie ile zostawić jednostek dla każdej epoki.


A do pytania czy będę wprowadzać państwa.
-Myślałem nad tym jako jedna z wersji ale to znaczy że było by jeszcze więcej niedoważeń więc wpadłem na pomysł by w każdej epoce były jednostki typu wynalazca. Była by to jednostka która kosztowała by x złota(na pewno więcej niż wojownik) i miała by wpływ na co turowe zdobywanie doświadczenia(powiedzmy 1) przez króla(powolniejsze bo myślałem by zwiększyć zdobywanie za rekrutacje do 2 albo nawet 4) bo król walczący miał by za duży bonus za dobijanie jednostek. Dodatkowo był by też jeden (albo więcej) wynalazca w epoce który mógł by być z rekrutowany tylko raz i odblokowywał by jakąś dobrą jednostkę w danej epoce, pó¼niej służył by jak zwykły wynalazca(dodawaniem doświadczenia królowi).

Ale pytanie czy to nie zepsuje prostoty?

Właśnie.. na pewno AI sobie z tym nie poradzi.. a jako jedno z założeń było: "niech gracz może swobodnie pograć z komputerem".

Ech moje rozterki są zbyt duże, więc muszę się skupić jedynie na podstawce na razie, a inne wersje zostawmy na pó¼niej(może w 2015 xD).

Pytanie więc do was czy sugerować się statystykami z podstawki czy może ktoś zna jakiś unikalny system wyważenia ceny...
Edytowane przez medalikarz dnia 29-04-2010 00:10
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
inferno8
Myślę, że powinieneś oprzeć się na jednostkach z podstawki. Co do awansu epokowego, to może byłoby lepiej, gdyby dawał tylko możliwość rekrutacji nowocześniejszych jednostek. Pojawiałyby się one dopiero w twierdzach, więc ich przewaga byłaby nieco zmniejszona na początku.
Normalne jednostki zaś, powinny awansować tak, jak robiły to zawsze, czyli na jednostkę z wyższej epoki, ale nie dalej! Da się zrobić takie ograniczenie. Blokada ta mogłaby przeciwdziałać sytuacji, kiedy to wśród tubylców będzie jeden super-doświadczony z karabinem. Przy takim rozwiązaniu, skok cywilizacyjny mógłby odblokować awans takiej jednostki na kolejny odpowiednik z wyższej epoki.
¯eby było jaśniej spróbuję to zobrazować: mamy dzikusa (epoka 1), dzikus awansuje na greckiego wojownika (epoka 2). Jeśli awansuje dalej, to dostaje jedynie APOP, czyli mały wzrost hp. Nasz wódz (epoka 1) po jakimś czasie awansuje na greckiego dowódcę (epoka 2). Mamy teraz możliwość rekrutacji zestawu jednostek z epoki 2. Natomiast nasz grecki wojownik, kiedy awansuje, to nie otrzyma APOP, a zamieni się w rzymskiego żołnierza z przyszłej epoki.

Te rozwiązanie teoretycznie jest możliwe do zrobienia. Mam nawet pomysł jak za to zabrać. Poza tym jest to rozwiązanie dosyć realistyczne. Niektóre technologie wojskowe już są stosowane, zanim ujrzą właściwe światło dzienne.
Medalikarz napisał/a:
Pytanie ile zostawić jednostek dla każdej epoki.
Tyle ile trzeba. Jeśli jakaś jednostka w danej epoce nie ma odpowiednika w drugiej, można by zrobić opcję wymiany jej na złoto, po wejściu do wioski. Za tą forsę moglibyśmy kupić nowocześniejszą jednostkę.


Co do państw. Na razie nie. Możemy zostawić sobie takie coś na sam koniec, o ile w ogóle da się to zrobić. Póki co skupmy się na podstawach.
 
Aureliusz777
Med i inferno.

