Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Testowanie EoM
Froz
W nawiązaniu do wątku o statystykach jednostek w EoM, zapytuję - czy chętny znalazłby się ktoś, a najlepiej osób kilka, aby zagrać kilka(naście) partyjek?
Szczerze mówiąc wolałbym mapy 3-4 osobowe, ale dla celów testowych lepiej byłoby grać na 1s1, dlatego jakby się znalazło więcej osób, to można by się jakoś ładnie pogrupować i w efekcie szybciej by poszło. Proponuję zapisywać powtórki z wszystkich bitew i wklejać na forum (tutaj, albo w wątku w EoM).

vul6
ja mogę zagrać, jeśli akurat będę i będzie mi się chciało Pfft

Sagez
Ja bardzo chętnie - nie znam się na wklejaniu powtórek, plansze mi się czasem długo ładują ( nie wiem czemu ) ale mam stabilnego neta i dobre chęci Pfft

Froz
Jesteście chętni na teraz?

Sagez
Ja mogęCool 1 na 1? I gramy np ja jakąś fracją deflaut, a Ty z EoM?

Froz
Ups, przestałem zaglądać na forum po kilkunastu minutach :]. Jakby co, to jestem w grze, nick taki jak na forum (ewentualnie z dodatkowymi "z" na końcu, jak mnie wylogowuje i kradnie nick Wink).

Wolverine
Jeśli jeszcze będa prowadzone testy, to jestem chętny Wink
Zapraszam na najlepsze forum ogólnotematyczne (z nieznacznym naciskiem na konsole):
http://d-serious..../index.php

Sagez
Dobra, jest już nas czterech, a to już coś. Wczoraj jakoś niedługo po 23 się zmyłem, ale dzisiaj będę tu zaglądał, więc może da radę pograć nawet z rana?Smile

vul6
ja teraz do wieczora jestem i będę zaglądać tu w miarę możliwości i wolnej chwili. Jak będzie ktoś to niech pisze

Sagez
Ja teraz mogę grać - napisz o której ci pasujeSmile
Aha , ja bym grał na mapce '' Wolne Ziemie'' , 2 sztuki złota z wioski, 100 złota początkowego, 50 % doświadczenia - może być? No i czy dawać mgłę?
Edytowane przez Sagez dnia 21-08-2008 11:43

Froz
Umówmy się na jakąś bardziej odległą godzinę. Kto może wieczorem, około 21?

inferno8