Ja rozumiem ,że wam się nie podoba jednak jak chcesz rozwiązać problem awansu i jednostek???Zbieranie expa czy jak...Ja rozumiem twój dodatek.Zawsze jak ja coś robię to albo mi coś nie wychodzi albo czasu nie mam...Jednak potrafię grać w strategie i wiem co oznacza tworzenie cywilizacji???Trzeba myśleć nie tylko o wojsku ale też o ludności bo inaczej możesz nazwać te ere nierealną...

@InfernoShockd kiedy ery mają klimat prosty???
„Na współczesnej wojnie… giniesz jak pies, bez szczególnego powodu.”
Ernest Hemingway
 
medalikarz
Aureliusz nie mam chodzi mi o to że pomysł mi się nie podoba bo są dobre ale BfW troche ogranicza.

Co do inferno.
Nie lepiej zablokować awans na jednostki wyższej epoki, tak że przechodziły by one ponad przedział do AOP(przykład jednostka ma 50/30 dowiadczenia) i w chwili awansu epokowego jednostka może awansować:
- po zadaniu ciosu
-po wejściu do domku
- po kupieniu udoskonalenia
(trzeba jedno wybrać a najprostsze jest 1 nie uważacie?)

Tyle że to może doprowadzić do wycofywania jednostek takich za front. Hmmmm wiemy że możliwości awansu można dać wiele chociaż by kupić wóz przez króla który postawiony obok jednostki z niższej epoki zamienia ją na jednostkę wyższej epoki następnego dnia(więc przeciwnik ma szanse zablokować ten awans.

Jednak każda ta wersja posiada swoje wady również...
-u Aureliusza była to zbyt skomplikowana jak na silnik BfW ekonomia.
u inferno z domkami spowoduje to że umierający wojownik zostanie wysłany do wioski, jak i to że będzie sprzedasz jednostek czyli kolejne dwa wychaczenia ponad zasady wesnothSad

gdzie panowie prostota? Takie sposoby możemy zacząć robić jak już powstanie szkieletWink bo będzie można kombinować, ale cała dyskusja skupia się na podstawowej wersji więc zachęcam do ankiety.

i???Trzeba myśleć nie tylko o wojsku ale też o ludności bo inaczej możesz nazwać te ere nierealną...

Wiesz tutaj w BfW głównie chyba nam chodzi o walkę Sad o expienie dowódcą na różne sposoby(bierna rekrutacja, dowodzenie w bitwach, czy nawet ci wynalazcy), o przeskoki cywilizacyjne.

Chciał bym by epoka okazała się grywalną i prostą w zasadach. Nie róbmy masła maślanego do którego nikt nie siądzie bez 2h praktykSad...
Edytowane przez medalikarz dnia 29-04-2010 11:40
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
inferno8
Medalikarz napisał/a:
Nie lepiej zablokować awans na jednostki wyższej epoki, tak że przechodziły by one ponad przedział do AOP(przykład jednostka ma 50/30 dowiadczenia) i w chwili awansu epokowego jednostka może awansować:
- po zadaniu ciosu
-po wejściu do domku
- po kupieniu udoskonalenia
Tak też można.

Medalikarz napisał/a:
Tyle że to może doprowadzić do wycofywania jednostek takich za front. Hmmmm wiemy że możliwości awansu można dać wiele chociaż by kupić wóz przez króla który postawiony obok jednostki z niższej epoki zamienia ją na jednostkę wyższej epoki następnego dnia(więc przeciwnik ma szanse zablokować ten awans.
Teraz to Ty kombinujesz.

Medalikarz napisał/a:
u inferno z domkami spowoduje to że umierający wojownik zostanie wysłany do wioski, jak i to że będzie sprzedasz jednostek czyli kolejne dwa wychaczenia ponad zasady wesnoth
Z tej wymiany na złoto można się wycofać. Co do umierającego wojownika, można go zamiast awansować, transformować z zachowaniem hp i statusów. Myślę jednak, że chodzi Ci raczej o sam sposób awansu. No cóż, nie będę Cię przekonywał. Nie to nie.
 
medalikarz
Wiesz sam pomysł jest ciekawyWink ale sam awans na wyższą epokę dawał by szybki skok całości co było by powodem do wygrania już w skoku z 1 na 2 epokę Pfft
Przynajmniej tak mi się wydaje. Na razie wyjeżdżam jutro z dziewczyną na majówkę będę miał czas do namysłu. W poniedziałek/wtorek zabiorę się do tego z przemyśleniami weekendowymiSmile

Jednak powiedz sam czy w ten sposób znowu że nie będzie awansu jednostek na wyższą epokę nie zabijemy idei chomikowania oraz oszczędzania bohaterów na rzecz ciągłej walki o przewagę ekonomiczną w grze oraz walkę naszym bohaterem?

Może zamiast awansu wszystkich jednostek zrobić jedną droższą takiego heroes'a który mógł by awansować na jednostkę wyższej epoki(ale nie wyżej) a reszta by zostawała? Dodatkowo po jego rekrutacji był by on skreślany z listy kupna. Pfft? Co Ty na to?

Postaram się sam napisać ten skrypcik na razie bez możliwości skoku dla ów bohatera Smile
Edytowane przez medalikarz dnia 29-04-2010 22:46
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
inferno8
Medalikarz napisał/a:
Jednak powiedz sam czy w ten sposób znowu że nie będzie awansu jednostek na wyższą epokę nie zabijemy idei chomikowania oraz oszczędzania bohaterów na rzecz ciągłej walki o przewagę ekonomiczną w grze oraz walkę naszym bohaterem?
Walka bohaterem jest raczej ryzykowna. Choć w sumie zawsze można zamienić go na nieatakującą jednostkę typu budynek Pfft Ale to byłoby już przegięcie. Ciężko jest mi cokolwiek doradzić. Sam musisz zdecydować, jak rozwiązać ten problem.

Medalikarz napisał/a:
Może zamiast awansu wszystkich jednostek zrobić jedną droższą takiego heroes'a który mógł by awansować na jednostkę wyższej epoki(ale nie wyżej) a reszta by zostawała? Dodatkowo po jego rekrutacji był by on skreślany z listy kupna. Pfft? Co Ty na to?
Skoro on mógłby awansować, to dlaczego nie inni? Myślę, że każdy zadawałby sobie takie pytanie. No i gdyby taki heros awansował, to "sam awans na wyższą epokę dawał by szybki skok całości co było by powodem do wygrania już w skoku z 1 na 2 epokę". Już lepiej całkowicie uniemożliwić awansowanie jednostek na nowocześniejsze.

Poza tym myślę że obecny sposób uzyskiwania doświadczenia przez rekrutację sprzyja spamowaniu najtańszymi jednostkami, byle tylko nabić punkty i jak najszybciej skoczyć wyżej. Może powinniśmy uzależnić zdobywanie doświadczenia od ilości posiadanych wiosek? Wtedy każda wioska generowałaby oprócz złota 1 punkt doświadczenia dla lidera?
 
medalikarz
Ale wtedy w zależności od wielkości mapy musiały by być różne rodzaje dowódców(wersja na duże, średnie i małe mapy) hmmm wiesz w ten sposób co jest teraz ludzie którzy spamują tanimi jednostkami szybciej skoczą na epokę ale muszą utrzymać całą masę jednostek które są z niższej epokiWink, dlatego zlikwidowałem w wersji 0.0.4 przeskok lvl. Zastanawiam się też czy nie zlikwidować niewolnika z epoki 3, na rzecz jego awansu który jest gladiatorem, a zrobić komuś zdolność z wojskowych rzymian podobną do zarazy że zabici przeciwnicy stawali by się niewolnikami(0lvl) Wink.

W ten sposób spamerzy ucierpią. Zdarzyło mi się jak grałem że znajomym już w wersje 0.0.4 że chciałem zrobić spam, a on pojechał mnie zwiadowcami i poprzejmował wioski. Mimo iż są to prawie najdroższe jednostki.

Spostrzeżenia:
- Spam to jedna z strategii która da szybki awans do wyższej epoki ale jest ryzykowna gdyż niszczy ekonomie.
- W razie przewagi strategi na spam zostaną lekko osłabione tańsze jednostki, a droższe pozostaną jak są(lub te droższe tylko się polepszy).
-W tej fazie rozwoju zrezygnowałem z przeskoków epokowych dla jednostek.

p.s.
starałem się zrobić ten skrypt z wykluczeniem jednej jednostki z rekrutacji ale nie wiem co dać w filtrze by to działało... próbowałem wczoraj z 2h i nie ruszyłem z miejsca ;/

Myślę że ten Heros zaczynał by na poziomie lekko przewyższającym wojownika i miał by jako jedyny 3 awanse w epoce.

Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
inferno8
Medalikarz napisał/a:
Ale wtedy w zależności od wielkości mapy musiały by być różne rodzaje dowódców(wersja na duże, średnie i małe mapy)
Można przed rozpoczęciem potyczki zliczyć wioski na mapie i wyciągnąć wartość średnią, tak aby tempo było zawsze takie samo.

Medalikarz napisał/a:
hmmm wiesz w ten sposób co jest teraz ludzie którzy spamują tanimi jednostkami szybciej skoczą na epokę ale muszą utrzymać całą masę jednostek które są z niższej epokiWink, dlatego zlikwidowałem w wersji 0.0.4 przeskok lvl.
Będziemy robić jeszcze playtesty, więc zobaczymy jak to wygląda w większości przypadków.

Medalikarz napisał/a:
Zastanawiam się też czy nie zlikwidować niewolnika z epoki 3, na rzecz jego awansu który jest gladiatorem, a zrobić komuś zdolność z wojskowych rzymian podobną do zarazy że zabici przeciwnicy stawali by się niewolnikami(0lvl) Wink.
Niezłe. Możesz spróbować.

Medalikarz napisał/a:
starałem się zrobić ten skrypt z wykluczeniem jednej jednostki z rekrutacji ale nie wiem co dać w filtrze by to działało... próbowałem wczoraj z 2h i nie ruszyłem z miejsca ;/
[event]
name=recruit
first_time_only=no
[filter]
type=(id herosa)
side=$side_number
[/filter]
[disallow_recruit]
(zawartość podobna jak w skrypcie na rekrutację - tym razem wykluczasz herosa)
[/disallow_recruit]
[/event]
Edytowane przez inferno8 dnia 30-04-2010 11:34
 
medalikarz
[event]
name=recruit
first_time_only=no
[filter]
type=(id herosa)
side=$side_number
[/filter]
[disallow_recruit]
(zawartość podobna jak w skrypcie na rekrutację - tym razem wykluczasz herosa)
[/disallow_recruit]
[/event]


Użyje tego po testach i wypowiedziach o Herosach osób grających Smile
Na razie jest on powiedzmy że na pierwszym poziomie swoich możliwości. Więc awanse będą mocniejsze Smile

Dodałem zwiadowce do 3 epoki i barbarzyńce. Oraz do pierwszej epoki dałem jednostkę o uroczej nazwie pogromca. Barbarzyńca i Pogromca to będą pewnie w przyszłości herosowie. Na razie jednak ich testy na 1 poziomach awansu. Są drożsi więc spowolnili by tępo rozwoju cywilizacji. Jednak jeden bąd¼ dwóch mogą przeważyć szale zwycięstwa. Teraz zabieram się za rozkwit średniowiecza (age of Honor) ale jeśli dziś dodam to wersje bardzo początkową tej epoki.
Przyjąłem założenie że do 4 epoki będę dawać życie podstawowym jednostką według zasady (20,25,30,35) wiadomo że następuje rozkwit amorków. Jednak w 5 epoce cena piechoty spadnie, wzrośnie jej siła rażenia, przeżuci się ona raczej na dystans mocny i defensywny wręcz oraz będzie szybka rezygnacja oraz porzucenie armorków u piechoty w 6 epoce. Powrót nastąpi w 7 epoce wraz z rozkwitem broni plazmowej (zimno). Dziękuje Wink teraz skupiam się na Honorowej epoce.
Edytowane przez medalikarz dnia 30-04-2010 12:01
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.16
7,965,922 unikalne wizyty